Verliefd op Santa

11-12-2010 23:46 365 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in de wolken en tegelijkertijd bang. Even mijn verhaal in het kort:

Ik woon niet in Nederland. In het land waar ik woon staat de Kerstman hoog aangeschreven. Gisteren was ik in een warenhuis en zag daar de Kerstman op de speelgoedafdeling. Kindertjes op schoot, t was een gezellige boel, waar ik geen genoeg van kon krijgen. Op een gegeven moment kijkt hij op en wat er toen gebeurde! Als gehypnotiseerd keken we elkaar aan, ik kreeg het bloedje heet en wist op een gegeven moment niet meer waar ik moest kijken. Die ogen van die man! Ik heb me omgedraaid en ben weggegaan. Thuis kon ik het niet uit mijn hoofd krijgen en zag steeds zijn ogen voor me.

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en nerveus weer naar het warenhuis gegaan. Eerst heb ik achter een pilaar naar hem staan te kijken. Heel leuk met de kindertjes. Ik wilde dat hij me zag en ben in zijn vizier gaan staan. En wéér ontmoetten onze ogen elkaar. En wéér konden we onze blikken niet losmaken. Het liep al tegen sluitingstijd, het werd rustig in de winkel. Toen het voor mij tijd was om naar huis te gaan kwam hij naar me toe en vroeg me of ik zin had in een kop koffie. En jaaaa natuurlijk ben ik daar op in gegaan. Ik voelde me opgelaten en had het idee dat iedereen naar ons keek. Heel gezellig zitten praten, alsof we elkaar jaren kenden. Nu komt het probleem. Morgen moet hij ook werken, maar na sluitingstijd wil hij met me gaan eten. Hartstikke leuk natuurlijk, maar hij wil dan niet in zijn Kerst outfit. Ik ben nu zo bang dat ik hem niet leuk vind. Ik ben tenslotte voor de Kerstman gevallen.

Mén ik voel me als een puber. Ik ben superzenuwachtig voor wat komen gaat. Chestnuts roasting in an open fire..krijg het maar niet uit mijn kop..

Kan ik hem vragen zijn pak en pruik etc aan/op te houden?
quote:Babouschka schreef op 11 december 2010 @ 23:56:

[...]

Awww wat denk je van zoenen! Als ik dat eenmaal gewend ben wordt het toch maar blotekonterig in zn vrije tijd!

Jij bent ook wispelturig hahahaha, ene moment weet je nog niet eens of je naar het etentje durft, het andere moment heb je het al over zoenen.

Gewoon heen gaan, het ergste wat je kan gebeuren is dat hij toch niet zo leuk is. Nou dan heb je alleen een avond verloren. Soit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja, zijn ogen zijn echt mooi. Mooier dan het mooiste blauw.

Oh die foto's van jou, Charlotte...die sixpack hihi

Mijn kerstman zweette heel erg dus het moet wel een kussentje onder zijn jas geweest zijn.
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 december 2010 @ 00:16:

[...]

Jij bent ook wispelturig hahahaha, ene moment weet je nog niet eens of je naar het etentje durft, het andere moment heb je het al over zoenen.

Gewoon heen gaan, het ergste wat je kan gebeuren is dat hij toch niet zo leuk is. Nou dan heb je alleen een avond verloren. Soit.Hihi ja maar ik ben hoteldebotel van hem. Er heeft nog nooit iemand zo naar me gekeken. En als het een gezellige avond wordt dan is een kusje toch een logisch gevolg
quote:Medatative_rose schreef op 12 december 2010 @ 00:15:

Ik bedenk me opeens hetvolgende, weet je wel zijn naam en achternaam? Google is your best friend.Mark heet hij. Het enige wat ik weet. En zn telefoonnummer dan..
Vorig jaar heeft een Santa mij op een flirterige manier aangekeken en gezegd dat hij heel blij was mij te zien. Ben toch van mening dat je als Santa dat niet moet doen.
quote:Seymour schreef op 12 december 2010 @ 00:22:

Vorig jaar heeft een Santa mij op een flirterige manier aangekeken en gezegd dat hij heel blij was mij te zien. Ben toch van mening dat je als Santa dat niet moet doen.

Oh ja joh? Zou hij dan gewoon een slijmbal zijn?

Ik heb hem achter die pilaar wel in de gaten gehouden. Bij geen enkele vrouw deed de mijne flirterig..
Niet alles gelezen, ga zo slapen... maarre... heb je al gezocht op 'omgekeerd zoeken telefoon'?
Ik heb zijn mobiele nummer Lizzl. Ik zie het morgen allemaal wel. Ik ben toch geneigd om hem morgen in zijn werkkleding te laten komen. Je zit wel voor joker natuurlijk met een kerstman in een restaurant. Vind het gewoon eng om hem in het echt te zien. En wil hem ook niet voor het hoofd stoten als zijn uiterlijk eventueel tegenvalt. Aan de andere kant was hij zo gezellig. Dan telt uiterlijk helemaal niet. Ik ben er nog niet uit en ga nu maar slapen.

Ik laat nog wel weten hoe het afloopt...
Nog 1 plaatje voor het slapen gaan dan:

Slaap lekker!
quote:Babouschka schreef op 12 december 2010 @ 00:33:

Ik heb zijn mobiele nummer Lizzl. Ik zie het morgen allemaal wel. Ik ben toch geneigd om hem morgen in zijn werkkleding te laten komen. Je zit wel voor joker natuurlijk met een kerstman in een restaurant. Vind het gewoon eng om hem in het echt te zien. En wil hem ook niet voor het hoofd stoten als zijn uiterlijk eventueel tegenvalt. Aan de andere kant was hij zo gezellig. Dan telt uiterlijk helemaal niet. Ik ben er nog niet uit en ga nu maar slapen.

Ik laat nog wel weten hoe het afloopt...

Slaap lekker, maak er het beste van!

Ik hoop echt dat het plaatje in je hoofd helemaal klopt met de werkelijkheid! Zo niet, je bent weer een avondje uit geweest!
Maar als je pech hebt....

ieewww sweetdevil.

Neeee je moet echt niet vragen of hij in z'n pak komt. Dan denkt hij dat je één of andere Kerstmannen-fetish hebt..

Nou ja, tenzij je dat leuk vindt

Hij ziet jou wel without disguise, dus ik denk dat het leeftijdgebeuren dan wel meevalt; dat zou hij dan uitfilteren denk ik.

Succes morgen!!!
Ben ik weer. Kan de slaap niet vatten..

Jakkes sweetdevil Je zou toch zoiets treffen. Ik weet bijna zeker dat het geen ouwe vent is hoor. Hij had een frisse uitstraling en ik zag geen rimpelig oud vel.

Hij smst me heel de avond al Zo leuk allemaal..

Zit me te bedenken wat ik aan zal doen. In de winkel was ik gewoon casual. Denk dat ik er morgen wat meer werk van maak..rokje, laarzen of beter pumps? Het sneeuwt hier wel..Ik zie het wel

Hoop wel dat ik vannacht nog wat kan slapen anders zie ik er morgen niet uit..pfff wat een problemen in mijn ozo zorgeloze bestaantje haha
ooo wat leuk, ik ben benieuwd hoe je etentje is met Mr. Santa....
Zeg hem dat hij een MMSje moet sturen!!
Ha, ben benieuwd of je hem wel herkent straks, zonder baard!
Als hij tegenvalt, dan nog wel even wachten tot na kerst voordat je 'm dumpt he? Pak je iig de cadeau'tjes nog mee.
Wat grappig veel plezier morgen!
Je zegt telkens dat je zijn ogen zo prachtig vindt. Denk je dat zijn ogen ook bij zijn verkleedkleren horen? ... hihihi... Die zijn waarschijnlijk nog hetzelfde met of zonder kerstmankleding.
O o o .....

Wat een geweldige openingspost is dit...

Ik word er echt helemaal blij van ;)

Als hij jou de hele avond al smst....dan is het toch heel makkelijk...

Je stelt hem voor de keus....of hij komt naar de date in zijn Santa pak (want dan herken jij hem) of hij stuurt je een "who's santa" foto per mms of mail omdat jij hem natuurlijk wel wilt herkennen.Mocht ie daar niet op reageren dan zeg je gewoon dat je nog in de kerstman gelooft en niet eerst al die neppers wil kussen tot je de echte hebt gevonden ;))))
Wil hij wel komen als hij de hele avond in zijn werkkleding moet zitten? Vind het een beetje als een loodgieter vragen om zijn overal aan te houden of een marinier om zijn uniform aan te houden.

Waag het er gewoon op zou ik zeggen!
Oehhh wat spannend!

Misschien googlen op naam en tel.nr voor plaatjes?
[quote]Babouschka schreef op 12 december 2010 @ 00:33:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Zou hij niet zelf bepalen wat hij aantrekt? Als een vent mij zou vragen om mijn witte ziekenhuis kloffie aan te trekken bij een afspraak dan ging ik al helemaal niet
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik denk het nu al te weten: dit word mijn favoriete kersttopic!

Enige voorwaarde is wel dat het goed afloopt natuurlijk.

Babouschka, hou ons op de hoogte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven