Vieze katten

22-08-2008 22:32 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn buurman heeft ontzettend veel katten. Ik ben daar allergisch voor en wil ze daarom niet in mijn tuin. Al mijn coniferen worden geel gepist en bij het tuinieren, wat ik veel doe in bikini, grijp ik vaak in de poep van mijn buurman's hobby. Bah! Zolangzamerhand denk ik erover om deze poezen een voor een te laten verdwijnen.

Ben ik nu slecht? Wie heeft ook wel eens dit soort gedachtes?
Je zou ook eerst es met hem kunnen praten.

Overigens kan ik me moeilijk voorstellen dat je last krijgt van je allergie als ze in je tuin rondlopen. Dat het irritant kan zijn, da's een ander verhaal.
Je bent gewoon gestoord als je zoiets zou doen. Zorg dan dat je tuin afgezet is met gaas of gezamelijk met die buurman een hoge schutting. Maar probeer gewoon eerst eens met de buurman te praten of er samen een oplossing is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ja jij bent slecht als je echt doet

mijn buurman heeft mijn kat eens vermoord.........bahbahbah....
Waarom vermeldt je erbij dat je tuiniert 'in bikini'? Is dat van belang voor het verhaal?
Oja, dat je erbij vermeld dat je tuinniert in je bikini zie ik geen verband mee met de katten van je buurman. Zitten die katten je aan te staren ofzo? Snap het vermelden daarvan niet.
Hihihi, Lapin
Dit hele topic is gewoon gelul. Fake dus.
Aha nog een kattenhaatster, net als ik. wat je zou kunnen doen is die katten een voor een laten ophalen door de dierenbescherming gnagna
Het alleen denken lijkt me menselijk. Maar doe er verder maar niets mee.
Eens met Fleur.
He MV
Mocht je je gedachtes omzetten in daden: weet dat je strafbaar bent.

Ooit gedacht aan gewoon een gesprek aangaan met je buurman? Of bij ernstige overlast de gemeente of politie inschakelen? Eng hè, een normale oplossing bedenken.
tuintroll of laaf
Dit is zo fake, het is niet eens het quoten van het openingsbericht waard.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Elfryde (of toch frigide) wordt ws geil van het idee dat wij denken dat ze in dr bikini dr coniferen zit te toppen en maakt daarom een account aan en opent een topic.

Ik vind coniferen toppen in bikini niet geil, eerder dom.
haha leurtje hij is leuk
Wat is er zo vreemd aan tuinieren in bikini? Ik geniet normaliter van tuinieren als het warm is.

Doet de dierenbescherming dat echt?

Met de buurman heb ik het er al eens over gehad maar dan krijg je zo'n opmerking,"ze zijn allemaal komen aanlopen"....dus zielig? En "ik kan ze moeilijk in huis houden want dan gaat het zo stinken in huis" Daarbij is mijn buurman alcoholist, doet vaak zijn deur niet open enz.
fleurtje bedoel ik
Ohhhh, heb ik me daarom kwaad gemaakt, ik had nog niet bij haar aantal postings gekeken. Graai lekker verder in de shit.
Of je bent nep of je bent ziek gestoord. Dat je het alleen al hebt bedacht.
quote:maansa schreef op 22 augustus 2008 @ 22:47:

haha leurtje hij is leukBen een beetje vervelend geworden van twee uur Popstars kijken...
quote:Elfryde schreef op 22 augustus 2008 @ 22:47:

Wat is er zo vreemd aan tuinieren in bikini? Ik geniet normaliter van tuinieren als het warm is.

Màn, de poes van de buurman is niet de enige poes waar jij last van hebt.
Potverdikkie! Je kan die katten toch ook gewoon een rotschop geven, komen ze ook niet meer in je tuin en kan je zelfs topless gaan.
als je je coniferen topt dan worden ze bruin dat ligt dus aan jouw tuinkunsten en niet aan die katten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven