vlinders op de parking

09-10-2009 15:48 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaahhhh... ik moet nog even bekomen hoor.

Ik stond vanochtend op een grote parking langs de snelweg (met mijn Hyundai Santa Fe, natuurlijk...haha...zie andere posting) en liep naar binnen om een kop koffie te halen. Achter mij staat iemand en ik kijk even. Hij kijkt ook en het was echt zo'n moment van . Ik loop terug naar mijn auto om daar mijn kop koffie te drinken. Hij loopt ook terug met koffie en wij blijken naast elkaar geparkeerd te staan. Hij kijkt me even indringend aan en ik kijk terug, enigszins verlegen. Ik in mijn auto en hij in zijn auto. Hij zet zijn raampje open en doet de radio aan, eerst popmuziek en dan dan kiest hij steeds langzamere nummers en zet de radio hard. Hij verrwisselt elke keer de zender naar een langzaam nummer. We zagen elkaars gezicht niet, maar toch was er een soort spanning. Na een half uur stap ik uit om mijn broodje + koffiebeker weg te gooien in de prullenbak iets verderop. Ik loop langs zijn auto en kijk hem aan. Hij kijkt mij heel direct aan en lacht. Ik lach verlegen terug. Ik loop weer terug naar mijn auto. Onderwijl bedenk ik me of ik op zijn raampje zal tikken en zal zeggen: "hi, bedankt voor de muzikale begeleiding". Maar ik durf niet. Ik rij weg, lees nog wel de naam van het bedrijf op zijn bestelbus. Heb dan thuis een e-mail naar het bedrijf verzonden met een superkort zeer algemeen verslagje en of ze dit aan de betreffende chauffeur willen doorgeven. Pfff, dit is me nog nooit overkomen...geen idee wat ik hier verder mee wil, maar het voelt wel lekker vlinderig...
Is het tijdens een normale echte date verboden om eerder weg te gaan dan? Dan heb ik vaak de wet overtreden. Gelukkig ben ik er niet voor opgepakt.
Je kunt toch tijdens een normale date ook een drankje doen en dan na 1 drankje besluiten dat het niets is en weggaan?
Nee, ik ben blij dat het enkel een kop koffie is eigenijk. Hoeft voor mij echt niet gelijk een serieuze date te zijn.

Vergeet niet, ik zie hem niet als de ware ofo zo. Ik kom net uit een lange relatie en vind dit gewoon spannend. Ik maak het verder niet meer dan dat het is.

Wij vinden het beiden spannend om dan weer naast elkaar te parkeren, net als de vorige keer.

Al zou het enkel voor 1 keertje seks zijn, so what, mag ik lekker leven zeg? Ik ben bijna 15 jaar als een hondje zo trouw geweest!
Je hebt voor mij gelijk, Janine! Doe je het dan wel veilig?

Wou dat mij zoiets eens overkwam in de tijd dat ik nog vrijgezel was...
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
@ janine73: helemaal gelijk, laat je niet door anderen hier vanaf praten, gewoon doen, geniet ervan!
Misschien toch even checken of die parkeerplaats niet op de lijst staat van ontmoetingsplaatsen voor openluchtnummertjes?

De zogenaamde parkingseks ? (.nl)

Want als dat zo is kan je beter een andere afspreekplek uitzoeken.
Ben heel benieuwd hoe dit af loopt!!
quote:Janine73 schreef op 18 oktober 2009 @ 23:43:

Joehoe, ben ik weer...

had binnen het uur een mailtje terug

hij heeft foto erbij gedaan mmm

hij wil afspreken op die parking vrijdag en dan een kop koffie drinken samen

hij reist veel door het land voor zijn werk, daarom die parking

pfff hij moest eens weten zeg dat ik daar afgelopen vrijdag

ook stond...maar dat heb ik hem dus niet gezegd

ben nog altijd vol ongeloof...hij schreef dat ie me mooi vond

maar mij niet durfde te benaderen haha net als ik

pfffLeuk leuk leuk!
quote:Janine73 schreef op 18 oktober 2009 @ 23:43:

hij wil afspreken op die parking vrijdag en dan een kop koffie drinken samen

hij reist veel door het land voor zijn werk, daarom die parkingIk maak een zeurpiet opmerking en dan houd ik er over op maar nou heb je toch best wel moeite gedaan om met hem in contact te komen en hij kan niet meer bedenken dan een kop koffie in het restaurant van de parking waar hij elke vrijdag langskomt (hopelijk niet op weg naar huis naar zijn vrouw en kinderen).

Nou ja, het is wel een manier om erachter te komen of je hem echt leuk vindt en niet alleen een lekker hapje voor een keertje seks . Het blijft een leuke ervaring dus geniet ervan.

Ik vraag mij wel waarom hij een foto heeft meegestuurd.
Gewoon een handige plek om af te spreken. Als diegene uiteindelijk toch tegenvalt drink je een bakje koffie en ga je naar huis.

Het kan dat hij bezet is maar het hoeft niet. Ik zou niet meteen zo wantrouwend zijn.
En wat is er op tegen om een kopje koffie te drinken met iemand die bezet is?
Ik drink zo váák kopjes koffie met mensen die bezet zijn. Verschil is alleen dat ik niet stiekem hoop op méér (of dat nou een keertje seks is of een full-blown relatie). En dat doet TO wel, of had je daar overheen gelezen, Franck?
*wacht ongeduldig op een update*.. vind t een spannend verhaal!
Veel plezier vanmiddag!!!
Ik snap het kopje koffie op de parking wel. Stel dat het tegenvalt, dan kun je na 1 bakkie gewoon weer weg gaan. Dat is toch wat lastiger als je meteen een dinertje plant.

Ik vind het een leuk verhaal. Zou zelf het lef niet gehad hebben te mailen naar dat bedrijf. Maar zorg dat je je hoofd erbij houdt.

Vandaag is het zo ver. Ik kom vanavond even lezen hoor :-)
Ik geloof er geen barst van
quote:BosAap schreef op 23 oktober 2009 @ 10:28:

Ik geloof er geen barst van

Waarom niet?

Vandaag is de kop koffie afspraak, ik neem aan dat TO hier verslag komt uitbrengen.
En dan nog bosaap. Ook als het niet waar is vind ik het een leuk verhaal.
Janine heeel veel plezier!!
Ben benieuwd of hij net zo leuk is als hij eruit zag :-)

Ik heb ooit ook een super mooie vent gezien tijdens het tanken..en oh wat zat hij te sjansen!
Wat leuk!

Erg inspirerend.
En en en???
Wat een stilte inderdaad, dat kan werkelijk vanalles betekenen.

Van vastgebonden achterin de kofferbak, gangbang in de bosjes tot een date waarbij er eentje niet kwam opdagen. Daar zit natuurlijk vanalles tussenin. I know.
Hahahaha, die gedachten had ik nou ook Madhe.......
Madhe je bent wel heel negatief, denk dat TO het gewoon heel leuk heeft met haar PP liefde!

Dat gaat vast een heel leuk weekend worden voor TO......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven