verschrikkelijk
maandag 31 oktober 2011 om 13:51
Maria, je bent niet vreemd gegaan, je bent verkracht. En dat daar verwarrende gevoelens en schaamte bij komen kijken is normaal. Het is niet jouw schuld en je hoeft je niet te schamen en schuldig te voelen.
Misschien is het handig als je bij de huisarts langsgaat en daar je verhaal doet. Die kan je doorverwijzen voor hulp (psychologisch). En zelf moet je nadenken of je hier melding van wilt maken/ aangifte wilt doen bij de politie.
Straf heb je zeker niet verdiend. Een dikke knuffel verdien je juist wel
Misschien is het handig als je bij de huisarts langsgaat en daar je verhaal doet. Die kan je doorverwijzen voor hulp (psychologisch). En zelf moet je nadenken of je hier melding van wilt maken/ aangifte wilt doen bij de politie.
Straf heb je zeker niet verdiend. Een dikke knuffel verdien je juist wel
maandag 31 oktober 2011 om 13:55
quote:MarijeMarije schreef op 31 oktober 2011 @ 13:51:
Maria, je bent niet vreemd gegaan, je bent verkracht. En dat daar verwarrende gevoelens en schaamte bij komen kijken is normaal. Het is niet jouw schuld en je hoeft je niet te schamen en schuldig te voelen.
Straf heb je zeker niet verdiend. Een dikke knuffel verdien je juist wel Het is maar de vraag of ze verkracht is, als ze zelf meedeed dan niet. Dat het niet netjes is van die jongen staat boven water,maar TO had niet zoveel moeten drinken dat ze geen remmingen meer had.
Straf heb je zeker niet verdiend. Een dikke knuffel verdien je juist wel Het is maar de vraag of ze verkracht is, als ze zelf meedeed dan niet. Dat het niet netjes is van die jongen staat boven water,maar TO had niet zoveel moeten drinken dat ze geen remmingen meer had.
maandag 31 oktober 2011 om 13:55
quote:maria89 schreef op 31 oktober 2011 @ 13:52:
jamaar ik moet toch ergens mee hebben gedaan..hij kan toch niet zomaar in me zitten..dna is het toch ook vrijwillig?? ik ben zooo in de warNee, Maria. Je had een eigen kamer, dus dat op zich gaf m.i. al een signaal af, dat je alleen wilt liggen en niet gestoord wilt worden. Die walgelijke vent heeft je gewoon verkracht, en jij ging niet vreemd (dat laatste gebeurt alleen vrijwillig en bewust).
jamaar ik moet toch ergens mee hebben gedaan..hij kan toch niet zomaar in me zitten..dna is het toch ook vrijwillig?? ik ben zooo in de warNee, Maria. Je had een eigen kamer, dus dat op zich gaf m.i. al een signaal af, dat je alleen wilt liggen en niet gestoord wilt worden. Die walgelijke vent heeft je gewoon verkracht, en jij ging niet vreemd (dat laatste gebeurt alleen vrijwillig en bewust).
World of Warcraft: Legion
maandag 31 oktober 2011 om 13:56
Je bent niet vreemdgegaan en je hebt zelf geen schuld. Je zit zo in de knoop nu dat praten met een professional mij ook de beste weg lijkt. Dan kun je alles even op rijtje zetten, alles verwerken en dan een beslissing nemen of je aangifte wil doen en of je het je vriend wil vertellen.
Een SOA-test is verder ook aan te raden.
Een SOA-test is verder ook aan te raden.
maandag 31 oktober 2011 om 13:56
Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand s ochtends een soort voorspel begon, terwijl ik half sliep half wakker was. Maar ik was niet zo lam als jij nu beschrijft. (wel met vrienden op één kamer etc)
Ik kan me zo'n situatie tot op zekere hoogte voorstellen maar als hij echt zijn lul in je gestoken heeft gaat dat wel erg ver.
Heb je een SOAtest gedaan?
Ik kan me zo'n situatie tot op zekere hoogte voorstellen maar als hij echt zijn lul in je gestoken heeft gaat dat wel erg ver.
Heb je een SOAtest gedaan?
maandag 31 oktober 2011 om 13:57
Straf heb je zeker niet verdiend. Een dikke knuffel verdien je juist wel Mee eens. Sterkte. En vraag ook een soa test bij je huisarts.
Straf heb je zeker niet verdiend. Een dikke knuffel verdien je juist wel Mee eens. Sterkte. En vraag ook een soa test bij je huisarts.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het voelt niet of ik verkracht ben..ik voel me geen slachtoffer ofzo, en ik ken die jongen ook wel goed, zie hem alleen nooit ( wil ik ook nooit meer), en nog steeds ben ik zo bang om het mijn vriend te vertellen...wat als hij de confrontatie opzoekt met die jongen, of dat ie me niet geloofd, hij verdient dit soort dingen gewoon echt niet en ik schaam me zo als ik in zijn ogen kijk en ik iets weet wat hij niet weet..
Wat een misselijke vent, om zo misbruik te maken van een dronken vrouw.
Je kan hier niets aan doen, echt niet, hierboven al gezegd, aangifte doen, al ben ik bang, dat het niet veel zin meer heeft, gezien het tijdsbestek.
Je kan hier niets aan doen, echt niet, hierboven al gezegd, aangifte doen, al ben ik bang, dat het niet veel zin meer heeft, gezien het tijdsbestek.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 31 oktober 2011 om 13:58
Je bent verkracht, en dat staat los of je nu zo dronken als een lor was of niet. Wat als je nuchter daar lag te slapen en hij in je slaap zijn piel er ff ingepropt had? Het blijft verkrachting.
Een meisje in een kort rokje met dito top vraagt er ook niet om om verkracht te worden. Hoe erg ze ook met haar kont staat te schudden.
Net zo goed als de bank er niet om vraagt overvallen te worden als ze de voordeur niet op slot hebben zitten.
Een meisje in een kort rokje met dito top vraagt er ook niet om om verkracht te worden. Hoe erg ze ook met haar kont staat te schudden.
Net zo goed als de bank er niet om vraagt overvallen te worden als ze de voordeur niet op slot hebben zitten.
Nope
maandag 31 oktober 2011 om 14:02
Straf heb je zeker niet verdiend. Een dikke knuffel verdien je juist wel Eens.
Straf heb je zeker niet verdiend. Een dikke knuffel verdien je juist wel Eens.
maandag 31 oktober 2011 om 14:04
quote:nokiafan schreef op 31 oktober 2011 @ 13:51:
Goede les voor de volgende keer: Nooit meer zó dronken worden.Ook eens, ook al zegt dat niks over de verkrachting an sich. Ik weet bijvoorbeeld heel goed waar mijn grens ligt. Maar tegenwoordig haal ik zelfs die grens nooit meer, omdat ik gewoon wil genieten van mijn wijntje en niet wil 'zuipen.' Zuipen geeft alleen maar ellende en katers zijn niet leuk, vind ik dan.
Goede les voor de volgende keer: Nooit meer zó dronken worden.Ook eens, ook al zegt dat niks over de verkrachting an sich. Ik weet bijvoorbeeld heel goed waar mijn grens ligt. Maar tegenwoordig haal ik zelfs die grens nooit meer, omdat ik gewoon wil genieten van mijn wijntje en niet wil 'zuipen.' Zuipen geeft alleen maar ellende en katers zijn niet leuk, vind ik dan.
maandag 31 oktober 2011 om 14:05
Ik begrijp dat de jongen je goed kent.
Dus ook weet dat je een vriend hebt, dat hij wist dat je zo dronken als een tor was, lag te slapen en je was alleen op een kamer.
Hij gaat naar je toe, gaat tegen je aanrijden, kleed zich uit( jij nog steeds lam en slapend) en dringt bij je naar binnen. dar schrik je zo van dat je er abrupt een eind aan maakt en overstuur bent.
Dit is echt verkrachting.
Wat een randdebiel.
Dus ook weet dat je een vriend hebt, dat hij wist dat je zo dronken als een tor was, lag te slapen en je was alleen op een kamer.
Hij gaat naar je toe, gaat tegen je aanrijden, kleed zich uit( jij nog steeds lam en slapend) en dringt bij je naar binnen. dar schrik je zo van dat je er abrupt een eind aan maakt en overstuur bent.
Dit is echt verkrachting.
Wat een randdebiel.