Vertrouwen

16-01-2018 12:55 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 1,5 jaar samen met mijn vriend, maar het gaat helaas steeds minder. Ik ben hartstikke gek op hem, maar helaas vertrouw ik hem niet meer. Afgelopen jaar heb ik hem namelijk een paar keer betrapt op gesprekken met andere meiden. Deze gesprekken overschreden naar mijn mening de grens ondat deze gesprekken nog al intiem waren.

De eerste keer hoorde ik van een vriendin dat hij constant online was op een datingsite. Hij bleef dit heel erg ontkennen en zei dat hij niet snapte hoe hij online kon zijn want hij zat er niet eens op. Zo naïef dat ik was geloofde ik hem en de tovenaars die er voor hebben gezorgd dat hij op mysterieuze wijze steeds online kwam.

De tweede keer zag ik op Instagram hoe hij aan het flirten was onder een foto van een Russisch meisje. Hij vertelde haar dat ze een lekkere kont had en dat hij haar ontzettend mooi vond etc. Ik voelde me gekwetst, ookal is hij hier niet vreemd gegaan. Toen ik vroeg wie ze was, vertelde hij dat het een meisje was die hij heeft leren kennen op een buitenlands toernooi. Dus hij kende haar ook nog. Ik voelde de grond onder mij vandaan wegzakken.. Toen ik hem ermee confronteerde met de intieme reacties die hij achterliet op haar foto's, deed hij eerst alsof hij mij niet begreep en niet wist waar in het over had. Toen ik het hem liet zien, vertelde hij mij dat ik mij geen zorgen hoefde te maken want het was helemaal niet zo bedoeld, ze waren vrienden en tevens woonde ze in Rusland. Ik was boos en heb gezegd dat het met geen enkele bedoeling goed is en dat ik het respectloos vond dat hij dit deed. Het maakte me ook nog eens onzeker maar dit heb ik niet verteld. Zijn uiteindelijke reactie was dat hij vond dat ik gelijk had en dat hij mij nooit wou kwetsen. Hij beloofde mij dat hij nooit meer zoiets zou doen en mij ook niet meer zou kwetsen.

Blijkbaar was het hem nog steeds niet duidelijk dat al zijn vrienden op Instagram. konden zien welke foto's hij leuk vond en op welke foto's hij heeft gereageerd.

Een paar maand later reageerde hij op foto's van een meisje met kusjes. Dus ik heb heel normaal gevraagd wie zij was en waar zij hem van kende. Ze bleek hier ook in het dorp te wonen en hij vertelde mij dat hij met haar heeft gezoend in het verleden. Ik vertelde hem dat ik had gezien dat hij telkens kusjes onder haar fotos zet. Ik was ontzettend boos en verdrietig, maar hij vond het niets voorstellen. Uiteindelijk na dat we het er lang over hebben gehad, gaf hij toe dat het toch niet verstandig was..hij beloofde, nogmaals, mij nooit meer te kwetsen.

Mijn vertrouwen was bijna niets meer, maar het was tijd om naar Duitsland te verhuizen voor mijn stage in het ziekenhuis. Mijn vriend kwam af en toe langs als ik vrij was, het bovendien maar twee kleine uurtjes rijden.

Ik zat midden in een van mijn stage weken, toen ik een aantal meldingen kreeg op Facebook:"....heeft ook gereageerd op een foto waar jij ook op hebt gereageerd". 23 maart 2017 was dit. Ik opende dit en zag dat een meisje hartjes onder foto's van mijn vriend zette. Ik was een beetje geïrriteerd maar ik wist niet wat er aan de hand was en besloot mij te richten op mijn stage en negeerde mijn vriend die avond om ruzie te voorkomen. Ik kreeg uit het niets berichtjes van mijn vriend: '
"ik weet niet waarom dat wijf allemaal hartjes onder mijn foto's zet, ik ken haar niet eens en ij heb haar nog nooit gesproken" en dit ging zo nog eventjes door. Ik met mijn NAÏEVE hoofd geloof hem op zijn woord. en als ik dan even terug denk aan alles wat hij me steeds weer heeft geflikt..HOE KAN IK STEEDS ZO NAIËF ZIJN.

Na mijn stage had ik een nare smaak in mijn mond van alles wat er gebeurd was. Ik was boos, ik was verdrietig, ik voel de mij onzeker en hier vertrouwde ik hem helemaal niet meer.. Dus heb ik wat doms gedaan. Ik ben achter zijn computer gekropen en heb zijn Facebook geopend. Ik ben naar zijn chats gegaan en ik zag een gesprek van HET MEISJE die 23 maart reageerde onder zijn foto's. Het gesprek heeft plaatsgevonden 1 DAG voordat hij aan mij, uit zichzelf, beweerde dat hij haar helemaal niet kende en haar nog nooit gesproken had!!! Hij stuurde naar haar dat zijn telefoon aan de oplader lag en dat hij haar later zou appen. Ze reageerde terug dat ze niet kon wachten wat voor lief berichtje ze zou kriigen. Ik was woest en heb hem ermee geconfronteerd. Toen ik dat deed ontkende hij het..hij wist niet waar ik het over had. Dus heb ik hun hele gesprek opgelezen waarna ik vroeg of ik het gesprek via Whatsapp mocht lezen..deze had hij niet meer.. Na weer een lang gesprek, heeft hij toegegeven dat hij fout zat en het nooit meer zal doen.. Hij zal mij nooit meer kwetsen.

Er zijn nog wat kleine dingetjes gebeurt maar dit is zo'n beetje alles. Ik weet niet of er meer is gebeurd dan dat ik weet maar hij geeft aan dat ik alles weet. Hij wil mij laten zien dat hij te vertrouwen is. Ik mag in zijn telefoon kijken, op zijn computer etc. Ik heb de afgelopen 6 maand niets meer ontdekt. Wie weet verwijdert hij nu alles of doet hij stiekem er. Maar ik geef toe dat ik hier echt ontzettend onzeker over ben geworden en dat ik steeds meer aan mij zelf ga twijfelen. Ik ben echt hartstikke gek op hem maar ik vraag mij af of dit ooit nog goed gaat komen.
Ik denk dat je zelf het antwoord wel weet. Je verspilt je tijd aan deze figuur.

Je klinkt trouwens extreem jong.
Hmm ja duidelijk.
Klopt ik ben 23
23?!

Je klinkt als een jonge puber.
Haha oké, nee dat ben ik niet sorry
Wegwezen..
Hij heeft je gekwetst en kan niet bij andere dames wegblijven. Heeft het zin om met deze relatie door te gaan? Hij heeft gelogen tegen je. Daar had hij geen moeite mee. Voor mij zou dat betekenen dat ik hem niet meer kan vertrouwen. Vertrouwen is een hele belangrijke basis die je nodig hebt in een relatie.
Joh. je hebt nu toch al door dat het niet werkt tussen jullie twee. Eindig het dan ook gewoon en hou daarna op met hem te volgen. Zoals het nu is ben jij niet gelukkig met hem, en je weet dat dit niet gaat veranderen, dus stop er dan ook mee.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Wet van wuiles.
ga eens wat doen aan je zelfvertrouwen.

ik mag iemand best mooi vinden of een vinden dat een man een lekker lijf heeft. daar wordt mijn vriend echt niet anders van. net als andersom.

maar jullie relatie klinkt verder niet echt gezond.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
1.5 jaar samen, waarbij hij aan de lopende band flikflooit met andere meisjea en hierover liegt. EXIT
Mijn vriend flirte met andere meiden en toonde geen affectie naar mij toe. ja dat heeft me nogal een gebrek aan zelfvertrouwen gegeven. In deze relatie kan ik niets aan mijn zelfvertrouwen doen. Dus zal ik er een punt achter moeten zetten.
Anderhalf jaar samen, hij liegt glashard tegen je en flirt doorlopend met andere vrouwen. Jouw zelfvertrouwen wordt minder en minder en het vertrouwen is weg. Waar wacht je nou precies op? Tot hij je dumpt? Tot hij fysiek vreemdgaat (als hij dat niet al gedaan heeft)? Tot je een geslachtsziekte hebt?
Serieus, wat moet hij nog meer doen tot jij inziet dat jullie relatie gewoon kut is?
Je weet zelf toch ook wel dat dit geen leuke vriend Is?
Sopoo22 schreef:
16-01-2018 13:13
Mijn vriend flirte met andere meiden en toonde geen affectie naar mij toe. ja dat heeft me nogal een gebrek aan zelfvertrouwen gegeven. In deze relatie kan ik niets aan mijn zelfvertrouwen doen. Dus zal ik er een punt achter moeten zetten.
:lightbulb:

Lijkt me een goed plan!

Jammer dat het niet is geworden wat je er van hoopte, maar verspil geen tijd meer aan deze eikel.
Ga aan je zelfvertrouwen werken en daarna kun je weer eens gaan uitkijken naar een leuke vent.
Hoi TO, rond mijn 20e had ik ook zo'n exemplaar. Ik ben ook zo naïef geweest toen en kon (wilde) niet zien hoe de vork werkelijk in de steel zat.

Tot ik er niet meer omheen kon, net als jij nu. Het bewijs is keihard en liegt niet.

Je bent toch veel meer waard dan zo'n sukkel? Er zijn 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000 leukere mannen, kies er daar een van uit!
Wat dacht je er van om hier gewoon mee te stoppen? Ik lees tot 5 x toe 'hij zou het nooit meer doen' maar zodra hij het dan weer doet geloof jij hem zodra hij weer zegt dat hij het nooit meer zal doen?
Zie je zelf niet in dat als jij dit blijft accepteren hij er nooit mee zal stoppen? Er is niets mis mee om je grens te bewaken meissie, dit wordt niet beter.
Heb je hem nog niet gedumpt dan? Waar wacht je op?
Lorem Ipsum
Ja jullie hebben gelijk en ik ben teleurgesteld in mezelf en ontzettend boos dat ik het überhaupt zo ver heb laten komen.
Deze jongen gaat nooit veranderen. Weg ermee, er zijn veel leukere mannen die wél te vertrouwen zijn.
Sopoo22 schreef:
16-01-2018 13:36
Ja jullie hebben gelijk en ik ben teleurgesteld in mezelf en ontzettend boos dat ik het überhaupt zo ver heb laten komen.
Maak het zelf uit en geeft het daarna ook geen kans meer.
Het zal je zelfvertrouwen zo ontzettend schaden als hij je aan de lopende band bedriegt en dan ook nog aan de kant zet.
Waarom ga je nog met hem?
Omdat je zo verliefd bent?
Als dat zo is dan leer je hier ontzettend van door een andere weg te kiezen.

:hug:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Iemand die belooft je nooit meer te kwetsen probeert de situatie enkel te sussen
Sopoo22 schreef:
16-01-2018 13:36
Die gevoelens zijn begrijpelijk maar gaan je niet helpen. Nu je grens trekken en het uitmaken wel.
beschouw het als een geleerde les :there:
Vertrouwen is het allerbelangrijkste in een relatie!

Hij bedriegt je keer op keer..echt joh, dumpen die gast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven