Verliefd op mijn buurman!

19-03-2009 18:34 1314 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lentekriebels!!

Normaal lees ik alleen maar mee maar nu heb ik echt jullie advies nodig! Help! Ik ben verliefd op mijn buurman!! Ik woon sinds 1,5 jaar naast hem, vond hem meteen al erg aantrekkelijk (hij is zo knap), maar hij had toendertijd een vriendin. Nu weet ik dat het sinds 3 maanden uit is en eerlijk gezegd kan ik nergens anders aan denken. Gisteren kwam ik thuis na het boodschappen doen toen hij net van zijn werk terug kwam. Hij vroeg hoe het me ging. Omg ik klapte totaal dicht. Ik voelde me heel ongemakkelijk en kon gewoon niks zinnigs verzinnen om een gesprek met hem aan te knopen. Wist niet hoe snel ik weer binnen moest zijn! Achteraf baalde ik als een stekker... Wie heeft er tips voor mij? Wat kan ik doen? Als ik hem alleen al zie voel ik me net een puber, (ben 29). Hij is 33, weet ik via zijn hyves ;) Ik krijg het ontzettend warm, mijn hart gaat tekeer, ik ga stotteren!! Vreselijk gewoon!! Bovendien schat ik mijn kansen niet echt hoog in, heb het gevoel dat hij beter kan krijgen dan mij. Normaal waag ik wel een gokje, maarja, dit is toch mijn buurman die ik in het ergste geval nog regelmatig ga tegenkomen..

Wie heeft er tips voor mij? Wat moet ik doen!!!!!

HELP!!
Nee niet inkorten! Het is juist superleuk om te lezen
quote:RosieRo schreef op 19 maart 2009 @ 22:37:

dan zal ze daarna wel weer eventjes inloggen hopelijk.

'twazz nikzz..llul van een vent, eggg un LUL. *hips* zleuteltje brengeh..haartjuzzz..*oeps* mooi..

Nou duh TERINg met m, hihihi..oww, kleine toetzzzjez zeg..zztaanniestil ook. hmpf, lazztig.*zwalk* gaslapen, dutjezdoen..kutmanbuur, manbuurkut. Lul. ZZzzzzzzzz Dit ben ik. Gisteravond.
Owh Isabel wat een geweldig verhaal!!! Ik ben zoooo trots op jou, tjonge jonge! Je eigen sleutels vergeten... MEESTERLIJK!!

Niet inkorten hoor! We willen aaaaaaaaalle details!!
Echt super leuk voor je!!

Ik heb nu sinds een maandje mijn buurman als lover. Ik vind het heerlijk omdat we beide weinig tijd hebben kunnen we elkaar makkelijker zien.

De enige tip die ik je kan geven is wees jezelf!!!
Leuk goudliekje! Waren jullielang buren voordat jullie een relatie kregen?

Ik merk trouwes dat ik toch weer een beetje zenuwachtig ben omdat ik heel stiekem hoop dat ik hem vanavond tegenkom...

(hij gaat geregeld op stap vertelde hij gisteren)
Isabel

Om je eerlijk te vertellen helemaal niet. Na de eerste date werd ik door de woningbouw tegenover hem in een huisje geplaatst. Het was dus ongeveer gelijktijdig.

Ik zou ook zenuwachtig zijn!! Kijk je al de hele tijd door het raam naar buiten? (ook al weet je dat hij er niet zal lopen)
Wauw, wat een leuk verhaal!
Peas on earth!
Ahhh, wat een leuk verhaal, ik zit ook met een enorme smile op mijn gezicht nu Hou ons op de hoogte, ik blijf dit topic checken

Ik heb zelf al bijna twee jaar een relatie met mijn buurjongen (ik woon op een studentencomplex, dus je kunt je voorstellen wat daar allemaal broeit ). Was ook in de lente, ik zat met mijn huisgenoten wat te drinken op de galerij en hij vroeg of hij erbij mocht komen zitten. Hij kwam toevallig naast mij terecht en we zaten meteen heel leuk te kletsen dus mijn huisgenootjes dachten meteen: dat wordt wel wat... We hebben het nog een paar weken afgehouden maar we werden toch steeds verliefder op elkaar, en dat zijn we nu nog steeds
Wat leuk Boomkat! Het is idd wel heel erg handig dat ik naast hem woon, maar aan de andere kant maakt het me stapelgek! Ik weet nu bjvoorbeeld dat hij om 5 uur klaar met werken is. Erg he, ik ken zijn hele werkrooster zowat uit mijn hoofd. Constant ff een blik werken of zijn auto er staat. Pff!

Haha als ik mijn eigen verhaal teruglees moet ik echt lachen. Idd hoe hilarisch dat ik mijn eigen sleutels vergeet. Toen ik daarachter kwam raakte ik ook echt lichtelijk in paniek hoor! Ik denk oneeeeeeeeee he, nu heeft ie door dat ik bijbedoelingen heb, nu weet ie dat dit een of andere plannetje is om met hem in contact te komen. Haha, achteraf gezien was het natuurlijk perfect.

Ik zit me al de hele dag te bedenken wat ik vavavond aan ga trekken voor het geval dat ik hem tegenkom vanavond. Stel nou dat ik hem zie, moet ik dan op hem afstappen? Of moet ik dat aan hem overlaten?
Vanavond moet je het simpel houden. Gooi je gordijnen open, doe iets voor het raam (afwasen, vensterbank afstoffen iets huishoudelijks) en hou in de gaten of hij aankomt. Als hij komt, wachten totdat hij bij jou naar binnen kijkt. Dan pas terugkijken en onschuldig zwaaien met je liefste glimlach. Meer niet. Leave him wanting for more.
Sluit me helemaal aan bij Zwieber.

En mocht je m in de kroeg tegenkomen, niet als een dolle staan zwaaien ofzo , maar ook niet raar wegduiken in een hoekje. Gewoon nonchalant groeten, maar dat kan prima aan jou overgelaten worden volgens mij.

Veel plezier!
In de kroeg langs hem heen lopen en zeggen: Hoi buurman.

Meer niet. Hij komt echt wel naar jou toe.
Leuk topic! Nu is hij aan zet . Zo weet je iig of hij ook interesse heeft als hij nu een stap richting jou zet. Je moet het ook weer niet te gemakkelijk maken door zelf steeds stappen te zetten zonder hem daar de kans voor te geven.
Oké hier kan ik wat mee!!

Thanks!!!!
quote:Isabelinlove schreef op 20 maart 2009 @ 16:41:

Wat leuk Boomkat! Het is idd wel heel erg handig dat ik naast hem woon, maar aan de andere kant maakt het me stapelgek! Ik weet nu bjvoorbeeld dat hij om 5 uur klaar met werken is. Erg he, ik ken zijn hele werkrooster zowat uit mijn hoofd. Constant ff een blik werken of zijn auto er staat. Pff!

Dat had ik in het begin ook, je wordt er doodnerveus van idd Ik ging de hele tijd 'toevallig' iets uit de keuken pakken als ik wist dat hij ongeveer om die tijd moest thuiskomen. Dat is ook wel een nadeel, het is lastig om ff rust te nemen van al dat gedoe...

Vanavond zou ik me inderdaad ff koest houden, maar het kan nooit kwaad als hij je 'toevallig' even ziet afwassen o.i.d.
quote:Zwieber schreef op 20 maart 2009 @ 16:53:

In de kroeg langs hem heen lopen en zeggen: Hoi buurman.

Meer niet. Hij komt echt wel naar jou toe.@ Isabel: als ik jou was dan zou ik voortaan maar alle adviezen van Zwieber opvolgen.
Zwieber was op de middelbare school ook Dr Love van ongeveer de hele klas. (maar was dan wel weer de enige die zelf nooit een vriendje had, te kieskeurig )
Haha ja idd!! (dat zat ik me ook al te bedenken) Maar op zo'n simpel zinnetje als: "hoi buurman," daar zou ik nou nooit op zijn gekomen, Wederom verdomd goed bedacht!

En idd, boomkat, rust is bij nu ver te zoeken. Sjonge jonge, Maar aan de andere kant geeft het ook enorm veel energie, mijn huis is nu dus brandschoon! =)
quote:Zwieber schreef op 20 maart 2009 @ 17:00:

Zwieber was op de middelbare school ook Dr Love van ongeveer de hele klas. (maar was dan wel weer de enige die zelf nooit een vriendje had, te kieskeurig )

Ha, dus een echte deskundige. Voor anderen dan dus.

Alhoewel... volgende keer nog wel even je eigen advies wat verbeteren. Dus het moet zijn: reservesleutel bij buurman achterlaten + eigen sleutel vergeten.

quote:queenie1 schreef op 20 maart 2009 @ 13:24:

Hahah, wat fantastisch! Superleuk om te lezen!

Vanavond sta je gewoon bij 'm op de stoep: 'ik ben zo bang! Mag ik niet bij jou blijven slapen?'

Hahaha!

Je moet gewoon je raam gaan wassen, in je bikini en met zo'n grote spons met veel teveel sop. En dan in slowmotion tegen dat raam aan glijden en rijden
het is hier binnen beter dan buiten
Wat een leuk verhaal zeg! Had gisteren ook al mee zitten lezen en nu pas bij een computer om het vervolg te checken!!

Echt briljant dat je je eigen sleutels was vergeten!! En hopelijk komt hij snel dat biertje halen!
quote:bettypage schreef op 20 maart 2009 @ 17:13:

[...]

Hahaha!

Je moet gewoon je raam gaan wassen, in je bikini en met zo'n grote spons met veel teveel sop. En dan in slowmotion tegen dat raam aan glijden en rijden

Ik zou zijn raam nemen!
Hahaha!! Of zo'n keukenschort zonder iets eronder aan ja. Haha laat ik dat maar niet doen
quote:Isabelinlove schreef op 20 maart 2009 @ 17:16:

Hahaha!! Of zo'n keukenschort zonder iets eronder aan ja. Haha laat ik dat maar niet doen"Waarom niet?" vind ik in veel situaties ook een hele goede vraag!
Lig echt dubbel hier om jullie berichten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven