Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Lieve Pip.. ik weet niets te zeggen.

Heel druif-stad had vanmorgen geen water, omdat er een of andere hoofdleiding gesprongen was. Dan pas besef je hoe normaal wij 'water' vinden. Geen slokje water, geen koffie, geen thee, geen wc (en uitgerekend vandaag moest iedereen poepen op school.. ), niet even de handen wassen, geen flesje maken voor Madelief...

@Pip, spannend.. lijkt me een vreemde stap toch, zulke medicijnen..

Ik moet ook zomaar wat gedachten kwijt.. Was gister bij KB en beste vriend van KB thuis (die dus ook vriend van mij is) in zijn nieuwe huis met zijn huisgenoten en het was gewoon een heel gezellige fijne avond. Net als 'vroeger' in mijn eigen studentenhuis, dat zo lekker met zn allen gesprekken voeren, grapjes maken. Aan het eind van de avond zei hij dat ik maar vaker moest langskomen en toen stonden we elkaar nog ff aan te kijken en ben ik dus naar huis gegaan. Voelde gewoon een beetje vreemd, nieuwe situatie met hem die meer op vrienden begint te lijken, maar toch ook heel speciaal voelt. Maar.. ik ben zo dom geweest om bij het afscheid toch naar een wat intiemere kus te vissen (voelde gewoon fijn ofzo) en nu heb ik het gevoel dat hij daar wat minder op zat te wachten ofzoiets. Op zich helemaal niet erg en hij zal de laatste zijn die er een punt van maakt (we hebben wel eerder situaties gehad waar hij of ik achteraf van zeiden dat ze beter anders hadden kunnen gaan) maar ik voel me er een beetje stom over ofzo.

Misschien ook vooral: Waarom wil ik nou uitgerekend van iemand waar ik het nooit écht van zal krijgen die aandacht/bevestiging? (overigens dus wel op de vriendenmanier, hij vindt mij echt leuk, maar zal zeg maar nooit echt voor mij gaan, dat weet ik ergens in mijn hart en toch.. )

Ik loop gewoon even een beetje moeilijk te doen, vooral in mijn hoofd en heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens wakker gelegen en gemaald over de dingen waar we allemaal over gesproken hadden en hoe het nou zit met dit contact. Duidelijk is wel dat ik bij hem gewoon nog steeds veel voel en dat is op zich fijn natuurlijk. Nou ja.. zoals ik al zei ook hier zomaar wat gedachten..

Uk; De huis-tuin-en-keuken-psychologie zegt dat je je bij KB makkelijker kan geven juist omdát je weet dat hij er nooit helemaal voor zal gaan. Maarja. Ik denk dat je dat zelf diep van binnen wel weet, wat de reden is.

Ik zag van de week Leen lekker in zijn bedje liggen tukken (overdwars en rondgedraaid uiteraard) nadat ie lekker had rondgetijgerd door de kamer en zich had verbaasd over een vaas die geluid maakte als hij er tegenaan sloeg met een handje...en toen moest ik ineens denken aan een liedje van Ben Folds:

(..)

Good morning, son

In twenty years from now

Maybe well both sit down and have a few beers

And I can tell you 'bout today

And how I picked you up and everything changed

It was pain

Sunny days and rain

I knew you'd feel the same things

Everybody knows

It sucks to grow up

And everybody does

Its so weird to be back here.

Let me tell you what

The years go on and

Were still fighting it, were still fighting it

You'll try and try and one day you'll fly

Away from me

(..)
Uk, ik ben het eigenlijk wel eens met Pip... Je hebt er niet heel veel aan, maar goed.

Pip, ik hoop echt dat je veel baat hebt bij de Ritalin en dat het je vooral vooruit laat kijken en niet teveel aan wat je had kunnen doen als je het eerder had gehad. Aan het verleden kan je niets veranderen, aan morgen wel!

O, in de catagorie "acties"... weet je wat ik vanmiddag heb gedaan... We moesten een formulier bij het nieuwe (leuke!!) kdv van afgeven en toen heb ik zomaar uit het niks gevraagd of ze nog mensen zoeken. Mocht meteen blijven voor een sollicitatiegesprek, maar Tijn zat met in de auto, dus nu mag ik as maandag om half 12. En ik vind het zo spannend, want voor mijn gevoel hangt er zóveel vanaf. Ik wil het zó ontzettend graag, want het past bij mij, bij mijn opleiding en ik weet dat ik het kan, alleen... ik heb alleen maar stage-ervaring (en wel een heel goede referentie, maar goed). En nu ben ik dus weer bang dat ze me afwijzen enzo. Maar goed. Ik ga me gewoon goed voorbereiden en heel hard hopen dat mijn enthousiasme en ervaring tot nu toe genoeg is om er in elk geval te beginnen.
Tink, even kort, want moet om half 7 ook weer op school zijn voor oudergesprekken... Wat super voor je!! Ik hoop met heel mijn hart dat je wordt aangenomen! Want als iemand het verdient, ben jij het wel!! Twijfel niet aan jezelf.. je kunt meer dan je denkt, je hebt al de nodige ervaring, een opleiding in de richting (soort van dan..). Ga er voor... als het klikt kun je de meest rare dingen uitkramen is mijn ervaring .....
Tink; wat leuk!!!! Een goede referentie is prima, maar hart voor het werk, betrokkenheid en inzet is net zo belangrijk. In de kinderopvang zitten ze te springen om medewerkers, en iemand met jouw opleiding, jouw leeftijd en jouw energie kunnen ze ongetwijfeld goed gebruiken! Ik duim mijn duimen dronken voor je!!!

Hoe is het met Tijn en en met jou? Weer een beetje door de snottebellen heen?

Ik heb overigens ook wel de instelling dat het nu met Ritalin kijken naar het nu is en de toekomst. Ik kan me ook voorstellen dat er een periode is dat ik zal denken hoe het 'geweest zou zijn als..' Maar ik denk dat dat erbij hoort.

Het gaat best oke met de Ritalin, idee dat ik echt rustiger ben in mijn hoofd. Een heel raar zweverig gevoel heb ik en ook last van bijwerkingen. Minder honger, hoofdpijn (maar dat had ik gister ook al.. dus waarvan het komt..) een snellere hartslag en druk op de borst. Heel raar, dat dat er niet voor zorgt dat mijn hoofd op hol slaat. De bijwerkingen zouden weg moeten gaan met de tijd. Spannend
'ik duim mijn duimen dronken' wat is dat nou weer voor opmerking.. Anyway.. you get the point
Vanmorgen had ik een afspraak met een podoloog. Al een paar jaar heb ik wat last van mijn rechter voorvoet met name wanneer ik hakken droeg. In de loop van de middag werd het erger en zodra ik thuis kom was/is het dan ook direct schoenen uit. De laatste weken werd het steeds erger ook met platte schoenen. Met hardlopen is het ook niet prettig lopen, dus naar een podoloog.

Aan mijn voeten zitten, voelen, door mijn knieën, kurkje onder mijn linker hak, kurkje onder mijn rechter hak, op een soort spiegel staan, door mijn knieën etc etc.

En wat blijkt nou? Ik mankeer niets aan mijn voet, maar ik heb het op mijn heupen

Mijn linkerbeen is korter dan mijn rechterbeen. Als ik rechtop sta dan gaan mijn knieën 'op slot', mijn linkerbeen 'knikt' naar binnen, mijn rechtervoet compenseert dat door te gaan 'klauwen' om in balans te blijven. Ik heb het wattensyndroom.....jullie mogen googlen

Ik krijg steunzooltjes........

@Tink, klinkt goed ! Ik duim voor je!

@ Jon, das ook wat.. kom je voor je voet en blijkt het je heup te zijn en dan moet je aan de steunzooltjes.. Moet even denken aan alle keren bij de schooldokter dat ik vroeger op plankjes moest staan enzo om te kijken of beide benen wel even goed groeiden.

Is er hier trouwens iemand van jullie bloeddonor? Kreeg vandaag zo'n kaartje met of je donor wilde worden, zit er beetje over na te denken. Iemand met ervaringen?

Yes, ik ben bloeddonor. Wat wil je weten?
Hier nog een bloeddonor. Al mag ik een paar maanden geen bloed geven omdat ik een tattoo heb laten zetten....
quote:Tinkelbel schreef op 11 december 2008 @ 21:53:

Yes, ik ben bloeddonor. Wat wil je weten?Gewoon ervaringen.. kost het veel tijd, voel je je naar als je net bloed kwijt bent, datsoort dingen..
Het ligt denk ik aan de persoon of je je wel of niet naar voelt. De een kan niet zo goed tegen bloed of naalden, de ander wel. Als je niet lekker bent, moet je gewoon niet gaan omdat dan het risico dat je onderuit gaat wat groter is. Bovendien mag het geloof ik niet als je net griep hebt gehad en niet na operaties, bevalling, tatoeages enzo.

Qua tijd: ik ging altijd 's avonds en sprak daarna niets meer af omdat ik wat licht in mijn hoofd was. Ik moest wel vaak een tijd wachten omdat het druk was, maar stelde me er altijd op in door een leuk tijdschrift mee te nemen. Als je binnenkomt heb je een check bij een arts (hb etc.) en daarna ga je in de rij zitten voor het bloed geven. Je kunt kiezen voor rechter- of linkerarm en afhankelijk daarvan ben je aan de beurt. Erna kun je koffie/thee/koekjes/etc. pakken en even bijkomen.

Dus: ik ben er een avond mee kwijt, voelde me altijd licht in mijn hoofd (ondanks een heel hoog hb), maar het gevoel dat je met zoiets kleins toch iets kan doen geeft me ook een goed gevoel.

Thanks tink, denk dat ik het kaartje maar gewoon ga invullen en opsturen en dan dus een keer proberen..

@BaS, jij vond Hello Saferide toch ook mooi? Kwam er net achter dat er een nieuwe CD is
@Tink: klinkt goed! Dat ze al meteen een gesprek wilden is ook heel positief toch, probeer je niet te zenuwachtig te maken want dat is volgens mij niet echt nodig. Ik duim ook (alvast) voor je!

@Pip: ik heb dergelijke bijwerkingen (geen honger, licht hoofd) ook met antidepressiva gehad, trok met 1-2 week weer weg geloof ik.
Uk, ik heb er ook eens aan gedacht. Helaas mag ik geen bloed geven, in verband met een of ander vaag virus in mijn bloed. Geeft men dat aan een persoon die dat virus niet in zijn bloed heeft dan legt de patient het loodje.

Overigens ben ik wel donor; maar ook dat mag dus niet. Iig.. niet de organen. Belde ik met de donorregistratiedienst om me uit te schrijven, bleek dat niet te kunnen.

Het antwoord was 'Mevrouw, alle organen die van een donor komen worden gescreend op dat virus'. Eh.. ja. Maar dat dan mijn hele lijf al is 'geplunderd' en je van te voren weet dat het niet kan/ mag... Naja. Ik snap dat niet.

Laura; Kan me idd nog herinneren toen ik in een ver verleden ooit Cypramil heb geslikt dat ik dat ook had. Dat was ook na een poosje weg. De hoofdpijn trekt al wat weg (en de Ritalin uit mijn bloed ook...) en vanavond mijn moeder even gebeld of ik wel paracetamol mag slikken om te pijn wat tegen te gaan. Dat mocht.

Overigens.. mijn nicht (en tevens vriendinnetje) is zwanger!!! Zo spannend!! 7 weken is ze nu.. zo leuk!
Overigens.. hebben jullie dat topic 'foetus door de brievenbus' op actueel gelezen? Vreselijk... die openingspost
Pre weekend

lots of luv

Mo

Hier ook al jaren donor.

Laatste jaren plasmadonor!

Heb nu ook al een tijdje niet gegeven omdat mijn gewicht te laag was, ben daar al een tijd over in discussie, maar ala laten we er maar vanuit gaan dat het ter bescherming van jezelf is.

Overigens heb ik nooit klachten gehad na de donatie, het nadeel hier is dat het niet meer in mijn woonplaats kan, maar een durp/stad verderop, toch jammer voor de mensen uit mijn dorp die niet in het bezit van een auto zijn, lijkt mij dat je toch eerder afhaakt als je met het OV moet.
Ha, Gayl, hoe is het met jou? Genoten van je vrije dagen die je laatst had?

Clogs: Hoe gaat het bij jou? Een extra anti-feestdagen Hoe gaat het met F;je? Leert ze al af om in je witte meubels te gaan loungen? :D

ik heb zojuist eindelijk *tromgeroffel* aangifte gedaan van mijn inkomstenbelasting! ik had'm al lang liggen maar ik kon nooit verbinding maken met de belastingdienst om de aangifte te ondertekenen. Belastingdienst zei dat het niet aan hen lag. Dus. Wat er nu wel was weet ik niet, maar met het advies 'zet je firewall uit' kon ik ook niets want die was al uit. Geheel volgens de Pipmanier heb ik het tegenovergestelde geporobeerd; de firewall áán, en voilá... nu deed ie het wel! Moehaha
de keuken is schoon (zelfs de toasters en grill ) De oven is schoon, de w.c.'s zijn schoon, kamer is schoon, huiskamer en kamer gestofzuigd, afgewassen, belastingaangifte gedaan, 2 wassen gedraaid, deken hangt te luchten.

Volgens mij werkt er iets
Wauw! Goed bezig jij!!
Vet he? Ben er ook wel blij mee! Hoofdpijn komt nu pas wat op. Lief is vanmiddag nog -als bliksembezoek- geweest.. erg fijn! We hebben geen geld om even op vakantie te gaan in de vakantie, dus gaan we allemaal dagjes doen. Dagje Efteling, dagje naar oma, naar nicht, lekker met elkaar loungen. Nice

Hoge hartslag is weg, hoofdpijn komt nu pas op, ik ben echt rustiger. Zelfs vanmiddag op het station in Pipstad (Waar ik doorgaans minstens 38957394085x denk dat ik mensen dom en stom vind omdat ze steeds in de weg staan Yeah, I know ) heb ik niet gehad.. wat een beleving zeg.

Best wel onthutsend hoe zo'n klein als een pilletje zo'n verschil kan maken in hoe de wereld beleefd wordt
Ik vraag me trouwens af:

- Waarom iemand krullen krijgt bij de kapper als zij vraagt om een 'feestkapsel'.

- Waarom de albert heijn lichtblauwe en donkerblauwe mandjes heeft.

- Waarom een kat die beneden 'woont' alleen door de achterdeur naar binnen wil en niet door de voordeur :-S

- Waarom vrachtwagens altijd toeteren.

- Waarom mango's soms plakkerig zijn aan de buitenkant terwijl de schil intact is
Ranking the Stars is echt té melig vanavond..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven