vind hij mij ook leuk?

03-11-2009 09:32 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal! Ik ben hier nieuw op het forum, heb al een beetje rond gekeken, maar nu heb ik een vraag aan jullie... Want ik weet het zelf allemaal niet meer. Het gaat (natuurlijk) over een jongen.

Laat ik heb voor het gemak even Henk noemen, hij is 28 en ik ben zelf 22.

Een aantal weken geleden heb ik hem leren kennen op een volleybal feestje via een andere vriendin die hem nog van vroeger kent. Toen ik hem zag vond ik het gelijk een leuke jongen, en aan het einde van de avond hebben we heerlijk gezoend. Ben, nog nooit zo lekker gezoend! Stond te trillen op m'n benen. Daarbij zei hij ook nog; alle jongens hier zullen nu zo jaloers op me zijn!

Maar ik moest hals-over-kop weg, want een ander vriendinnetje waarmee ik terug naar huis zou rijden wilde NU weg. Ik heb Henk toen niet mijn nummer kunnen geven, maar dat heeft hij aan dat vriendinnetje dat hij al kende gevraagd. En die woensdag na het feest kreeg ik een eerste sms van hem.

De hele week sms contact gehad, en dit weekend zag ik hem weer op een ander volleybal feestje. Daar hebben we weer de hele avond gepraat, ook met een paar van zijn teamgenoten... En toen het een beetje aan het einde van de avond was, pakte hij m'n hand, nam me mee naar buiten en hebben we gezoend (weer zo lekker) en blijkbaar vond hij dat ook, want dat verluisterde hij in m'n oor... 's avonds kreeg ik ook nog een sms waarin stond: "ik vond het weer super gezellig, ik ben net thuis, lekker een tukje doen, sweet dreams... Xxx"

Maar nu komt de vraag, denken jullie dat hij mij ook leuk vindt? Of ben ik alleen voor het zoenen op zondag? Dan zou hij me door de week toch geen smsjes sturen?

En als ik toch bezig ben, nog een vraag: hij is vrijdag jarig (wordt hij 29), maar ik ben (nog) niet uitgenodigd. Zal dat iets betekenen?

Normaal ben ik niet zo analyserend, maar nu kan ik toch wel een beetje hulp gebruiken! Vind Henk mij leuk?
Ik ga toch maar voor de sms... Ben alleen nog een beetje aan het dubben over de tekst.

Hij is vrijdag jarig, dus misschien moet ik daar maar iets mee doen?

"Ik dacht, je bent bijna jarig. Zin om dat binnenkort te vieren met een drankje?"

of

"Hey, wat ben jij aan het doen? Ik ben in m'n eentje koffie aan het drinken... Zin om dat binnenkort samen te doen? Lijkt me gezelliger!"
"Zin om binnenkort wat af te spreken? xxx!"

Kort, maar krachtig.
Laat het gewoon lekker z'n gang gaan en je ziet het vanzelf wel! Niet zo moeilijk doen met "vind hij me leuk". Weten wij veel...

En als hij je echt niet leuk vond had hij je ook geen tweede keer gezoend.
Pfff, moeilijk doen.

Stuur gewoon een sms'je ' How about it Babe?'
.
.
quote:sarahhess schreef op 03 november 2009 @ 11:06:

Ik ga toch maar voor de sms... Ben alleen nog een beetje aan het dubben over de tekst.

- neuken?

- trouwen?

- van harte , waar kan ik je zoenen ? En wanneer ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Snormel schreef op 03 november 2009 @ 10:41:

Andere optie (ja heel eng): eens even niet antwoord geven als hij sms't.

Als hij je leuk vindt komt er wel iets van "hee waar was je nou?". Kun je altijd een vaag excuus ophangen van "sorry, hij was leeg en ik kon de oplader nergens vinden" of zoiets. En om dat soort gedoe te voorkomen gaat hij je natuurlijk onmiddellijk mee uitvragen Ja, ik heb gehoord dat mannen dol zijn op dit soort spelletjes. Serieus? Wil jij zo behandeld worden door hem?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Sjonge jonge, hoe moeilijk kan het zijn?

