Verliefd!

10-02-2008 20:00 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die verliefd is, en al leuke, en minder leuke dingen die erbij horen!!!
Eerst even lekker daten kan toch ? Nog geen verwachtingen van elkaar hebben, maar kijken waar het schip gaat stranden. Geniet van de tijd die jullie samen doorbrengen!
Update van mij...

Na 3 (en een beetje) hele lange weken, was het vandaag zover.. Zag hem weer! Eigenlijk twijfelde ik erg. Hij neemt geen initiatief om eens helemaaaaaal naar mij toe te komen. Altijd maar halverwege het land. Terwijl ik het fijn zou vinden om hem mijn vetrouwde omgeving te laten zien, hoe ik leef etc.

Nou goed, toch gegaan. En het was weer een superdagje! Eigenlijk komen we door deze leuke dagen niet toe aan de echt serieuze gesprekken.. Over een paar weken is de vakantie afgelope en moet ook ik weer aan de bak, en dan? Toch maar eens het onderwerp aansnijden... lastig!
Hier ook even een update. Zit nog steeds boven op die roze wolk en (ja hier ook die onzekere puber in het hoofd) wanneer zal ik er vanaf vallen? Alles wijst erop dat het alleen maar goed gaat, maar ja dat echt vertrouwen is toch moeilijk hoor. Hij gooit mijn hele leven overhoop, al mijn plannen in het water hahahahaha, had namelijk graag nog wat rond gefeest op een manier die niet kan als je een (oooh wat een moeilijk woord...)relatie hebt.

Volgende week gaat hij voor 2 weken op vakantie....pffft mis hem nu al (bah bah bah, waar is die zelfstandige vrouw gebleven???)

Mensen geniet ervan he. Alle mooie momenten zijn momenten die ons niet meer worden afgenomen!

Kus
Inderdaad ;) Ik heb nu in mn achterhoofd telkens: mocht het uiteindelijk toch niks worden, dan heb ik wél een leuke tijd gehad!

(niet dat het echt werkt als het contact ineens over zou zijn ofzo... Maar voor nu helpt het om alles nuchter te blijven overzien)

Ik kijk al weer uit naar de volgende date Denk volgende week...
Moeilijk is dat he, om te blijven leven met de dag!

Mijn date heeft nu te kennen gegeven dat hij het heel speciaal vindt allemaal, en graag wil kijken wat het wordt, maar dat hij geen vlinders heeft... Auw!

Snap het niet goed, hij doet echt verliefd en voelt heel veel voor me, maar omdat 'ie niet staat te trillen op zijn benen van de gierende verliefdheid weet 'ie het allemaal niet zo goed, en moet ik maar geen verwachtingen hebben.

Pffffff.....

(sorry als ik dit topic nu ook weer bederf met een negatieve lading... maar het hoort ook bij het verliefd zijn he)

Ik zie 'm wel binnenkort weer.

Jullie nog updates?
Negatieve ladingen horen ook af en toe bij het verliefd zijn ;) Klagen mag best! Ik kan me het aan de ene kant wel voorstellen, want hoe weet je nou precies wat je voor iemand voelt? en of het iemand is waar je een relatie mee aan durft te gaan?

Zelf ben ik nu dus voor het eerst helemaal echt verliefd. Al denk ik ook wel eens: goh, is dit nou verliefd zijn? Natuurlijk vind ik hem helemaal geweldig, maar echte kriebels heb ik niet all the time. Volgens mij ben ik daar ook veel te nuchter voor hehehe... En ja.. wanneer zet ik nou de stap (of hij) om er wat meer dan daten van te maken? Wanneer gaat het over in een relatie?

Vind het allemaal maar lastig gedoe, dat verliefd zijn. Al is het aan de andere kant ook wel weer heeeeel fijn!

Maar Mozzarella, de moed nog niet op geven dus ;) Hij vind het speciaal en wil kijken wat het wordt (positief dus). Al heeft ie nog geen vlinders (hoeven niet te komen of komen later?).

Genieten van de leuke dagen is mijn motto hahaha!

ps: morgen zie ik hem weer... zomaar ineens 2x in 1 week. Dat is echt WOW! Aangezien we nog altijd 300 km bij elkaar vandaan wonen. Wie heeft nog leuke tips om te doen in Arnhem en omgeving?? (tja.. tis wel weer halverwege afspreken zoals gewoonlijk... zucht)
Wat heerlijk dat je hem morgen weer ziet sweetcandy, lekker van genieten! Wel lastig zeg, die afstand! Maar blijkbaar laten jullie je daar niet door weerhouden, nu dus 2x in 1 week! Mmmm!

Ik geloof dat ik inmiddels (mede dankzij dit forum) ook begin te geloven dat ik de moed (nog) niet op moet geven.

Grappig eigenlijk, ik heb juist vlinders en wil ontdekken of er ook meer diepte in zit, en hij heeft het juist andersom...
Kijk ontzettend uit naar morgen! Wel een gek idee ook weer, dat ik dan gelijk denk: goed... en daarna moet ik zeker 2 weken wachten ;)

Houd je ons/mij op de hoogte mozzarella ??

Ben benieuwd!

Ik zal morgen avond hier nog even een update plaatsen...
Het was leuk leuk leuk leuk leuk!!
Wat goed om te horen sweetcandy!

Fijn dat het zo leuk gaat!

En hebben jullie alweer een nieuwe date staan? Of wordt het weer 2 weken wachten
hahaha geen idee... na 16 aug kan ik weer vrij reizen ;) Maar misschien heeft hij komende week nog tijd. Even afwachten tot na het weekend denk ik.

Maar ach,.. op deze twee dagen kan ik wel weer een weekje op teren ;)
Van dit 'front' ook maar even een update....

Hij is nog steeds echt heel erg leuk! Elke week wel paar keer gezien sinds mijn laatste post, en daar word ik elke keer heeeeeeel erg blij van :D. Maar zag hierboven al wel wat herkenbare dingen staan ;)....

Ook wij zijn een beetje miss en mister Bindingsangst, en hebben al heel serieuze gesprekken gehad en uitgesproken dat we elkaar ontzettend leuk vinden en alles, maar het is een beetje alsof we allebei nog niet helemaal toe zijn aan hoe serieus dit zou zijn. Ik zie ons nog eerder over 20 jaar emigreren naar een boerderij in Canada dan dat we morgen echt uitspreken dat we vriendje en vriendinnetje zijn. We zijn ook allebei erg nuchter en willen graag verklaren wat er aan het gebeuren is.... En dat lukt niet helemaal....

Hij heeft ook nog een lastige situatie met een ex, niet bijzonder ideaal, en ik krijg 3 gigadrukke weken....

Dus ik denk dat we het nog maar even zo houden. Gezellig en leuk en niet al te moeilijk, en dan zien we wel. Begin komende week strandsessie 2 met de vallende sterren :D
Net wat je schrijft... Aan wat jullie hebben een woord verbinden als in 'relatie' 'we hebben nu wat met elkaar'.... Dat zie ik ook nog niet zo snel gebeuren Al weten we heus wel van elkaar dat het allemaal supergoed gaat en het leuk en gezellig is.

Dat zet mij dan weer in de 'ik wacht wel af '-modus.

weltrusten!
quote:xxroosjexx schreef op 12 mei 2008 @ 14:59:

Hej meiden...

Hier dan het vervolg van mijn update...

Vrijdag dus bij hem blijven slapen...erg fijn gehad (maar niet zo heel lang geslapen) Zaterdag wakeboarden, bij nader inzien toch maar lekker relaxed aan de kant van het water gebleven. maar wel een erg gezellige dag gehad, meer met de groep dan in het bijzonder met hem...ikweenie, in de groep verliep ons contact nog een beetje ehm...stroef. s avonds waren we te laat terug voor mij om nog een trein naar huis te halen. Dus noodgedwongen nog een nachtje blijven slapen. En gelukkig nu wel ook echt goed geslapen...de volgende ochtend samen ontbeten en heeft ie me naar de trein gebracht. Tot snel, zei hij.

Gister een smsje gestuurd, en savonds reactie gekregen. Er is nog niet echt iets concreets afgesproken...weet ook niet zo goed wat ik wil, of ik echt verder met hem zou willen. Of ....

Bij deze quote ik mijzelf even... Haha...ehm met een nieuwe update...S is back in the picture, met alle verliefde gevolgen vandien en heb ik sinds vanmiddag niet meer gegeten....

Ex is definitief OUT of the picture...en heb sinds een aantal weken weer contact met S. Twee weken geleden met nog 2 vrienden een avond bij hem geweest. En giste is hij hier geweest...het is nu even heel erg aftasten, en ik weet dat hij voorzichtig is nadat ik hem de vorige keer toch wel aan de kant geschoven heb...maar:

- hij is blijven slapen, terwijl dat nog niet zo echt op de planning stond;

- hij is helemaal voor mij deze kant opgekomen (wat toch wel even rijden is);

- we hebben nu nog niet gezoend (2weken terug wel), maar ehm wel heerlijk tegen elkaar aan geslapen

- en via een vriend kreeg ik te horen dat hij tegen hem had gezegd dat hij het wel een kans wou geven!

Maargoed....hihi....ooooo en ik wil nu zo graag wat van hem horen :-)
up ?
Ik ben weer thuis van een heerlijke vakantie!.. Minder was wel dat ik mijn vriendinnen moest missen (en gelijk ook hun nieuwtjes: ééntje heeft zelfs opeens een vriendje.. en dat heb ik allemaal gemist! haha). En natuurlijk heb ik hém ook wel een beetje gemist.. nouja, gewoon die leuke sms-jes...

Hij laat er geen gras over groeien dat hij mij wel aantrekkelijk vind. Nu weet ik alleen niet of het bij hem alleen om de sex gaat (zulke toespelingen maakt hij al snel) of als hij ook meer wil. Zelf denk ik nu dat eerste, aangezien hij net een relatie achter de rug heeft. Maar daarbij komt wel dat we daarvóór (voordat het uitging met z'n vriendin) ook al veel flirtten en we het gewoon al leuk hadden... Dus misschien ziet hij er ook wel meer in dan alleen sex. Ik weet het niet. Over een paar weken vertrek ik naar het buitenland, en hij ook (maar dan met een oceaan tussen ons :P), dus hoe het allemaal gaat lopen, ik zou het niet weten!

We zullen wel zien. Misschien stel ik hem nog wel voor om nog even wat te gaan drinken voordat we beiden weggaan...

Pff.. lastig hoor, een zwak hebben voor iemand!
oh ik dacht in het begin ook dat het die man alleen om de sex ging. Er gingen soms wat vunzige smsjes over en weer.... Ik had geen zin in alleen maar 'sex-gedoe' en heb hem al vrij snel gevraagd wat zijn bedoeling is van het contact. Als ie alleen sex wilde, kon ie gelijk weten dat ik daar niet op zat te wachten (gelukkig was ik toen nog niet verliefd hahaha).. Dus als je het zeker wilt weten, gewoon vragen

Heb vandaag mijn schat weer even gezien heel spontaan en ontzettend leuk. Was bijna helemaal naar het noorden gecrosst.. Eventjes de tijd dus maar. Morgen ga ik die richting op, ook dan heeft hij (en ik ook) maar even tijd.... Nu nog even van genieten.. laatste week van mijn vakantie waarin ik wat reis-mogelijkheden heb

vraag me af hoe dat gaat als ik straks ook weer 5 dagen bezig ben met studie/stage.. Hoe pak je zo'n gesprek aan ?? Misschien morgen een goede dag om het erover te hebben..
Ja, dat vragen durf ik dus niet. Bang voor het antwoord denk ik?

Ik ben ook wel een scheiterd hoor, soms

En het zijn inderdaad soms nogal vunzige smsjes... maar goed, die vind ik zelf ook leuk.. en mij is het niet alleen om de seks te doen.. dus tja?

Ohh spontaan = leuk! Lekker genieten morgen! Veel plezier!
Ach, mannen kunnen anders in elkaar steken dan je denkt ;) Maar vunzige smsjes moeten kunnen hahahah! Heb 'mijnes' vandaag weer gezien.. en het was... heel fijn Er is heel veel meer gebeurd dan wat zoenen.. *zucht* :-) kortom weer een geslaagde dag... Heb het niet over het serieuze onderwerp gehad 'wat nu?' ..... Stom hè ! Ik wilde het gewoon niet, niet aan denken..
Gewoon lekker van genieten!

Ik heb zo'n gevoel dat X ('mijn crush') wel met meerdere van die smsjes uitwisseld. Ik denk dat ik daarin niet de enige ben...

Máár, ik voelde bij hem wel gelijk een klik. Ik weet niet waarom, maar ben helemaal weg van hem!

Pfff...
Waarom denk je dat je niet de enige bent ??
Omdat ik denk dat ik niet de enige ben die 'm leuk vind.. weet het haast wel zeker...

Maar goed, ik vroeg hem dus was hij zo leuk vond aan z'n werk, zegt hij (wel als grapje, maar kon net zo goed een kern van waarheid in zitten): van die dames die van die ''leuke'' smsjes sturen (hij werkt in de horeca).

Dus ik weet het niet. I.v.m. herkenning ga ik niet verder op details in ik heb gewoon heel sterk het gevoel... maar goed, we zullen zien. Ik zie hem binnenkort tijdens het uitgaan (Wanneer hij werkt)...

Ik hou jullie up-to-date!
Hm, ik denk eerlijk gezegd dat het smsje persoonlijk naar jou toe was. Om duidelijk te maken dat jij die leuke dame bent ;)
na 2,5 jaar ben ik nog steeds heel erg verliefd op mijn vriend. Elke morgen als ik wakker wordt en ik naar hem kijk, dan denk ik: Wat heb ik het toch getroffen met jou!
Ahhww en laat dat nog jaren zo voortduren !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven