vlinders op de parking

09-10-2009 15:48 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaahhhh... ik moet nog even bekomen hoor.

Ik stond vanochtend op een grote parking langs de snelweg (met mijn Hyundai Santa Fe, natuurlijk...haha...zie andere posting) en liep naar binnen om een kop koffie te halen. Achter mij staat iemand en ik kijk even. Hij kijkt ook en het was echt zo'n moment van . Ik loop terug naar mijn auto om daar mijn kop koffie te drinken. Hij loopt ook terug met koffie en wij blijken naast elkaar geparkeerd te staan. Hij kijkt me even indringend aan en ik kijk terug, enigszins verlegen. Ik in mijn auto en hij in zijn auto. Hij zet zijn raampje open en doet de radio aan, eerst popmuziek en dan dan kiest hij steeds langzamere nummers en zet de radio hard. Hij verrwisselt elke keer de zender naar een langzaam nummer. We zagen elkaars gezicht niet, maar toch was er een soort spanning. Na een half uur stap ik uit om mijn broodje + koffiebeker weg te gooien in de prullenbak iets verderop. Ik loop langs zijn auto en kijk hem aan. Hij kijkt mij heel direct aan en lacht. Ik lach verlegen terug. Ik loop weer terug naar mijn auto. Onderwijl bedenk ik me of ik op zijn raampje zal tikken en zal zeggen: "hi, bedankt voor de muzikale begeleiding". Maar ik durf niet. Ik rij weg, lees nog wel de naam van het bedrijf op zijn bestelbus. Heb dan thuis een e-mail naar het bedrijf verzonden met een superkort zeer algemeen verslagje en of ze dit aan de betreffende chauffeur willen doorgeven. Pfff, dit is me nog nooit overkomen...geen idee wat ik hier verder mee wil, maar het voelt wel lekker vlinderig...
Janine, ben ook meelezer!! Ben erg benieuwd, hoor, maar echt helemaal super dat ie je gemaild heeft!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:paloma schreef op 18 oktober 2009 @ 20:32:

[...]We moeten weer emoties gaan voelen, mensen, en ons niet "veilig" achter een machine gaan verschuilen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Al 1,5 uur en nog niets vernomen? Of hangen jullie aan de telefoon?
En hier ook een meelezer....wat een geweldig verhaal....

Ik kan me wel voorstellen dat de telefoon niet de voorkeur geniet.......zou het ook te spannend vinden. Maar een mail...waarom niet.

Ik hoop dat het vervolg net zo leuk wordt, en blijf het wel even volgen. Succes meid!!
Ohh wat spanneeend
We moeten weer emoties gaan voelen, mensen, en ons niet "veilig" achter een machine gaan verschuilen.

Geweldige zin ! Ik ga 'm gebruiken als motto/onderschrift
quote:Zespri79 schreef op 18 oktober 2009 @ 22:06:

Geweldige zin ! Ik ga 'm gebruiken als motto/onderschrift

Ik blij dat ik je heb geïnspireerd!

Volgens mij is "vrouw zoekt boer" zo langzamerhand wel afgelopen, dus of Janine is voor de tv ingedut of ze zit aan de phone met haar nieuwe aspirant lover. Ik blijf het toch spannend vinden.
quote:wieweet72 schreef op 18 oktober 2009 @ 20:34:

[...]

Hmmm ben benieuwd naar wanneer iemand mijn beltAls je even doorgeeft op welke parkeerplaats ik je morgen kan tegenkomen, dan kom ik daar ook, loensen we even naar elkaar, schrijf ik de naam van je bedrijf op, stuur een mail, die aan jou wordt doorgegeven waarop je mij een berichtje stuurt met je telefoonnummer en dan kan ik je morgenavond na Goede Tijden Slechte Tijden bellen .
Zeg...en zijn al die negatievelingen zich nu aan het schamen!

Romantiek bestaat!!!!!!!!

*zwijmel*

Is Boer zoekt vrouw nou al afgelopen?

Ik zit te wachten......!!!
Jeeeeeee Janine, ik weet niet wat ik lees!!!

Wat supergaaf!

En wij van dit topic mogen allemaal komen op jullie hous-warming party / bruiloft / jubilea enz enz enz!!....vind ik....
Joehoe, ben ik weer...

had binnen het uur een mailtje terug

hij heeft foto erbij gedaan mmm

hij wil afspreken op die parking vrijdag en dan een kop koffie drinken samen

hij reist veel door het land voor zijn werk, daarom die parking

pfff hij moest eens weten zeg dat ik daar afgelopen vrijdag

ook stond...maar dat heb ik hem dus niet gezegd

ben nog altijd vol ongeloof...hij schreef dat ie me mooi vond

maar mij niet durfde te benaderen haha net als ik

pfff
ik had dit echt totaal niet meer verwacht

ben perplex
Heb het topic gevolgd en niet gedacht dat het deze leuke wending zou krijgen, alvast gefeliciteerd, missie geslaagd!

Wie weet wordt het een blijfertje (of zit je daar eigenlijk niet op te wachten?).
Janine73 schreef: hij heeft foto erbij gedaan mmm

Maar hoe heeft hij dat dan verpakt? Ik bedoel.. niet zomaar een leuke mail met foto erbij neem ik aan? Heb jij om een foto gevraagd?
quote:jufdoortje schreef op 18 oktober 2009 @ 23:09:

Zeg...en zijn al die negatievelingen zich nu aan het schamen!

Romantiek bestaat!!!!!!!!

*zwijmel*

Is Boer zoekt vrouw nou al afgelopen?

Ik zit te wachten......!!!

Ik werd als negatieveling uitgemaakt en schaam me helemaal niets voor mijn nuchtere realistische kijk hierop.

Dat hij reageert is leuk. Wie weet komt er een date van, en misschien worden ze wel heel gelukkig samen.

Maar over het algemeen komt het op mij toch behoorlijk wanhopig over. En de kans blijft bestaan dat meneer met de bedrijfsauto denkt; dat is makkelijk binnenhalen. Dat is niet negatief, dat is gewoon objectief bekijken. Als er een flirt is, dan is dat leuk, maar ontzettend uiterlijk gericht. Om nu van romantiek of liefde te spreken gaat natuurlijk wel heel erg vel. Het kan ook gewoon een snelle neuk zijn.

Ik vind het wel leuk voor TO dat ze een reactie heeft. Dus to, geniet ervan.. maar blijf wel met je pootjes op de grond en blijf ook ondertussen goed bedenken of je deze meneer met de bedrijfsauto ook wel echt leuk vindt als je hem leert kennen. Niet onzeker gaan worden, jullie zagen elkaar even, hebben geflirt en verder zie je wel. Niet meer van maken, niet minder van maken (dus ook niet onnodig zenuwachtig zijn) Toch?
Leuk hoor! Dit had ik niet verwacht toen ik je eerste bericht las vorige week! Spannend. Veel plezier vrijdag!
Sorry, maar er is op dees wonderschone planeet toch echt geen man die me warm zou kunnen laten draaien voor een date op een PARKING!

Kom op Janine, bedank alsjeblieft voor deze 'eer'.
Hé wat leuk!!! Was ook errug benieuwd hoe het af zou lopen, heeft het bedrijf de mail keurig doorgestuurd!

Hou je ons nog op de hoogte? Veel plezier de aankomende week!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
thanks voor jullie leuke reacties...

...ik hou jullie zeker op de hoogte...

En inderdaad Madhe, ik blijf nuchter hoor, maar had dit gewoon niet meer verwacht. Snap je reactie.

parking is een parking waar ik elke dag voorbij rijd, hij komt daar steeds elke vrijdag voorbij haha

is een parking met een supergezellig restaurant erbij, dus

geen kille parking omgeving of zo...verre van
Zitten er in een stad in de buurt geen vele leukere restaurants dan?

Parkeerplaatsen komen bij mij zo stiekem over, eigenlijk.
Zorg je er wel voor dat je goed uitzoekt of hij ongebonden is?
quote:Bertha schreef op 19 oktober 2009 @ 14:12:

Zorg je er wel voor dat je goed uitzoekt of hij ongebonden is?

Duh... parking... onder werktijd...

You do the math.

Echt, ik ben all about the romance, maar een vrouw die hier genoegen mee neemt hangt zèlf het neonbord met "Stel mij teleur" boven haar hoofd.
Heel eerlijk gezegd vind ik het nogal apart dat hij wil afspreken ónder werktijd op een parking. Als hij echt zo geinteresseerd is vraagt hij toch op je 's avonds wat komt drinken/of je mee uit eten gaat/ of je zin hebt in een strandwandeling/ naar de bios wilt of verzin maar iets...

Een kerel die wil afspreken op een parking voor een kop koffie... dat klinkt als iemand die gebonden is en een neukertje voor tussendoor zoekt.

Maar goed, misschien ben ik dan wel erg pessimistisch. Ik zou er iig niet op ingaan, maar een voorstel doen voor een fatsoenlijke date. Gaat hij daar niet op in dan weet je meteen hoe laat het is.
Hier nog een meelezer...

Ik vind dat er niets mis is met koffie op DE parking onder werktijd... Juist beter, mocht hij van een afstandje toch leuker zijn als wanneer hij tegenover haar zit met een kop koffie, kan ze zo weer weg, het is immers onder werktijd... Als hij dan echt leuk blijkt te zijn, kan er altijd nog een ¨echte¨date van komen...
Vind ik ook Amapola, eerst gewoon heel kort elkaar even echt zien en spreken.

Misschien is hij wel degene die bang is om teleurgesteld te worden en regelt hij het daarom eerst op deze voorzichtige, veilige manier.

Hou ons op de hoogte he Janine (en kun je niet even een foto van hem plaatsen hier... voor onze beeldvorming )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven