Vertrouwen hebben....

21-06-2011 21:37 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na bedrogen te zijn door mijn man, nu maanden na de fysieke scheiding heb ik een hele lieve vriend. Hij woont echter een stuk bij me vandaag en we doen het rustig aan. We zien elkaar hooguit 2 dagen per week. Als we samen zijn is het super maar de dagen dat we dat niet zijn, vind ik het best lastig dat ik niet weet wat hij allemaal doet enzo. Hier komt dus vertrouwen om de hoek kijken en dat vind ik dus best lastig.

Hij is heel lang single geweest en heeft gewoon zijn eigen leven en ritme dus wrsch niets om me zorgen over te maken maar het voelt ook zo raar om een relatie te hebben waarbinnen je elkaar niet elke dag ziet of spreekt (met mijn ex was ik ongeveer vanaf dag 1 samen). Iemand tips om dit los te kunnen laten?? Of hebben jullie wel dagelijks contact ezo? Ik weet ook niet zo goed wat ik wel of niet van hem kan verwachten..
Vooral heel erg blijven relativeren! Het is niet gek dat je een klap hebt opgelopen van je ex. Zoiets blijft je nog wel even bij helaas..

Je nieuwe vriend is je ex niet en geniet vooral heel erg van dit prille geluk. Leer elkaar beter kennen en doe leuke dingen op de dagen dat je elkaar ziet.

Als je echt vragen hebt kun je die best stellen, maar probeer niet je ex zijn fouten op hem te projecteren waardoor je hem moet gaan wantrouwen! Heel veel geluk samen!
IK heb ook geen dagelijks contact met mijn lief hoor.

We zijn nu 9 maanden samen en hebben gewoon beide een heel eigen leven.

Hij zijn sport, ik mijn sport

Beide geen smssers en bellers dus er gaan dagen voorbij dat we elkaar niet spreken.

Maar als ik wat kwijt wil, of hij wat kwijt wil, dan bellen we.

we snappen beide dat bellen om het bellen niet zo.

Ik dacht altijd dat ik dat heel lastig zou vinden maar in de praktijk gaat het me ontzettend makkelijk af

Komt misschien ook omdat ik heel erg het gevoel heb dat het goed zit tussen ons.

En ja, ook ik kom uit een hele lastige verbroken relatie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
To, hoelang heb je al iets met deze man? Misschien dat het met een poosje makkelijker wordt? Je moet hem nog beter leren kennen? Het is, zeker na hoe je ex je heeft bedrogen, niet zo gek dat je het moeilijk vindt iemand te vertrouwen die je maar zo weinig ziet en ook nog ver bij je vandaan woont. Geef het wat tijd. Namate je hem beter leert kennen, leer je hem ook te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven