Verliefd op de baas

01-10-2009 11:49 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
,,,
anoniem_93386 wijzigde dit bericht op 01-10-2009 12:40
Reden: niet meer van toepassing
% gewijzigd
Klinkt me niet als een integere, betrouwbare man, meer als een pedofiel. Een man van 40 die sjanst met een meisje van 17...uit de buurt blijven!!!!

Dan erbij.. ben je wel echt verliefd op hem, of op het feit dat hij je zoveel complimentjes maakt ed?????????
Ik zou snel gaan zoeken naar een andere baan.

Niet zozeer om het leeftijdsverschil (alhoewel..), maar meer om het gedrag van je baas. Ik vind het erg ongepast van hem.

Hij is op dat vlak niet geschikt als baas en als partner lijkt hij me al helemaal niet prettig.. (achter je rug om zeggen dat de relatie niet lang meer gaat duren en over een ander meisje zeggen dat ze het mooiste meisje is van binnen en buiten.. dat is echt heel bot)

Succes
Je bent niet alleen jong, maar ook naief.

Zet je over je verliefdheid heen, of vertel je baas dat hij eerst uit zijn relatie moet zijn, daar overheen moet zijn en dán met je mag daten als jij dat dan nog wil. Tegen die tijd ben jij ook 18 en dan mag het.
Wat een vervelende situatie zeg! Heel onprofessioneel dat hij zich zo gedraagt. De tip die ik voor je heb, is vooral niks met die gevoelens doen. Ik spreek uit ervaring. Ben zelf 23 en heb een jaar een aan-uit relatie gehad met mijn baas van 42. Dit was een heel erg slecht plan en heeft alleen maar voor moeilijkheden gezorgd. Inmiddels werk ik daardoor ook niet meer bij dat bedrijf. Dat ging gewoon niet meer.

Het beste wat je kan doen, is denk ik gewoon een nieuw baantje zoeken en verder gaan met je leven zonder hem. Bovendien heeft hij nog een vriendin....erg dubieus.

Heel veel sterkte iig!
Zoals hiervoor al gezegd: je bent verliefd op de complimenten! Natuurlijk is het heerlijk als je helemaal opgehemeld wordt, maar was je ook verliefd op hem geworden als je gewoon op een terrasje een babbeltje met hem had gevoerd zonder dat ie jou ophemelt?

Denk asjeblieft na, hoogstwaarschijnlijk smijt hij je na de eerste wip in een hoek, om vervolgens de volgende meid op dezelfde manier te gaan ophemelen.

Je bent gewoon gevoelig voor zijn aandacht, maar bedenk wel dat daar binnen korte tijd nog en cm of 20 achteraan komt! En daarna moet je waarschijnlijk toch op zoek naar een andere baan.

Gun hem dat plezier niet! Sta erboven en wees sterk. Hou je eigenwaarde!
Andere baan zoeken, hij houdt dat andere meisje aan het lijntje tot jij toehapt. Daarbij is hij 40 en heb jij nog je hele leven voor je, hij klinkt niet serieus.

Zie je jezelf echt met hem oud worden? Zit jij straks thuis, krijgt hij een nieuwe werkneemster van 17 en gaat hij er daarmee vandoor (of heb je in elk geval die angst)
Ik krijg hier een heel onprettig gevoel bij. Het klinkt alsof je baas jou behoorlijk in de luren heeft gelegd en je om zijn vinger heeft gewonden, en dat jij nu de realiteit niet meer kan herkennen.

Ik zou een andere baan zoeken als ik jou was, want het lijkt me vreselijk moeilijk om met je gevoelens (en misschien ook je leeftijd?) tegen de overredingskracht van deze man op te boksen. En dat moet je zeker wel doen (opboksen dus) want ik verwacht ook niet dat hier ooit een fijne, gelijkwaardige en voor jou goede relatie uit zou kunnen komen!
Baas is heel fout bezig.

Situatie op je werk lijkt me voor jou alleen maar moeilijker worden op deze manier; mijn tip zou zijn: zoek ander werk. Je gaat er steeds meer in 'verstrikt' raken en dit gaat voor jou niet goed uitpakken, zoals anderen hier ook al zeiden.

Sterkte!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Je baas geilt op je. Punt!

En altijd met een grote boog om mannen heen lopen die zeggen dat ze hun relatie uitmaken, maar het niet doen.
Foute boel!! Deze man klinkt als een zeer onbetrouwbaar type die er hard op gaat om het aan te leggen met jonge meisjes. Ik zeg: andere baan zoeken!
quote:Bianca40 schreef op 01 oktober 2009 @ 11:58:

Denk asjeblieft na, hoogstwaarschijnlijk smijt hij je na de eerste wip in een hoek, om vervolgens de volgende meid op dezelfde manier te gaan ophemelen.

Helemaal mee eens!

Stel je voor dat JIJ zijn vriendin wordt en hij zegt na een tijdje tegen de volgende (veel te jonge) medewerkster dat er binnenkort sowieso een eind aan zijn relatie met JOU komt. Wat een onprofessionele, niet-oprechte man, zeg!

Weet je, ik kan me nog wel herinneren hoe ik me voelde op mijn 17e en inderdaad, dan verwar je positieve aandacht met verliefdheid. Geloof me, als je hierop ingaat zit je over een tijdje met een nóg groter probleem en dan plaats je hier een topic als "heb het met mijn baas gedaan, maar nu ziet hij me niet meer staan". Zeg je baan op, zoek een leuke jongen in je eigen leeftijdsklasse en TRAP ER NIET IN !!!!!

Horecamannen met jonge vriendinnen die met hun vrouwelijke personeel aanpappen zijn volgens mij per definitie niet te vertrouwen...
Zoek een andere baan. Die man is fout als hij zo omgaat met personeel én meisjes die minderjarig zijn. En zou jij een vent willen die zijn vriendin zo behandeld (dus zeggen dat hij het uitmaakt en dat jij de mooiste bent etc) zo je er aan komt, zo kom je er weer vanaf. En heb jij er zin in om je te laten gebruiken door een man van 40?
Stressed is just desserts spelled backwards
Zoals iedereen voor mij al zegt: Deze man is heel erg fout bezig. Allereerst dat grote leeftijdsverschil, dan nog de positie van baas die hij misbruikt én daarbij zijn vriendin....Ik vind hem nog nét geen pedofiel..alhoewel, hij is wel strafbaar, want je bent geen 18!

Foute man eerste klas, dus als ik jou was zou ik een andere baan zoeken!
Jong en naieviteit zijn twee dingen die bij elkaar horen. Bedenk je goed dat deze man echt niet de liefde van je leven is meid. Als jij straks 23 bent dan gaat hij vast weer voor jonger.

Alsjeblieft, wees verstandig op jou leeftijd en vind een vriendje die qua leeftijd bij je past.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Wat een ongelofelijk ziek figuur is die baas van je. Als vent van veertig lopen geilen op een meisje van 17. Daarbij is het gewoon een eikel. Welke zichzelf respecterende echt volwassen man zegt dit soort zaken over zijn huidige vriendin tegen een medewerkster van 17. Je moet maar zo denken, wil jij dat hij dat over JOU zou zeggen?. Het is een enorm slappe hap die kerel. Als hij loopt te klagen over zijn relatie moet hij die relatie verbreken ipv zijn personeel daarover al eerder in te lichten dan dat hij zijn vriendin inlicht. Zo'n vent is werkelijk elke vrouw liever kwijt dan rijk.

Natuurlijk val je ervoor. Je bent immers nog maar 17, maar een volwassen man hoort zich niet te gedragen als een jongetje van 18. Dat houdt dus ook in dat hij ook niet veel volwassener zal worden dan nu. En denk heel goed bij jezelf wat jij straks als 27 jarig met een 50 jarige vent moet. Als je dat al redt, want voor je het weet ruilt hij jou weer in voor nog een jonger exemplaar.

Deze man trekt het niet om met een volwassen vrouw een relatie aan te gaan en zoekt het daarom maar bij piepjonge exemplaren. Ik zou hier heel hard van wegrennen als ik jou was.
Deze man wil gewoon met je naar bed om je vervolgens weer te lozen.Weet dat jonge meiden gevoelig zijn voor aandacht,en daar maakt die misbruik van.
Volgens mij is TO niet blij met het commentaar....
Verschrikkelijk, ik heb een nichtje van 15 en ze heeft een bijbaantje als serveerster. Je zal maar een dochter hebben van deze leeftijd en haar baas van 40 loopt met haar te flirten. Je zou hem zo z'n nek willen omdraaien toch?
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Goh de openingspost is weer eens weggehaald....suf zeg.
Ja, zo gaat dat op dit forum. De TO accepteert onze meningen niet, en dan is het hocuspocuspilatuspats, weg post.
World of Warcraft: Legion
Ow, haha, ik zag dat het bericht verwijderd is en er staat nu 'niet meer van toepassing' en dacht 'Zij is snel genezen van haar verliefdheid, hahahahahahah'

Woe is de TO trouwens? ( Ik ben hier nog maar kort)
Misschien kan TO nog even de moeite nemen om te posten wat ze gaat doen?
TO= topic opener
Tsjongejongejongejonge
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven