Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
quote:_Jonna_ schreef op 09 oktober 2008 @ 22:34:

Wat is er erger dan iemand, waar je heel van houdt, met zoveel pijn te zien. Bah!

Ja, dat is heel erg Jonna!! Daar kan ik ook niet tegen. Dat doet me ook heel veel.
Helloooo Divi

Voor iedereen een super leuk, mooi en happy weekend!

Mo
Zo, de eerste periode van het schooljaar zit er al weer op. Herfstvakantie!!! Heerlijk.

Ik neem even de honneurs waar voor Clogs (hoe gaat het met je trouwens???) en zet hierbij de weekendhug even in...
Ik doe mee!

Man belde net. Morgenmiddag 0m 17.00 uur krijgt hij de laatste antibiotica en mag daarna naar huis!!!!!! JIPPIE!!!

BLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJBLIJ!!!

Goh Jonna?! Ben je soms blij?
Oh ja en nog even melden dat ik 5!! dagen niet meer rook! Het gaat goehoed!!
Ben ik nog op tijd voor de weekendhug???

Jonna: wat een verhaal zeg, van manlief! Fijn dat hij straks weer thuis is, dan kun je hem liefdevol verplegen . En wat goed dat je bent gestopt met roken!!!!

Het gaat goed hier, nog lekker wat klusjes in en om het huis aan het doen en ik voel me inmiddels al goed thuis. Ik heb even niet zoveel behoefte om te posten, maar ik zal me af en toe zeker eens melden!

Een heel fijn weekend allemaal!!
@Jonna: wat leueueueueueueueukkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! Wat goeoeoeoeoeoeoeoeoeddddddddddddd!!!

Man thuis, 5 dagen nonsmokerecord!

BaS, vind je het misschien leuk en goed voor en van Jonna?
quote:bitterandsweet schreef op 10 oktober 2008 @ 22:56:

@Jonna: wat leueueueueueueueukkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! Wat goeoeoeoeoeoeoeoeoeddddddddddddd!!!

Man thuis, 5 dagen nonsmokerecord!

BaS, vind je het misschien leuk en goed voor en van Jonna?

Dank je wel BaS! Zit met een brede grijns hier!

Clogs, lekker dat je je helemaal thuis voelt op jouw stekkie! En je weet, alles mag, niets moet hier!

Je gaat ons vanzelf missen
Hey!

Zo weekje zit er weer op. Leuk gehad, viel allemaal hartstikke mee en weer een hoop geleerd!

Jon: Jeetje dat is schrikken zeg! Gelukkig heeft ie niet veel pijn, ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Wens hem beterschap van ons!!
@Jonna: je hebt je mannetje weer thuis?

@Kiss: lekker dat het achter de rug is en goed gegaan is he...

Het project waar dinsdag die groeps aanval op mij over ging, met die ene venijnige bitch als opstookster... heeft me wel twee complimenten opgeleverd in mijn eigen organisatie: maandag al 1 van de directeur per mail... vandaag kreeg ik een smsje van mijn teamleider, hoogste baas was "erg tevreden" over mijn notitie

Gebeurt bij ons zelden, complimenten, en dan ook nog zo duidelijk uitgesproken. Het woordje "erg"... gebeurt echt niet vaak... Voel me er erg goed bij!
Jonna, hoe is het nu met man???

Wij gaan vandaag naar Jan Smit. Hebben van een leverancier van man VIP-kaarten gekregen en gaan over een uurtje de kinderen naar opa en oma brengen. We moeten om twaalf uur in Arnhem zijn, want dan is er een speciale verrassing, is ons meegedeeld. Wij denken dat we hem mogen ontmoeten . Hahaha.. ik houd jullie op de hoogte!!!
Druif wat leuk!!

Heel veel plezier!

Jonna hoe is het met manlief?

En ik ga eens rap mijn douche bezoeken, kijken of ik fit kan worden en dan smurf halen!

Nog één nachtje slapen, kort nachtje dan hé en dan vroeg uit de veren richting Disney!

Gayl, leuk vooruitzicht Disney ! Veel plezier daar !

Hier nog 2 nachtjes slapen.. en dan gaat het echt gebeuren: naar Japan! De eerste dagen van mn vakantie was ik nog te druk om te beseffen, maar vandaag moet ik toch echt mijn tas in gaan pakken. En het huis schoon achterlaten. Mijn ouders komen namelijk ook een weekje in mijn casa vakantie vieren en ik heb mijn moeder al bij voorbaat verboden om mijn huis te gaan poetsen ;) Afgelopen dagen waren fijn, druk en hectisch. De promotie donderdag was erg gaaf en ik heb de mensen gesproken die ik wilde spreken.. De overkant van de Noordzee ligt misschien toch wel dichterbij dan ik denk Ik heb antwoorden gekregen op vragen die ik had en het is fijn dat de wereld zo vol mogelijkheden zit.. Nu nog durven de juiste keuzes te maken. Het vindt zijn weg weg wel..

Voel me weer enorm blij en gelukkig met hoe het leven gaat, met de mensen die ik om me heen heb, met de dingen die ik doe.. en heb zelfs weer een leuk contact opgedaan op de datingsite

Jon, heel veel sterkte voor jou en jon-man !! Hoe gaat het nu met hem? En goed dat je bent gestopt met roken !

Pip, ik denk dat je dat groepjesgebeuren op school altijd zult blijven houden. Dat er mensen zijn die wel of juist niet veel doen en dat het niet altijd 'loopt' met die mensen. Dat is deel van het leerproces om het zo maar te zeggen. Heb me daar toen ik nog studeerde ook wel aan geërgerd.

Druif, heb je al stof voor het jurkje gevonden nu? Wel leuk dat je zo creatief bezig bent!

Tink, hoe gaat het verder met solliciteren? Fijn dat je reacties hebt gehad na het plaatsen van je CV op internet! Alles met mini-tink ook ok?

En hoe is het met clogs? En Laura? En Anne?

Wow, Jan Smit, Disney en Japan! Onmogelijke combinatie, maar het klinkt wel leuk

Uk, Japan! Ik heb er hetzelfde idee bij als China. Geweldig land, lekker eten, aardige mensen die geen woord Engels spreken, gelukkig was er toen een tolk. Jij gaat een geweldige vakantie hebben! Geniet!

Man is sinds gisteravond weer thuis. Hij voelt zich alsof er een trein over hem heen is gewalst en het pakken van een glas water laat hem opeens 30 jaar ouder zijn

Wel is er bij ons allebei het besef dat het anders had kunnen zijn. De chirurg zei dat als man een dag later was gekomen, het een heel ander verhaal had kunnen zijn........

Het niet roken gaat wonderwel heel erg goed. Er zijn wel momenten geweest waarop ik had willen roken, ben (nu al) een paar kilootjes rijker. Man en ik zouden afgelopen dinsdag zijn begonnen met hardlopen.....maar ja....hij heeft er alles aan gedaan om daar onderuit te kunnen
Fijn dat man weer thuis is Jon!

Heb een fijn weekend gehad bij Lief. Heel veel gepraat, en ik zit gewoon even niet lekker in mijn vel. Afgelopen week schijnt op school nogal heftig te zijn geweest naar wat ik zo lees; dus ik ben benieuwd.

Ben nu bekaf; ga straks maar naar bed.
Uk: spannend! Nog even dus... vlak voor mijn verjaardag taai jij af.

Jonna: goed zeg, onder deze omstandigheden toch niet de bekende vertrouwde sigaret grijpen.

En tja, als je niet van hardlopen houdt, moet je wat he...

Mo, van harte gefeliciteerd!!!

Jan was leuk, de dag was leuk en we hebben hem idd vooraf even gezien.

Jon, fijn dat man weer is waar hij hoort... thuis bij jou! Wens je hem beterschap van ons???

Uk, leuk vooruitzicht.. hoe lang ga je?
huh.. mijn plaatje is weg...

Mo, ik had een hoera-mo-is-jarig verjaardagsplaatje, maar die zie ik tot 2x toe niet in mijn post...
Mo; gefeliciteerd!!
Pip, wij hebben binnenkort een 2-daagse cursus over Human Dynamics. Dit gaat over de verschillen tussen mensen en de manieren waarop mensen reageren in groepen, samenwerken met elkaar, maar vooral leren omgaan met elkaars verschillen. Ik moest er aan denken toen ik over jouw schoolperikelen las.
haha, ja, inderdaad, dat is ook zo. Ik weet ook dat het er allemaal bij hoort en dat we elk daar zitten met een individueel leerproces... maar ik heb daar geen zin meer in

Ben dwarsig
Ik denk dat het minder energie kost als je minder dwarserig bent..
ja dat is ook zo. Maargoed.. ik mag af en toe wel eens wensen dat de wereld zich eens voor 1 keer aan mij aanpaste

Helaas.. :-)
MO, Van Harte!!

(ook een weegschaal dus...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven