Vind mijn vader heel erg vies!!

28-04-2009 19:58 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo... om met dit onderwerp maar even met de deur in huis te vallen.

Ik weet even niet wat ik moet voelen en denken, vandaar dat ik het even van me afschrijf en hoop dat er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hun ervaring is/was.

Ik kom uit een gezin, huisje boompje beestje. Vader en moeder gescheiden toen ik ongeveer 6 jaar was. Vader had een ander, jonge kip aan de haak geslagen en mijn moeder zat met mij en mijn zus op de camping omdat we het huis uit moesten. Vader zat in een riant appartement met zijn jonge kippetje. Gelukkig daar als kind weinig van meegekregen. Wonder boven wonder, zijn mijn ouders na 3 jaar pauze weer bij elkaar gekomen en daardoor heb ik verder een vrij normale jeugd gehad. Toen ik uit huis ging stond mijn moeder een keer aan de deur, nu had zij een ander, vond het helemaal niet zo erg. Mijn moeder is een charmante lieve knappe vrouw, die heel d'r leven voor mij en mijn zusje heeft gezorgd en nu we uit huis waren haar vleugels weer heeft uitgeslagen. Vader bleef alleen achter, vond hem wel zielig maar ook weer niet. Mijn vader is nl wel iemand die al heel zijn leven goed voor zichzelf zorgt. Vervolgens is mijn vader best losgeslagen, vriendinnen, op stap. Ik vond het allemaal prima. Tot op een dag hij thuis kwam met een poolse vriendin. Niet om te discrimineren,maar vond het echt een goedkope geblondeerde opgespoten "mevrouw" en daar zie je je vader natuurlijk niet graag mee. Al met al een heel raar mens, nogal zeeeeer overdreven sexy en raar gedrag, mijn vader is verhuisd naar polen. Ook prima. Nou zie ik hem ongeveer 1x in de 3 maanden en is hij ook geregeld op het internet te vinden. Nu was ik gisteren mijn hotmail aan het opstarten op het werk en kreeg ik de schrik van mijn leven. Op mijn hotmail kun je voortaan op de 1e bladzijde zien wie wat heeft gereageerd/geschreven enz. Nu stond mijn vader er met commentaar op een foto tussen bij een of andere Kim. Zijn commentaar: schatje wil je ook weer zien, ben deze week in NL. Toen ik op Kim haar foto keek, werd ik lijkbleek. Een hele nare travestiet. Een onwijze gay met rokjes aan en een blonde pruik met tig zwoele erotische foto's op haar pagina. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat deze mensen er zijn, iedereen heeft andere gevoelens. Maar dit soort types vind ik vrij smerig en wat the hell moet mijn vader hiermee?! Ik ga hier zo van over mijn nek. Mijn vader is in mijn ogen een vies oversext mannetje, die van alles wat snoept. Heb een klein kindje en de 2e is onderweg, heb helemaal geen zin meer in die man in mijn leven en vind hem zoooo vies. Wil niet meer dat hij aan mijn kinderen komt, weet ik veel wat voor ziektes hij met zich meebrengt. Ik ken tig mensen om me heen homo of lesbi, no problemo, maar ook deze mensen vinden dit soort mannetjes vies. Wie o wie heeft ook een vader die zich ook met dit soort dingen bezig houdt? Of wie snapt mijn frustratie/overgeefneigingen?
Als Zonnekind niet geconfronteerd wil worden met de berichten die pa en zijn bekenden elkaar sturen dan kan ze die startpagina uitzetten op hotmail.
Ah kom op zeg! Die kerel trekt zich al zijn hele leven niks aan van zijn dochter en alleen omdat TO misselijk wordt 'smorgens vroeg gaat hij zich er wat van aantrekken??

Lijkt me sterk...
Ja, dat vind ik echt.
Kom op zeg! Ik denk dat velen hier zullen schrikken wanneer ze op internet rondkijken of hun hotmail openen en zien dat hun vader op een bepaalde manier reageert op een travestieten of je ziet dat je vader is aangemeld bij bi/gaysites. Terwijl je nooit hebt gehoord of verwacht dat je vader in die richting gevoelens zou hebben.

