Vraag zusje

20-06-2008 12:18 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een huilend zusje (ze is 18) naast me zitten. Ze heeft ruim een half jaar iets met een hele leuke jongen. De laatste tijd ging het iets minder (de laatste weken) tussen hen, ook vanwege examenstress etc. Nu blijkt dat hij al een poosje heen en weer zit te mailen/hyven met een ander, niks bijzonders, vrij neutrale berichten. Maar vandaag heeft ze iets heel stoms gedaan (zusje) en zijn mail gecheckt. Ik heb al gezegd dat dat echt ontzettend not done is en dat het een hele stomme fout is, maar goed, dat is niet terug te draaien. In de laatste mail van die meid stond dat ze een hele leuke camping heeft gevonden en dat ze heeft gemaild wat de prijs is, dat ie maar even moest kijken. Toen heeft hij terug gemaild dat het hem leuk lijkt en dat ze misschien wel met twee tenten kunnen gaan. Zoals je begrijpt is ze enorm geschrokken van dit alles. We kunnen nu 1000 dingen gaan bedenken over wie er in die twee tenten gaan slapen. Maar het is wel raar dat hij dit doet aangezien die meid en mijn zusje nou niet echt met elkaar op kunnen schieten. Ik weet even niet wat voor advies ik haar moet geven. Iemand wijze raad hier? Er hoeft niet ingaan te worden op dat ze zijn mail heeft gecheckt, die volle laag heeft ze van mij al wel gehad. Is ze het zelf ook helemaal mee eens en voelt zich daar ook erg schuldig over, is normaal gesproken niks voor haar.
Badjas krijgtie vanavond op zn feestje, camping gaat mooi niet door want die meiden mogen niet van hun pappa en mamma omdat ze die jongens nog niet zo lang kennen gnagna~!

ja goeie grap heh zus;)

neej ja met officieel gesloten bedoel ik dat de vraag waarmee t geopend werdt echt niet meer telt, tuurlijk mogen jullie babbelen:)
Ja, gezellig het grote boze zussen-topic!!!!

Maar gelukkig hoeven we nu even niet boos te zijn want ambrozwagertje is tot inkeer gekomen. Maar we houden 'm in de smiezen, toch?
Dat zeker... Geen vrouw of mail is veilig meer!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven