Vernedering door vrouw

04-03-2011 15:39 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een beetje een vervelende kwestie. Toen ik mijn vrouw leerde kennen deden we spannende spelletjes waarin ik vernederd werd.

Nu zijn we enkele jaren verder, getrouwd en kinderen. Niet zulke leuke kinderen, een beetje saaie kinderen maar dat terzijde.

Mijn vrouw is echter een beetje doorgeslagen met de bedspelletjes. Ze vernederd me nu ook als er vriendinnen van haar op visite komen. Ik moet dan koffie halen, hapjes klaarmaken, koken, afwassen, schoonmaken enz. Dit naast mijn 50-urige werkweek.

Het meest vervelende vind ik dat mijn vrouw me slaat waar de kinderen bij zijn.

Weten jullie wat ik er aan kan doen om onze relatie weer op de rails te krijgen? Ik mag 1 keer per dag een vraag aan haar stellen dus ik kan het er morgen pas over hebben omdat ik vandaag mijn quota al gehaald heb.

Ik hoor graag advies...Ik moet nu snel offlline want mijn vrouw komt thuis.

Groetjes.
In welke groep zit je? Hoger dan groep 3 zal het niet zijn.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Hè, gesjellig, het is weer (bijna) weekend.

Een heule grote

In welke Anybody sta je, dan zal ik wel even keuren of je vrouw gelijk heeft.
Herman, mag je nog wel vuurwerk afsteken met oud&nieuw?
Chat das waar maar ga er niet op wachten zit in de bioscoop met neefje ga naar yogi beer kijken is denk ik nog net iets leuker. Jullie veel plezier!
Als kind vroeg ik nooit iets, maar groette ik altijd met "Ik ben weg hè." Voordat ze mij iets konden vragen was ik al aan het feesten.

Wel netjes op tijd thuis komen als ze net slapen dan hebben hebben ze het niet in de gaten.

Het is zelfs Carnaval morgen.
Tijgerbalsem op je lul smeren?
Ik zou persoonlijk zo verschrikkelijk hard terug slaan dat op het moment dat ze bij komt haar kleren uit de mode zijn.
Is mijn vent nou weer uit de keuken gebroken?

Gofferdegoffer!!!!

En dan ook nog met zo'm sneue nick!

Herman

Vort aan de slag, de ramen moeten nog gelapt worden, de meisjes komen vanavond borrelen!

*je kan verdorie ook geen moment gaan shoppen en ze maken gelijk misbruik van de situatie!*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Qball schreef op 04 maart 2011 @ 16:33:

Ik zou persoonlijk zo verschrikkelijk hard terug slaan dat op het moment dat ze bij komt haar kleren uit de mode zijn.Ik denk ook dat dat de beste oplossing is, anders gaat Herman het niet redden.
*
quote:paloma schreef op 04 maart 2011 @ 15:41:

De krokusvakantie is toch al voorbij?Nee hoor,in het zuiden van het land is hij vandaag begonnen :-)
Haha!

Origineel ben je wel.
quote:Summerdance schreef op 04 maart 2011 @ 16:33:

Is mijn vent nou weer uit de keuken gebroken?

Gofferdegoffer!!!!

En dan ook nog met zo'm sneue nick!

Herman

Vort aan de slag, de ramen moeten nog gelapt worden, de meisjes komen vanavond borrelen!

*je kan verdorie ook geen moment gaan shoppen en ze maken gelijk misbruik van de situatie!*Maak een password op jullie pc.
Het is weer vrijdag,de week is weer voorbij,de enige echte lalala
Ik moet nu snel offlline want mijn vrouw komt thuis.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Kampen86 schreef op 04 maart 2011 @ 15:45:

Wauw 1 vraag per dag! Mag je die dan mondeling stellen of moet dat schriftelijk?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Solveig schreef op 04 maart 2011 @ 15:47:

Mag je één vraag stellen per dag, en dan maak je de fout om na het wakker worden spontaan te zeggen 'koffie?' en dat was het dan... terwijl je eigenlijk wilde vragen of je mag gaan plassen.

Whahahaha nou als ik Herman was zou ik gewoon een luier om doen hoeft hij die vraag ook niet meer te stellen.

Zijn er al chips uitgedeeld?

Nu zie ik pas dat je in je profiel hebt aangegeven dat je vrouw bent en Herman heet. Identiteitscrisis?

Neem gerust ook wat chips!
Ga eens heeel snel de aardappelen schillen!. Anders ga je over de knie!
quote:Solveig schreef op 04 maart 2011 @ 15:47:

Mag je één vraag stellen per dag, en dan maak je de fout om na het wakker worden spontaan te zeggen 'koffie?' en dat was het dan... terwijl je eigenlijk wilde vragen of je mag gaan plassen.

:D

Lieve Herman, ga gewoon lekker carnaval vieren jochie

Mafketel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven