Vind ik hem wel leuk?

12-08-2018 16:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met grote vraagtekens haha.
Ik ben sinds een paar weken een beetje met een jongen aan het ‘daten’. Ik ken hem al een tijdje maar we zagen elkaar pas een tijdje geleden staan.

Elke keer als ik hem op een feestje tegen kom, of met hem naar een feestje ga, dan zoenen we veel en vind ik hem hartstikke leuk.

Het probleem is alleen, de volgende dag als ik weer nuchter ben twijfel ik er weer over of ik hem leuk vind of niet. Ik sta niet te springen om hem te zien, 1 op 1. Maar als we met vrienden zijn en drankjes doen vind ik het erg leuk.

Vind ik hem dan gewoon helemaal niet leuk als ik niet op een feestje ben? (Je zou toch zeggen dat er wel ‘iets’ van een klik is omdat we het op feestjes zo gezellig met elkaar hebben, ook met bijv. maar 1 wijntje of niks haha). Maar zodra hij me dan vraagt om bijv. ergens te drinken klap ik helemaal dicht en wil ik ineens niet meer.. en ik denk niet dat het puur lust is want ik heb ook niet het idee dat ik het ‘lust’ gedeelte (haha) zo erg mis.

Ik drink niet altijd op feestjes, ook als ik nuchter ben op feestjes heb ik meer zin om hem te zien omdat we dan met vrienden zijn.

Is dit bij een van jullie herkenbaar?
anoniem_366904 wijzigde dit bericht op 12-08-2018 17:33
18.78% gewijzigd
Klap je niet dicht omdat je stiekem gewoon zenuwachtig bent? :-P)

Als je nuchter bent en je denkt aan hem heb je dan ook geen kriebels?
Je wordt geil van de wijn, niet van hem.
Damned if I don’t
Met hem kappen dus, tenzij je liever als alcoholist door het leven gaat. ;) :proud:
Serieus: is het niet gewoon nog te vroeg om te daten, gezien je moeilijk relatie nog maar 3 maanden uit is. Dus een soort zelfbescherming dat je hem nuchter niet zo leuk/boeiend o.d. vindt?
ViezeHond schreef:
12-08-2018 16:53
Je wordt geil van de wijn, niet van hem.
Dit.
wat een nonprobleem, heeft hij al geklaagd?

waarom niet gewoon genieten van het single zijn en je ziet wel waar je zin in hebt
Lorem Ipsum
Nee, je vindt hem niet leuk. De drank maakt dat je denkt dat je hem leuk vindt. Je kan m wel een keer bespringen in zo'n geile drankbui. Misschien is de sex fantastisch en heb je een leuke sexvriend.
Wanneer ik te veel drink dan vind ik zelf de hamster van de buren leuk. Gewoon wat minder zuipen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
De vraag stellen is hem beantwoorden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven