Voor wie nog nooit een relatie heeft gehad (4)

donderdag 19 april 2018 om 19:38
Wanneer je om je heen kijkt, op straat en op televisie, lijkt iedereen de romantische liefde te kunnen vinden. Dit gaat echter niet voor iedereen op. Soms blijft zelfs een knuffel een droom.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
Het is niet altijd makkelijk om steeds maar met romantiek geconfronteerd te worden, als dit voor jou een onbereikbaar doel lijkt.
Praat hier mee over de eenzaamheid, het diepe missen, maar vooral over wat jij doet om deze situatie te doorbreken. Hoe oefen je sociale situaties, wissel tips met elkaar uit. Steun elkaar, maar bevestig elkaar liever niet in hoe oneerlijk het is. Wees constructief, en blijf geloven.
zaterdag 15 december 2018 om 19:06
Dat had ik twintig jaar geleden voor het laatst. Al heel lang niet meer. Wil je dat ik open ben over zaken of niet? Dan kan ik net zo goed niks meer typen hier als ik dit soort reacties ga krijgen.Eslarealidad schreef: ↑15-12-2018 19:04Die gedachten mag je echt niet hebben hoor.
Ik lees het nu pas.
Ik schrik hier behoorlijk van.
Je moet gelijk hulp zoeken.
zaterdag 15 december 2018 om 19:08
Ik mag daar dan ook op reageren.
Moet ik er dan niks over zeggen?
Ik doe dat wel.
Ik schrik daarvan en hoop dat het echt al heel lang niet meer is.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 15 december 2018 om 19:14
Daarom kan ik het typen want dit is niet meer aan de orde, want ik typ hier over mijn schooltijd. Mijn mening is dat ik jouw reactie sterk overdreven vind. Ik vind er niks schokkends aan om deze gedachten af en toe eens te hebben als iedereen je dagelijks probeerde neer te halen. Ik denk dat iedereen wel bepaalde jeugdzondes heeft. Kijk als ik zoiets echt zou uitvoeren dan is het wat anders. Maar als je bovenkamer verder in orde is dan weet je dat dit geen oplossing is maar toen in die tijd voelde het fijn om te fantaseren over dat soort dingen om de pesters te martelen.Eslarealidad schreef: ↑15-12-2018 19:08Ik mag daar dan ook op reageren.
Moet ik er dan niks over zeggen?
Ik doe dat wel.
Ik schrik daarvan en hoop dat het echt al heel lang niet meer is.
anoniem_379598 wijzigde dit bericht op 15-12-2018 19:17
22.55% gewijzigd
zaterdag 15 december 2018 om 19:19
Er zijn echt wel meer mensen die zich afzonderen na een verplichting ben je niet de enige in hoor.
Maar bijv. in het weekend zou je toch wel een datings app kunnen pakken. Gewoon voor de lol...
Ook dan mag je je evengoed afzonderen maar probeer gewoon af en toe iets uit.
Als jij het lekker vindt om veel series enzo te kijken is daar niks mis mee. Er zijn op deze aarde vast wel meiden die ook met je series willen kijken en de hele dag thuis willen zitten. Je moet je gewoon weer even over die drempel heen zetten.
Het leven is voor niemand zo leuk als het lijkt ook niet in een relatie hoor... Doe gewoon wat meer waar je zin in hebt en probeer een beetje die negatieve spiraal te door breken. Probeer gewoon een beetje uit je comfort zone te komen..
zaterdag 15 december 2018 om 19:22
Ben ik het inderdaad mee eens, bij mij komen ook wel eens zieke gedachtes door me hoofd.. En nee ben nooit gepest... maar er is altijd wel een helft die normaal kan doen..... Niet doen of hij zoiets schokkends zegt... Ik kan me sowieso ook voorstellen dat als je gepest wordt dat je dat gevoel kan hebben. Daar is helemaal niks raars aan!phantast schreef: ↑15-12-2018 19:14Daarom kan ik het typen want dit is niet meer aan de orde, want ik typ hier over mijn schooltijd. Mijn mening is dat ik jouw reactie sterk overdreven vind. Ik vind er niks schokkends aan om deze gedachten af en toe eens te hebben als iedereen je dagelijks probeerde neer te halen. Ik denk dat iedereen wel bepaalde jeugdzondes heeft. Kijk als ik zoiets echt zou uitvoeren dan is het wat anders. Maar als je bovenkamer verder in orde is dan weet je dat dit geen oplossing is maar toen in die tijd voelde het fijn om te fantaseren over dat soort dingen om de pesters te martelen.
Betekend nog niet dat je uitvoeren gaat.
zaterdag 15 december 2018 om 19:25
Ik vind datingsites een ordinaire puberale keuring van het uiterlijk. Er is een zwaar overschot aan mannen en je moet op zijn minst een fotogeniek uiterlijk bezitten. Ik vind dat zelfs de vrouw met een BMI index van een nijlpaard nog een enorme lijst aan eisen aan heeft. Ik vind datingsites geen realistische oplossing voor een doorsnee man als ik. Wat de reden ook precies moge zijn de Datingsapps werken niet. Mijn enige kans is in het echte leven. Ik ga het van een persoonlijkheid moeten hebben.linnylow schreef: ↑15-12-2018 19:19Er zijn echt wel meer mensen die zich afzonderen na een verplichting ben je niet de enige in hoor.
Maar bijv. in het weekend zou je toch wel een datings app kunnen pakken. Gewoon voor de lol...
Ook dan mag je je evengoed afzonderen maar probeer gewoon af en toe iets uit.
Als jij het lekker vindt om veel series enzo te kijken is daar niks mis mee. Er zijn op deze aarde vast wel meiden die ook met je series willen kijken en de hele dag thuis willen zitten. Je moet je gewoon weer even over die drempel heen zetten.
Het leven is voor niemand zo leuk als het lijkt ook niet in een relatie hoor... Doe gewoon wat meer waar je zin in hebt en probeer een beetje die negatieve spiraal te door breken. Probeer gewoon een beetje uit je comfort zone te komen..
zaterdag 15 december 2018 om 19:34
Ik vind het echt heel erg dat je dagelijks bent neergehaald.phantast schreef: ↑15-12-2018 19:14Daarom kan ik het typen want dit is niet meer aan de orde, want ik typ hier over mijn schooltijd. Mijn mening is dat ik jouw reactie sterk overdreven vind. Ik vind er niks schokkends aan om deze gedachten af en toe eens te hebben als iedereen je dagelijks probeerde neer te halen. Ik denk dat iedereen wel bepaalde jeugdzondes heeft. Kijk als ik zoiets echt zou uitvoeren dan is het wat anders. Maar als je bovenkamer verder in orde is dan weet je dat dit geen oplossing is maar toen in die tijd voelde het fijn om te fantaseren over dat soort dingen om de pesters te martelen.
Zoals ik al eerder schreef zou ik opgestaan zijn en het voor je opnemen.
En dat jij mijn reactie overdreven vindt, dat mag. Ik schrok er echt van.
Nu weet ik dat je het nooit echt zal doen is het een geruststelling.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 15 december 2018 om 19:35
Ja dat klopt wel inderdaad. Maar ik doe het ook altijd via apps in echt heb ik die sociale capaciteiten ook niet bepaald om een gesprek met een man aan te gaan die ik niet ken. Ondanks dat ik hem wel leuk kan vinden...Uitgaan doe ik zelden.... Dusja voor mij is dat dan wel beetje het enige.phantast schreef: ↑15-12-2018 19:25Ik vind datingsites een ordinaire puberale keuring van het uiterlijk. Er is een zwaar overschot aan mannen en je moet op zijn minst een fotogeniek uiterlijk bezitten. Ik vind dat zelfs de vrouw met een BMI index van een nijlpaard nog een enorme lijst aan eisen aan heeft. Ik datingsites geen realistische oplossing voor een doorsnee man als ik. Mijn enige kans is in het echte leven.
Maar als vrouw heb je inderdaad meer kans. Ergens vind ik het soms wel spannend dat je niet weet waar je aan begint. Het echte leven is er tegenwoordig ook niet meer echt op ingericht om iemand te ontmoeten alles is gehaast etc. bijna iedereen leeft een beetje in zijn eigen wereld /mobiel.
Ja dat is inderdaad irritant dat zie je ook bij first dates. Dat ik soms denk wauw hoe kun je zo onaardig zijn, of zoveel eisen als je zelf een aangespoelde walrus bent.
Maar dat is wel het leven een beetje iemand keuren en gekeurd worden. Maar sommige hebben inderdaad zoveel eisen waardoor je denk dat ze zelf haast perfect moeten zijn.
zaterdag 15 december 2018 om 19:40
Er zit wel wat in.phantast schreef: ↑15-12-2018 19:25Ik vind datingsites een ordinaire puberale keuring van het uiterlijk. Er is een zwaar overschot aan mannen en je moet op zijn minst een fotogeniek uiterlijk bezitten. Ik vind dat zelfs de vrouw met een BMI index van een nijlpaard nog een enorme lijst aan eisen aan heeft. Ik vind datingsites geen realistische oplossing voor een doorsnee man als ik. Wat de reden ook precies moge zijn de Datingsapps werken niet. Mijn enige kans is in het echte leven. Ik ga het van een persoonlijkheid moeten hebben.
Wat de forummer schrijft.
Doe het dan in het weekend en gewoon voor de lol.
En voor de rest kun je je nog terug trekken.
Ik vind het niet ordinair en heb leuke dates gehad.
En misschien kun je dan wat gaan chatten eerst. Om erin te komen.
De mannen waar ik mee gedate hebt zijn vriendelijke mannen geweest en de niet leuke daar date ik dan niet mee. Zie het wat luchtiger.
zaterdag 15 december 2018 om 19:45
Dat zou inderdaad kunnen, dat dat de reden is. En ze zeggen: een mens is nooit te oud om te leren, maar ja, dat betekent nu ook weer niet dat iedereen alles kan leren. Ik zou bijvoorbeeld best willen leren om feestjes en borrels leuk te vinden. Ik vind ze altijd veel te druk, lawaaiig, te veel mensen. En dan zie ik hoe die mensen het kennelijk wel leuk vinden en plezier hebben, en dan denk ik weleens 'ik wou dat ik dat ook kon'. Maar ik denk niet dat dat ooit gaat lukken. (Dus ga ik na een uurtje snel naar huis, lekker op de bank met een boek, kat op schoot, thee, spotify en dan denk ik: waarom wil ik feestjes eigenlijk leuk vinden?)
Als ik lees hoe jij leeft - soort van kluizenaar die contact met mensen zo veel mogelijk uit de weg gaat - dan denk ik dat het voor jou lastig gaat worden om te leren hoe je je 'normaal' gedraagt tussen de mensen. Normaal tussen '', want wat is normaal? Je hebt niet alleen een achterstaand in sociaal geaccepteerd gedrag, eraan deelnemen ligt mijlenver uit je comfortzone. Dus ja, ik weet niet hoe je dat het beste kunt aanpakken. In kleine stapjes, lijkt me. 2x per week de boodschappen in plaats van 1x. En niet steevast naar de supermarkt, maar ook eens naar de bakker/etc waar je niet zelf kunt pakken, maar om dat half bruin moet vragen. Zo iets?
Er zijn volgens mij wel allerlei trainingen voor erg verlegen mensen, daar zou je misschien wat aan kunnen hebben. Want trainingen specifiek voor 'kluizenaars' bestaan volgens mij dan weer niet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 15 december 2018 om 19:50
Ja uitgaan en bijvoorbeeld een kroeg instappen deed ik ook nooit. Want wie zit er op zo'n mislukking te wachten die een zielig leventje leid, die ook nog eens mensenschuw is , geen sociale vaardigheden bezit en telkens vluchtgedrag vertoont en het liefst naar beneden kijkt, krom loopt en zo snel mogelijk willen vertrekken.Iemand die vrouwen beschouwd als onbereikbare Bijbelse wezens die direct verkrampt als er al een vrouw ook maar enigszins in de buurt komt. Iemand die zich wilt verontschuldigen en excuses wilt aanbieden voor het gebruik maken van het bestaansrecht.
Ik denk niet dat over het algemeen vrouwen een makkelijker leven leiden dan mannen, integendeel maar op datingapps of dates regelen of het hebben van seks hebben ze het zeker wel veel makkelijker.
Ik denk niet dat over het algemeen vrouwen een makkelijker leven leiden dan mannen, integendeel maar op datingapps of dates regelen of het hebben van seks hebben ze het zeker wel veel makkelijker.
anoniem_379598 wijzigde dit bericht op 15-12-2018 19:58
19.35% gewijzigd

zaterdag 15 december 2018 om 19:57
Niet als ze op vrouwen vallen, dan hebben ze in principe hetzelfde probleem, of nog meer, omdat er dan nog minder 'aanbod' is.
zaterdag 15 december 2018 om 20:01
Had ik even niet over nagedacht maar makes sense inderdaad. Jij moet op dat vlak ook problemen ondervinden. Ik ben er pas net achter jij een vrouw bent die op vrouwen valt.
zaterdag 15 december 2018 om 20:03
Er zijn echt wel vrouwen die niet op mannen vallen die standaard zijn dus sportschool types ofzo. Zeker als je zelf vrede hebt met wie je bent...phantast schreef: ↑15-12-2018 19:50Ja uitgaan en bijvoorbeeld een kroeg instappen deed ik ook nooit. Want wie zit er op zo'n mislukking te wachten die een zielig leventje leid, die ook nog eens mensenschuw is , geen sociale vaardigheden bezicht en telkens vluchtgedrag vertoont en het liefst naar beneden kijkt, krom loopt en zo snel mogelijk willen vertrekken.
Accepteer jezelf en je leven gewoon er is vast wel iemand die het ook zo wilt leven.
En waarom zou het een zielig leven zijn omdat 80% van de mensen het anders doet? Je bepaald zelf of je dat zielig vindt. het enige wat het zielig maakt is dat jij er zo over praat... Als je het echt zo irritant vindt, stap dan gewoon langzaam beetje die comfort zone uit. Het is in mijn ogen absoluut niet erg.. Ik denk ook wel dat je een beetje overdrijft.
Hmm ik vind het leven als vrouw ook soms kut.. Je wordt ook wel erg beoordeeld op je uiterlijk en daardoor kan ik erg onzeker worden en juist teveel aandacht besteden aan oppervlakkige dingen: Make-up/kleding/ lichaam...Die mijn eigen geest geen voldoening geven. Maar puur obsessief/perfectionistisch gedrag is. En ja dat doe ik me ook allemaal zelf aan. Door die druk zo hoog te leggen...Maar als vrouw is soms ook allemaal lastig.. Voor mijn gevoel...
zaterdag 15 december 2018 om 20:08
Als je bijvoorbeeld een date zou hebben via een datingsite en je zou uit eten gaan dan kun je naast je date gaan zitten. Dan is de confrontatie niet te erg. Tegenover elkaar meer vind ik.phantast schreef: ↑15-12-2018 19:50Ja uitgaan en bijvoorbeeld een kroeg instappen deed ik ook nooit. Want wie zit er op zo'n mislukking te wachten die een zielig leventje leid, die ook nog eens mensenschuw is , geen sociale vaardigheden bezit en telkens vluchtgedrag vertoont en het liefst naar beneden kijkt, krom loopt en zo snel mogelijk willen vertrekken.Iemand die vrouwen beschouwd als onbereikbare Bijbelse wezens die direct verkrampt als er al een vrouw ook maar enigszins in de buurt komt. Iemand die zich wilt verontschuldigen en excuses wilt aanbieden voor het gebruik maken van het bestaansrecht.
Ik denk niet d at over het algemeen vrouwen een makkelijker leven leiden dan mannen, integendeel maar op datingapps of dates regelen of het hebben van seks hebben ze het zeker wel veel makkelijker.
Ik weet dat je het niet wil.
Toch denk ik dat je zo meer kans zou kunnen maken dan een café binnenstappen waar je je niet op je gemak voelt.
Al die punten die je opschrijft, daar zou je nu het tegenovergestelde van kunnen gaan doen.
Niet naar beneden kijken.
En je niet verontschuldigen voor het gebruik maken van bestaansrecht.
Eerlijk hè. Je maakt er ook niet veel gebruik van. Ga leven. Jij bent ook uniek. Het is er. Als je dat zou geloven en meer van jezelf gaat houden.
Een nieuwe start.
zaterdag 15 december 2018 om 20:08
Tijdens een baan toen ik wat ouder was , probeerde gevaarlijk uitziende kerels het wel eens. Smerige opmerkingen maken om mij omlaag te halen en dan de lachers op hun hand krijgen. Waarschijnlijk omdat ik altijd zo stil was en ik daardoor als een makkelijk slachtoffer werd gezien. Ik ben toen een keer zo erg kwaad geworden dat ze echt doodsangsten uitstonden. Vervolgens nooit meer last gehad, en aangezien er ook wel veel geroddeld werd behandelde iedereen mij met respect als een soort koning. Iedereen liet mij met rust. Dit is dan weer het andere uiterste maar ik werkte wel een jaar lang zonder ooit nog met iemand enige problemen te hebben ondervonden. Ik moest nog wel een keer op gesprek komen bij de baas door dit voorval maar die nam enkel de beslissing om ons uit elkaar te houden. Poeslief deed die man in het vervolg. Maar dit is eigenlijk ook geen oplossing.Eslarealidad schreef: ↑15-12-2018 19:34Ik vind het echt heel erg dat je dagelijks bent neergehaald.
Zoals ik al eerder schreef zou ik opgestaan zijn en het voor je opnemen.
En dat jij mijn reactie overdreven vindt, dat mag. Ik schrok er echt van.
Nu weet ik dat je het nooit echt zal doen is het een geruststelling.
In mijn leven komt alleen maar hardheid voor, niks anders dan dat. En ik zal blijven strijden en vechten om nog harder te worden. Dat ik mij als een opperwezen voel die boven de mensheid staat.
zaterdag 15 december 2018 om 20:14
Dan zijn er ook plekken te vinden waar wel aanbod is.
Ik kwam vroeger in een café waar vrouwen kwamen. Die elkaar daar vonden. Mooi om te zien.

zaterdag 15 december 2018 om 20:15
Momenteel heb ik het een soort van 'opgegeven' en probeer ik niets meer op romantisch gebied, maar ik heb inderdaad veel problemen op dat vlak. Veel afwijzingen. Ik heb een tijdje in het 'gay-wereldje' gezeten waar ik via via soms wel lesbische vrouwen ontmoette en ik heb af en toe wel een date weten te krijgen, maar na hooguit een paar weken verdween ze dan weer uit mijn leven. Maar goed, dat was dan in ieder geval nog ietwat ervaring en bevestiging van dat vrouwen me romantisch aantrekkelijk kunnen vinden, dat is toch beter dan niets. Daarna heb ik me jarenlang bewust of onbewust op hetero-vrouwen gericht, en toen natuurlijk alleen maar afwijzingen. Ik heb in mijn leven ook vele afwijzingen gehad, en mede daardoor heb ik ook een muur om me heen voor romantiek.

zaterdag 15 december 2018 om 20:16
Ja, maar dat is een theoretisch aanbod he?Eslarealidad schreef: ↑15-12-2018 20:14Dan zijn er ook plekken te vinden waar wel aanbod is.
Ik kwam vroeger in een café waar vrouwen kwamen. Die elkaar daar vonden. Mooi om te zien.
Voor Phantast zijn er ook plekken met 'aanbod' maar dan moet je wel de vaardigheden hebben om die 'aanbod' om te zetten in 'kansen'.

zaterdag 15 december 2018 om 20:18
Dat vind ik heel goed en mooi gezegd!Eslarealidad schreef: ↑15-12-2018 20:08En je niet verontschuldigen voor het gebruik maken van bestaansrecht.
zaterdag 15 december 2018 om 20:20
Je slaat echt veel te veel stappen over. Ik ben via een datingapp nooit in contact gekomen met een vrouw.Eslarealidad schreef: ↑15-12-2018 20:08Als je bijvoorbeeld een date zou hebben via een datingsite en je zou uit eten gaan dan kun je naast je date gaan zitten. Dan is de confrontatie niet te erg. Tegenover elkaar meer vind ik.
Ik weet dat je het niet wil.
Toch denk ik dat je zo meer kans zou kunnen maken dan een café binnenstappen waar je je niet op je gemak voelt.
Al die punten die je opschrijft, daar zou je nu het tegenovergestelde van kunnen gaan doen.
Niet naar beneden kijken.
En je niet verontschuldigen voor het gebruik maken van bestaansrecht.
Eerlijk hè. Je maakt er ook niet veel gebruik van. Ga leven. Jij bent ook uniek. Het is er. Als je dat zou geloven en meer van jezelf gaat houden.
Een nieuwe start.
Sorry maar ik denk ook dat mannen die nog maagd zijn na 30 jaar ook niet echt aantrekkelijk ogen aan de buitenkant. En volgens mij is dit juist een van de eerste eis van zo'n datingapp om er in elk geval goed uit te zien!
Er zijn genoeg mannen die denk ik nooit echt kans zouden maken op datingsites.. waarvan je denkt... die heeft het ook niet echt getroffen zeg, maar als zo'n persoon dan begint te spreken in combinatie met lichaamstaal het dan alsnog een aantrekkelijk persoon wordt. En dit kan je aan foto's op datingapps nooit aflezen want het zijn moment opnames!
Ik denk dat dit ook voor mij geld, wil ik in contact komen met vrouwen kan dat alleen via echt contact. En op het moment van typen geloof ik eigenlijk zelf niet wat ik typ want ik kan mij niet voorstellen dat er vrouwen bestaan die geïnteresseerd zouden kunnen zijn op romantische wijze. Maar ik probeer mijn hersenen te trainen om dit vooroordeel niet te hebben over mijzelf, maar is echt zoooo lastig.
zaterdag 15 december 2018 om 20:21
Ja dat gevoel ken ook wel hoor, dat mensen altijd over me heen proberen te lopen omdat ik een hoge zachte stem heb.phantast schreef: ↑15-12-2018 20:08Tijdens een baan toen ik wat ouder was , probeerde gevaarlijk uitziende kerels het wel eens. Smerige opmerkingen maken om mij omlaag te halen en dan de lachers op hun hand krijgen. Waarschijnlijk omdat ik altijd zo stil was en ik daardoor als een makkelijk slachtoffer werd gezien. Ik ben toen een keer zo erg kwaad geworden dat ze echt doodsangsten uitstonden. Vervolgens nooit meer last gehad, en aangezien er ook wel veel geroddeld werd behandelde iedereen mij met respect als een soort koning. Iedereen liet mij met rust. Dit is dan weer het andere uiterste maar ik werkte wel een jaar lang zonder ooit nog met iemand enige problemen te hebben ondervonden. Ik moest nog wel een keer op gesprek komen bij de baas door dit voorval maar die nam enkel de beslissing om ons uit elkaar te houden. Poeslief deed die man in het vervolg. Maar dit is eigenlijk ook geen oplossing.
In mijn leven komt alleen maar hardheid voor, niks anders dan dat. En ik zal blijven strijden en vechten om nog harder te worden. Dat ik mij als een opperwezen voel die boven de mensheid staat.
Vroeger vond ik dat ook heel kut want werd er altijd gelachen enzo... Dat ik huilende uit school kwam...Maar dat is ook gewoon stukje acceptatie.. Ik praat gewoon zo.. En je niks aan trekken van wat mensen denken of zeggen.
Als ze niet willen luisteren dan maar op de harde manier.. Als ze je vanaf dan met rust laten is het toch prima.
Ja maar als nog kan dat het doel van leven niet zijn om een opperwezen te worden.
Wat mensen denken of vinden zou eigenlijk niks moeten interesseren zolang ze je maar respecteren en voor sommige mensen moet je dat dan op de harde manier duidelijk maken omdat ze misbruik maken van ´zwakkere mensen´... Dat is altijd al zo geweest.. Zo heb ik het ook altijd ervaren..

Ik vind verscheurende verliefdheden wel wat sterk uitgedrukt. Ik ben gewoon een paar keer in mijn leven verliefd geweest, net zoals de meeste mensen, en ja dat kan bij een afwijzing heel veel pijn doen, maar achteraf gezien denk ik niet dat ik nou zo heel anders dan 'zou moeten' heb ervaren. Hooguit die laatste keer wel dat ik veel te lang heb gewacht. Destijds voelde het ook wel erg heftig, en ik snap ook wel dat het zo overkwam in mijn berichten, maar achteraf gezien denk ik dat mijn gevoelens heftiger voelden omdat ik al een dieper onderliggende pijn had, dan dat nou echt puur die verliefdheid nou zo heftig was. Oh, nu ik dit schrijf besef ik dat dat geloof ik ook is wat je zegt...
Het lijkt me niet dat ze het makkelijker hebben als ze een vrouwelijke versie van jou zijn.phantast schreef: ↑15-12-2018 19:50Ja uitgaan en bijvoorbeeld een kroeg instappen deed ik ook nooit. Want wie zit er op zo'n mislukking te wachten die een zielig leventje leid, die ook nog eens mensenschuw is , geen sociale vaardigheden bezit en telkens vluchtgedrag vertoont en het liefst naar beneden kijkt, krom loopt en zo snel mogelijk willen vertrekken.Iemand die vrouwen beschouwd als onbereikbare Bijbelse wezens die direct verkrampt als er al een vrouw ook maar enigszins in de buurt komt. Iemand die zich wilt verontschuldigen en excuses wilt aanbieden voor het gebruik maken van het bestaansrecht.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.