Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

zondag 12 oktober 2008 om 22:51
Ik jarig?
Dat duurt nog 1maand....sterrenbeeld schorpioen!
mijn ascedent is wel weegschaal
toch many tnx voor de felicitaties
Kheb zo''n leuk weekend gehad, 2bijzonder leuke mannen ontmoet en ff kort betast en geproefd
en dan ga ik eind van de week op date nr5 met MLHM *metaleukehyvesmeneer*
Wat een luxe zeg....
Ontdekken wie ik het leukste vind
Dit is een nieuwe ervaring voor mij, alhoewel ik van die meneer van gisteren geen telnr heb en hij heeft geen hyves...hij kent daarentegen wel weer iemand die ik ook ken, dus als hij mij leuk genoeg vindt vraagt hij die info ff aan onze gemeenschappelijke bekende
Meneer van vandaag, kwam als een presentje op een topweekend
Tjonge ik is onder de indruk
Fijne avond Divi
Dat duurt nog 1maand....sterrenbeeld schorpioen!
mijn ascedent is wel weegschaal
toch many tnx voor de felicitaties
Kheb zo''n leuk weekend gehad, 2bijzonder leuke mannen ontmoet en ff kort betast en geproefd
en dan ga ik eind van de week op date nr5 met MLHM *metaleukehyvesmeneer*
Wat een luxe zeg....
Ontdekken wie ik het leukste vind
Dit is een nieuwe ervaring voor mij, alhoewel ik van die meneer van gisteren geen telnr heb en hij heeft geen hyves...hij kent daarentegen wel weer iemand die ik ook ken, dus als hij mij leuk genoeg vindt vraagt hij die info ff aan onze gemeenschappelijke bekende
Meneer van vandaag, kwam als een presentje op een topweekend
Tjonge ik is onder de indruk
Fijne avond Divi
zondag 12 oktober 2008 om 23:25
quote:_Jonna_ schreef op 12 oktober 2008 @ 21:57:
Mo, van harte!! (Waarmee eigenlijk?)
BaS wanneer ben jij eigenlijk jarig dan? Je maakt iedere keer toespelingen, dus vertel!
HE HE eindelijk eens iemand die na mijn twintigduizend hints iets vraagt
Eindelijk een reden om het te zeggen
Ik ben a.s. woensdag jarig...
Mo, goede grap, al die felicitaties, maar dat was natuurlijk voor al jouw mannen. Gefeliciteerd met je mannenscore!
Mo, van harte!! (Waarmee eigenlijk?)
BaS wanneer ben jij eigenlijk jarig dan? Je maakt iedere keer toespelingen, dus vertel!
HE HE eindelijk eens iemand die na mijn twintigduizend hints iets vraagt
Eindelijk een reden om het te zeggen
Ik ben a.s. woensdag jarig...
Mo, goede grap, al die felicitaties, maar dat was natuurlijk voor al jouw mannen. Gefeliciteerd met je mannenscore!

maandag 13 oktober 2008 om 14:17
Druif:
Was vanmorgen bij de huisarts; heb in inedergeval 2 ontstoken oren en een sluimerende bijholteontsteking. Later ben ik lekgeprikt (alweer 5 buisjes, jeez moet er geld voor vragen dan ben ik zo rijk!!) en de uitslag volgt over een paar dagen.
Hoop in iedergeval dat niet het Pheifferachtige virus wat ik ooit had weer boven is gekomen
Ben nu weer thuis. Had eigenlijk tot 17 uur les maar ben echt veel te moe.
Ook heb ik klasgenoten een mail gestuurd dat mijn oren auw doen en nu ik toch bezig was ook gelijk het hele ADD gebeuren maar op de mail gegooid. En gezegd dat vragen vrij staat.
Zo. En nu onderuit in bed. Boehoe!
Druif; Hoe loopt het met de stof? Nog geslaagd op de markt?
Was vanmorgen bij de huisarts; heb in inedergeval 2 ontstoken oren en een sluimerende bijholteontsteking. Later ben ik lekgeprikt (alweer 5 buisjes, jeez moet er geld voor vragen dan ben ik zo rijk!!) en de uitslag volgt over een paar dagen.
Hoop in iedergeval dat niet het Pheifferachtige virus wat ik ooit had weer boven is gekomen
Ben nu weer thuis. Had eigenlijk tot 17 uur les maar ben echt veel te moe.
Ook heb ik klasgenoten een mail gestuurd dat mijn oren auw doen en nu ik toch bezig was ook gelijk het hele ADD gebeuren maar op de mail gegooid. En gezegd dat vragen vrij staat.
Zo. En nu onderuit in bed. Boehoe!
Druif; Hoe loopt het met de stof? Nog geslaagd op de markt?

maandag 13 oktober 2008 om 20:09
Oh, Anne; ik heb van de week nog een paar bh's gescoord van Dyanne bij de Livera! Thanks voor de tip! Lief moest erg lachen toen ik met cup 70 F in mijn hand naar de paskamer liep.. Ik had de cups in mijn handen (vorogevormde) en ik vond het net soepkommen.
Dus ik zeg, met die bh in mijn handen 'Soepie?" Die verkoopster keek wel heul raar
Dus ik zeg, met die bh in mijn handen 'Soepie?" Die verkoopster keek wel heul raar

dinsdag 14 oktober 2008 om 20:24
aan de blije kant heb je dan wel ruimte om je portomonnee in op te bergen
Ik heb een soepkommen beha. Trouwens; een mevrouw in de hunkemoller begon te miepen 'dat e rnooit een goede tussen kon zitten' toen ik een rijtje bh's terug gaf. Teveel verschillende maten. Nou, dáár had ze wel gelijk in. Maar er zat er een goeie tussen, ik zeg 'deze zit wel goed' en ze kijkt naar de maat en naar mij en snuift 'nou, je hebt eerder een 75 nodig'
Zucht. Poepdoos. Wou nog bijna antwoorden dat zij een keer een beurt van haar kerel nodig had, maar heb me in kunnen houden.
Ik heb een soepkommen beha. Trouwens; een mevrouw in de hunkemoller begon te miepen 'dat e rnooit een goede tussen kon zitten' toen ik een rijtje bh's terug gaf. Teveel verschillende maten. Nou, dáár had ze wel gelijk in. Maar er zat er een goeie tussen, ik zeg 'deze zit wel goed' en ze kijkt naar de maat en naar mij en snuift 'nou, je hebt eerder een 75 nodig'
Zucht. Poepdoos. Wou nog bijna antwoorden dat zij een keer een beurt van haar kerel nodig had, maar heb me in kunnen houden.