Vieze katten

22-08-2008 22:32 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn buurman heeft ontzettend veel katten. Ik ben daar allergisch voor en wil ze daarom niet in mijn tuin. Al mijn coniferen worden geel gepist en bij het tuinieren, wat ik veel doe in bikini, grijp ik vaak in de poep van mijn buurman's hobby. Bah! Zolangzamerhand denk ik erover om deze poezen een voor een te laten verdwijnen.

Ben ik nu slecht? Wie heeft ook wel eens dit soort gedachtes?
quote:Elfryde schreef op 22 augustus 2008 @ 23:04:

Op Olifanten zit ik al helemaal niet te wachten.Die gaan nog wel. Moet je eens een Nijlpaard in je tuin hebben, die schijten ook je vijver nog vol!
quote:Elfryde schreef op 22 augustus 2008 @ 23:04:

Seluca jou. vind ik helemaal niet goed wijs, nu denkt iedereen hier dat ik die vieze katten ga martelen. Jij haat die beesten misschien maar ik hou diep in mijn hart van alle dieren, als ze maar niet in mijn tuin poepen met zijn allen. Op Olifanten zit ik al helemaal niet te wachten.Je vroeg toch wat je ermee moet,ik heb een lading goeie adviezen gegeven vind ik zelf, en ik hou ook van alle dieren alleen niet van die stront en al helemaal niet van olifanten in bikini
Olifantenpoep is misschien wel goede mest voor die coniferen....
Beste Elfride/Saskia/Steluca: bij deze ben je van het vivaforum geband. Gegroet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven