Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
zondag 30 september 2018 om 10:37
Er zijn weer een paar lijken uit de kast komen rollen, hij is inderdaad veel langer en actiever geweest dan eerst leek. Geeft hij ook toe.
Ik ben echt heel boos geweest, schreeuwen en schelden. Ik ben normaal rustig dus schrok er zelf ook van. Ik heb zelfs geslagen (nou ja, een stomp tegen zijn arm), dat luchtte op. Ik heb gezegd dat het vertrouwen ongeveer nul is en als hij niet eerlijk is en alles op alles zet, dat het over en uit is.
Hij zei alleen maar: je hebt gelijk. Volgens mij is hij ook geschrokken, hoop dat het nu wel duidelijk is dat dit zo niet langer kan.
Of ik hem geloof? Niet echt. Ergens ver weg heb ik nog hoop. Of ik hem ooit nog kan vertrouwen weet ik ook niet.
Ik ben echt heel boos geweest, schreeuwen en schelden. Ik ben normaal rustig dus schrok er zelf ook van. Ik heb zelfs geslagen (nou ja, een stomp tegen zijn arm), dat luchtte op. Ik heb gezegd dat het vertrouwen ongeveer nul is en als hij niet eerlijk is en alles op alles zet, dat het over en uit is.
Hij zei alleen maar: je hebt gelijk. Volgens mij is hij ook geschrokken, hoop dat het nu wel duidelijk is dat dit zo niet langer kan.
Of ik hem geloof? Niet echt. Ergens ver weg heb ik nog hoop. Of ik hem ooit nog kan vertrouwen weet ik ook niet.

zondag 30 september 2018 om 10:45
Wat verdrietig voor je. Is er een optie dat jij vandaag even alleen het huis uit kan? Dat hij bij de kinderen is? Heb je een zus/vriendin/moeder/buurvrouw om bij uit te huilen?
Ik snap dat je eerste reactie is om alles binnenshuis te houden. Maar jij hebt nu recht op steun. En mocht je ooit, ooit, ooit, toch bij je man willen blijven, nou dan mag hij met open vizier blijven. Dit is niet jouw geheim.
Ik snap dat je eerste reactie is om alles binnenshuis te houden. Maar jij hebt nu recht op steun. En mocht je ooit, ooit, ooit, toch bij je man willen blijven, nou dan mag hij met open vizier blijven. Dit is niet jouw geheim.

zondag 30 september 2018 om 10:54
[quote=Rosawinde post_id=29074725 time=1538296662 user_id=100355]
Volgens mij is hij ook geschrokken, hoop dat het nu wel duidelijk is dat dit zo niet langer kan.
Dat is hem wel duidelijk. Daarom zal hij er álles aan doen om de andere lijken in de kast te laten... Hij weet dat het voor hem zéker over en uit is als álles naar boven komt. Hij heeft ook nog hoop... Althans, zo zie ik het...
Volgens mij is hij ook geschrokken, hoop dat het nu wel duidelijk is dat dit zo niet langer kan.
Dat is hem wel duidelijk. Daarom zal hij er álles aan doen om de andere lijken in de kast te laten... Hij weet dat het voor hem zéker over en uit is als álles naar boven komt. Hij heeft ook nog hoop... Althans, zo zie ik het...
zondag 30 september 2018 om 10:57
+1Titanic1913 schreef: ↑30-09-2018 08:12Ik ben man en wil - vanuit ervaring - reageren.
Omdat ik vrijgezel ben en geen zin heb in een vaste relatie zit ik regelmatig op site's als Second Love
Als man betaal je, 75 euro voor 3 maanden, vrouwen hoeven niet te betalen.
Op die site's vind je verschillende soorten vrouwen, getrouwde vrouwen, vrijgezelle vrouwen (geen zin in een relatie) fakers = pubers die een account aanmaken zich voordoen als vrouw en zich suf lachen, prostituees die als je contact hebt gemaakt betaalde diensten aanbieden.
De verhouding is ongeveer 20 mannen op 1 vrouw.
De kans dat een vrouw een man actief benaderd is 00,01%
Als vrouw ontvang je - zeker in het begin - 80 tot 100 berichten van veelal getrouwde mannen die meestal maar op een ding uit zijn : SEKS (gratis)
Het chantage verhaal van TO's man rammelt als een kar met melkbussen.
De betreffende vrouw dreigde met: dan zeg ik dat je aan mijn dochter hebt gezeten. dat kan alleen als hij bij haar thuis is geweest.
Als ik het zo lees is de 10.000 euro opgegaan aan site's , betaalde seks en een vrouw onderhouden (boodschappen geld) want ook die staan er op, letterlijke tekst (ooit gelezen) op zoek naar een Sugar Daddy
Je man speelde mooi weer, neuken en genereus de boodschappen betalen, misschien wilde hij er mee stoppen en ze werd kwaad wat de boze berichten kan verklaren.
O, ja hij heeft de inlog gegevens van Skype echt wel maar als hij dat toegeeft wil jij vast een kijkje nemen in de geschiedenis en dat wil hij echt niet dus houd hij zich van de domme en "snapt echt niet hoe het kan"
Controleer nog even of hij KIK op zijn telefoon heeft staan, dat is een berichten service die alle vreemdgangers op die sites gebruiken.
Dank voor je inbreng, fijn dat er ook een man reageerd. KIK is idd een goeie tip van je. Alhoewel zo'n app waarschijnlijk ook zo verwijderd is??
zondag 30 september 2018 om 10:58
Heeft hij dat zelf opgebiecht of ben jij erachter gekomen.Rosawinde schreef: ↑30-09-2018 10:37Er zijn weer een paar lijken uit de kast komen rollen, hij is inderdaad veel langer en actiever geweest dan eerst leek. Geeft hij ook toe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 30 september 2018 om 10:59
Precies.SilverShadow schreef: ↑30-09-2018 10:53Natuurlijk kun je hem niet meer vertouwen. Jarenlang blijkt hij prima te hebben gefunctioneerd op tientallen leugens en jij dacht dat alles oké was.
Heel veel sterkte.![]()
Maar goed ..ik begrijp al niet waarom je dat zou willen in zo'n situatie.

zondag 30 september 2018 om 11:00
Hij heeft al die tijd dat jullie getrouwd waren er gewoon anderen op na gehouden, dat bewijst de app die je per abuis zelf hebt gekregen. Dus hij heeft niet voldoende aan 1 vrouw. Dit is een jarenlange geschiedenis van spanning zoeken, vreemdgaan en de boel bedonderen. Wat hem ook nog duizenden euro's heeft gekost.
Persoonlijk zou ik een enkele keer vreemdgaan al niet kunnen vergeven, maar jarenlang bedrog, zolang als jullie getrouwd zijn, kinderen hebben en zélfs daarvoor al, nooit kunnen accepteren. Je leeft gewoon in een leugen. Kies voor jezelf, deze man heb je nooit voor jou alleen. Echt niet.
Persoonlijk zou ik een enkele keer vreemdgaan al niet kunnen vergeven, maar jarenlang bedrog, zolang als jullie getrouwd zijn, kinderen hebben en zélfs daarvoor al, nooit kunnen accepteren. Je leeft gewoon in een leugen. Kies voor jezelf, deze man heb je nooit voor jou alleen. Echt niet.

zondag 30 september 2018 om 11:14
Natuurlijk is hij geschrokken. Het was niet de bedoeling dat je hier ooit achter zou komen.Rosawinde schreef: ↑30-09-2018 10:37Er zijn weer een paar lijken uit de kast komen rollen, hij is inderdaad veel langer en actiever geweest dan eerst leek. Geeft hij ook toe.
Jij hebt gezegd 'dat het vertrouwen ongeveer nul is en als hij niet eerlijk is en alles op alles zet, dat het over en uit is'. Besef je dat het is geen kwestie meer is van 'als hij niet eerlijk is'? Hij ìs niet eerlijk. En als je daar deze week niet per ongeluk achter was gekomen, zou hij nog steeds niet eerlijk zijn. En waarschijnlijk nooit eerlijk zijn geworden.
Hij had al die tijd geen spijt van wat hij deed, hij heeft nu pas spijt, omdat jij het weet.
Sorry voor mijn harde woorden

zondag 30 september 2018 om 11:17
Als je naar de Appstore gaat zie je welGoudenregen82 schreef: ↑30-09-2018 10:57+1
Dank voor je inbreng, fijn dat er ook een man reageerd. KIK is idd een goeie tip van je. Alhoewel zo'n app waarschijnlijk ook zo verwijderd is??
dat het ooit gedownload is door het cloudteken.
zondag 30 september 2018 om 11:19
yette schreef: ↑30-09-2018 11:14Natuurlijk is hij geschrokken. Het was niet de bedoeling dat je hier ooit achter zou komen.
Jij hebt gezegd 'dat het vertrouwen ongeveer nul is en als hij niet eerlijk is en alles op alles zet, dat het over en uit is'. Besef je dat het is geen kwestie meer is van 'als hij niet eerlijk is'? Hij ìs niet eerlijk. En als je daar deze week niet per ongeluk achter was gekomen, zou hij nog steeds niet eerlijk zijn. En waarschijnlijk nooit eerlijk zijn geworden.
Hij had al die tijd geen spijt van wat hij deed, hij heeft nu pas spijt, omdat jij het weet.
Sorry voor mijn harde woorden![]()
Dit is wel hoe het echt zit.

zondag 30 september 2018 om 11:23
Goudenregen82 schreef: ↑30-09-2018 10:57+1
KIK heeft een functie dat je met een druk op de knop alles verwijderd.
Maar goed, veel vrouwen / mannen gaan na een paar ontmoetingen ook over op de normale Whatsapp
zondag 30 september 2018 om 11:29
Dat heb ik ook hoor.
Mocht ik ooit weer in een relatie belanden heb ik - vrees ik - wel een vertekent beeld, want laten we eerlijk zijn het merendeel van de mensen gaat niet vreemd..
Overigens is dat hele vreemdgaan een verdienmodel, app's , sites, hotels die je kan huren voor een middag (€50,-)

zondag 30 september 2018 om 12:18
TO,
Alle berichten in 1x gelezen. Wat een verschrikkelijke nachtmerrie waar je ineens in terecht bent gekomen.
Snap dat je een soort van bevroren bent door de schok. Misschien ook wel omdat je gewoon hoopt dat het niet waar is.
Snap ook dat je in de wirwar van alle goedbedoelde adviezen hier even helemaal door de bomen het bos niet meer ziet.
Vertrouw op je onderbuikgevoel. Dat is denk ik het belangrijkste. En denk aan jezelf en je kinderen.
Vertrouwen is Dé basis van elke relatie.
Heel erg veel sterkte!
Alle berichten in 1x gelezen. Wat een verschrikkelijke nachtmerrie waar je ineens in terecht bent gekomen.
Snap dat je een soort van bevroren bent door de schok. Misschien ook wel omdat je gewoon hoopt dat het niet waar is.
Snap ook dat je in de wirwar van alle goedbedoelde adviezen hier even helemaal door de bomen het bos niet meer ziet.
Vertrouw op je onderbuikgevoel. Dat is denk ik het belangrijkste. En denk aan jezelf en je kinderen.
Vertrouwen is Dé basis van elke relatie.
Heel erg veel sterkte!

zondag 30 september 2018 om 12:19
Rosawinde, wat een nare situatie.
Ik heb hier veel meegelezen, maar zelf nooit topic aangemaakt over mijn relatiebreuk.
Ik heb toen heel veel gehad aan andere topics. Vooral dat je niet direct een beslissing hoeft te nemen.
Ik heb voor mezelf een jaar aangehouden. Een jaar om te kijken of het nog te redden was. Helaas bij ons was er geen redden meer aan...
Mijn ex vertelde nooit de hele waarheid. Ook was hij in dat jaar weer aan het liegen. Ik denk dat ik nu ook nog maar de helft weet. Maar met wat ik weet, wil ik echt niet meer verder met de relatie. Ik wil dus ook niet meer weten wat er nog meer is, dat wat ik weet is al erg genoeg. En reden genoeg om de relatie te stoppen.
Ik heb hier veel meegelezen, maar zelf nooit topic aangemaakt over mijn relatiebreuk.
Ik heb toen heel veel gehad aan andere topics. Vooral dat je niet direct een beslissing hoeft te nemen.
Ik heb voor mezelf een jaar aangehouden. Een jaar om te kijken of het nog te redden was. Helaas bij ons was er geen redden meer aan...
Mijn ex vertelde nooit de hele waarheid. Ook was hij in dat jaar weer aan het liegen. Ik denk dat ik nu ook nog maar de helft weet. Maar met wat ik weet, wil ik echt niet meer verder met de relatie. Ik wil dus ook niet meer weten wat er nog meer is, dat wat ik weet is al erg genoeg. En reden genoeg om de relatie te stoppen.