Verliefd op homo
vrijdag 28 mei 2010 om 20:45
Ik vroeg mij af of er meer vrouwen zijn die verliefd waren of zijn op een man, die homo is. Hoe ga je daar mee om? In mijn situatie ging de desbetreffende man er relaxed mee om en nu zijn we goede vrienden. In de periode dat ik hem heeeel leuk vond, was hij voor de buitenwereld hetero, maar zelf wist hij toen al een paar jaar dat hij op mannen valt. Het was zo leuk om verliefd op hem te zijn en het was zo teleurstelling dat hij zo onbereikbaar was. Ik ben heel blij met onze vriendschap, maar soms denk ik wat jammer dat het hier bij blijft...
zondag 4 juli 2010 om 00:17
Ik ben toen ik 16 was ofzo erg verliefd geweest om een jongen die later homo bleek. We waren collega's bij mijn bijbaantje en hij was daar echt dé populaire jongen. Hij was toen nog niet uit de kast en ik ging steeds closer met em om. Uiteindelijk ook gezoend, de dag erna was hij depressief, terwijl ik zoiets had van: heheeee, nu gaat het de goede kant op.
Naja, toch nog met elkaar om blijven gaan, nog een paar keer gezoend, totdat hij tijdens het uitgaan ineens erg geïnteresseerd raakte in een wel duidelijke nichterige homo.
Kweet niet of ze echt iets gekregen hadden, maar mijn verliefdheid was wel in 1x over.
Tis de beste reden waarom iemand niets met je wil toch? Zijn ook geen vrienden gebleven, eigenlijk hadden we ook niet zoveel gemeen..
Naja, toch nog met elkaar om blijven gaan, nog een paar keer gezoend, totdat hij tijdens het uitgaan ineens erg geïnteresseerd raakte in een wel duidelijke nichterige homo.
Kweet niet of ze echt iets gekregen hadden, maar mijn verliefdheid was wel in 1x over.