Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

vrijdag 10 oktober 2008 om 22:38
Ben ik nog op tijd voor de weekendhug???
Jonna: wat een verhaal zeg, van manlief! Fijn dat hij straks weer thuis is, dan kun je hem liefdevol verplegen . En wat goed dat je bent gestopt met roken!!!!
Het gaat goed hier, nog lekker wat klusjes in en om het huis aan het doen en ik voel me inmiddels al goed thuis. Ik heb even niet zoveel behoefte om te posten, maar ik zal me af en toe zeker eens melden!
Een heel fijn weekend allemaal!!
Jonna: wat een verhaal zeg, van manlief! Fijn dat hij straks weer thuis is, dan kun je hem liefdevol verplegen . En wat goed dat je bent gestopt met roken!!!!
Het gaat goed hier, nog lekker wat klusjes in en om het huis aan het doen en ik voel me inmiddels al goed thuis. Ik heb even niet zoveel behoefte om te posten, maar ik zal me af en toe zeker eens melden!
Een heel fijn weekend allemaal!!
vrijdag 10 oktober 2008 om 23:05
quote:bitterandsweet schreef op 10 oktober 2008 @ 22:56:
@Jonna: wat leueueueueueueueukkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! Wat goeoeoeoeoeoeoeoeoeddddddddddddd!!!
Man thuis, 5 dagen nonsmokerecord!
BaS, vind je het misschien leuk en goed voor en van Jonna?
Dank je wel BaS! Zit met een brede grijns hier!
Clogs, lekker dat je je helemaal thuis voelt op jouw stekkie! En je weet, alles mag, niets moet hier!
Je gaat ons vanzelf missen
@Jonna: wat leueueueueueueueukkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! Wat goeoeoeoeoeoeoeoeoeddddddddddddd!!!
Man thuis, 5 dagen nonsmokerecord!
BaS, vind je het misschien leuk en goed voor en van Jonna?
Dank je wel BaS! Zit met een brede grijns hier!
Clogs, lekker dat je je helemaal thuis voelt op jouw stekkie! En je weet, alles mag, niets moet hier!
Je gaat ons vanzelf missen
zaterdag 11 oktober 2008 om 21:08
@Jonna: je hebt je mannetje weer thuis?
@Kiss: lekker dat het achter de rug is en goed gegaan is he...
Het project waar dinsdag die groeps aanval op mij over ging, met die ene venijnige bitch als opstookster... heeft me wel twee complimenten opgeleverd in mijn eigen organisatie: maandag al 1 van de directeur per mail... vandaag kreeg ik een smsje van mijn teamleider, hoogste baas was "erg tevreden" over mijn notitie
Gebeurt bij ons zelden, complimenten, en dan ook nog zo duidelijk uitgesproken. Het woordje "erg"... gebeurt echt niet vaak... Voel me er erg goed bij!
@Kiss: lekker dat het achter de rug is en goed gegaan is he...
Het project waar dinsdag die groeps aanval op mij over ging, met die ene venijnige bitch als opstookster... heeft me wel twee complimenten opgeleverd in mijn eigen organisatie: maandag al 1 van de directeur per mail... vandaag kreeg ik een smsje van mijn teamleider, hoogste baas was "erg tevreden" over mijn notitie
Gebeurt bij ons zelden, complimenten, en dan ook nog zo duidelijk uitgesproken. Het woordje "erg"... gebeurt echt niet vaak... Voel me er erg goed bij!

zondag 12 oktober 2008 om 08:59
Jonna, hoe is het nu met man???
Wij gaan vandaag naar Jan Smit. Hebben van een leverancier van man VIP-kaarten gekregen en gaan over een uurtje de kinderen naar opa en oma brengen. We moeten om twaalf uur in Arnhem zijn, want dan is er een speciale verrassing, is ons meegedeeld. Wij denken dat we hem mogen ontmoeten . Hahaha.. ik houd jullie op de hoogte!!!
Wij gaan vandaag naar Jan Smit. Hebben van een leverancier van man VIP-kaarten gekregen en gaan over een uurtje de kinderen naar opa en oma brengen. We moeten om twaalf uur in Arnhem zijn, want dan is er een speciale verrassing, is ons meegedeeld. Wij denken dat we hem mogen ontmoeten . Hahaha.. ik houd jullie op de hoogte!!!

