Verliefd

21-11-2011 10:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Poeh, ik ben toch zo verliefd..

De vlinders zijn oorlog met elkaar aan het maken.

Meer meiden die zich zo voelen? ;)
Nee maar geniet er van
Ik niet, maar toevallig was er gisteren ook iemand die zich net zo voelde als jij. Geniet ervan!

(23) vreselijk verliefd op arts...
Ja hier wel iemand die verliefd is Heb wel vlinders maar ze maken geen oorlog
Het gras aan de overkant is niet groen.
Op wie op wie op wie?

Vertel eens wat meer.
@GeorgetteDansLeTabac Ik kan me helemaal in haar situatie inleven op dit moment, maar ze krijgt wel erg nare reacties ;)

Gelukkig kan ik nog wel een beetje slapen uit mezelf hoor haha!
Ik ook ik ook! Helemaal onverwacht en wist niet meer dat het zo fijn kon zijn! Wel bij vlagen misselijk van vermoeidheid(door slaapgebrek omdat we niet van elkaar af kunnen blijven:-))
quote:Verreckje schreef op 21 november 2011 @ 12:49:

Ik ook ik ook! Helemaal onverwacht en wist niet meer dat het zo fijn kon zijn! Wel bij vlagen misselijk van vermoeidheid(door slaapgebrek omdat we niet van elkaar af kunnen blijven:-))Ja dat herken ik helemaal! Soms word het wel 3 of 4 uur in de nacht en zijn wekker gaat weer om half 7 en de mijne niet veel later! Maar goed we vinden het geen van beide erg
Het gras aan de overkant is niet groen.
Op iemand die ik al wel een klein tijdje ken, maar van het weekend zag ik opeens iets in hem dat ik eerder niet zag. Heel vervelend dat ik nu alleen maar aan hem kan denken en mijn maag is zo overhoop dat ik geeneens kan eten haha!

Weet niet of ik dit nou wel eens eerder heb meegemaakt zo heftig ;) Herkenbaar voor jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven