vind hij mij ook leuk?

03-11-2009 09:32 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal! Ik ben hier nieuw op het forum, heb al een beetje rond gekeken, maar nu heb ik een vraag aan jullie... Want ik weet het zelf allemaal niet meer. Het gaat (natuurlijk) over een jongen.

Laat ik heb voor het gemak even Henk noemen, hij is 28 en ik ben zelf 22.

Een aantal weken geleden heb ik hem leren kennen op een volleybal feestje via een andere vriendin die hem nog van vroeger kent. Toen ik hem zag vond ik het gelijk een leuke jongen, en aan het einde van de avond hebben we heerlijk gezoend. Ben, nog nooit zo lekker gezoend! Stond te trillen op m'n benen. Daarbij zei hij ook nog; alle jongens hier zullen nu zo jaloers op me zijn!

Maar ik moest hals-over-kop weg, want een ander vriendinnetje waarmee ik terug naar huis zou rijden wilde NU weg. Ik heb Henk toen niet mijn nummer kunnen geven, maar dat heeft hij aan dat vriendinnetje dat hij al kende gevraagd. En die woensdag na het feest kreeg ik een eerste sms van hem.

De hele week sms contact gehad, en dit weekend zag ik hem weer op een ander volleybal feestje. Daar hebben we weer de hele avond gepraat, ook met een paar van zijn teamgenoten... En toen het een beetje aan het einde van de avond was, pakte hij m'n hand, nam me mee naar buiten en hebben we gezoend (weer zo lekker) en blijkbaar vond hij dat ook, want dat verluisterde hij in m'n oor... 's avonds kreeg ik ook nog een sms waarin stond: "ik vond het weer super gezellig, ik ben net thuis, lekker een tukje doen, sweet dreams... Xxx"

Maar nu komt de vraag, denken jullie dat hij mij ook leuk vindt? Of ben ik alleen voor het zoenen op zondag? Dan zou hij me door de week toch geen smsjes sturen?

En als ik toch bezig ben, nog een vraag: hij is vrijdag jarig (wordt hij 29), maar ik ben (nog) niet uitgenodigd. Zal dat iets betekenen?

Normaal ben ik niet zo analyserend, maar nu kan ik toch wel een beetje hulp gebruiken! Vind Henk mij leuk?
Henk is Hans?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sarahhess schreef op 03 november 2009 @ 09:32:

Goeiemorgen allemaal! Ik ben hier nieuw op het forum, heb al een beetje rond gekeken, maar nu heb ik een vraag aan jullie... Want ik weet het zelf allemaal niet meer. Het gaat (natuurlijk) over een jongen.

Laat ik heb voor het gemak even Hans noemen, hij is 28 en ik ben zelf 22.

Een aantal weken geleden heb ik hem leren kennen op een volleybal feestje via een andere vriendin die hem nog van vroeger kent. Toen ik hem zag vond ik het gelijk een leuke jongen, en aan het einde van de avond hebben we heerlijk gezoend. Ben, nog nooit zo lekker gezoend! Stond te trillen op m'n benen. Daarbij zei hij ook nog; alle jongens hier zullen nu zo jaloers op me zijn!

Maar ik moest hals-over-kop weg, want een ander vriendinnetje waarmee ik terug naar huis zou rijden wilde NU weg. Ik heb Henk toen niet mijn nummer kunnen geven, maar dat heeft hij aan dat vriendinnetje dat hij al kende gevraagd. En die woensdag na het feest kreeg ik een eerste sms van hem.

De hele week sms contact gehad, en dit weekend zag ik hem weer op een ander volleybal feestje. Daar hebben we weer de hele avond gepraat, ook met een paar van zijn teamgenoten... En toen het een beetje aan het einde van de avond was, pakte hij m'n hand, nam me mee naar buiten en hebben we gezoend (weer zo lekker) en blijkbaar vond hij dat ook, want dat verluisterde hij in m'n oor... 's avonds kreeg ik ook nog een sms waarin stond: "ik vond het weer super gezellig, ik ben net thuis, lekker een tukje doen, sweet dreams... Xxx"

Maar nu komt de vraag, denken jullie dat hij mij ook leuk vindt? Of ben ik alleen voor het zoenen op zondag? Dan zou hij me door de week toch geen smsjes sturen?

En als ik toch bezig ben, nog een vraag: hij is vrijdag jarig (wordt hij 29), maar ik ben (nog) niet uitgenodigd. Zal dat iets betekenen?

Normaal ben ik niet zo analyserend, maar nu kan ik toch wel een beetje hulp gebruiken! Vind Henk mij leuk?Ach een van de twee zal je vast wel leuk vinden .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh BGB was me al voor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Beetje paranoide van mij, maar wilde zijn echte naam niet noemen in het (haast ondenkbare) geval dat hij dit forum ook leest..

Maar zijn naam is Henk.

Heb het verbeterd. Beter zo?
Lieverd, je bent 22 zeg je en toch kom je op een forum vragen of hij jou leuk vind??

Vraag het hem!

We hebben helaas geen glazenbollen hier.
Toen jullie buiten hebben staan bekken, de tweede keer, is er toen niets voorgesteld door een van beiden ( ga je met me mee naar huis / zullen we een keertje dit of dat gaan doen / bel je me /ben je er volgende keer weer etc )?

Die sms'jes die jullie elkaar sturen , die gaan ook niet over een keertje afspreken buiten de volleybalfeestjes om? Dus als er geen vollebalfeest is ga je hem ook niet ergens zien?
Henk lijkt mij leuker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zwaar mosterd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik denk het wel

Of niet

Of misschien
quote:zusenzo schreef op 03 november 2009 @ 09:40:

Lieverd, je bent 22 zeg je en toch kom je op een forum vragen of hij jou leuk vind??

Vraag het hem!

We hebben helaas geen glazenbollen hier.

Tsja jammer, had gehoopt dat een van jullie wel helderziend was

En zomaar vragen of hij mij leuk vind? Dat durf ik denk ik niet...
Dan moet je lef maken!

Liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven
Hij vindt je in ieder geval leuk genoeg om mee te zoenen, maar dat is vast de bedoeling van je vraag niet .

Stel de volgende keer na het zoenen gewoon voor om wat af te spreken samen, een date. Zo van: "Zullen we eens naar de film/kroeg ofzo".

Als je daar een leuke reactie op krijgt, dan zal hij je best leuk vinden.
Gewoon lekker genieten.

Van de spanning, het zoenen de smsjes.

Dit hoort bij verliefd zijn.

En ik heb ook geen glazen bol, maar als een man, je nummer achterhaald, je nog een keer zoent, iedere dag aan je denkt en iedere dag lieve smsjes stuurt dan heb je zeker een snaar bij hem geraakt.

Blijf vooral wel jezelf en probeer niet overdeven gretig te worden.

Heel veel plezier van die kriebels in je buik.
quote:sarahhess schreef op 03 november 2009 @ 09:45:

[...]

Tsja jammer, had gehoopt dat een van jullie wel helderziend was

Je bent de voodoo-priesteres uit PotC of je bent het niet...

Hoe eng is het nou om te sms'en met de vraag ; " zin in een bakkie of een borrel "?
quote:bosbloemen schreef op 03 november 2009 @ 09:48:

Dan moet je lef maken!

Liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven

haha, die had ik nog niet gehoord (ben waarschijnlijk de enige, maar toch! :D:D)

verder: ga lekker zo door en geniet er van: nu is het nog spannend en leuk, dit gaat er waarschijnlijk na een tijdje wel af! (niet negatief bedoeld ofzo, maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden...)
Stuur Henk smsje: 'Ik zou graag een keer een kop koffie met je doen.' Zal hij vast niet beledigd / beangstigd door zijn.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Misschien is dat inderdaad wel een goed idee. Niemand is ooit dood gegaan een een kop koffie toch?
De laatste keer dat ik een jongen een smsje heb gestuurd voor een date is erg goed uitgepakt. We wonen nu al anderhalf jaar samen. Met andere woorden: wie niet waagt, wie niet wint.

Als je dapper genoeg bent om met hem te zoenen, kun je ook wel een avond met hem aan een tafeltje zitten.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:sarahhess schreef op 03 november 2009 @ 10:34:

Misschien is dat inderdaad wel een goed idee. Niemand is ooit dood gegaan een een kop koffie toch?

breek me de bek niet open.

Maar los daarvan: ja, hij vindt je leuk.
Andere optie (ja heel eng): eens even niet antwoord geven als hij sms't.

Als hij je leuk vindt komt er wel iets van "hee waar was je nou?". Kun je altijd een vaag excuus ophangen van "sorry, hij was leeg en ik kon de oplader nergens vinden" of zoiets. En om dat soort gedoe te voorkomen gaat hij je natuurlijk onmiddellijk mee uitvragen
Tuurlijk vindt hij je leuk! Je bent toch ook gewoon leuk? Beetje zelfverzekerder meis, dat maakt je nog leuker! En de enige vraag die jij jezelf moet stellen is: vind ik Hem leuk? Ja? dan ga je er gewoon voor.
quote:Snormel schreef op 03 november 2009 @ 10:41:

Als hij je leuk vindt komt er wel iets van "hee waar was je nou?". Kun je altijd een vaag excuus ophangen van "sorry, hij was leeg en ik kon de oplader nergens vinden" of zoiets. En om dat soort gedoe te voorkomen gaat hij je natuurlijk onmiddellijk mee uitvragen Ja joh, meteen een moeilijk spelletje maken, uittesten en niet normaal doen
quote:Snormel schreef op 03 november 2009 @ 10:41:

Als hij je leuk vindt komt er wel iets van "hee waar was je nou?". Kun je altijd een vaag excuus ophangen van "sorry, hij was leeg en ik kon de oplader nergens vinden" of zoiets. En om dat soort gedoe te voorkomen gaat hij je natuurlijk onmiddellijk mee uitvragen Of hij denkt ; ze mot me niet........ next.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven