Vraag aan mannelijke schorpioenen

01-12-2021 21:18 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaan jullie om met beginnend daten?
Zijn jullie weleens zomaar een dag weg zonder te reageren en komen jullie dan weer heel enthousiast terug?
Wil je veel weten of juist niet?
Jullie zijn heel seksueel ingesteld maak je dat ook gelijk duidelijk?
Wat moet ik vooral niet doen en wat wel?

Ik zit in een chat met een schorpioen en hij is al eerder even weg geweest en nu heb ik niks gehoord vandaag. Dus vandaar mijn vragen.
Knuddestudder schreef:
01-12-2021 23:01
Klopt, ik ben een vrouwelijke boogschutter.
Die vertellen je de waarheid al val je er dood door neer. Dus...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een schorpioen

Dus ja

We willen aandacht en als we het niet krijgen halen we het wel
Alle reacties Link kopieren
Vertel hem over het topic dat je hier opende... Benieuwd of je hem dan nog hoort
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
01-12-2021 22:22
Hoeveel zonen heb jij wel niet?
😂😂😂 Ik ga stuk.
Alle reacties Link kopieren
Oh heb ik effe bingo, net gegoogeld en vriend blijkt een schorpioen. Ik ontmoette hem op zijn vakantie, hij kon letterlijk geen avond zonder mij. Ik werkte gewoon 9 tot 5 dus moest na twee nachten samen op stap even een dagje overslaan, vond hij minder leuk. Hij wilde na thuiskomst ook al elke avond bellen, ik dacht "moet dat nou?". Inmiddels is het er ingesleten :loveys:

Zou het kunnen dat m'n vriend zijn geboortemaand niet kenmerkend is voor hoe hij is in de omgang, en dat er ook bij jouw date misschien andere redenen spelen? Hoe vaak heb je hem nu gezien?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk al die antwoorden :high5:
Alle reacties Link kopieren
Ohh het is maar een chatmaatje... tja mss heeft hij een leven buiten Tinder?
Alle reacties Link kopieren
konwalia schreef:
01-12-2021 23:24
Oh heb ik effe bingo, net gegoogeld en vriend blijkt een schorpioen. Ik ontmoette hem op zijn vakantie, hij kon letterlijk geen avond zonder mij. Ik werkte gewoon 9 tot 5 dus moest na twee nachten samen op stap even een dagje overslaan, vond hij minder leuk. Hij wilde na thuiskomst ook al elke avond bellen, ik dacht "moet dat nou?". Inmiddels is het er ingesleten :loveys:

Zou het kunnen dat m'n vriend zijn geboortemaand niet kenmerkend is voor hoe hij is in de omgang, en dat er ook bij jouw date misschien andere redenen spelen? Hoe vaak heb je hem nu gezien?
Nog niet gezien we zitten nog in de chatfase, maar zouden deze week skypen en volgende week gaan daten. Ik heb nu ruim een dag niks gehoord.
Alle reacties Link kopieren
Rosebloom schreef:
01-12-2021 22:25
Whahaha. Ja steenbokken kunnen ook naar zijn, ik geef het toe. Zo ijskoud, hard en emotieloos af en toe. Ik sta er soms zelf van te kijken.
Ik heb het inderdaad regelmatig ijskoud.
Alle reacties Link kopieren
mazikeen schreef:
01-12-2021 23:28
Nog niet gezien we zitten nog in de chatfase, maar zouden deze week skypen en volgende week gaan daten. Ik heb nu ruim een dag niks gehoord.
Hmmm kun je het skypen niet overslaan en meteen een keer afspreken? Tot 17 uur kun je op je vrije dag nog ergens lekker warm koffie drinken ofzo. Zou het gewoon voorstellen, Skype voelt nogal raar als eerste contact toch? Als hij daarop ook ontwijkend reageert, zou ik het erbij laten, dan verveelt ie zich gewoon.
Westerpaviljoen schreef:
01-12-2021 23:21
Ik ben een schorpioen

Dus ja

We willen aandacht en als we het niet krijgen halen we het wel
Ja, je hebt TO gehengeld? :lol: :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik ken oprecht geen 1 leuke Schorpioen. Maar je andere planeten en tekens tellen natuurlijk ook mee. Ik geloof er wel in, maar niet dat er maar 12 soorten mensen zijn. Bijna niemand zijn planeten stonden ooit exact gelijk en daardoor is iedereen anders. Maar ik ben wel echt een Leeuw en heb daar heel veel karaktertrekken van. Vuur en water gaan ook niet lekker samen dus misschien vinden Schorpioenen mij ook niet leuk. Ik heb maar 1 waterteken en dat is mijn Kreeft in Mercurius, dus weinig raakvlakken.
Alle reacties Link kopieren
De schorpioen hier in huis heeft na zijn eerste blauwtje op 14-jarige leeftijd de liefde afgezworen.
:proud:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
01-12-2021 23:21
Ik ben een schorpioen

Dus ja

We willen aandacht en als we het niet krijgen halen we het wel
Weet TO dat je die aandacht bij de Viva-dames zoekt?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
DeSlager schreef:
01-12-2021 21:23
Ik ben een steenbok. Wij zijn gemiddeld 3 dagen online en dan 1 dag offline. We stellen veel vragen maar als de buit binnen is, zwijgen we als het graf. Kunnen we niks aan doen, zo zijn we geboren.
🤣🤣
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
FOK! Proberen? Meer mannen dan vrouwen. Maar ff serieus, hoeveel mannen gaan nu werkelijk serieus antwoorden op een vraag als deze? Hoeveel mannen zijn überhaupt al bezig met, of geïnteresseerd in hun sterrenbeeld en al helemaal in de eigenschappen die daarbij zouden horen. Maar echt. Ik zou bijna vragen ‘van welke planeet kom jij in godesnaam’
mazikeen schreef:
01-12-2021 21:30
Het mogen ook vrouwen zijn die schorpioenen daten.

Sorry, getrouwd met een schorpioen. Daten ligt al vijfendertig jaar achter me.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is schorpioen niet helemaal waar wat er word gezegd hij heel.loyaal maar wel moeilijk karakter soms.

Ons probleem we zijn allebei pittig ik ben een leeuw maan schorpioen.
Alle reacties Link kopieren
Twilight1 schreef:
02-12-2021 00:05
Maar ik ben wel echt een Leeuw en heb daar heel veel karaktertrekken van. Vuur en water gaan ook niet lekker samen dus misschien vinden Schorpioenen mij ook niet leuk. Ik heb maar 1 waterteken en dat is mijn Kreeft in Mercurius, dus weinig raakvlakken.
Dat dacht ik ook, ik ben vuur met lucht, maar al 4,5 jaar bij een Kreeft. Hij vindt mij fel en dramatisch en ik hem humeurig en dramatisch en zo hebben we toch weer een raakvlak. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Twilight1 schreef:
02-12-2021 00:05
Ik ken oprecht geen 1 leuke Schorpioen. Maar je andere planeten en tekens tellen natuurlijk ook mee. Ik geloof er wel in, maar niet dat er maar 12 soorten mensen zijn. Bijna niemand zijn planeten stonden ooit exact gelijk en daardoor is iedereen anders. Maar ik ben wel echt een Leeuw en heb daar heel veel karaktertrekken van. Vuur en water gaan ook niet lekker samen dus misschien vinden Schorpioenen mij ook niet leuk. Ik heb maar 1 waterteken en dat is mijn Kreeft in Mercurius, dus weinig raakvlakken.
Haha, ik had ooit een vriendje en die was Leeuw. Hij had oprecht, serieus medelijden met mij, Maagd, want ik kom uit een nest met Watermannen, schorpioenen en een Stier. Als Maagd. En dan had ik ook nog een Leeuw als vriendje!!
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
01-12-2021 21:23
Heel vreemd, maar ik ken geen enkele aardige schorpioen. Ze hebben allemaal rattenstreken. Zal wel toeval zijn.


Dit kan ik als schorpioen alleen maar beamen. Mijn wereld draait vooral om mij en daarom staan de sterren ook zo dat ze mijn leven beïnvloeden. Eigenlijk kan uk het niet helpen. Zomaar opeens verdwenen en weer enthousiast terugkomen werkt prima.

Van schorpioenen ga je vanzelf vloeken.
Alle reacties Link kopieren
BeauCis schreef:
02-12-2021 03:58
FOK! Proberen? Meer mannen dan vrouwen. Maar ff serieus, hoeveel mannen gaan nu werkelijk serieus antwoorden op een vraag als deze? Hoeveel mannen zijn überhaupt al bezig met, of geïnteresseerd in hun sterrenbeeld en al helemaal in de eigenschappen die daarbij zouden horen. Maar echt. Ik zou bijna vragen ‘van welke planeet kom jij in godesnaam’
Nounounou, niet zo bevooroordeeld hoor.
TO: is het eigenlijk een cis-schorpioen of een trans-schorpioen? Of maakt dat voor jou niet uit?
Alle reacties Link kopieren
Wij stieren geloven niet in horoscopen, dus ik kan je niet helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ceder schreef:
02-12-2021 07:16
TO: is het eigenlijk een cis-schorpioen of een trans-schorpioen? Of maakt dat voor jou niet uit?
Soms ben ik gewoon jaloers op iemand die zo'n goede vraag kan bedenken.
:worship:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven