Verward tijdens daten
zondag 15 maart 2020 om 14:48
Hallo allen,
Een tijdje geleden ben ik, onverwacht, uit een lange relatie gekomen van 9 jaar. Ongeveer een twee maanden later leerde ik een meisje kennen. Zij kwam zeer recent ook uit een lange relatie, na wat online praten werd het heel snel duidelijk dat we heel goed overeen kwamen. Met momenten ging het zelfs heel erg snel en leek het een zekerheid dat het iets meer zou worden, daar leek geen twijfel meer over te bestaan maar het was meer een kwestie van tijd.
Ik was compleet verkocht voor dit meisje. Vervolgens hebben we twee keer afgesproken. Tijdens de eerste date werd er afgesproken op haar appartement en werd er al geknuffeld en gekust. Het leek nog meer duidelijk dat dit meer zou worden. De tweede date was eveneens heel gezellig, we waren iets gaan eten.
Ze vroeg zelf of ik al gevoelens had na de eerste date en ik gaf duidelijk aan dat die aanwezig waren. Bij haar begon het wel, zei ze toen. Ook liet ze merken dat ze ergens een exclusiviteit verwachtte, bijvoorbeeld als ik uitging liet ze me subtiel weten dat ik "braaf" moest zijn. Kortom, ik dacht dus dat dit allemaal wel goed ging komen op termijn. Sinds de tweede date is het contact echter minder geworden en gaf ze aan dat het voor haar allemaal wat snel ging en dat ze het allemaal niet goed wist. Wat ik ergens kan begrijpen, maar ergens ook niet gezien het eerdere verloop van de situatie.
Kortom, momenteel laat ze af en toe iets weten. De afstand tussen ons is terug veel groter en ik ben helemaal niet meer zo zeker of ze wel meer wilt. Het vragen heeft geen zin want dat irriteert haar. Mijn conclusie was dat ik het dus wel zou laten voor wat het is. Toch stuurt ze om de twee dagen of dag nog een bericht, maar nooit echt diepgaand of persoonlijke vragen/dingen. Momenteel heb ik totaal geen idee wat haar bedoeling nog is of in welke richting ze wilt gaan. Ik zou denken als ze geen interesse heeft, dat ze al het contact zou vermijden.
Wat is jullie idee over de situatie? Ondanks dat het moeilijk is omdat te bepalen op basis van een korte tekst.
Een tijdje geleden ben ik, onverwacht, uit een lange relatie gekomen van 9 jaar. Ongeveer een twee maanden later leerde ik een meisje kennen. Zij kwam zeer recent ook uit een lange relatie, na wat online praten werd het heel snel duidelijk dat we heel goed overeen kwamen. Met momenten ging het zelfs heel erg snel en leek het een zekerheid dat het iets meer zou worden, daar leek geen twijfel meer over te bestaan maar het was meer een kwestie van tijd.
Ik was compleet verkocht voor dit meisje. Vervolgens hebben we twee keer afgesproken. Tijdens de eerste date werd er afgesproken op haar appartement en werd er al geknuffeld en gekust. Het leek nog meer duidelijk dat dit meer zou worden. De tweede date was eveneens heel gezellig, we waren iets gaan eten.
Ze vroeg zelf of ik al gevoelens had na de eerste date en ik gaf duidelijk aan dat die aanwezig waren. Bij haar begon het wel, zei ze toen. Ook liet ze merken dat ze ergens een exclusiviteit verwachtte, bijvoorbeeld als ik uitging liet ze me subtiel weten dat ik "braaf" moest zijn. Kortom, ik dacht dus dat dit allemaal wel goed ging komen op termijn. Sinds de tweede date is het contact echter minder geworden en gaf ze aan dat het voor haar allemaal wat snel ging en dat ze het allemaal niet goed wist. Wat ik ergens kan begrijpen, maar ergens ook niet gezien het eerdere verloop van de situatie.
Kortom, momenteel laat ze af en toe iets weten. De afstand tussen ons is terug veel groter en ik ben helemaal niet meer zo zeker of ze wel meer wilt. Het vragen heeft geen zin want dat irriteert haar. Mijn conclusie was dat ik het dus wel zou laten voor wat het is. Toch stuurt ze om de twee dagen of dag nog een bericht, maar nooit echt diepgaand of persoonlijke vragen/dingen. Momenteel heb ik totaal geen idee wat haar bedoeling nog is of in welke richting ze wilt gaan. Ik zou denken als ze geen interesse heeft, dat ze al het contact zou vermijden.
Wat is jullie idee over de situatie? Ondanks dat het moeilijk is omdat te bepalen op basis van een korte tekst.
dinsdag 17 maart 2020 om 16:40
Het zou kunnen. Maar je lijkt het een beetje te schetsen dat het enkel langs mijn zijde "niet vrijblijvend" was. Echter ging zij nog een stapje verder dan mij. Als ik naar een feestje ging kreeg ik een berichtje dat duidelijk maakte dat ze wel exclusiviteit verwachtte, in de zin dat ik "braaf" moest zijn (natuurlijk op een subtiele manier door haar aangebracht). Ze vroeg ook aan mij of ik met meerdere meisjes bezig was. Dus het is niet zo dat ik hopeloos achter haar liep.viva-amber schreef: ↑17-03-2020 15:48Ik denk dat zij niet wil daten of afspreken omdat jij binnen 2 dates al duidelijk heb gemaakt dat het allemaal niet vrijblijvend is, daar zit zij niet op te wachten en dus is zij haar interesse verloren. Ik denk ook niet dat dat terug komt eerlijk gezegd. Zij is niet in de war maar jij leeft in de waan dat zij bijdraait wanneer je maar lang genoeg wacht en je beschikbaar houdt. Iemand die jou leuk vindt heeft interesse om je te zien en dat is hier niet het geval.
Je hebt geen probleem met langzaam naar elkaar toe groeien, echter jullie groeien langzaam van elkaar af en je lijkt het maar niet te snappen. je weet zo waar je aan toe bent wanneer je een voorstel doet om elkaar te zien.
De signalen (langs haar en mijn kant) waren duidelijk. Enkel na een twee weken kon ik een drastisch verschil in haar gedrag zien. Sindsdien stuurt ze minder en is ze minder geïnteresseerd. Ik ben nog niet helemaal overtuigd van het feit dat haar interesse volledig weg is of dat we uit elkaar groeien. Het is niet dat we de laatste twee weken heel dicht bij elkaar stonden of veel met elkaar bezig waren, toch blijft ze af en toe uit eigen initiatief contact zoeken. Daar moet ze toch een motivatie voor hebben?
Afspreken momenteel is wat moeilijk gezien het coronavirus, waardoor we beiden thuis zitten. Zij is nogal bang voor het virus dus nu voorstellen om af te spreken gaat zeker niet gebeuren. Complexe situatie voor mij. Het beste dat ik nu kan doen is haar de indruk geven dat zij niet meer mijn prioriteit is. Ik ben nooit eerder in zulke situatie gekomen, maar voor mij is dit heel vreemd en heel onduidelijk. Ze gaf eerder wel reeds aan dat ze het zelf allemaal niet wist. Misschien is het dan wel zo.
dinsdag 17 maart 2020 om 16:51
inderdaad, neem de tijd om weer in evenwicht te raken.Verbinder schreef: ↑16-03-2020 05:26Jullie zijn duidelijk allebei veel te snel in die nieuwe relatie gedoken.
Dat moet een les zijn voor de toekomst.
Als je zolang in een relatie hebt gezeten is het heel erg van belang om een tijdje op jezelf te zijn. Gewoon om terug te kijken op de oude situatie, je te herorienteren, in te voelen hoe het met je emoties gaat. Daardoor sluit je iets af en maak je balans op. Nu ben je zo in een nieuwe situatie gedoken, jullie hebben jezelf beide veel te snel laten gaan. Niet goed- juist na het afronden van een oude situatie.
Daardoor heb je geen kontakt meer met jezelf, je verliest jezelf en daardoor kan je geen kontakt meer maken met je gevoelens.
Daardoor heeft je date, ineens, een setback.
Ga gewoon een tijdje rust nemen, even geen relatie. Herorienteer jezelf.
Laat het kontakt los met deze date.
Ik hoorde ooit dat voor elke twee jaar relatie een jaar verwerken staan. lijkt me wat lang, maar overhaast het niet.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
dinsdag 17 maart 2020 om 16:53
Als ik iets heb geleerd van mijn date ervaringen, dan is het wel dat de beginfase juist soepel en zorgeloos moet gelopen. Dat er maar na 2 dates zoveel onduidelijkheid is, is geen goed teken..
Ze houdt het denk ik warm zodat ze nog ergens op kan terugvallen, maar het zegt genoeg als ze verder totaal geen interesse toont. Zelf laatst nog meegemaakt dat iemand (man in dit geval) ook ineens in gedrag veranderde, maar nog wel regelmatig contact zocht. Heb er niks van gezegd, nog keer afgesproken, weer stil daarna.. Uiteindelijk het hoge woord eruit dat hij mij leuk vond, maar niet verliefd. Achteraf had ik hem eerder met zijn gedrag moeten confronteren, had mij een hoop tijd en ge-analyseer gescheeld!
Altijd op je onderbuikgevoel vertrouwen.. En als een vriend jouw dit verhaal zou vertellen, wat zou je hem/haar dan adviseren? Helpt om de situatie even te relativeren.
Ze houdt het denk ik warm zodat ze nog ergens op kan terugvallen, maar het zegt genoeg als ze verder totaal geen interesse toont. Zelf laatst nog meegemaakt dat iemand (man in dit geval) ook ineens in gedrag veranderde, maar nog wel regelmatig contact zocht. Heb er niks van gezegd, nog keer afgesproken, weer stil daarna.. Uiteindelijk het hoge woord eruit dat hij mij leuk vond, maar niet verliefd. Achteraf had ik hem eerder met zijn gedrag moeten confronteren, had mij een hoop tijd en ge-analyseer gescheeld!
Altijd op je onderbuikgevoel vertrouwen.. En als een vriend jouw dit verhaal zou vertellen, wat zou je hem/haar dan adviseren? Helpt om de situatie even te relativeren.
dinsdag 17 maart 2020 om 16:54
Ik zou sowieso hard weglopen van iemand die na 2 dates tegen mij zegt dat ik braaf moet zijn, ben geen hond 
Maar goed, nog een keer dan: jullie zijn op 2 dates geweest en wrs ziet ze iets serieus toch niet zitten. Blijf niet zo achter haar aanlopen joh, in iedere post ben je vooral bezig met wat zij wil. Waarom vindt je het ok om zo behandeld te worden?
Maar goed, nog een keer dan: jullie zijn op 2 dates geweest en wrs ziet ze iets serieus toch niet zitten. Blijf niet zo achter haar aanlopen joh, in iedere post ben je vooral bezig met wat zij wil. Waarom vindt je het ok om zo behandeld te worden?
dinsdag 17 maart 2020 om 19:01
Veel van de dingen die je zegt ben ik het mee eens. Ik vind het jammer dat het nu zo een beetje geforceerd moet verlopen aangezien we in het begin heel goed met elkaar konden opschieten. Ik heb ook eerder het gevoel dat ze mij als een optie houdt. Ik zal het maar laten begaan en zien. Ik begin meer steeds de indruk te krijgen dat het beeld dat ik van haar had, niet overeenkomt met de werkelijkheid.Vivi3338 schreef: ↑17-03-2020 16:53Als ik iets heb geleerd van mijn date ervaringen, dan is het wel dat de beginfase juist soepel en zorgeloos moet gelopen. Dat er maar na 2 dates zoveel onduidelijkheid is, is geen goed teken..
zaterdag 21 maart 2020 om 23:06
Paar dagen geleden heb ik het weer ervaren. Een paar dagen zo goed als bijna radiostilte. Dan plots weer een verandering in haar gedrag. Meer berichten en duidelijk dat ze aandacht nodig had. Daarnaast stuurde ze plots ook echt uitdagende foto's. De volgende dag nog regelmatig berichten in de ochtend en dan tijdens de middag. In de avond zag ik het dan weer keren en leek ze totaal weer geen aandacht voor mij te hebben, ondanks dat ik zie dat ze wel online is en actief is.
Ik begin gaan te denken dat ze met meerdere jongens tegelijk aan het praten is en dat ze misschien even een discussie ofzo had met een van die jongens. En dat ze dan plots al haar aandacht weer op mij stort om het "gat" te vullen. Ik begin dit eigenlijk een beetje beu te worden maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Het zijn namelijk vermoedens en aangezien we niets hebben kan ik het haar eigenlijk ook niet kwalijk nemen, ondanks dat het niet goed voelt.
Ik begin gaan te denken dat ze met meerdere jongens tegelijk aan het praten is en dat ze misschien even een discussie ofzo had met een van die jongens. En dat ze dan plots al haar aandacht weer op mij stort om het "gat" te vullen. Ik begin dit eigenlijk een beetje beu te worden maar ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Het zijn namelijk vermoedens en aangezien we niets hebben kan ik het haar eigenlijk ook niet kwalijk nemen, ondanks dat het niet goed voelt.
zondag 22 maart 2020 om 00:27
Het is moeilijk om een volledig en accuraat beeld te geven van de hele situatie. Ik wil het nog niet opgeven omdat ik toch het gevoel heb dat er nog iets inzit. Ik probeer ergens gewoon haar gedrag te verklaren.
zondag 22 maart 2020 om 06:40
Het waren 2 dates en nu gebruikt ze je om haar aandacht te voeden maar ze spreekt niet meer met je af.
Het is niet ingewikkeld. Het is wel geforceeerd omdat jij denk dat aandacht betekent dat zij voor jou gaat. Je houdt het in stand door beschikbaar te blijven.
Het is niet ingewikkeld. Het is wel geforceeerd omdat jij denk dat aandacht betekent dat zij voor jou gaat. Je houdt het in stand door beschikbaar te blijven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 22 maart 2020 om 08:00
Je bent een bron van aandacht voor haar en waarschijnlijk zijn er meerdere die ze goed weet af te wisselen.jorendkl schreef: ↑21-03-2020 23:06Paar dagen geleden heb ik het weer ervaren. Een paar dagen zo goed als bijna radiostilte. Dan plots weer een verandering in haar gedrag. Meer berichten en duidelijk dat ze aandacht nodig had. Daarnaast stuurde ze plots ook echt uitdagende foto's. De volgende dag nog regelmatig berichten in de ochtend en dan tijdens de middag. In de avond zag ik het dan weer keren en leek ze totaal weer geen aandacht voor mij te hebben, ondanks dat ik zie dat ze wel online is en actief is.
Maar goed, het maakt toch eigenlijk totaal niet uit wat er achter zit? Dit gedrag is totaal onaantrekkelijk. Ik zou al afknappen op de domheid van iemand die zulke foto's stuurt naar een persoon die ze niet kent.
Je houdt je heel erg vast aan slechts 2 dates en de aanloopperiode daarvoor. Een periode waarin je een ideaalbeeld lijkt te hebben gevormd van haar en haar gevoelens voor jou. Je bent on je hoofd volgens mij zo snel gegaan-al voor de daadwerkelijke dates- dat je de realiteit uit het oog bent verloren. De realiteit is dat er maar twee dates zijn geweest en ze daarna weinig interesse laat blijken.
Ik snap daarom ook je vraag hoe handig moet aanpakken niet. Er valt niks aan te pakken. Als jij je wilt laten gebruiken als bron voor aandacht wanneer dat haar schikt, kun je vooral zo door blijven gaan en dan moet je verder vooral niks verwachten. Verwar haar hang naar bevestiging vooral niet met potentie.
Als je dat niet wilt, doe je niks. Gewoon niks, niet reageren of eventueel zeggen dat je er niet van gediend bent. Er is verder niks dus je hoeft ook niks te beëindigen.
zondag 22 maart 2020 om 09:41
Ik kan me zeker vinden in wat je zegt. Meer nog, ik vermoed ook sterk dat ze meerdere jongens weet af te wisselen. Ik ken haar wel al redelijk en weet veel persoonlijke dingen over haar. We hebben dan wel maar twee dates gehad, maar we hebben veel en lange online gesprekken gehad waarin we al veel persoonlijke zaken verteld hebben. Ik heb inderdaad het gevoel dat ze mijn aandacht wilt wanneer het haar uitkomt.vivautrecht85 schreef: ↑22-03-2020 08:00Je bent een bron van aandacht voor haar en waarschijnlijk zijn er meerdere die ze goed weet af te wisselen.
Maar goed, het maakt toch eigenlijk totaal niet uit wat er achter zit? Dit gedrag is totaal onaantrekkelijk. Ik zou al afknappen op de domheid van iemand die zulke foto's stuurt naar een persoon die ze niet kent.
Je houdt je heel erg vast aan slechts 2 dates en de aanloopperiode daarvoor. Een periode waarin je een ideaalbeeld lijkt te hebben gevormd van haar en haar gevoelens voor jou. Je bent on je hoofd volgens mij zo snel gegaan-al voor de daadwerkelijke dates- dat je de realiteit uit het oog bent verloren. De realiteit is dat er maar twee dates zijn geweest en ze daarna weinig interesse laat blijken.
Ik snap daarom ook je vraag hoe handig moet aanpakken niet. Er valt niks aan te pakken. Als jij je wilt laten gebruiken als bron voor aandacht wanneer dat haar schikt, kun je vooral zo door blijven gaan en dan moet je verder vooral niks verwachten. Verwar haar hang naar bevestiging vooral niet met potentie.
Als je dat niet wilt, doe je niks. Gewoon niks, niet reageren of eventueel zeggen dat je er niet van gediend bent. Er is verder niks dus je hoeft ook niks te beëindigen.
Maar hoe moet ik hier dan op reageren of wat moet ik doen. Ik hou mij precies vast aan het feit dat ik het mij misschien allemaal inbeeld en dat er wel degelijk op langere termijn misschien iets meer kan komen. Misschien is ze gewoon online op Facebook aan het praten met vriendinnen en wat aan het rondkijken. En dan nog, we hebben niks samen dus kan ik haar dan plots gaan verwijderen, negeren of blokkeren omdat ze mij (gebaseerd op vermoedens) enkel gebruikt voor aandacht? Misschien beeld ik het mij allemaal in? Maar ook als het waar is, kan ik mij dan druk maken in het feit dat ze maar gewoon af en toe tegen mij praat? (zeggen dat ze mijn aandacht gebruikt komt nogal beschuldigend over indien we verder niets hebben...)
Hoe zou jij dat aanpakken?
zondag 22 maart 2020 om 09:44
Je zit echt alles te analyseren en voor jezelf in te vullen. Je weet helemaal niet wat er aan de hand is en als je een leuke dame hebt dan is het logisch dat meerdere mannen haar proberen te veroveren.
Wees duidelijk, van dit onzekere gedrag droogt zij op en dan gaat zij inderdaad aandacht bij andere zoeken.
Wees een man en spreek een datum en tijd af om af te spreken. Stop sowieso met appen en geef haar een leuke avond als jullie samen zijn. Geeft zij aan niet af te willen spreken dan verbreek je het contact en vertel je haar dat als zij van mening verandert zij contact met je mag opnemen.
Heel eerlijk zoals jij je nu opstelt jaag je haar juist in de armen van een kerel die sterker in zijn schoenen staat. Ik weet er alles van want zo gebeurde het met mijn ex ook
Wees duidelijk, van dit onzekere gedrag droogt zij op en dan gaat zij inderdaad aandacht bij andere zoeken.
Wees een man en spreek een datum en tijd af om af te spreken. Stop sowieso met appen en geef haar een leuke avond als jullie samen zijn. Geeft zij aan niet af te willen spreken dan verbreek je het contact en vertel je haar dat als zij van mening verandert zij contact met je mag opnemen.
Heel eerlijk zoals jij je nu opstelt jaag je haar juist in de armen van een kerel die sterker in zijn schoenen staat. Ik weet er alles van want zo gebeurde het met mijn ex ook
zondag 22 maart 2020 om 09:53
En dat is ze waarschijnlijk niet eens...Male1996 schreef: ↑22-03-2020 09:44Je zit echt alles te analyseren en voor jezelf in te vullen. Je weet helemaal niet wat er aan de hand is en als je een leuke dame hebt dan is het logisch dat meerdere mannen haar proberen te veroveren.
Heel eerlijk zoals jij je nu opstelt jaag je haar juist in de armen van een kerel die sterker in zijn schoenen staat. Ik weet er alles van want zo gebeurde het met mijn ex ook![]()
zondag 22 maart 2020 om 10:02
Hoe noem jij het dan, als ze slechts sporadisch iets stuurt, wel uitdagende foto's zendt maar niet vraagt hoe het met jou is?jorendkl schreef: ↑22-03-2020 09:41Ik kan me zeker vinden in wat je zegt. Meer nog, ik vermoed ook sterk dat ze meerdere jongens weet af te wisselen. Ik ken haar wel al redelijk en weet veel persoonlijke dingen over haar. We hebben dan wel maar twee dates gehad, maar we hebben veel en lange online gesprekken gehad waarin we al veel persoonlijke zaken verteld hebben. Ik heb inderdaad het gevoel dat ze mijn aandacht wilt wanneer het haar uitkomt.
Maar hoe moet ik hier dan op reageren of wat moet ik doen. Ik hou mij precies vast aan het feit dat ik het mij misschien allemaal inbeeld en dat er wel degelijk op langere termijn misschien iets meer kan komen. Misschien is ze gewoon online op Facebook aan het praten met vriendinnen en wat aan het rondkijken. En dan nog, we hebben niks samen dus kan ik haar dan plots gaan verwijderen, negeren of blokkeren omdat ze mij (gebaseerd op vermoedens) enkel gebruikt voor aandacht? Misschien beeld ik het mij allemaal in? Maar ook als het waar is, kan ik mij dan druk maken in het feit dat ze maar gewoon af en toe tegen mij praat? (zeggen dat ze mijn aandacht gebruikt komt nogal beschuldigend over indien we verder niets hebben...)
Hoe zou jij dat aanpakken?
En echt, je kent elkaar niet na 2 dates. Ook al heb je veel gepraat daarvoor.
Je hoeft niet eens aan te geven dat je het gevoel hebt dat ze je gebruikt, waarom zou je? Het is geen relatie waarbij het netjes zou zijn om een reden te geven waarom het het uitmaakt. Stop gewoon met reageren, en als je dan echt iets wilt zeggen:
"Hi Els, ik wil het contact graag beëindigen. Graag mij niet meer appen." (Je zou ook echt een baas zijn als je gewoon iets heel droogs zegt over de uitdagende foto's of jaar erop wijst hoe dom het is die te sturen naar iemand die ze niet kent).
Ik zou me niet kwetsbaarder opstellen dan dat.
zondag 22 maart 2020 om 10:08
Ben volledig akkoord met wat je zegt. Maar mijn onzekere gedrag laat ik niet blijken. Ze weet dus niet dat ik dit alles zo zit te analyseren enzoverder. Ik laat haar dikwijls ook het gesprek starten of wacht tot ze initiatief neemt. Dus ze heeft niet echt een idee van mijn onzeker gedrag. Afspreken is nu wat moeilijk, gezien corona maar ik begrijp je standpunt. Ik vind het vooral erg moeilijk wat ik nu moet doen om haar duidelijk te maken dat het me niet zint dat ze me eventueel zou gebruiken als aandacht. Haar plots negeren of blokkeren geeft blijk van woede dus dat lijkt me ook geen super goed idee. Het is zoals ik zei in mijn vorige bericht.Male1996 schreef: ↑22-03-2020 09:44Je zit echt alles te analyseren en voor jezelf in te vullen. Je weet helemaal niet wat er aan de hand is en als je een leuke dame hebt dan is het logisch dat meerdere mannen haar proberen te veroveren.
Heel eerlijk zoals jij je nu opstelt jaag je haar juist in de armen van een kerel die sterker in zijn schoenen staat. Ik weet er alles van want zo gebeurde het met mijn ex ook![]()
Wat betreft of ze leuk is. Ik denk dat ze wat verschillende kantjes heeft ...
zondag 22 maart 2020 om 10:21
Nee hoor. Geeft vooral blijk dat je er geen zin meer in hebt.jorendkl schreef: ↑22-03-2020 10:08Ben volledig akkoord met wat je zegt. Maar mijn onzekere gedrag laat ik niet blijken. Ze weet dus niet dat ik dit alles zo zit te analyseren enzoverder. Ik laat haar dikwijls ook het gesprek starten of wacht tot ze initiatief neemt. Dus ze heeft niet echt een idee van mijn onzeker gedrag. Afspreken is nu wat moeilijk, gezien corona maar ik begrijp je standpunt. Ik vind het vooral erg moeilijk wat ik nu moet doen om haar duidelijk te maken dat het me niet zint dat ze me eventueel zou gebruiken als aandacht. Haar plots negeren of blokkeren geeft blijk van woede dus dat lijkt me ook geen super goed idee. Het is zoals ik zei in mijn vorige bericht.
En je hebt enorm je gevoelens uit de doeken gedaan; dat kan al redelijk onzeker overkomen.
Edit: bovendien maakt het niet zoveel uit hoe het overkomt toch? Je kunt prima voor jezelf beslissen dat je hier geen zin meer in hebt en je hebt niks met haar te schaften. En als je het echt zo belangrijk vindt om niet onzeker over te komen; maak er dan geen heel ding van, geen analyse, geen verkapte vraag naar duidelijkheid en niet een soort uitmaakgesprek. Er is namelijk niks. In zo'n prille fase van niks kun je het met 1 zin afronden.
zondag 22 maart 2020 om 10:32
Even de uitdagende foto's nuanceren. Het was een foto van haar in haar slaapkleed. Na mijn reactie op de eerste foto die ze stuurde, stuurde ze een tweede foto waar bepaalde delen meer benadrukt werden. Maar er waren dus zeker geen naakt foto's ofzo. Niet dat dit het goed praat, ik vraag me inderdaad ook af naar hoeveel jongens ze dit zo stuurt ...vivautrecht85 schreef: ↑22-03-2020 10:02Hoe noem jij het dan, als ze slechts sporadisch iets stuurt, wel uitdagende foto's zendt maar niet vraagt hoe het met jou is?
En echt, je kent elkaar niet na 2 dates. Ook al heb je veel gepraat daarvoor.
Je hoeft niet eens aan te geven dat je het gevoel hebt dat ze je gebruikt, waarom zou je? Het is geen relatie waarbij het netjes zou zijn om een reden te geven waarom het het uitmaakt. Stop gewoon met reageren, en als je dan echt iets wilt zeggen:
"Hi Els, ik wil het contact graag beëindigen. Graag mij niet meer appen." (Je zou ook echt een baas zijn als je gewoon iets heel droogs zegt over de uitdagende foto's of jaar erop wijst hoe dom het is die te sturen naar iemand die ze niet kent).
Ik zou me niet kwetsbaarder opstellen dan dat.
zondag 22 maart 2020 om 10:43
Ik beweer ook nergens dat het naaktfoto's zijn hoor. Maar als je out of the blue foto's stuurt maar iemand die je niet kent met bepaalde delen benadrukt doe je dat volgens mij om een reactie uit te lokken, aandacht te vragen. Als Je echt iets hebt, zou het misschien als een soort voorspel kunnen dienen, maar dit...jorendkl schreef: ↑22-03-2020 10:32Even de uitdagende foto's nuanceren. Het was een foto van haar in haar slaapkleed. Na mijn reactie op de eerste foto die ze stuurde, stuurde ze een tweede foto waar bepaalde delen meer benadrukt werden. Maar er waren dus zeker geen naakt foto's ofzo. Niet dat dit het goed praat, ik vraag me inderdaad ook af naar hoeveel jongens ze dit zo stuurt ...
zondag 22 maart 2020 om 11:01
Goed dat je het in ieder geval in ziet. Vrouwen zijn niet gek en voelen de dingen vaak beter aan dan wij mannen dus zij weet echt wel hoe jij er nu in staat man. Je moet haar zeker niet gaan negeren of blokkeren want uiteindelijk is je doel dat zij jou ook wil en jullie het leuk hebben samen.jorendkl schreef: ↑22-03-2020 10:08Ben volledig akkoord met wat je zegt. Maar mijn onzekere gedrag laat ik niet blijken. Ze weet dus niet dat ik dit alles zo zit te analyseren enzoverder. Ik laat haar dikwijls ook het gesprek starten of wacht tot ze initiatief neemt. Dus ze heeft niet echt een idee van mijn onzeker gedrag. Afspreken is nu wat moeilijk, gezien corona maar ik begrijp je standpunt. Ik vind het vooral erg moeilijk wat ik nu moet doen om haar duidelijk te maken dat het me niet zint dat ze me eventueel zou gebruiken als aandacht. Haar plots negeren of blokkeren geeft blijk van woede dus dat lijkt me ook geen super goed idee. Het is zoals ik zei in mijn vorige bericht.
Ik had toevallig afgelopen week een soort gelijke situatie met een dame waar ik interesse in heb. Zij deed continu vaag over afspreken, kwam niet met een tegen voorstel, reageerde laat, belde niet terug. Dit was echt een manier om mij te testen ( wat bij jou nu ook gebeurd ). Wat ik toen heb gedaan is het volgende bericht sturen; "Eliesje, ik merk dat het maken van een afspraak voor mij niet werkt op deze manier. Ik heb een aantal keer geprobeerd iets met je af te spreken maar dit heeft tot niets geleid. Voor mij houd het hier dus op".
Daarna ben ik gaan slapen. De volgende dag kreeg ik een heel A'viertje vol met redenen en datums waaruit ik mocht kiezen om af te spreken.
Zo iets zou jij ook moeten doen. Zelf de leiding nemen, jij bent de vent.
zondag 22 maart 2020 om 11:02
Nee waarschijnlijk niet. Alleen afwijzing doet wat met een mens he..
zondag 22 maart 2020 om 11:11
Ja ik ben volledig met je akkoord, de foto was duidelijk wel bedoelt om reactie uit te lokken. Zeker de tweede was erg uitdagend. Wat me opviel was dat ze precies in een dipje zat en dat ze misschien ruzie had met andere mensen waarbij ze plots heel erg hard mijn aandacht begon te trekken. Met als hoogtepunt de uitdagende foto's.vivautrecht85 schreef: ↑22-03-2020 10:43Ik beweer ook nergens dat het naaktfoto's zijn hoor. Maar als je out of the blue foto's stuurt maar iemand die je niet kent met bepaalde delen benadrukt doe je dat volgens mij om een reactie uit te lokken, aandacht te vragen. Als Je echt iets hebt, zou het misschien als een soort voorspel kunnen dienen, maar dit...
Ik weet het allemaal niet en ik vind het heel erg verwarrend. Telkens als ik denk het allemaal wat te laten liggen, dan begint ze net weer meer interesse en aandacht aan mij te geven. Het is zeer vervelend aangezien ik ergens toch hoop dat het misschien nog iets kan worden en zij laat hier (bewust of onbewust) veel vaagheid over bestaan.
zondag 22 maart 2020 om 11:15
zo verwarrend is het niet, er wordt met je gespeeld zoals een kat speelt met een muisje. Als jij wat minder beweegt springt ze op een ander muisje. En af en toe komt ze even kijken of je nog leeft zodat ze je weer een optater kan verkopen. Dit soort mensen bestaanjorendkl schreef: ↑22-03-2020 11:11Ja ik ben volledig met je akkoord, de foto was duidelijk wel bedoelt om reactie uit te lokken. Zeker de tweede was erg uitdagend. Wat me opviel was dat ze precies in een dipje zat en dat ze misschien ruzie had met andere mensen waarbij ze plots heel erg hard mijn aandacht begon te trekken. Met als hoogtepunt de uitdagende foto's.
Ik weet het allemaal niet en ik vind het heel erg verwarrend. Telkens als ik denk het allemaal wat te laten liggen, dan begint ze net weer meer interesse en aandacht aan mij te geven. Het is zeer vervelend aangezien ik ergens toch hoop dat het misschien nog iets kan worden en zij laat hier (bewust of onbewust) veel vaagheid over bestaan.
zondag 22 maart 2020 om 11:24
Je moet er maar zin in hebben, die spelletjes. En TS kan wel als doel hebben om het leuk te hebben dame maar uit niets blijkt dat hier enige potentie in zit. Dus ja, soms gaat je advies op, maar dit is trekken aan een dood paard. Dat nooit geleefd heeft.Male1996 schreef: ↑22-03-2020 11:01Goed dat je het in ieder geval in ziet. Vrouwen zijn niet gek en voelen de dingen vaak beter aan dan wij mannen dus zij weet echt wel hoe jij er nu in staat man. Je moet haar zeker niet gaan negeren of blokkeren want uiteindelijk is je doel dat zij jou ook wil en jullie het leuk hebben samen.
Ik had toevallig afgelopen week een soort gelijke situatie met een dame waar ik interesse in heb. Zij deed continu vaag over afspreken, kwam niet met een tegen voorstel, reageerde laat, belde niet terug. Dit was echt een manier om mij te testen ( wat bij jou nu ook gebeurd ). Wat ik toen heb gedaan is het volgende bericht sturen; "Eliesje, ik merk dat het maken van een afspraak voor mij niet werkt op deze manier. Ik heb een aantal keer geprobeerd iets met je af te spreken maar dit heeft tot niets geleid. Voor mij houd het hier dus op".
Daarna ben ik gaan slapen. De volgende dag kreeg ik een heel A'viertje vol met redenen en datums waaruit ik mocht kiezen om af te spreken.
Zo iets zou jij ook moeten doen. Zelf de leiding nemen, jij bent de vent.