Stuur 'n sms: Vond het zondag erg gezellig! Keertje afspreken? X
...
Heb net een sms gestuurd... Nu maar afwachten of/wanneer ik een reactie terug krijg. Spannend!
Oh, je mag het rustig een belachelijk spelletje vinden hoor . Maar ik zou op zeker moment (nu misschien nog niet, maar over een tijdje wel) willen weten of ik een prioriteit ben, of een optie. De hele week wachten op zijn verjaardagsuitnodiging en die op het laatste moment nog krijgen én aanvaarden, betekent dat je een optie bent. Altijd beschikbaar, dus altijd een goede tweede.
wat heb je gestuurd?
quote:Snormel schreef op 03 november 2009 @ 13:28:

Oh, je mag het rustig een belachelijk spelletje vinden hoor . Maar ik zou op zeker moment (nu misschien nog niet, maar over een tijdje wel) willen weten of ik een prioriteit ben, of een optie. De hele week wachten op zijn verjaardagsuitnodiging en die op het laatste moment nog krijgen én aanvaarden, betekent dat je een optie bent. Altijd beschikbaar, dus altijd een goede tweede.

Waarom zou je naar de verjaardag willen van een eigenlijk compleet vreemde die je net 2 keer hebt gezoend. En als je dan toch naar die verjaardag wilt, waarom zou je dan de boel gaan verpesten door er een spelletje van te maken?

Sommige mensen spreken altijd pas tegen het weekend af, dat heeft niets met prioriteit of optie te maken, maar met beschikbare tijd en liever wat spontaner inplannen. Maar goed.

Toch knap dat je uit een uitblijven van een uitnodiging zou kunnen leiden dat hij niet geinteresseerd is. Misschien heeft hij ook liever niet een eigenlijk compleet vreemde die hij alleen maar 2 keer gezoend heeft op zijn verjaardag, maar neemt hij er liever tijd voor om die ander eerst beter te leren kennen, alleen.
Wat heb je gestuurd sarahess ?
Ja precies, iemand met wie ik twee keer gezoend heb. hoeft echt nog niet al mn vrienden te onmoeten.
quote:emaille schreef op 03 november 2009 @ 13:44:

Ja precies, iemand met wie ik twee keer gezoend heb. hoeft echt nog niet al mn vrienden te onmoeten.

Ik hoef ook niet op z'n verjaardag te komen, want ik ken inderdaad niemand... Nu heb ik net te horen gekregen dat ik op die dag ook een begrafenis heb. Dus denk dat, als ik al een uitnodiging zou krijgen niet in de stemming zou zijn!

Maar, ik zou wel graag een keer met hem afspreken om hem beter te leren kennen! Dus ik heb gestuurd:

" Je bent bijna jarig! En dat moet gevierd worden natuurlijk... Zin om binnenkort een drankje te drinken? x"
Dat heb je hartstikke goed gedaan!
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
*zucht*

En nu maar wachten op antwoord...

*checkt elke 3 seconden haar telefoon*
nog geen reactie...
ahhhhh...nog steeds niets? niet meer smsen nou hoor, laat het nou maar vanhem afhangen. en als je niks hoort ist gewoon een sukkel.
* is opgehouden met spastisch checken van sms inbox*

@ Jady: denk dat je gelijk hebt! Hij is een sukkel als hij niet reageerd!

Ik ben toevallig hartstikke leuk, en heb me kwetsbaar opgesteld door hem mee uit te vragen.

Het minste wat hij kan doen is even reageren... Toch?
Volgende keer als je hem ziet, niet meer zoenen!!

Laat hem maar voor je werken.

En vooral nu niet meer smsen!

Succes en sterkte, maar wees sterk!
Ah dat is nou jammer. Maar goed, misschien gewoon nog even afwachten. Misschien is hij niet zo'n smser. En anders volgende keer beter. Het doet er in elk geval niets aan af dat jij het geprobeerd hebt
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:sarahhess schreef op 03 november 2009 @ 09:32:

"ik vond het weer super gezellig, ik ben net thuis, lekker een tukje doen, sweet dreams... Xxx"Ik heb ooit eens een bijna identiek smsje ontvangen van een 28 jarige jongen die vrijdag jarig is . Is geen grapje..
quote:sarahhess schreef op 04 november 2009 @ 15:30:

* is opgehouden met spastisch checken van sms inbox*

@ Jady: denk dat je gelijk hebt! Hij is een sukkel als hij niet reageerd!

Ik ben toevallig hartstikke leuk, en heb me kwetsbaar opgesteld door hem mee uit te vragen.

Het minste wat hij kan doen is even reageren... Toch?Hahahah herkenbaar, en elke keer als je smsgeluid gaat blij opspringen en teleurgesteld zijn dat het iemand anders is... leuk he verliefd zijn? ;) Je hebt er goed aangedaan een smsje te sturen.. maar ik weet uit ervaring dat als hij niet gelijk reageert, je er niets achter moet zoeken/invullen (ook al doet iedereen dat, ook ik). Ben benieuwd naar zijn tegenreatie! Good luck!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven