Vragen of hij me leuk vind?

25-03-2020 18:42 6 berichten
Hoi,

Ik ben 22 jaar oud en ik hoop dat ik via dit forum een beetje advies kan krijgen. Het zit namelijk zo, een tijdje geleden ben ik een jongen tegengekomen. We begonnen veel te praten via whatsapp en zijn daarna op een date geweest. Deze date was erg gezellig. Na die date heeft deze jongen wel contact met me gehouden en vind hij het leuk om met me te praten. Nu door heel het Corona virus zit een 2e date er natuurlijk niet echt in op het moment. Maar praten wel iedere dag via whatsapp. Ik vind hem leuk en ik zou graag willen weten of hij ook geïnteresseerd is in mij. Is het gek om te vragen “joh wat vind jij van mij?” Of kan ik dat best vragen? Ik wil hem natuurlijk ook niet afschrikken.
Alle reacties Link kopieren
‘Als dit allemaal voorbij is weer wat afspreken?

En als hij zegt ‘ja, leuk!’ kunnen jullie gaan bedenken wat en waar, en of jullie interesses overeenkomen.

Of je stelt een etentje voor, allebei FaceTimen tijdens jullie maaltijd.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou misschien wel wachten tot je elkaar fysiek ziet. En ondertussen wat kolen op het vuur gooien. Je kunt best aangeven dat je elkaar mist toch? Bellen een optie?
videobellen, dan kan je alsnog een beetje flirten.

Als hij je niet leuk zou vinden, waarom zou hij dan op whatsapp met je praten? Niet meteen van het ergste uitgaan, daar word het daten heus niet leuker van.
Alle reacties Link kopieren
Wat himalaya zegt. En zodra je elkaar wat beter kent, moet je niet aankomen met 'vind je me leuk', maar 'Ik vind jou leuk'. Of iets in die trant.
Niet zo raar vissen of hij jou leuk vindt, vertel hem gewoon dat je hem leuk vindt. Hem vragen of hij jou leuk vindt is een hele rare vraag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven