Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
Hoi!

Ik lees hier eventjes weer

Gewoon om te kijken hoe het met jullie gaat. Ik heb sinds die ene zondag helemaal niks meer gehoord. Vind het enorm laf en kan er nog steeds niet met mijn verstand bij dat iemand zo kan zijn. Ik heb mijn vriendinnen, vrienden en klasgenoten gevraagd om het er niet over te hebben en er niet naar te vragen. Dat werkt wel Probeer hem te vergeten. Heb smsjes gewist, zijn nummer uit mijn telefoon gehaald en hem uit mijn msn-lijst gehad. Wil geen hoop meer, ben er klaar mee.

Was erg moeilijk moet ik zeggen... smsjes wissen waar zoveel leuke herinneringen aan kleven. Maar het is gewoon wél het beste.

Op naar een volgende (en hopelijk een nóg leukere) man

Mis het leuke-dingen-doen en het speciaal-voelen wel... maar ach.... dat komt wel weer bij iemand anders!!

Dit was dus écht mijn laatste posting hier ahhahaha!

Heel veel geluk met al het daten! En wie weet zien jullie mij hier weer verschijnen als ik een leuk exemplaar ben tegen gekomen *grijns*
Sweetcandy, wat rot voor je dat hij niets heeft laten horen. Je bent nu natuurlijk erg telleurgesteld. Ik hoopte nog dat ik het bij het verkeerde eind had. Goed van je dat je alles gewist hebt, dat scheelt inderdaad in de hoop die je hebt.

En (hopelijk) een nog leukere man. Maar natuurlijk wel! Je weet nu immers dat je dit zo niet nog eens wilt, en als je daar zelf echt achterstaat gaat het niet nog eens zoals het nu is gegaan.
Wat een EIKEL zeg... niks meer laten horen. Laf.

Het scheelt misschien dat je nu vooral kwaad bent, is beter dan zitten simmen. (En ik duim voor je dat de klap niet nog komt... anders horen we het wel he! Krijg je heeeeeel veeeel knuffels hier!)

En over smsjes met herinneringen... ik ben zo vreemd geweest om ze in een word documentje over te typen (samen met meer leuke smsjes van andere vrienden/dinnen), te saven in een ver weggestopt mapje op mijn computer, en daarna pas gewist van mijn telefoon. Kweenie, zo zijn ze weg maar toch niet weg zeg maar. Op één of andere manier hoop ik dat ik ze over een tijdje met een glimlach terug kan lezen als mooie herinnering. Of dat ik ze tegenkom, en denk: was ik daaaaaar nou zo verliefd op? Moet je kijken wat ik NU heb! (en da's dan natuurlijk een veeeeeeel leukere man!)

Hier trouwens geen ontwikkelingen... geen kandidaten voorbijgewandeld helaas..........

Hoe staat het met Madhe, Petra en Yskonyn?
Madhe is ongelofelijk straalverliefd hoor Geen onzekerheden, alleen een heleboel vlinders.
@mozarella ja het was vooral mijn terughoudende houding en zijn vervelende ervaring met vorige date dat ervoor zorgde dat hij zich niet durfde te geven.

Ik heb ondertussen al wat familie en wat vrienden ontmoet en het wordt alleen maar leuker. Het is gewoon echt een SCHAT!

@Madhe ja zoals jij het omschrijft zo is het hier dus ook een beetje gegaan. Eerlijk is eerlijk ik logde dus ook af en toe nog in om te kijken of hij was ingelogt.
Zooo verliefd tot over mijn oren, niet te geloven.......dat dat nog kan!!!
Haha, geniet ervan Yskonyn! ;D
quote:yskonyn schreef op 11 september 2008 @ 22:13:

Zooo verliefd tot over mijn oren, niet te geloven.......dat dat nog kan!!!Ik ook, hij ook. Het voelt helemaal goed gewoon. Heerlijk
UPDATE....

Na bijna 3 weken totaal geen contact te hebben gehad... kreeg ik een simpel, normaal smsje. Zomaar.. van HEM! Ik werd boos en verdrietig. Gevraagd waarom hij nu ineens wél een sms stuurde.

Hij weet van niks. Mijn smsjes zijn niet doorgekomen, die van hem niet bij mij. Dat is wel al vaker voorgekomen met mijn telefoon, dus dat stukje kan inderdaad kloppen.... maar iemand kan toch wél zien dat er gebeld is, ongeacht wat voor telefoon!

Heb de boot afgehouden, weet niet wat ik er mee aan moet. Hem laten weten dat ik contact heb gezocht en me enorm kloten heb gevoeld/nog steeds voel.

Aan de ene kant vind ik hem natuurlijk nog steeds ontzettend leuk. Maar voordat ik uberhaupt ergens op in ga, wil ik een goed gesprek hebben. De onduidelijkheid waar ik mee zat/zit moet eerst besproken worden.

Raar, dat ik door wat smsjes weer twijfel hè.. ik wil het helemaal niet (mijn verstand). Was hem juist aan het vergeten !!

En ja, het advies van jullie zal zijn : laat niks meer van je horen, vergeet hem

Snap dat advies, maar mijn gevoel telt ook aardig mee op dit moment eerlijk gezegd. Dus kom maar niet aan met 'je bent naief' 'vergeet hem ' 'hij houdt je aan het lijntje' etc... want dat heb ik al vaak genoeg gehoord. En dat heb ik ook zeker in mijn hoofd zitten nog
Sjonge... Dat is nog eens een rare wending van je 'verhaal' !!

Ik denk dat het inderdaad erg verstandig is om nu eens een goed gesprek te houden. Jullie weten immers van elkaar dat er toch iets meer speelt tussen jullie twee! Succes.

Update over mijn MR X... heb via via gehoord dat hij in z'n nieuwe stad in het buitenland 'niet stil heeft gezeten'... *fluit*

Hij sprak mij aan op msn en zei tegen mij dat hij een leuk meisje had ontmoet (net alsof ik dat wil weten)... en dat terwijl hij ook weet dat ik hem erg leuk vind/vond. Ik natuurlijk gereageerd met ''goh, wat leuk! ben blij voor je'' (dom dom dom)... maar goed... ik laat hem lekker gaan en misschien kom ik 'm ooit nog eens tegen.

Zucht.
Oh das dom inderdaad !! Dat heb ik ook vaak.. dat mensen (die ik evt ook leuk vind) naar MIJ toe komen met het verhaal dat ze iemand leuk vinden.. *diepe zucht*. Ze denken dat ze dan maar alles tegen mij kunnen zeggen, omdat ik dan zo 'aardig ben, luisteren kan en het vertrouwd is' BAH.

En ja.. We vinden elkaar leuk, hij laat dat ook duidelijk blijken. Maar ik kan niet zomaar verder gaan. Ik wil ook niet nog eens een x aantal maanden gaan daten zonder dat er resultaat is. Ik wil weten of hij genoeg voelt voor een evt. relatie. En daarvoor natuurlijk eerst een gesprek over alles wat mij dwars zit.
Sweetcandy, je weet inderdaad al wat ik eigenlijk wil zeggen. Maar daarnaast wil ik je even heel veel succes wensen.

Je moet doen waar jij blij van word, zelf je keuzes maken. Daar heb je gelijk in. Dus als jij het een goed idee vindt om een gesprek met hem aan te gaan, moet je kijken of dat geregeld kan worden.

Ryanne, dat lijkt me niet makkelijk om zo te horen. Maar je hebt nu wel duidelijkheid over hoe hij tegenover je staat. Zo te lezen vindt ie je leuk als 'gewone kennis".
Ik heb ook besloten om het inderdaad zelf uit te zoeken. De weken dat ik zoooveeeel negatieve reacties heb gekregen doen mij pijn. Het is en blijft mijn keuze, wat ik ook doe. En natuurlijk zijn adviezen belangrijk. Maar van mensen waar je van houdt en waar je om geeft verwacht je toch ook enige support.... Dat heb ik niet gekregen. Ik ga ze dan ook niet meer uitgebreid op de hoogte houden van ontwikkelingen moet ik eerlijk zeggen. Het is mijn ding.

Ben er nog niet uit wat ik doe. Tot nu toe houd ik de boot af, omdat ik heel stiekem mijn verliefde gevoelens weg wil stoppen. Klinkt misschien raar. Maar ik heb geen zin om iemand te hoeven missen, iemand niet even op te kunnen zoeken... verliefd zijn is helemaaaaal niet zo leuk als ik altijd dacht! Wat een bummer..
quote:sweetcandy schreef op 21 september 2008 @ 14:09:

Ik heb ook besloten om het inderdaad zelf uit te zoeken. De weken dat ik zoooveeeel negatieve reacties heb gekregen doen mij pijn. Het is en blijft mijn keuze, wat ik ook doe. En natuurlijk zijn adviezen belangrijk. Maar van mensen waar je van houdt en waar je om geeft verwacht je toch ook enige support.... Dat heb ik niet gekregen. Ik ga ze dan ook niet meer uitgebreid op de hoogte houden van ontwikkelingen moet ik eerlijk zeggen. Het is mijn ding.

Dit vind ik echt rot om te horen, je wilt natuurlijk je fijne gevoelens delen en als er dan niemand mee positief doet is dat moeilijk denk ik ja. Maar vergeet niet, dat die mensen juist zoveel om je geven dat ze je niet gekwetst willen zien.

Ben er nog niet uit wat ik doe. Tot nu toe houd ik de boot af, omdat ik heel stiekem mijn verliefde gevoelens weg wil stoppen. Klinkt misschien raar. Maar ik heb geen zin om iemand te hoeven missen, iemand niet even op te kunnen zoeken... verliefd zijn is helemaaaaal niet zo leuk als ik altijd dacht! Wat een bummer..

Nee het is inderdaad wel minder, maar ik sprak hem net op msn en ik merk wel dat de ''leukigheid'' (Dus hoe leuk ik 'm eerst vond) begint af te nemen. Nouja, we zien wel hoe het loopt.

SweetCandy: Ik begrijp het van beide kanten wel. Jouw vrienden en familie willen jou niet gekwetst zien en jijzelf wil gewoon je eigen verliefde gevoelens aan iedereen kwijt.
overigens het hele weekend gesmst... en op msn nog gesproken. Hij zei druk druk druk te zijn, tot wel 2009. Dus ik vroeg of ik hem dan ook niet eerder zal zien dan in 2009. Hij gaf aan daar natuurlijk wel tijd voor te maken, met passen en meten zouden we elkaar zeker zien. Nouja eerst zien dan geloven. Mooie praatjes kan iedereen wel mee aankomen.
Sweetcandy, je houdt de boot dus niet meer af begrijp ik?

Misschien is het heel brutaal dat ik dit vraag, maar is dit een bewuste keuze omdat je er blij van wordt, of omdat je blij wordt van hoe het tussen jullie ook zou kunnen zijn als hij maar meer daden laat zien?

Wel verstandig van je dat je het ook wil merken en niet alleen horen, want aan alleen maar woorden heb je inderdaad niets. Ben je er al uit in welke vorm je dat dan wilt zien? Hij geeft aan dat jullie elkaar met passen en meten zeker gaan zien, maar merk je ook al dat hij aan het passen en meten is?

P.S. Ik kom soms waarschijnlijk erg hard over met mijn posts, dat is niet mijn bedoeling. Ik kijk alleen objectief naar wat jij schrijft en vergelijk dat met eigen ervaringen waarbij een verliefdheid alleen maar op telleurstelling uitliep, en eigen ervaring waarbij het wel goed zat/zit. En ook al ken ik je niet. Ik gun je gewoon een blije tijd vol vlinders, waar je met een grote glimlach op je gezicht doorheen gaat.
ik houd de boot nog steeds af.. al heeft ie al een aantal keren aangegeven mij te willen zien etc. Maar daar heb ik zo weinig aan. Rijd dan verd*mme gewoon mijn kant op

Nog geen vorderingen dus, áls die er al komen.

Heb inmiddels genoeg leuke dingen op de planning staan, en zo houd ik mijn gedachten zoveel mogelijk van hem af
quote:sweetcandy schreef op 22 september 2008 @ 20:08:

ik houd de boot nog steeds af..

Heb inmiddels genoeg leuke dingen op de planning staan, en zo houd ik mijn gedachten zoveel mogelijk van hem af

Het was even onduidelijk omdat je het hele weekend aan het smsen bent geweest. Daarom dacht ik dat je had besloten de boot niet af te houden. Maar onze definitie hiervan is gewoon verschillend

Maar heel veel plezier met de leuke dingen die op je planning staan.
haha nee die smsjes waren van mijn kant met name antwoord-smsjes :P geen initiatief-smsjes o.i.d.
Maar dat is toch ook nog steeds niet de boot afhouden? Of ben ik nou gek?
nah.. de boot afhouden is niet alles aan de kant zetten om hem te zien... sowieso niet afspreken...

Wat smsjes zie ik als gewoon normaal contact. Geen verliefde smsjes over en weet etc.

Hij heeft inmiddels 2 x een poging gedaan om wat met mij af te spreken. Maar no thanks. Zit ik even niet op te wachten.
Hoe is het hier met iedereen? Updates?

Ik kan mijn toenmalige crush nog steeds niet vergeten. Komt hij online, dan maakt mijn hart een sprongetje. Kom ik hem tegen op hyves, dan moet ik stiekem zijn krabbels lezen en foto's bekijken. Hij doet nog steeds wat met me en ik wil dat niet. Ik vind het vervelend dat ik hem niet kan vergeten, terwijl ik me realiseer dat hij gewoon niets voor mij voelde. Alhoewel ik dat stiekem ook nog betwijfel.

Stiekem vind ik hem een grote eikel: Hij wist dat ik hem leuk vond en toch speelde hij het spelletje mee (met smsjes, etc). Bah.

Wat moet ik hier nou mee. Over een tijdje kom ik weer thuis in Nederland en kan ik gelukkig weer uit gaan. Wat heb ik dat gemist zeg.
He Ryanne, leuk dat je even update. Jammer dat je nog steeds gevoelens voor hem hebt. Dat het ondertussen niet wederzijds is gebleken.

Misschien voedt je het ook nog steeds door die krabbels enzo te lezen, voel je je beter als je het niet meer bekijkt. Lastig he, dat dubbele gevoel.

Maar zoals je zegt; gelukkig ben je over niet al te lang weer thuis en kun je lekker uitgaan. Dat zal je goed doen als je het zo mist.

Met mij en leuke meneer gaat het nog steeds helemaal super, we leren elkaar steeds beter kennen en genieten volop van de tijd die we samen zijn. We zijn ook nog eens heel veel bij elkaar en worden alleen maar verliefder (waar is die smilie, dat hartje?).

Op de avonden dat we elkaar niet zien ben ik gezellig tijd aan het doorbrengen met vriendinnen en vrienden, maar over het algemeen zweef ik ergens hoog in de lucht op een knalroze wolk.
*grijns* ook ik lees even weer mee..

Meneer is nog steeds in beeld! Sinds we weer contact hebben, hebben we iedere dag gesmst, veel op msn gesproken en elkaar inmiddels ook weer een aantal keren gezien. Hij is nu ook helemaal naar mij toegekomen en hebben eindelijk een eerste nacht samen gehad!!

We hebben naar elkaar uitgesproken dat wij niet gaan daten/rommelen etc met anderen, maar voor elkaar gaan. We gaan proberen of het werkt met de afstand. Dat blijft toch wel een probleempje. Maar waar een wil is, is een weg denk ik dan maar!

Tot nu toe gaat het dus wel aardig, al heb ik soms dagen erbij zitten dat ik denk: is dit écht? en waarom vind hij juist mij leuk? etc. Moet er nog even aan wennen denk ik, het idee dat ik niet meer single ben....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven