Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
Niet zo jammer Alice, anders had hij neem ik aan meteen wel iets voorgesteld. Als ik er niet op vertrouw dat hij zijn afspraak nakomt, dan doet ie iets gruwelijk verkeerd en hoef ik hem niet. Dat ik dat meen voel ik aan mijn gemoedstoestand

Maar wat ik verwarrend vind is dus gewoon écht dat mensen zo met anderen omgaan. Nu weet ik wel dat ik ook mixed messages heb doorgegeven, maar toch. Dat vind ik nu iets waar hij op kan zeggen; " hé, wat wil je nou?? Kom daar eerst eens uit". ipv automatisch hetzelfde te reageren.

Ik zeg dat nu dus even tegen mezelf; "hé, wat wil je nou?" En als ik daar uit ben zie ik wel weer verder. 't Is zo ook wel goed
quote:dolce vita26 schreef op 10 februari 2008 @ 20:00:

Maar verliefdheid is ook onzekerheid. En ik merk dat soms de gedachtes wel eens in mijn hoofd spoken, wat ziet hij in mij? Slaat nergens op natuurlijk, want van al de honderden mooie meiden die er die avond rondliepen sprak hij mij aan! Maar dit zijn oude spoken van vroeger. Ik laat ze niet mijn geluksgevoel verpesten.

Laat, maar ik wil hier toch even op reageren. Een stuk uit de openingspost. Wij zijn toevallig wél allemaal kei leuke meiden! De mannen die tijd met ons mogen doorbrengen zijn toevallig wél geluksvogels hoor!! En zelf ook leuk, want we gaan alleen maar voor de écht leuke. Minder leuk is niet goed genoeg.

Ja toch!
En ik wil er ook nog op reageren. Ik heb zo vaak gehoord. Op ieder potje past een dekseltje. Al ben ik benieuwd wanneer die van mij komt. Hoewel t misschien niet lang meer duurt, want heb hard aan mezelf gewerkt en ga heel veel erop uit. Want de ware komt zeker niet aanbellen. Of t moet toevallig de postbode zijn! Maar ja ik dwaal af! Van al die honderd mooie meiden, spreekt hij dus jou aan. En dan heb jij gewoon iets bijzonders wat hij ziet. Ieder heeft iets. Ik heb tig leuke mannen gezien, maar er is tot nu toe maar één die een bijzondere uitstraling had die mij vlinders bezorgde. Hij wist mij te raken! Hij had gewoon iets bijzonders dat mij aansprak en helaas was hij toch niet de juiste omdat hij al voorzien was maar toch. Iemand kan zo mooi zijn, maar je moet gewoon iets hebben dat ze aanspreekt! Ieder is uniek. Heb ik ook van anderen, maar t klopt wel!
Jazeker, Tine en Sleepy.. of zoals mijn broer onlangs zei: "er is markt voor normale meisjes..." Wat bedoelt hij hiermee: nou, dat heus niet alle mannen alleen maar achter modellerig knappe make-updozen aanrennen. Vond ik een leuke uitspraak...
Ja das zeker een leuke van je broer en ik ben blij dat een man daar dus ook mee eens is!
Bekentenis;

Oke, ik heb inmiddels door dat ik me niet slet hoef te voelen als ik wat rondkijk. En rondkijken deed ik. Ik lig ook nog in de markt merk ik, en heb vorig weekend een afspraak gehad. Een leuke afspraak met een leuke vent. (eigenlijk zagen we elkaar meerdere keren dat weekend sinds de eerste afspraak hihi).

Ehm, we bellen en smsen en spreken elkaar op msn( al een paar weken om eerlijk te zijn). Elke dag. Hij wil dat, ik wil dat... en verder zien we wel hoe dit gaat lopen. Het is grappig dat we het nog liever lijken te willen nadat we elkaar in het echt hebben gezien.

Ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk een dip heb gehad van de laatste tijd. Het ging aan mijn zelfvertrouwen knagen, al die ervaringen met mannen. Tot mijn schop onder mijn kont omdat ik helemaal niet wil gaan voor minder dan ik waard ben. Ik wil geen man die zijn woord niet houdt, die maar half/half interested is of alleen seks wil. En het is gewoon humoristisch dat al die mannen die me lieten zitten, of duidelijk toch niet geinteresseerd genoeg waren dan achteraf ineens weer in beeld komen. Nouja, in beeld proberen te komen. Mijn vertrouwen daarin is weg, dus ik ga gewoon niet voor ze. Ook heb ik geleerd dat ik mijn onderbuikgevoel moet laten spreken. Na een afspraak/ kennismaking alles even laten bezinken, voordat ik ga fantaseren, dromen enzovoorts.

Een vriend van me laatst zei; "Als ik verliefd zou zijn, dan zou ik elke mogelijkheid aangrijpen om contact te hebben. Een sms, mail, maakt niets uit. Dan wil ik die persoon zien". Toen dacht ik; dat gaat me niet overkomen hoor! Maar eh... het zou zomaar kunnen. Daar lijkt het nu wel op, al roep ik nog niet dat ik verliefd ben hoor. Ik vind hem wel leuk en lief, dat zeker. En ik heb kriebels in mijn buik als ik hem hoor of iets van hem lees en een grijns op mijn gezicht. Maar ik wil ontdekken of dat de aandacht is of verliefdheid.

Verder denk ik nu gelukkig wel weer; ik ben een tof mens, met een leuk leven. Als iemand het leuker kan maken is dat geweldig, maar ik ga niet mijn hoop op iemand anders vestigen. Single zijn is heerlijk, dus ik geniet ervan zolang ik het nog ben Ik zei het al eerder; Ze komen verdorie uit de lucht vallen.
Ohhh meiden, beetje lang niet geschreven, hier een stukje dat ik net in t contact/vriendschap met ex-topic geschreven heb....een update...

Hier gaat het wel goed...beetje bij kleine beetjes vind ik mijn balans weer terug. Met G nog steeds enorm veel contact. Eergisteravond hij hier gegeten. s avonds zijn we met die vriendin en haar dochtertje die hier in huis zitten naar een huis gaan kijken. daarna ik nog even met hem meegegaan. Wijntje erbij...en zoals wel vaker weer een goed gesprek. Ik zit een beetje in tweestrijd. Ik heb voor een halfjaar meegewerkt bij verschillende projecten in Afrika. Toen ik terugkwam hier heb ik het enorm moeilijk gehad, in die periode heb ik hem leren kennen. En heb ik het toen vrij veel met hem over gehad. Toen we samen kwamen voelde ik mij niet echt gesteund als ik het er over had om weer te gaan...iets wat voor mijn gevoel enorm tussen ons in stond, waar niet over gesproken werd....en dat is eergister dus wel weer gebeurd. Enorm confronterend, maar hij heeft ergens gewoon gelijk. Ik noem het zelf een risico als ik weer zou gaan, en eigenlijk...dat het ik het zelf een risico noem, is het me dan waard...maargoed, die avond, verzonken in eigen gedachten, enorm moe...ben ik uiteindelijk bij hem blijven slapen. Dit keer niet op t logeermatras, maar bij hem...wel gewoon echt beiden eigen kant van het bed (voor de duidelijkheid).

De volgende dag, is hij even nog met mij mee naar huis gegaan en daarna zijn we samen naar zijn moeder gefietst. Die ik inmiddels al een jaar niet meer gezien had, en echt heel leuk was. Dat huis waar we waren gaan kijken, ohhh echt om verliefd op te worden...(hadden hij en ik beiden), en financieel moeilijk haalbaar voor die vriendin. We hadden t daarover met zijn moeder, zegt ze: dan gaan jullie daar toch wonen... En dan ehm, zijn moeder is al wat ouder (63) en wat traditioneler...die opmerking had ik niet verwacht zeg maar. Vervolgens zegt ze: wanneer zijn jullie het er nu eens over uit? Haha, was dat met betrekking tot de woning of het ons

Gisteravond had ik het met die vriendin hier in huis over dat gesprek met hem over mij. Zij was het met hem eens, maar zou dat niet zomaar tegen mij zeggen. Weet ook niet of ik dat zomaar zou pikken....maar van hem (nu) wel. Hij belde later nog even, hadden we t er weer even over...zegt hij: dat hij het nu kon zeggen omdat de ruimte er is. Terwijl hij ook echt iemand kan zijn die t voor zich houdt (wat denk ik zo geweest toen we samen waren)....

Het ons is dus nog steeds niet echt besproken...maar verder, het blijft goed voelen zo...en duidelijk wel een investering van twee kanten...

Nu eerst maar even bijlezen...
Gisteren weer een ontzettend leuke dag gehad met 'date'.... Nog steeds is die enorme klik er, en ja, ook de kriebeltjes in de onderbuik. Toch echt verliefd! We hadden elkaar gemist, geknuffeld, gekust. Op het eind van de dag (ritje naar het station) merkte ik dat hij stiller was dan eerder in de middag. Bij het afscheid een korte zoen en weg was hij.. weg was ik...

Het voelde alsof het gewoon moeilijk was, dat afscheid. We kunnen elkaar niet zomaar even opzoeken door de afstand, dus zal er weer 1 of misschien wel 2/3 weken voorbij gaan...

pppfff waar zal dit eindigen ?? Bij iets serieus, wil ik em toch echt wel iedere week zien! Moeilijk... nog even afwachten, nog geen definitieve keuzes maken. Ik wil het niet, ik kan het nog niet. Genieten van alle dagen dat we bij elkaar zijn
Wat klinkt dat ontzettend wederzijds verliefd Sweetcandy. Maar waarom zou je nu al definitief iets moeten kiezen? Hoelang ken je hem? Zitten jullie niet nog heel erg in de elkaar leren kennen fase?

Dan kún je toch ook nog niets kiezen? Laat het gewoon lekker op je afkomen allemaal. Geniet ervan, en dan kun je altijd nog kijken hoelang het goed blijft voelen.
Ken hem nu 1.5 maand...En ik ben eigenlijk wel heel erg toe aan iets 'vasts'. Misschien vind ik daarom ook dat ik een keuze moet maken.
Oke, dan snap ik het gedeeltelijk. Zelf vind ik 1,5 maand veeeeeel te kort om aan vaste dingen te denken, al zijn mijn bedoelingen ook niet rondscharrelen voor eeuwig. Maar ieder zijn ding he ;)
Ja, maar jij hebt vast al relaties gehad ;) Voor mij is dit supernieuw. Na bijna 21 jaar lijkt het me heerlijk om iemand om me heen te hebben, om dingen mee te delen, etc.

Het voelt ook al langer dan 1.5 maand, denk puur door de afstand. Natuurlijk kan ik dit ook nog wel wat maandjes volhouden ;) Maar wat bevestiging/zekerheid is ook wel fijn.
Ik begrijp je sweetcandy. Je hebt nog geen vaste relaties gehad en je verlangt er wel naar. Maar toch vraag ik me af; waarom kijk je niet waar dit loopt?

Pas door het te ervaren weet je of dit (lange afstandsrelatie) voor je werkt. Iedereen roept dat het moeilijke kanten heeft, en dat is ook zo.. maar voor sommigen werkt het prima.

Zelf heb ik met mijn tweede langdurige relatie (4 jaar incl samenwonen) een lange afstandsrelatie gehad..dat heeft een tijd goed gewerkt, maar ik weet nu dat het niet helemaal mijn ding is. Het gaat niet zozeer om de afstanden, het gaat om de mogelijkheden en karakters, waarin je wel of niet de mogelijkheden hebt om elkaar "spontaan" te zien wanneer je daar behoefte aan hebt.

Geniet er zoveel mogelijk van, en haal je geen spoken in je hoofd. Daar heb je toch nog tijd genoeg voor? Of zijn er andere redenen waarom je twijfelt?

Ik merk zelf trouwens toch wel echt kriebels te hebben, en met die man te willen zijn waar ik dat hele leuke contact mee heb. En ik merk dat hij dat ook heeft. Gossiemikkie dat had ik niet verwacht nu. Na al dat falen van de laatste tijd, begon ik een relatie voor voorlopig weer uit mijn hoofd te zetten, maar misschien rol ik er met deze uiteindelijk toch in. Maar ik heb geen haast. Ik wil hem wel heel graag weer zien. Liever nu dan morgen zeg maar! hihi.
Hoi !

Ik weet ook echt totaaaaal niet waar dit zal gaan eindigen. Het voelt goed, zoals het nu is. En ik zou het ook niet erg vinden als dit een serieuze relatie zou worden. Kortom mijn twijfels zijn afgenomen de afgelopen week. Ik kom uit voor mn verliefdheid en vind leeftijd + afstand een steeds kleiner probleem worden.... Tijd vinden is soms lastig.

Leuk dat je kriebels hebt! Wie weet waar het op uit draait ;) Lekker genieten dus
Sweetcandy, ik moet even denken..leeftijd, leeftijd. Wat was er dan met de leeftijd?

Zelf vlieg ik ergens tussen de wolken (geestelijk dan), omdat ik net een telefoontje kreeg. Heerlijk om verliefd te zijn. :D
Hey mensen, heb met een dating hyve te maken gehad waar ik enorm te kakken ben gezet. Alleen doordat ik zeg maar berichten heb verwijderd en nou ben ik als een soort van maagd neergezet. Nou maakt dat niet uit, beter dan als een slet, maar de hyve is zo open en m'n foto staat er mooi bij! Die jongen had mij gewoon voor gek gezet met link en al. Zo beneden pijl. Heeft ie verwijderd, maar nou reageerde iemand dat t niet erg is. Erg lief van m. Voelde me behoorlijk geintimideerd en heb de moderators al gewaarschuwd ook. Waar of niet, dat heb ik nooit beweerd, maar dat zijn mijn zaken. Zo ben ff m'n ei kwijt. Dus kijk alsjeblieft uit op publieke hyves er zitten rotte appels tussen!
tja.. Je kunt toch je foto's en krabbels afschermen voor anderen ? Al ben ik niet heeeeeel bekend met hyves verder, vind het maar onzin...

Sleepybeauty, we schelen 14 jaar.. en dat vond ik eerst echt heel groot, maar het verschil kan ik echt nauwlijks merken Dus ik begin er steeds positiever over te denken. Al zal ik nog genoeg rare (verwachte) reacties krijgen uit de omgeving.. ouders enzo. Maar dat komt allemaal nog wel.
Niet m'n foto die op zo'n hyve bij m'n bericht staat! Irritant he! Maar ja m'n profiel enz is voor hem wel afgeschermd.
oke fijn Gewoon negeren dus...Dan zal de lol er snel af gaan
Ja, keb m'n berichten op die hyve toch lekker gewist, maar m'n link staat nog wel in een topic. Maar iemand van mijn vrienden kent m en hoop niet dat ie me op heel hyves voor gek zet. Volgens mij is ie tot veel in staat!
Ongeloofelijk Tine, wat rot voor je!! Hoe laag kan iemand gaan zeg, bah. Goed dat je je erboven probeert te zetten. Ik zou me er zelf ook rot om voelen hoor. Maar jij weet beter! Hou dat zo!

Hier een zwaarverliefde sleepy, ook erg moe van de afgelopen week, maar er staan weer 2 leuke dagen en een leuk weekend voor de deur. Helaas moet ik nog wachten tot ik het onderwerp van mijn verliefdheid zie, maar het helpt dat we elkaar elke dag een paar keer spreken.

Eigenlijk is het best raar zo. We spreken elkaar elke dag op msn, sturen smsjes en bellen elkaar, en toch is het nog eigenlijk een beetje vaag. Al is het niet zo vaag, want we weten dat we elkaar wel zien zitten. Het is alleen zo spannend in de zin van; gaat dit wat worden? hihi.

Sweetcandy, 14 jaar lichamelijk. Hoe zit het geestelijk? Beter toch? Dan lijkt me dat toch geen probleem?

Degene waar ik verliefd op ben is 3 jaar jonger dan mij. Nou.. boeien. hihi
Heerlijk sleepybeauty dat het zo goed voelt! En het is zeker spannend, als je nog niet weet waar het op uit gaat draaien. Ik zou ook af en toe wel even een vluchtige blik in de toekomst willen werpen.

Geestelijk zit het volgens mij wel goed. Ik ben volwassen voor mijn leeftijd en gedraag me ook dan niet bepaald als een pubertje :P We hebben dezelfde soort humor en kunnen eindeloos ouwehoeren, terwijl een serieus gesprek ook prima verloopt. Eigenlijk weinig 'grote' verschillen naar mijn idee. Het gaat zoals het gaat ;)
Ja ik laat t maar overwaaien, zeker irritant dat er meer dan 6000 leden zijn en ik maar niets van hyves hoor. Maar iemand zei van joh tis alleen maar iets om trots op te zijn, ja weet ik, maar dan hoeft t halve land t nog niet te weten. M'n link staat in een andere topic. Maar meer dat ik spook word genoemd. Een beetje een keuringstopic. Moeten andere net die link leggen. Mijn profiel is net afgeschermd voor de meeste, maar een paar heb ik als vriend. Maar heb veel leuke aandacht van jongens hoor. Dus geef ze t nakijken en die jongen komen we wel achter wie t is. Vandaag of morgen is de lol eraf. Maar kan er best paranoia door worden hoor.

Verder ben ik nog hoteldebotel op dezelfde omdat ik nog geen andere leuke jongen ben tegen gekomen! Ja wel gezien, maar niet zo heerlijk mee geflirt of zo! Geniet wel van aandacht die ik krijg hoor van mannen! En sla gauw m'n slag zo gauw ik een jongen naar m'n zin zie! Probeer al wat meer. Maak gezellig een praatje of zo. En ik val voor wat verlegenere jongens en niet van die macho's die op heel wat anders uit zijn.
Tine, je komt vast wel wat tegen. Er lopen ontzettend veel leuke mannen rond, maar om er een relatie mee te beginnen..dan is er vaak net meer nodig he! Maar dat komt vanzelf een keer, als je het niet verwacht vooral Ask me, ik weet er alles van.

Hier nog steeds een verliefde Sleepy. We hebben weer hele leuke gesprekken gehad en ik ga hem dit weekend een dagje zien. Ik kijk er helemaal naar uit.
Leuk Sleepybeauty! Een heeeeeel fijn weekend dan Maar dat zal dus wel lukken

Ik moet nog een week wachten tot ik hem weer zie... Zo zijn er weer twee weken voorbij. Waar blijft de tijd??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven