Vervolg op 'Wat doe ik verkeerd...?''

12-06-2023 09:18 2856 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen,

Een nieuw topic geopend om verder te kunnen schrijven. Dit gezien mijn vorige topic de 3000 berichten (ruim) is gepasseerd en het verzoek van de moderator om een nieuw topic aan te maken zodat de laatste op slot kan.

Ik wist niet zo goed wat een goede titel zou kunnen zijn, dus vandaar deze, maar voelt niet helemaal prettig gezien dat ook niet (meer) mijn vraag is. Bij andere suggesties hoor ik het graag.

Wel even getwijfeld, gezien de laatste reacties. Welke ik zeker begrijp, maar ze raakten me nogal. Tegelijkertijd kan ik nu niet terug gaan naar m'n kop in het zand steken, dus dit is nodig.

Net als in het vorige topic zou ik willen vragen of jullie mijn berichten niet willen quoten? Dat voelt veiliger.
jahallo222 wijzigde dit bericht op 12-06-2023 09:47
Reden: Toevoeging
8.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
OlleGrieze schreef:
11-09-2024 11:20
Gefeliciteerd met je huis! Dat wordt de basis voor kind (want stabiel) en van daaruit wordt de omgangsregeling bijgesteld.
Wat ben jij gegroeid! Je ziet zijn patronen en stelt meteen grenzen. Je neemt gewoon de regie! Echt heel fijn om lezen.
Nou he, echt hoor! Wat ben jij gegroeid TO. Zo knap, petje af en helemaal on your own. Je hebt mijn diepe respect als je ziet uit wat voor hellhole jij vandaan bent gekomen.

En natuurlijk ontzettend gefeliciteerd met je huisje, something to call your own/home.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jahallo222 schreef:
11-09-2024 13:22
Dankjulliewel. Ben echt super blij met het huisje. Het is heel klein, maar prima voor ons.

En ik heb het steeds beter door hoor. Maar blijf het af en toe wel bizar vinden met waar ie af en toe mee komt. Dat ie zelf ook niet inziet dat het een bizar voorstel is. En ook hoe hij telkens een reactie van mij probeert te krijgen. Die ik vrijwel niet geef, waar hij dan weer geïrriteerd over is.

Maar inderdaad. Eerst maar zien hoe ver het überhaupt komt.
Jouw ex is ziek en heeft anderen nodig in zijn leven om de basis op orde te houden die hij naar de buitenwereld schept. En gaat altijd ten koste van anderen. Bovendien zal hij zich vast machtig prachtig voelen met het gevoel van potentie wat hij allemaal zou kunnen bereiken en ziet zichzelf in zijn hoofd vast ver boven jou uitstijgen. Deze fantasieën lijkt hij nodig te hebben om zijn ego overeind te houden. Alleen realistisch? En uitvoerbaar door hem? Nee joh, jij weet toch wel beter?

Grote kans dat als hij inderdaad weer binnen no time een kind verwekt bij een andere vrouw en daar mee samenwoont, dat ook dat binnen een bepaalde periode klapt. Tenzij zij net zo murw wordt van hem en helemaal verdwijnt in die relatie, niet meer bij machte om te zien waarin ze zit.
Maar goed, zij heeft ook wel een steekje los als je het mij vraagt. Tenminste, aangenomen dat het klopt wat hij zegt. Wie kiest er nu voor om met een man met klein kind al zo snel te gaan samenleven en een nieuw gezinnetje te starten? Dan sta je ook niet met twee pootjes op de aarde (mijn mening).
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd met je huis, wat fijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank! En ik denk dat het klopt dat hij nog steeds hetzelfde beeld heeft van toen wij in een relatie zaten.

Gisteren was er een gesprek op een school. Daarna begon hij opnieuw over zijn plannen. Ik heb mezelf kort herhaald. Hij boos, want hoezo drop ik dat zomaar even en dat ik egoïstisch zou zijn. Ik zei dat ik weg moest, en dat dit niet hier voor de school hoorde maar op een ander moment. Hij woest, stoof naar zijn auto, middelvinger ondertussen en reed echt heel hard weg.

En wat voor mij belangrijk was: het interesseerde me niet eens zo heel veel :cheer2:
Alle reacties Link kopieren Quote
Je wordt er ook wel een beetje moe van he? Zoveel energie als hij zuigt.

En waar je er eerder helemaal in mee ging, denk je nu: Jemig man, get a grip!!

Wat een eind ben jij alweer gekomen!
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Jahallo, vooral deze: :cheer2:

:proud:

Moest er hartelijk om lachen.
Denk ook wel dat zn weekend nu niet meer stuk kan :applause:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven