Vieze katten
vrijdag 22 augustus 2008 om 22:32
Mijn buurman heeft ontzettend veel katten. Ik ben daar allergisch voor en wil ze daarom niet in mijn tuin. Al mijn coniferen worden geel gepist en bij het tuinieren, wat ik veel doe in bikini, grijp ik vaak in de poep van mijn buurman's hobby. Bah! Zolangzamerhand denk ik erover om deze poezen een voor een te laten verdwijnen.
Ben ik nu slecht? Wie heeft ook wel eens dit soort gedachtes?
Ben ik nu slecht? Wie heeft ook wel eens dit soort gedachtes?

vrijdag 22 augustus 2008 om 22:37
Je bent gewoon gestoord als je zoiets zou doen. Zorg dan dat je tuin afgezet is met gaas of gezamelijk met die buurman een hoge schutting. Maar probeer gewoon eerst eens met de buurman te praten of er samen een oplossing is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

vrijdag 22 augustus 2008 om 22:38

vrijdag 22 augustus 2008 om 22:47
Wat is er zo vreemd aan tuinieren in bikini? Ik geniet normaliter van tuinieren als het warm is.
Doet de dierenbescherming dat echt?
Met de buurman heb ik het er al eens over gehad maar dan krijg je zo'n opmerking,"ze zijn allemaal komen aanlopen"....dus zielig? En "ik kan ze moeilijk in huis houden want dan gaat het zo stinken in huis" Daarbij is mijn buurman alcoholist, doet vaak zijn deur niet open enz.
Doet de dierenbescherming dat echt?
Met de buurman heb ik het er al eens over gehad maar dan krijg je zo'n opmerking,"ze zijn allemaal komen aanlopen"....dus zielig? En "ik kan ze moeilijk in huis houden want dan gaat het zo stinken in huis" Daarbij is mijn buurman alcoholist, doet vaak zijn deur niet open enz.