Vieze katten

22-08-2008 22:32 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn buurman heeft ontzettend veel katten. Ik ben daar allergisch voor en wil ze daarom niet in mijn tuin. Al mijn coniferen worden geel gepist en bij het tuinieren, wat ik veel doe in bikini, grijp ik vaak in de poep van mijn buurman's hobby. Bah! Zolangzamerhand denk ik erover om deze poezen een voor een te laten verdwijnen.

Ben ik nu slecht? Wie heeft ook wel eens dit soort gedachtes?
Het enige afdoende middel is zelf een kat nemen
of rattengif strooien
quote:fleurtje schreef op 22 augustus 2008 @ 22:49:

[...]

Màn, de poes van de buurman is niet de enige poes waar jij last van hebt.
of ze ophangen een voor een en dan bij de buurman op het straatje leggen hihaho
quote:Steluca schreef op 22 augustus 2008 @ 22:50:

Potverdikkie! Je kan die katten toch ook gewoon een rotschop geven, komen ze ook niet meer in je tuin en kan je zelfs topless gaan.What the fuck heeft topless met katten te maken...
of met een schep de stront tegen ze ramen aansmeren...

of ze platmeppen met diezelfde schep
Ik tuinier altijd naakt en dan heb ik zo'n last van mijn buurmannen die over de schutting staan te kwijlen. Ik zit er over te denken ze te laten verdwijnen. Is dat erg slecht?
quote:Steluca schreef op 22 augustus 2008 @ 22:53:

of ze ophangen een voor een en dan bij de buurman op het straatje leggen hihahoGa jij je nou maar om andere dingen druk maken.
quote:fleurtje schreef op 22 augustus 2008 @ 22:54:

[...]

What the fuck heeft topless met katten te maken...als ze graag inbikini wil en er zijn geen katten meer kan ze ook toples
Muis heeft geen groene pootjes. Muis gaat dus ook maar in bikini de tuin doen, komen er vast wel buurmannen helpen.

Zonder dollen, ik vind het idee om die beesten wat aan te doen, echt niet kunnen. Ik begrijp dat het vervelend is, maar die beesten kunnen er ook niets aan doen. De buurman geeft ze kennelijk eten en dus blijven ze hangen. Als praten met de buurman niet helpt, kun je dan niet overleggen met de woningbouwvereniging of bewonersvereniging? En zijn er niet nog meer mensen die er last van hebben? Ze zullen toch niet jouw tuin alleen opzoeken?
Wat een idiote gedachtes hier
Persoonlijk denk ik dat Elfryde en Steluca een en dezelfde persoon is.

Financiele frustraties op katten botvieren, sneu hoor.
quote:IvyRosa schreef op 22 augustus 2008 @ 22:54:

Ik tuinier altijd naakt en dan heb ik zo'n last van mijn buurmannen die over de schutting staan te kwijlen. Ik zit er over te denken ze te laten verdwijnen. Is dat erg slecht?
quote:fleurtje schreef op 22 augustus 2008 @ 22:54:

[...]

Ga jij je nou maar om andere dingen druk maken.jaja, ik weet het maar dit is leuk en goed om de agressie te laten afvloeien..
quote:Steluca schreef op 22 augustus 2008 @ 22:55:

[...]

als ze graag inbikini wil en er zijn geen katten meer kan ze ook toples

Want.....

Ik kan zelfs topless als er een olifant naast me staat, dus ik snap het punt niet.
Het gaat echt om heel veel katten en als je in je bikini tuiniert en je handen, knieen en tenen stinken daarna naar poezepoep is dat niet erg plezierig. Ik heb vaak genoeg gelezen dat de dierenbescherming katten in beslag neemt omdat het er zo veel zijn. Moet ik dan soms in een overall gaan tuinieren als het 35 graden is!
quote:Elfryde schreef op 22 augustus 2008 @ 22:55:

Wat een idiote gedachtes hierje bedoelt toch niet mij he? ik probeer je alleen maar te helpen...
Ze bedoelt: als de katten weg zijn heeft de buurman eindelijk aandacht voor haar... eh.. topless gewaad zeg maar.
quote:fleurtje schreef op 22 augustus 2008 @ 22:56:

[...]

Want.....

Ik kan zelfs topless als er een olifant naast me staat, dus ik snap het punt niet.Drempelvrees denk ik. We zijn niet allemaal zo vrij hè
quote:Elfryde schreef op 22 augustus 2008 @ 22:58:

Het gaat echt om heel veel katten en als je in je bikini tuiniert en je handen, knieen en tenen stinken daarna naar poezepoep is dat niet erg plezierig. Ik heb vaak genoeg gelezen dat de dierenbescherming katten in beslag neemt omdat het er zo veel zijn. Moet ik dan soms in een overall gaan tuinieren als het 35 graden is!Wanneer was het 35 graden in Nederland? En welke gek gaat dan tuinieren?
quote:Elfryde schreef op 22 augustus 2008 @ 22:58:

Moet ik dan soms in een overall gaan tuinieren als het 35 graden is!Nee, in overall als het 10 graden is!
quote:bitterandsweet schreef op 22 augustus 2008 @ 22:58:

Ze bedoelt: als de katten weg zijn heeft de buurman eindelijk aandacht voor haar... eh.. topless gewaad zeg maar.

Oh ja, natuurlijk! Was ik zelf even niet op gekomen!

De verkeerde poes krijgt aandacht.
quote:IvyRosa schreef op 22 augustus 2008 @ 22:59:

[...]

Drempelvrees denk ik. We zijn niet allemaal zo vrij hè Verkracht worden door een olifant lijkt me lastiger dan verkracht worden door een siamees.
Seluca jou. vind ik helemaal niet goed wijs, nu denkt iedereen hier dat ik die vieze katten ga martelen. Jij haat die beesten misschien maar ik hou diep in mijn hart van alle dieren, als ze maar niet in mijn tuin poepen met zijn allen. Op Olifanten zit ik al helemaal niet te wachten.
quote:Elfryde schreef op 22 augustus 2008 @ 23:04:

Seluca jou. vind ik helemaal niet goed wijs, nu denkt iedereen hier dat ik die vieze katten ga martelen. Jij haat die beesten misschien maar ik hou diep in mijn hart van alle dieren, als ze maar niet in mijn tuin poepen met zijn allen. Op Olifanten zit ik al helemaal niet te wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven