Verliefd op mijn baas?!
woensdag 17 februari 2010 om 11:35
Ik weet het ff niet meer. Ik heb kriebels in mijn buik van mijn baas. En het is nog wel helemaal niet mijn type (chaotisch, af en toe een beetje zweverig en soms lijkt ie op Mr. Bean). En dat terwijl ik getrouwd ben en kids heb. Nooit gedacht dat het mij zou overkomen.
Hij heeft overigens nooit aanleiding gegeven en heeft volgens mij ook absoluut geen gevoelens voor mij.
En nu weet ik ff niet meer wat ik moet doen. Erover praten met mijn husband (van wie ik overigens onwijs veel hou) of gewoon maar wachten tot het vanzelf overgaat?
Hij heeft overigens nooit aanleiding gegeven en heeft volgens mij ook absoluut geen gevoelens voor mij.
En nu weet ik ff niet meer wat ik moet doen. Erover praten met mijn husband (van wie ik overigens onwijs veel hou) of gewoon maar wachten tot het vanzelf overgaat?
woensdag 17 februari 2010 om 11:50
Inderdaad negeren, en vooral niet erachter proberen te komen of hij ook iets voor jou voelt! Ik heb het ook meegemaakt, het bleek wederzijds, op het moment dat je erover gaat praten samen, hou je het alleen maar in stand en wordt het een steeds groter probleem in je hoofd. Bij ons is er nooit iets gebeurd, wel 2 jaar om elkaar heen lopen draaien, thuis verteld, één groot drama. Ik ben er trots op dat we nooit iets hebben gedaan, maar heb er spijt van dat ik niet veel eerder de rem op die gevoelens heb gezet. Desnoods had ik een andere baan moeten zoeken ofzo, maar dat gepraat samen is echt funest voor je relatie.
woensdag 17 februari 2010 om 12:17
Ik denk dat je best verliefd op een ander kan worden terwijl je wel een gezonde relatie hebt. Ik geloof niet dat de mens voorbestemd is voor 1 ander persoon op aarde.
Je kan er niks aan doen aan het feit dat je verliefd bent geworden maar wel wat je er mee doet.
Deel het niet met hem en hou de relatie zakelijk. Ga je vooral focussen op je eigen relatie en probeer het zoveel mogelijk negeren.
Het delen doe je uiteindelijk alleen voor je eigen ego.
Je kan er niks aan doen aan het feit dat je verliefd bent geworden maar wel wat je er mee doet.
Deel het niet met hem en hou de relatie zakelijk. Ga je vooral focussen op je eigen relatie en probeer het zoveel mogelijk negeren.
Het delen doe je uiteindelijk alleen voor je eigen ego.
woensdag 17 februari 2010 om 12:28
Ik denk dat zodra je verliefd wordt op een ander, je bij die ander iets 'ziet' of denkt te vinden, wat je in je huidige relatie mist (misschien zelfs onbewust).
Daarmee wil ik niet zeggen dat je huidige relatie dan helemaal niet goed is, maar er is 'iets' in die andere persoon dat jou aantrekt. En dat is dan iets dat jouw huidige partner niet heeft, anders was het niet zover gekomen.
En het kan dan gaan om hele grote dingen, maar ook om iets kleins. Als het om hele grote dingen gaat, moet je je afvragen of je nog wel gelukkig bent in je relatie. Als het kleine dingen zijn, kan het zijn dat deze verliefde gevoelens richting die ander, jou de ogen openen. Dan kan het zijn dat je met heel kleine 'aanpassingen' je eigen relatie weer zo leuk maakt, dat die verliefde gevoelens richting die ander weer verdwijnen, omdat je eigen relatie goed is.
Daarmee wil ik niet zeggen dat je huidige relatie dan helemaal niet goed is, maar er is 'iets' in die andere persoon dat jou aantrekt. En dat is dan iets dat jouw huidige partner niet heeft, anders was het niet zover gekomen.
En het kan dan gaan om hele grote dingen, maar ook om iets kleins. Als het om hele grote dingen gaat, moet je je afvragen of je nog wel gelukkig bent in je relatie. Als het kleine dingen zijn, kan het zijn dat deze verliefde gevoelens richting die ander, jou de ogen openen. Dan kan het zijn dat je met heel kleine 'aanpassingen' je eigen relatie weer zo leuk maakt, dat die verliefde gevoelens richting die ander weer verdwijnen, omdat je eigen relatie goed is.
woensdag 17 februari 2010 om 13:40
woensdag 17 februari 2010 om 16:43
quote:Brown_Eyes schreef op 17 februari 2010 @ 11:53:
Was hij bezet, lampie?Ja, wij allebei. Mijn relatie is uiteindelijk kapot gegaan. Idd wat al gezegd was, ik kwam door deze verliefdheid er wel heel duidelijk achter wat ik miste in mijn eigen relatie. Nog relatietherapie gedaan, maar 't is toch niet goed gekomen.
Was hij bezet, lampie?Ja, wij allebei. Mijn relatie is uiteindelijk kapot gegaan. Idd wat al gezegd was, ik kwam door deze verliefdheid er wel heel duidelijk achter wat ik miste in mijn eigen relatie. Nog relatietherapie gedaan, maar 't is toch niet goed gekomen.
woensdag 17 februari 2010 om 16:46
Hij loopt soms als Mr. Bean. Verder lijkt ie er niet op. En zijn doen en laten is niet veranderd.
Ik denk dat Pien252 wel een goed punt heeft. Misschien moet ik eens nadenken over waarom ie me zo aantrekt. Misschien is het juist wel omdat ie zo compleet anders is dan mijn man.
Hij is chaotisch en een echt feestbeest. Misschien dat dat hem wel aantrekkelijk maakt en ik dat een beetje mis in mijn eigen relatie. Op zoek naar een beetje meer spanning .....
Ik denk dat Pien252 wel een goed punt heeft. Misschien moet ik eens nadenken over waarom ie me zo aantrekt. Misschien is het juist wel omdat ie zo compleet anders is dan mijn man.
Hij is chaotisch en een echt feestbeest. Misschien dat dat hem wel aantrekkelijk maakt en ik dat een beetje mis in mijn eigen relatie. Op zoek naar een beetje meer spanning .....
woensdag 17 februari 2010 om 19:58