zondag 12 oktober 2008 om 12:01
Gayl, leuk vooruitzicht Disney ! Veel plezier daar !
Hier nog 2 nachtjes slapen.. en dan gaat het echt gebeuren: naar Japan! De eerste dagen van mn vakantie was ik nog te druk om te beseffen, maar vandaag moet ik toch echt mijn tas in gaan pakken. En het huis schoon achterlaten. Mijn ouders komen namelijk ook een weekje in mijn casa vakantie vieren en ik heb mijn moeder al bij voorbaat verboden om mijn huis te gaan poetsen

Voel me weer enorm blij en gelukkig met hoe het leven gaat, met de mensen die ik om me heen heb, met de dingen die ik doe.. en heb zelfs weer een leuk contact opgedaan op de datingsite
Jon, heel veel sterkte voor jou en jon-man !! Hoe gaat het nu met hem? En goed dat je bent gestopt met roken !
Pip, ik denk dat je dat groepjesgebeuren op school altijd zult blijven houden. Dat er mensen zijn die wel of juist niet veel doen en dat het niet altijd 'loopt' met die mensen. Dat is deel van het leerproces om het zo maar te zeggen. Heb me daar toen ik nog studeerde ook wel aan geërgerd.
Druif, heb je al stof voor het jurkje gevonden nu? Wel leuk dat je zo creatief bezig bent!
Tink, hoe gaat het verder met solliciteren? Fijn dat je reacties hebt gehad na het plaatsen van je CV op internet! Alles met mini-tink ook ok?
En hoe is het met clogs? En Laura? En Anne?
zondag 12 oktober 2008 om 15:44
Wow, Jan Smit, Disney en Japan! Onmogelijke combinatie, maar het klinkt wel leuk
Uk, Japan! Ik heb er hetzelfde idee bij als China. Geweldig land, lekker eten, aardige mensen die geen woord Engels spreken, gelukkig was er toen een tolk. Jij gaat een geweldige vakantie hebben! Geniet!
Man is sinds gisteravond weer thuis. Hij voelt zich alsof er een trein over hem heen is gewalst en het pakken van een glas water laat hem opeens 30 jaar ouder zijn
Wel is er bij ons allebei het besef dat het anders had kunnen zijn. De chirurg zei dat als man een dag later was gekomen, het een heel ander verhaal had kunnen zijn........
Het niet roken gaat wonderwel heel erg goed. Er zijn wel momenten geweest waarop ik had willen roken, ben (nu al) een paar kilootjes rijker. Man en ik zouden afgelopen dinsdag zijn begonnen met hardlopen.....maar ja....hij heeft er alles aan gedaan om daar onderuit te kunnen
Uk, Japan! Ik heb er hetzelfde idee bij als China. Geweldig land, lekker eten, aardige mensen die geen woord Engels spreken, gelukkig was er toen een tolk. Jij gaat een geweldige vakantie hebben! Geniet!
Man is sinds gisteravond weer thuis. Hij voelt zich alsof er een trein over hem heen is gewalst en het pakken van een glas water laat hem opeens 30 jaar ouder zijn
Wel is er bij ons allebei het besef dat het anders had kunnen zijn. De chirurg zei dat als man een dag later was gekomen, het een heel ander verhaal had kunnen zijn........
Het niet roken gaat wonderwel heel erg goed. Er zijn wel momenten geweest waarop ik had willen roken, ben (nu al) een paar kilootjes rijker. Man en ik zouden afgelopen dinsdag zijn begonnen met hardlopen.....maar ja....hij heeft er alles aan gedaan om daar onderuit te kunnen

zondag 12 oktober 2008 om 19:45

zondag 12 oktober 2008 om 20:50