Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
De diva's zitten in de zon denk ik :D Boffen Druif en Gayl nog ff, kunnen alle kleren drogen ;)

Zag net voor huis (ben bij ouders) iemand langsgaan met familie die ik van vroeger nog goed ken. Hij is ernstig ziek en heeft waarschijnlijk nog maar een paar weken te leven. Hele rare gewaarwording om 'm van een afstandje voorbij te zien gaan, wetende dat dat waarschijnlijk de laatste keer is dat je hem levend gezien hebt.

Zingert had gister optreden hier in de buurt maar kon er niet heen vanwege verjaardag.. wel jammer! Had m laten weten dat ik zou zien of ik kon komen kijken en toen dat niet lukte hem gesmst met dat bericht, en veel succes en plezier. Kreeg ik later op de avond een sms van hem dat het heel goed was gegaan 'en een kus uit ... ' Dat vond ik dan wel weer heel lief :$ dat ie tijdens het (waarschijnlijke ;)) bierzuipen nog aan me gedacht had.

De komende weken zitten weer vol met allerlei activiteiten, iig de komende week. Morgen zie ik de familie alweer (nog maar de derde keer in een week :? :D) en ook familie die ik niet zo vaak zie, waaronder een aantal die in het buitenland wonen. Mijn nichtje blijft hier in NL tot aan september, in Pipstad :P dus dat wordt gezellig! We kunnen goed met elkaar opschieten.

't Is alweer augustus.. Tijd vliegt voorbij
uk; Idd flauw dat je zo geen ervaring kan opbouwen, maar in iedergeval heb je nu de zekerheid dat je je gesprekken goed kan voeren en voorbereiden. Fijn dat ze je dat hebben laten weten iig!
WEEKEND!!! :D

Ik ga geen spectaculaire dingen doen, tenminste.....ze staan niet in de planning :P. Morgenmiddag ga ik mijn vakantie uitzoeken en boeken, samen met een vriend. Heerlijk, het duurt nog wel even, maar kan ik me er langer op verheugen!
up up up !!

Het was een heerlijk weekend. Heb uiteindelijk zo'n 40 km gewandeld, en met 5 mannen middenin een bos gekampeerd. Vanmiddag ook nog een duik in het verfrissende water genomen. Allemaal erg gezellig en relaxt. Vakantiegevoel.

GM van polenvakantie raakt me nog steeds, damn, wat is dat tussen ons, dat het zo fijn is om met hem te knuffelen,  hele kleine aanrakingen die zeggen dat we elkaar mogen. Fijn. Ook de andere mannen overigens. Heb nu ook zo'n zin in mn vakantie, nog 2 weekjes.. aftellen maar !

Wat de mannen betreft voelt het vooral gewoon erg fijn omdat ik niet het gevoel heb dat ze iets van me moeten ofzo.. Het is lekker om met ze op pad te zijn en af en toe wat aandacht te krijgen..

Hihi, en ze mogen ook best om mij vechten ;)
Vakantie is geboekt! Jippie, ik ga naar Kreta!! Zon, veul zon!! Ik heb nog wel 7 hele weken om er naar uit te kijken. Tralalalala! :D

Vanmiddag Dance Tour in het dorp, iedereen wordt gefouilleerd voor men naar binnen mag. Ik sta in een rij waar een mooie negert de fouillering doet. Komt dat even goed uit! Ik wil wel gefouilleerd worden door de negert! Mag ik zo doorlopen! ;( ;) 

Ik ga googlen.... op Kreta!

quote:Vanmiddag Dance Tour in het dorp, iedereen wordt gefouilleerd voor men naar binnen mag. Ik sta in een rij waar een mooie negert de fouillering doet. Komt dat even goed uit! Ik wil wel gefouilleerd worden door de negert! Mag ik zo doorlopen! ;( ;)

DAt heb ik ook vaak gehad Jon.. stom he? Mannen mogen geen vrouwen fouilleren. Ik zei toen ook al tegen AM (waarmee ik toen op stap was) 'Pas maar op, alle mannen hebben hun wapens aan vrouwen gegeven, dus wees voorzichtig wie je aanspreekt ;)

Lekker dat je vakantie is geboekt!!

Heb een fijne verjaardag van oma beleefd. Net teruggereden met een nicht die ik al een poos niet had gezien, wel fijn! Heb van haar gehoord hoe het met haar gegaan is nadat de jarenlange verkering uit was en ook een verklaring gehoord hoe het kan dat haar gezin zou uit elkaar ligt. Zonder er naar te vragen overigens. Maar dat er iets speelde was wel heel duidelijk in iedergeval. Zij heeft nu een nieuwe vriend die een kindje heeft, wel heel leuk. Ging alweer gewapend met een in de auto getekende tekening terug naar huis. Leuk :D

Morgen weer werken, dus maar bedje in zo. Nog ff een aflevering 'Lost' kijken.. ;)
Ik ga vanmiddag samen met een vriendin met haar poes van 18jaar naar de dierenarts. T beestje krijgt een spuitje ....pffft en daarna naar t crematorium.

Vind dat je iemand met dit soort dingen niet alleen kan laten gaan, dus aangeboden haar te rijden en erbij te zijn.

Vorig jaar ook gedaan met een andere poes van haar.
Wauw Best mooi hier! Alleen een beetje jammer dat dit tekstvak helemaal links in mijn beeld verschijnt en ik het niet naar rechts kan schuiven... hmm... Het lijkt wel schuin te lopen, maar dat zal wel aan mijn pc liggen, hihi

Ik word hier wel een beetje verdrietig van....

Waar is mijn oranje kleurtje gebleven??

Maar wel leuke nieuwe smileys!
Jippie

Heb mijn kleurtje teruggevonden... maar een beetje lastig werkt het wel

Kom over een paar dagen nog wel weer een keertje kijken of ik er dan minder jeuk van krijg...

Enjoy Divi!

quote:summer04 schreef op 07 augustus 2007 @ 17:09:

Ik word hier wel een beetje verdrietig van....

Waar is mijn oranje kleurtje gebleven??

Maar wel leuke nieuwe smileys!

Ah ja! Kewl!!

Ik kan mijn kleurtje ook niet vinden! Hhhmmm...dat wordt vogelen geblazen.....
[bgcolor=#]Oke dan, dit is even wennen, maar wel leuke smilies Kleurtje lukt niet
Ok dit wordt geloof ik nog wat avondjes bestuderen........
quote:summer04 schreef op 07 augustus 2007 @ 17:22:

Jippie

Heb mijn kleurtje teruggevonden... maar een beetje lastig werkt het wel

Kom over een paar dagen nog wel weer een keertje kijken of ik er dan minder jeuk van krijg...

Enjoy Divi!

Summer! En ik maar denken dat jij blondt bent! Ik krijg het niet voor elkaar die kleurtjes....... ik ben blondT
Geloof dat ik het door heb, maar daar is wel een hele avond vogelen aan vooraf gegaan. Kan ik met een gerust hart afsluiten en hopen dat ik het morgen nog weet
Hier meld zich een slaapwandelaar... Ik had nooit een kleurtje, da's handig... Vraag me alleen af hoe je aan die smileys komt? Nooit mijn sterkste punt geweest.

Oh ahaaa bij het bekijken van het bericht verschijnt er ineens een menu. Dat is raar dat dat nu pas komt??
Goedemorgen!

Vind het nog niet eens zo'n hele grote verandering, dit forum. Het is even wennen, maar als we eens een paar dagen verder zijn (en Viva heeft alles aangepast) kunnen we er prima mee uit de voeten.

Ik zie nu trouwens ook geen smilies, was me gisteren niet opgevallen. Eens kijken als ik mijn bericht bekijk........(ja dus!)

Een hele fijne dag allemaal!
Bij bugs en FAQ staat er geloof ik iets over, iets met een instelling ofzo. Vind ik te veel moeite eigenlijk.

Ik vind het op zich oke zo, maar het forum is ontzettend traag bij mij! Ik moet echt bij iedere pagina die ik open wachten tot er geladen is.

Overigens: als ik nu (in het 'bekijk'-scherm) een smiley achter de tweede zin wil zetten, komt-ie onderaan. Heb nu maar de code overgetypt. Misschien toch maar naar die instelling kijken. Bugh...
Oi, de traagheid zou toch niet door die bewegende smileys komen?? Dan zit verbetering er niet in :(

Ook al zegt de internetredactie dat snelheid 'leading' is...
Ik vind het tot nu toe nix, veel te kleurloos! Zoek me ongans naar heo alles moet (alhoewel dat dan vanzelf wel weer went) maar traagheid ook hier zeg :( Veel klikken voor 1 post :S
Pip is een vat vol emoties weer, echt zo irritant! Er gaat vanalles door mijn kop, zie AM met geweren en dooien en bloed, zie Zingert met een ander, ik ben ontzettend onrustig en wiebelig.

't Werken ging niet heel erg lekker de afgelopen dagen, gister ging nog wel maar maandag was echt mijn dag niet. Vreselijk!

Ben zo bang dat ik Zingert kwijtraak op wat voor manier dan ook. en ookal weet ik dat IK nu die ben die telt, toch voel ik die onrust en angst.
@Pip:
Ah, Pip

Hier is het allemaal erg druk en hectisch, heb de details op de groep gezet. Jullie moeten maandag maar even heel hard voor me duimen. ivm herkenbaarheid hier geen details.

Moet nog wel even wennen aan het nieuwe forum hoor. Maar denk dat het best leuk kan worden, als je er plaatjes enzo ernaast kan plaatsen. Ik ben benieuwd
* Zet ook voorzichtig de eerste stappen op dit nieuwe forum. Ik vraag me echt af waarom dit forum elk jaar opeens weer veranderd moet worden en met name waarom dingen die gewoon goed werken aangepast moeten worden.

Het selecteren van een kleur bijvoorbeeld.. Maar goed, ik ga me niet meteen tegen veranderingen verzetten , ik ga het eerst maar eens proberen zo. De smileys zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven