Viva Diva's en hun relatiegerelateerde perikelen.

22-06-2007 00:08 5484 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Divi gaan zonder Jan verder met hun eigen zoektocht. Relaties in al hun vormen..... to be or not to be!                         Het ontstaan van het topic vind je hier....Veel gebruikte afkortingen staan hier.... bewerkt door moderator,
Oeps.. was nog niet klaar met bericht.. haha, wilde zeggen dat de smileys wel leuk zijn

Maar die kleur, kom op zeg, dat had een stuk makkelijker gekund. Voordeel is wel dat je meer mogelijkheden hebt en niet meer 'elkaars kleurtje hoeft af te pakken'

Anyway. .. Ik ga er wel aan wennen..
En nou is het nog niet gelukt om een kleurtje te krijgen ! GRRRR

Nu dus wel

\\:-)//

Erg apart dat je bijna zelf moet gaan HTML-en als je in dezelfde kleur wilt blijven schrijven.. , eigenlijk zou je gewoon één keer een kleurtje moeten kiezen bij je profiel ofzo.. veel handiger..

Wel leuk dat je nu ook zelf je bericht later kan wijzigen, zodat je niet de angel hoeft lastig te vallen om iets weg te halen.

Tot zover mijn forum review (ok nog 1: erg irritant dat mn smiley scherm net als bij Laura een heel stuk later komt !!)

@Gayl, welkom terug van vakantie! Meteen al weer aan het werk zie ik, sterkte en succes !

@Anne, zal straks group lezen, hierbij eerst maar een dikke knuf (again: geen smileys mogelijk hier) en heel veel succes met alles waar je doorheen moet nu !

@Pip, ook voor jou een dikke knuf, ik zie je worstelen met gevoelens, met mannen, deels herkenbare dingen.. Mensen lijken te komen en gaan, en als ze dicht bij je zijn wil je ze vasthouden, maar dat kan niet altijd.. en dat is en blijft frustrerend af en toe..

dat je die dingen neit onder controle kan hebben ofzo..

Heb zelf vanavond weer eens een lekkere avond thuis, ff niks, beetje opruimen, nadenken, forummen. Merk dat werk zonder opdracht nog steeds erg veel van me vergt., dat ik er gewoon weinig plezier uit haal, ook al doe ik nu wel cursussen.. De komende vakantie ga ik afstand nemen, hopelijk dichter bij de kern van mezelf komen en zien wat ik nou eigenlijk wil.. waar ik happy van word.. Ik moet iig niet veel langer gaan 'wachten', het wordt tijd om actie te ondernemen, ik heb iets nieuws nodig om voor te gaan.. of dat nou een opdracht of een nieuwe baan word, dat weet ik nog niet..

Voor de rest gaat et lekker, nog steeds veel fijne mensen om me heen en leuke dingen, deze week weer eens heerlijk gesport.. geniet ervan !!

Goh, heeft het saaie zwart van mij toch z'n voordelen; ik ben erg slecht met die codes.

Trouwens, ik heb mijn nieuwe telefoon ontvangen. Het is de Sony Ericsson W610i geworden. Niks Samsung en Nokia dus haha. Ik weet niet meer of ik het hier had geschreven, maar de recensies die ik las over de SE waren echt positief en het is een degelijk ogend model. Geen draaiende klepjes, geen slide. Ik heb hem net, maar het bevalt wel. Wel een tegenvaller is dat de software niet draait op Windows98. Heb het nu op de laptop gezet, waarschijnlijk kan ik daar het meeste dan ook wel mee, maar die laptop kan niet meer online. Nou ja.

De foto's heb ik nog niet echt uitgeprobeerd, moet ik nog eea voro uitzoeken. Het is een 2 megapixel en met allerlei bewerkingsmogelijkheden enzo. NOu ja. Wordt vervolgd ofzo.
Hee Uk, ik krijg de smileys wel als ik boven het reactievenster op het rode 'reageer' klik ("plaats een reactie, voor uitgebreide mogelijkheden kies 'reageer'"). Ik begrijp alleen niet waarom dat nodig is, extra geklik zoals Pip al opmerkte.

Wel een goeie om die kleur bij je profiel op te kunnen nemen, misschien moet je ze even tippen. (tenzij het forum er NOG trager van wordt...)
ah, check, nou heb ik de smileys ook , maar wat een gedoe

tijd voor een avond huis opruimen en relaxen.. (t liefst blijf ik op de bank liggen vanaaf, maar dr moet nog wat gebeuren ook
Oeps, die donderwolk is wel heel heftig, zo erg is het nou ook weer niet.. hahahaha
En even voor de duidelijheid, dat van mij is alleen maar leuk en spannend. Ben erg bang dat iemand me in de details zou herkennen vandaar het geheimzinnige gedoe
Heb ook een kleurtje :-D
Zo dus
Tja, ik pak gewoon elke keer een andere kleur paars

De angels hebben trouwens onze links in de openingspost bewerkt, irri. Maar gelukkig toch teruggevonden, spannend Anne !

