vind hij mij ook leuk?

03-11-2009 09:32 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal! Ik ben hier nieuw op het forum, heb al een beetje rond gekeken, maar nu heb ik een vraag aan jullie... Want ik weet het zelf allemaal niet meer. Het gaat (natuurlijk) over een jongen.

Laat ik heb voor het gemak even Henk noemen, hij is 28 en ik ben zelf 22.

Een aantal weken geleden heb ik hem leren kennen op een volleybal feestje via een andere vriendin die hem nog van vroeger kent. Toen ik hem zag vond ik het gelijk een leuke jongen, en aan het einde van de avond hebben we heerlijk gezoend. Ben, nog nooit zo lekker gezoend! Stond te trillen op m'n benen. Daarbij zei hij ook nog; alle jongens hier zullen nu zo jaloers op me zijn!

Maar ik moest hals-over-kop weg, want een ander vriendinnetje waarmee ik terug naar huis zou rijden wilde NU weg. Ik heb Henk toen niet mijn nummer kunnen geven, maar dat heeft hij aan dat vriendinnetje dat hij al kende gevraagd. En die woensdag na het feest kreeg ik een eerste sms van hem.

De hele week sms contact gehad, en dit weekend zag ik hem weer op een ander volleybal feestje. Daar hebben we weer de hele avond gepraat, ook met een paar van zijn teamgenoten... En toen het een beetje aan het einde van de avond was, pakte hij m'n hand, nam me mee naar buiten en hebben we gezoend (weer zo lekker) en blijkbaar vond hij dat ook, want dat verluisterde hij in m'n oor... 's avonds kreeg ik ook nog een sms waarin stond: "ik vond het weer super gezellig, ik ben net thuis, lekker een tukje doen, sweet dreams... Xxx"

Maar nu komt de vraag, denken jullie dat hij mij ook leuk vindt? Of ben ik alleen voor het zoenen op zondag? Dan zou hij me door de week toch geen smsjes sturen?

En als ik toch bezig ben, nog een vraag: hij is vrijdag jarig (wordt hij 29), maar ik ben (nog) niet uitgenodigd. Zal dat iets betekenen?

Normaal ben ik niet zo analyserend, maar nu kan ik toch wel een beetje hulp gebruiken! Vind Henk mij leuk?
quote:sjorsensjimmie schreef op 09 november 2009 @ 15:47:

Ik ken iemand van 40 die ze ook nog steeds vriendinnetjes noemt. ook zeker geen ervaring in de grote boze wereld???

Kweenie? Verlos me uit deze ondraaglijke nieuwsgierigheid?

Ik zei trouwens geen "boze"

Ik vind "ik en mijn vriendinnetjes" gewoon een te hoog huppel- , duim- en pruillipjesgehalte hebben. Maar ik ben een hele rare hoor. Echt ontzettend raar zelfs.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb bijv. de postbode al vijf dagen gekneveld in de kelder op een keukenstoel zitten, met een vaatdoek in zijn mond.
boze was eigen...

ik kreeg ook altijd de kriebels. maar ja sommige mensen kunnen ergens mee weg komen en andere gewoon niet.

(net zoals korte rokjes grrr)

back on topic
quote:Very Cherry schreef op 09 november 2009 @ 16:12:

Ik heb bijv. de postbode al vijf dagen gekneveld in de kelder op een keukenstoel zitten, met een vaatdoek in zijn mond.En maar afvragen waar de die brief blijft waar je op zit te wachten haha.

Ik heb bijv. de postbode al vijf dagen gekneveld in de kelder op een keukenstoel zitten, met een vaatdoek in zijn mond. Zolang jij je vrouwelijke vrienden maar geen 'vriendinnetjes' of nog veul erger 'dinnetjes' gaat noemen, is dit allemaal bekend terrein wat jou betreft voor ons hoor!

Ik heb bijv. de postbode al vijf dagen gekneveld in de kelder op een keukenstoel zitten, met een vaatdoek in zijn mond.

Nou dat is ook niet vriendelijk VC!

'Dates die niets meer laten horen...' is geupt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ach, dit alleen maar om aan te geven dat mijn mening nog geen maatstaf hoeft te zijn Dinnen jullie vrolijk verder hoor, ga ik nog effe naar Sjaak kijken
point taken Geen dinnetjes voor cherry!

en nu die postbode weer vrijlaten, anders wordt de hele buurt ontregeld omdat ze geen post krijgen. Misschien zit er wel een ouderwetse liefdesbrief bij...
Daar ben ik weer :-D

@ Blissy: Bedankt voor het uppen! Zit met veel plezier (en herkenning) te lezen... Leidt alleen wel een beetje tot studie-ontwijkend-gedrag, maarja, je kunt niet alles hebben!

Ik ga een poging (?) wagen om Henk mee uit te vragen... Had gisteren met hem heen-en-weer gesmst, in een sms stond zoiets van wilde je uitnodigen voor een biertje,maar je was er niet en kreeg terug was er nog een feestje op jouw club? helaas dus biertje daar gemist. Xx

Nu ben ik van plan om vandaag/morgen een sms te sturen dat ik morgen tot 8 uur moet werken, maar daarna zin heb om iets leuks te doen. Of hij zin heeft om iets te gaan drinken...

Dat is dan wel heel direct, maar ik krijg geloof ik toch liever meer duidelijkheid.

Zal ik die sms dan vandaag sturen? Of kan ik beter tot morgenmiddag wachten?

Pfff... Wat een gedoe! Maar dat maakt 't juist ook wel weer spannend
Waarom niet vandaag???

Gewoon doen joh!

"Daar biertje gemist, ergens anders een keer een biertje doen dan??"
WAHHAHAHA!

Ik heb net gestuurd: "ik zat te denken... Moet morgen werken, maar heb daarna wel zin om iets leuks te doen. zin om je gemiste biertje alsnog te gaan drinken?xx"

en ongeveer 2 seconden later: " Mmm, gezellig, maar ik heb morgen een eetafspraak, bij vrienden. do,vrij en za ook... Ik hou het biertje wel tegoed toch? xx"

Dit is een duidelijke ik vind jouw ook wel leuk, toch?
terug sturen: je houdt m tegoed, maarrehh noem jij maar een datum dan.

En ja t is een hele duidelijke!
quote:sarahhess schreef op 10 november 2009 @ 12:23:

en ongeveer 2 seconden later: " Mmm, gezellig, maar ik heb morgen een eetafspraak, bij vrienden. do,vrij en za ook... Ik hou het biertje wel tegoed toch? xx"

Dit is een duidelijke ik vind jouw ook wel leuk, toch?Sorry, maar heel eerlijk gezegd? Nee, ik vind dit nog steeds een beetje in het vage. Iemand die jou écht heel erg leuk vindt die zou i.m.o. een voorstel doen (deze week niet, maar maandag wel!) , en het niet zo in het midden houden van "ach, ik houd het wel tegoed". Maar ik hoop voor jou dat ik me vergis
Tuurlijk. Wie heeft er nou vier avonden achter elkaar een eetafspraak bij vrienden?

En ik vind het ook vaag. Ik zou me afgescheept voelen.
Herkenbaar hier, want ik worstel zelf ook met de 'vindt hij me leuk (genoeg)?'-vraag. Als hij staat te springen om met je af te spreken is het zeker duidelijk dat hij je leuk vindt. En als hij niet met je af wil spreken (en niets meer van zich laat horen) is het ook duidelijk, maar wat te doen met dat grijze gebied ertussen?

Niet alle mannen zijn hetzelfde en ik ken verhalen van mannen die dusdanig 'bang zijn' om afgewezen te worden dat ze niet zo enthousiast en duidelijk zijn in hun signalen. En aangezien vrouwen ook vaak subtiel zijn, gebeurt er niets... Of zij denkt 'he's just not that into me', terwijl hij hetzelfde over haar denkt. Dan zou toch één van de twee dus moeten uitspreken dat hij of zij de ander wel ziet zitten... Maar wie durft?
*zucht*

zo had ik er nog niet naar gekeken... had de "gezellig" en "dat biertje hou ik toch tegoed" gelezen en was verkocht.

ik bedoel, als 'ie geen interesse had, had hij toch niet gelijk terug gesmst?

maar 4 dagen een eetafspraak is een beetje vreemd, misschien bedoelt hij dat 'ie al afspraken voor de hele week heeft? hij is net vanuit Maastricht naar hier (Rotterdam) verhuist. Dus moet nog veel mensen opzoeken?!

in ieder geval ligt de bal nu in zijn hoek. kijken of hij een nieuwe afspraak wil maken.

*is een stukje minder vrolijk nu*
allereerst mannen... maar ik ben ook een tijdje

terug verhuist van maastricht naar de randstad, en

heb ook vrij vaak van woe tot en met de zondag

erna alles volgepland... Dus het zou kunnen. Al ben

ik het eens dat dit gedrag vrij smoezerig overkomt,

vooral nu die zelf niet met alternatieve data komt!

Ik zou zelf nu het initiatief bij hem laten om met

een nieuwe datum te komen! Als die dat niet doet,

weet je genoeg lijkt mij!! Hard maar waar!
In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola
Ik lees even weer mee, vind hele Henk verhaal leuk

De sms van Henk vind ik minder leuk. Niet heel hoopvol. Ik zou nu even wachten of hij initiatief neemt.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Nog nieuws??
Pfff... Nee. Helaas sms/bel stilte hier.

Ben dus maar hard aan het studeren, en afwachten of er ooit nog een sms komt...

Dan laat ik het natuurlijk gelijk weten
we wachten geduldig af. je kan natuurlijk altijd nog eet smakelijk sturen om een uur of 6. immers weet je dat hij te eten gaat.

mannen...
Mannen... Je kunt er niet met, maar ook niet zonder leven

Ik hou me nog maar eventjes koest. Kijken of er iets van zijn kant komt. En anders zondag een klein berichtje of hij lekker heeft gegeten van de week, ofzo.

Lief dat je 't nog even vroeg sjorsensjimmie! Hoe gaat het met jouw en de liefde?
quote:sjorsensjimmie schreef op 12 november 2009 @ 15:08:

we wachten geduldig af. je kan natuurlijk altijd nog eet smakelijk sturen om een uur of 6. immers weet je dat hij te eten gaat.

mannen...Tuurlijk, als ie nu nog niet blind verliefd op je is, dan wordt hij dat zéker als je 'm volslagen loze sms-jes met "eet smakelijk" gaat sturen
Sarahhess, we postten ongeveer gelijk dus ik had de jouwe nog niet gezien, maar denk je nou echt dat het gaat helpen om hem te gaan vragen of hij lekker gegeten heeft? Ik bedoel, zijn vorige sms-je was nou niet echt enthousiast, en aandringen helpt dan doorgaans niet.

Droog je tranen meid, maar in de liefde helpt het niet om jezelf zó ontzettend beschikbaar op te stellen. Wat jij doet is "kijk, hier ben ik, ik ben er nog! Denk je nog aan me? Hiero! Zie mij!".

Als je doel is om nog één keer met 'm te zoenen of te seksen zal je dat op die manier wel lukken, maar als je een relatie met 'm wilt zou ik het niet zo aanpakken.

Ik zei op de eerste pagina van dit topic al: wees nou eens wat mínder beschikbaar. Laat hém eens wat moeite doen. Dat vond een aantal mensen héél belachelijk, maar zeg nou zelf, is de strategie van zelf steeds sms-en nou erg succesvol gebleken?
Waarschijnlijk heb je gelijk Snormel... Maar dat is zo moeilijk! Want ik wil graag dat 'ie me ziet! En ik vind aandacht van hem zo leuk...

Maar het is inderdaad allerminst aantrekkelijk als iemand zich aan je opdringt, dus misschien toch maar weer in de sms/bel stilte terug gaan!

En dan veel op het forum lezen, voor een beetje afleiding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven