Vertrouwen

16-01-2018 12:55 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 1,5 jaar samen met mijn vriend, maar het gaat helaas steeds minder. Ik ben hartstikke gek op hem, maar helaas vertrouw ik hem niet meer. Afgelopen jaar heb ik hem namelijk een paar keer betrapt op gesprekken met andere meiden. Deze gesprekken overschreden naar mijn mening de grens ondat deze gesprekken nog al intiem waren.

De eerste keer hoorde ik van een vriendin dat hij constant online was op een datingsite. Hij bleef dit heel erg ontkennen en zei dat hij niet snapte hoe hij online kon zijn want hij zat er niet eens op. Zo naïef dat ik was geloofde ik hem en de tovenaars die er voor hebben gezorgd dat hij op mysterieuze wijze steeds online kwam.

De tweede keer zag ik op Instagram hoe hij aan het flirten was onder een foto van een Russisch meisje. Hij vertelde haar dat ze een lekkere kont had en dat hij haar ontzettend mooi vond etc. Ik voelde me gekwetst, ookal is hij hier niet vreemd gegaan. Toen ik vroeg wie ze was, vertelde hij dat het een meisje was die hij heeft leren kennen op een buitenlands toernooi. Dus hij kende haar ook nog. Ik voelde de grond onder mij vandaan wegzakken.. Toen ik hem ermee confronteerde met de intieme reacties die hij achterliet op haar foto's, deed hij eerst alsof hij mij niet begreep en niet wist waar in het over had. Toen ik het hem liet zien, vertelde hij mij dat ik mij geen zorgen hoefde te maken want het was helemaal niet zo bedoeld, ze waren vrienden en tevens woonde ze in Rusland. Ik was boos en heb gezegd dat het met geen enkele bedoeling goed is en dat ik het respectloos vond dat hij dit deed. Het maakte me ook nog eens onzeker maar dit heb ik niet verteld. Zijn uiteindelijke reactie was dat hij vond dat ik gelijk had en dat hij mij nooit wou kwetsen. Hij beloofde mij dat hij nooit meer zoiets zou doen en mij ook niet meer zou kwetsen.