O, ja, dat "Wie hier', zijn dat de mensen die op dit moment ons vivadiva-topic lezen? Of gewoon een aantal mensen die uberhautpt ergens op het relatietopic zitten? Tis allemaal nog errug nieuw voor me..
ik heb net m'n konijn moeten laten inslapen
en ik was op zoek naar een passende emoticon, maar dat lukt niet: -(
test
quote:clogs schreef op 08 augustus 2007 @ 21:22:

ik heb net m'n konijn moeten laten inslapenHe shit Clogs, wat vervelend.. t was dus allemaal erger dan verwacht ? Hij/zij was toch nog niet lang ziek, of wel ? In ieder geval een hele dikke knuf

.. zoiets doet toch altijd wel heel veel met je..
quote:ukkie21 schreef op 08 augustus 2007 @ 21:40:

[...]

He shit Clogs, wat vervelend.. t was dus allemaal erger dan verwacht ? Hij/zij was toch nog niet lang ziek, of wel ? In ieder geval een hele dikke knuf

.. zoiets doet toch altijd wel heel veel met je..Hij was van 't weekend wel een beetje sloom, maar dat was hij altijd als het warm was, maar ineens at en dronk hij niks meer en ik had me vanochtend voorgenomen met hem naar de dierenarts te gaan als zijn toestand niet verbeterd was. Ik had me vooraf voorgenomen hem te laten gaan als hij niet met een simpele ingreep opgelapt kon worden en helaas was dat 't geval Joep was op, er was niks meer aan te doen. Ik ben bij hem gebleven tot 't over was en nu staat er een leeg hok in de tuin
Clogs wat een naar bericht! Een huisdier in laten slapen blijft triest en verdrietig, al weet je dat het beter is zo

Uk? Gayl terug van vakantie? Zie ik iets over het hoofd?

Anne! Wat een goed nieuws! Zal zo op de groep even reageren.

Hier alles goed. Ben lekker druk met allerlei leuke dingen. Vakantie geboekt, druk met het uitzoeken van een nieuwe telefoon! Het wordt een Sony Ericcson W660i, maar ik wil hem absoluut in het rood hebben.... ga ik morgen achteraan. Daarbij wil ik ook overstappen naar een andere provider mét nummerbehoud, dus morgen op onderzoek uit!

En mijn kleurtje heb ik toch nog niet helemaal onder de knie......
Ah, Clogs Dat is altijd zo naar, vooral zo'n leeg hok in de tuin... Bah, ik weet hoe verdrietig ik was toen mijn konijn zo in z'n hokje vond.
Ik herinner me opeens het moment dat we onze kat, op 18-jarige leeftijd, in moesten laten slapen.... we hebben haar toen in onze tuin begraven. Meisjeskind neemt het ons nog wel eens kwalijk dat ze er niet bij was.

Bevalt je baan je? Heb je het naar je zin?
@Clogs

Verder meende ik vanmiddag gepost te hebben, kan ik mezelf toch niet terug vinden??

Vakantie geboekt, 23september met ouders, 2tantes, vriendinnetje en haar pa naar de zon

Oude besjes vakantie, heel gezellig en wij gaan met ons 2tjes af en toe de bloemmetjes buiten zetten
Ohja en ik vind er de ballen nix aan t nieuwe forum, wat onoverzichterlijk!
Clogs: wat zielig!! Beestjes in laten slapen is nooit leuk!!! Mist niet?

Mo&Jon: lekker op vakantie!! Dat #$-weer hier word je ook een beetje zat. Ik ben ook zo blij dat ik bijna het ga opzoeken. Nog 6 dagen werken. Jippie!!!! (Uk: volgens mij gaan we tegelijkertijd weg).

Laura: nieuwe telefoons zijn altijd leuk, maar ik moet er altijd wel heel erg aan wennen. Vandaar waarschijnlijk ook mijn antipatie tegen het forum, terwijl ik nu denk: ziet er best aardig uit. Zeker als we straks ook ons eigen plaatje kunnen neerzetten op de plek waar nu dat grijze gezichtje staat.

Zal voor Gayl en Druif wel worden, opeens een heel ander forum als ze terug komen van vakantie.

Verder weinig te melden hier. Gaat nog steeds lekker hier. Ga nu eens ff kijken wat voor leuks Anne te melden heeft. Werk ze!!!

PS: de smilies zijn echt leuk!!!!
Ik dacht dat Gayl al terug zou zijn? Ik zag dat Uk dat gisteren schreef......

Vandaag op jacht naar DE telefoon! Ben heel benieuwd. Als ik op het net kijk is die ik wil hebben bijna nergens te koop. En het is zo'n mooie!

Zo en nu waterdruppels vangen en de hort op!

Fijne dag allemaal!
Bedenk me opeens dat ik ook de 23ste september vertrek Mo! Waar gaan jullie naar toe? Kiss en Tet gaan ook rond die tijd en we bivakkeren in twee naast elkaar liggende dorpjes in Griekenland. Komen we jou daar ook tegen! Zou een bak zijn!

Heb trouwens al een tijdje niets van Karaoke man gehoord....geloof niet eens dat ik dat heel erg vind.
@Jonna

Turkije dus die bak gaat t niet worden hahahaha

Ik vind t forum nog steeds nix.....alleen de smileys zijn leuk

@Anne huisje en nog meer spannend joh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven