Vieze katten
vrijdag 22 augustus 2008 om 22:32
Mijn buurman heeft ontzettend veel katten. Ik ben daar allergisch voor en wil ze daarom niet in mijn tuin. Al mijn coniferen worden geel gepist en bij het tuinieren, wat ik veel doe in bikini, grijp ik vaak in de poep van mijn buurman's hobby. Bah! Zolangzamerhand denk ik erover om deze poezen een voor een te laten verdwijnen.
Ben ik nu slecht? Wie heeft ook wel eens dit soort gedachtes?
Ben ik nu slecht? Wie heeft ook wel eens dit soort gedachtes?

vrijdag 22 augustus 2008 om 22:55
Muis heeft geen groene pootjes. Muis gaat dus ook maar in bikini de tuin doen, komen er vast wel buurmannen helpen.
Zonder dollen, ik vind het idee om die beesten wat aan te doen, echt niet kunnen. Ik begrijp dat het vervelend is, maar die beesten kunnen er ook niets aan doen. De buurman geeft ze kennelijk eten en dus blijven ze hangen. Als praten met de buurman niet helpt, kun je dan niet overleggen met de woningbouwvereniging of bewonersvereniging? En zijn er niet nog meer mensen die er last van hebben? Ze zullen toch niet jouw tuin alleen opzoeken?
Zonder dollen, ik vind het idee om die beesten wat aan te doen, echt niet kunnen. Ik begrijp dat het vervelend is, maar die beesten kunnen er ook niets aan doen. De buurman geeft ze kennelijk eten en dus blijven ze hangen. Als praten met de buurman niet helpt, kun je dan niet overleggen met de woningbouwvereniging of bewonersvereniging? En zijn er niet nog meer mensen die er last van hebben? Ze zullen toch niet jouw tuin alleen opzoeken?

vrijdag 22 augustus 2008 om 22:58
Het gaat echt om heel veel katten en als je in je bikini tuiniert en je handen, knieen en tenen stinken daarna naar poezepoep is dat niet erg plezierig. Ik heb vaak genoeg gelezen dat de dierenbescherming katten in beslag neemt omdat het er zo veel zijn. Moet ik dan soms in een overall gaan tuinieren als het 35 graden is!

vrijdag 22 augustus 2008 om 22:59
quote:Elfryde schreef op 22 augustus 2008 @ 22:58:
Het gaat echt om heel veel katten en als je in je bikini tuiniert en je handen, knieen en tenen stinken daarna naar poezepoep is dat niet erg plezierig. Ik heb vaak genoeg gelezen dat de dierenbescherming katten in beslag neemt omdat het er zo veel zijn. Moet ik dan soms in een overall gaan tuinieren als het 35 graden is!Wanneer was het 35 graden in Nederland? En welke gek gaat dan tuinieren?
Het gaat echt om heel veel katten en als je in je bikini tuiniert en je handen, knieen en tenen stinken daarna naar poezepoep is dat niet erg plezierig. Ik heb vaak genoeg gelezen dat de dierenbescherming katten in beslag neemt omdat het er zo veel zijn. Moet ik dan soms in een overall gaan tuinieren als het 35 graden is!Wanneer was het 35 graden in Nederland? En welke gek gaat dan tuinieren?

vrijdag 22 augustus 2008 om 23:04

vrijdag 22 augustus 2008 om 23:05
quote:Elfryde schreef op 22 augustus 2008 @ 23:04:
Seluca jou. vind ik helemaal niet goed wijs, nu denkt iedereen hier dat ik die vieze katten ga martelen. Jij haat die beesten misschien maar ik hou diep in mijn hart van alle dieren, als ze maar niet in mijn tuin poepen met zijn allen. Op Olifanten zit ik al helemaal niet te wachten.
Seluca jou. vind ik helemaal niet goed wijs, nu denkt iedereen hier dat ik die vieze katten ga martelen. Jij haat die beesten misschien maar ik hou diep in mijn hart van alle dieren, als ze maar niet in mijn tuin poepen met zijn allen. Op Olifanten zit ik al helemaal niet te wachten.