Om je vader dan maar gelijk vies te noemen en te verdenken van ziektes en hij daarom niet meer bij je kinderen mag komen vind ik persoonlijk ook wat ver gaan, zeker omdat je hem nog niet persoonlijk er over hebt gesproken. Maar kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van schrikt.
quote:pomodori schreef op 28 april 2009 @ 21:23:

Mijn ouders 'mogen" van alles. Ik heb wel liever dat ze die dingen voor zichzelf houden. Dit geldt niet alleen voor mijn ouders. Ook van mijn vrienden en broers hoef ik niet te weten hoe en wat zij in de slaapkamer doen. Maar de dingen die zonnekindjes vader doet, zouden mij ook veel te ver gaan. Ik zou er van walgen.

Kan me weinig schelen of dat kortzichtig is of niet. Ruimdenkend zijn is niet het grootste doel in mijn leven en als dingen van binnen erg fout voelen, dan voelt dan nu eenmaal zo.

En als je kind nu uit de kast komt als bisexuele, travestietminnende BDSM'er? Is hij/zij dan ook walchelijk?

Ik begrijp werkelijk niet dat je iemand zo kan afkeuren op iets waar jij geen last van hebt. Jou wordt die levensstijl toch niet opgelegd?
Eens met Dushi
Ja, dat vind ik echt.
En ja het is zijn priveleven, en prive mag en kan een ieder doen wat hij wil of een ander het daar nou mee eens is.

Maar zijn priveleven staat voor een groot deel blijkbaar op internet staat en dus helemaal niet meer zo prive is, en waar TO opeens meer wordt geconfronteerd als ze haar hotmail opent.
quote:Mamasaar schreef op 28 april 2009 @ 21:25:

Ah kom op zeg! Die kerel trekt zich al zijn hele leven niks aan van zijn dochter en alleen omdat TO misselijk wordt 'smorgens vroeg gaat hij zich er wat van aantrekken??

Lijkt me sterk...

Precies! En dan nog wat: alsof je als dochter je vader met een wijzend vingertje even moet toespreken. Met welk recht denkt een dochter dat te kunnen doen? Dat je dingen kunt zeggen tegen je pa dat is logisch. Maar hem toespreken met een bestraffend vingertje gaat me echt te ver. Tenzij je ruzie wilt. Maar als je dat zoekt waarom zou je dan uberhaubt contact houden.

Ik was al van mening: het gaat niet om de sex escapades van pa maar om zijn gedrag die hij heeft getoond toen TO kind was en studerende. Twee verschillende zaken die op een hoop worden gegooid.
Eens met Ivy

Spaart me veel typewerk dit
Ja, dat vind ik echt.
quote:_discovery_ schreef op 28 april 2009 @ 21:25:

Kom op zeg! Ik denk dat velen hier zullen schrikken wanneer ze op internet rondkijken of hun hotmail openen en zien dat hun vader op een bepaalde manier reageert op een travestieten of je ziet dat je vader is aangemeld bij bi/gaysites. Terwijl je nooit hebt gehoord of verwacht dat je vader in die richting gevoelens zou hebben.

Om je vader dan maar gelijk vies te noemen en te verdenken van ziektes en hij daarom niet meer bij je kinderen mag komen vind ik persoonlijk ook wat ver gaan, zeker omdat je hem nog niet persoonlijk er over hebt gesproken. Maar kan me voorstellen dat je daar behoorlijk van schrikt.

Ja, ik kan me voorstellen dat je schrikt en niet op die info zit te wachten. Maar je vader gelijk voor vies en walchelijk uit te maken en hem zijn kleinkinderen te ontzeggen omdat hij mss wel een ziekte zal hebben...

Dat vind ik werkelijk alle kortzichtigheid en arrogantie ten top.
quote:Mamasaar schreef op 28 april 2009 @ 21:28:

Eens met Ivy

Spaart me veel typewerk dit Lui varken!
Ivy je typt precies wat ik ook al denk.
quote:IvyRosa schreef op 28 april 2009 @ 21:30:

[...]

Lui varken! Mondkapje delen??
Ja, dat vind ik echt.
quote:IvyRosa schreef op 28 april 2009 @ 21:29:

[...]

Ja, ik kan me voorstellen dat je schrikt en niet op die info zit te wachten. Maar je vader gelijk voor vies en walchelijk uit te maken en hem zijn kleinkinderen te ontzeggen omdat hij mss wel een ziekte zal hebben...

Dat vind ik werkelijk alle kortzichtigheiden arrogantie ten top.Ja daar ben ik het ook helemaal mee eens!
quote:Mamasaar schreef op 28 april 2009 @ 21:32:

[...]

Mondkapje delen??

Jij bent gek zeg!

Alleen als je je leren pakje aan doet
quote:Dushi74 schreef op 28 april 2009 @ 21:30:

Ivy je typt precies wat ik ook al denk.Dus jij vindt me ook al een lui varken?? En bedankt!
Ja, dat vind ik echt.
Heb het woord lui en varken nog niet in den vingers gehad, laat staan getypt Mama. Ben juist net zo slim als jij (Ivy typt gewoon te goed hahaa)
Slijmjurken! Daar trap ik mooi niet in hoor!
quote:Dushi74 schreef op 28 april 2009 @ 21:34:

Heb het woord lui en varken nog niet in den vingers gehad, laat staan getypt Mama. Ben juist net zo slim als jij (Ivy typt gewoon te goed hahaa)
Ja, dat vind ik echt.
quote:IvyRosa schreef op 28 april 2009 @ 21:35:

Slijmjurken! Daar trap ik mooi niet in hoor!He da's nu jammer
quote:domnaiefmutsje schreef op 28 april 2009 @ 21:22:

Ik vraag me af of dat seks geneuzel er wel echt mee te maken heeft. Althans, als pa een lieve betrokken vader was geweest die in zijn prive laat nemen door een travestiet dat ze daar wellicht aan had moeten wennen, maar het wel zou accepteren.

Zonnekind, overheerst bij jou het gevoel dat bij je vader alles draait om seks, grenzeloosheid en dat het dit is wat voor je vader belangrijk is geweest. Voorkomen naar buiten, andere vrouwen ipv je moeder en jij?

Ik kan me dan namelijk wel voorstellen dat er voor je gevoel een vies laagje overheen zit.

Dat kan ik me idd wel voorstellen. Dat TO op die manier homosexualiteit/travo's ziet als weer een nieuwe uiting van zijngrenzeloosheid + egoisme waar ze in het verleden al genoeg te verduren mee heeft gehad.

De vraag blijft of het terecht is om in dit geval die koppeling te leggen.

Lijkt me een goede aanleiding voor een gesprek met pa over 'vroeger'. En als dat echt geen zonder aan de dijk zet en je niet op kunt houden je zo druk over hem te maken, evt contact verbreken. Je kinderen krijgen ook niet echt een fijn voorbeeld als jij steeds weer zo emotioneel en veroordelend op opa reageert.
quote:Phien schreef op 28 april 2009 @ 21:38:

[...]

Dat kan ik me idd wel voorstellen. Dat TO op die manier homosexualiteit/travo's ziet als weer een nieuwe uiting van zijngrenzeloosheid + egoisme waar ze in het verleden al genoeg te verduren mee heeft gehad.

Sorry hoor, maar mijn seksualiteit en beleving is ook egoïstisch en van mij. Daar heeft mijn kind werkelijk niets over te zeggen.
Alleen de openingspost gelezen en nog geen reacties (en die doen ervoor mijn reactie ook niet toe). Ik vind dat je ongelooflijk overdrijft. Dat laatste stukje van je post.... Hoe bekrompen kun je zijn! Laat hem zijn eigen leven leven, is jouw zaak helemaal niet.
Aahhh Fleurtje, en ik had zo'n goede reacties gegeven...en die mis je dan!

Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 28 april 2009 @ 21:43:

Aahhh Fleurtje, en ik had zo'n goede reacties gegeven...en die mis je dan!

Pomodori, toch schijnen wij de enige zijn die schrikken van een gebeurtenis als deze. Toch raar dat heel de wereld naar Jerry Springer/Oprah/Jambers keek als er van dit soort verhalen op t.v. kwamen. Wat een sensatie was dat

Ivy, Dushi en Mamasaar, ik vind het wel fijn om te lezen dat er van die ruimdenkende mensen zijn zoals jullie. Hoop dat jullie hier voor blijven strijden en ook echt bij jullie standpunten blijven als het je van dichtbij treft.

Dat mijn pa een of andere "enge" ziekte zou hebben opgelopen is hier nu een beetje te veel belicht. Zo heb ik het niet bedoeld, ik bedoelde dat ik hem in alle vormen VIES vindt en dat ik me zorgen maak om zijn gewichtsverlies en meerdere uiterlijke kenmerken. Zeker nu ik weet dat hij er dubbelleven op na houdt. Het is toch een feit dat er meer "enge" ziektes worden overgedragen in de homoscene of zit ik dat uit mijn duimpje te verzinnen. En degene die een grapje maakte of dat ik bang ben die ook aan mijn kinderen heeft gezeten, is een verdere reply niet waard. Wat een humor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven