Vreemd whatsapp bericht
woensdag 26 september 2018 om 08:46
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep
Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.
Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
zondag 30 september 2018 om 21:31
Klopt maar vreemdgangers leren elkaar kennen en wisselen uiteindelijk toch wel telefoonnummers uit.Goudenregen82 schreef: ↑30-09-2018 13:02KIK wordt toch juist ook gebruikt om niet door de mand te vallen omdat gebruik van whatsapp nou eenmaal meer risico's geeft voor een vreemdganger. Dat blijkt wel uit de openingspost van TO. Waarschijnlijk uit sleur heeft hij haar aangetikt ipv degene voor wie zijn video oproep en berichtjes eigenlijk bedoeld waren.
Foutje.....bedankt!!
Sommigen hebben relaties van maanden tot jaren.
Ik krijg nog steeds wel telefoonnummers.
zondag 30 september 2018 om 21:47
Of KIK.......??Titanic1913 schreef: ↑30-09-2018 21:34graag gedaan![]()
Als er vragen zijn stel ze gerust.
Mag ook per PM

Sorry, grapje hoor!!!!
Hoop niet dat ie verkeerd valt hier.....
Op zich ben ik wel benieuwd of het voor gebonden mannen eenvoudig is om seksafspraken te krijgen. Hoe dat wereldje in elkaar steekt. Over het algemeen hoor je dat er veel meer mannen als vrouwen op zulke sites zitten.

zondag 30 september 2018 om 21:54
zondag 30 september 2018 om 22:09
Wat betekent dit?Rosawinde schreef: ↑30-09-2018 10:37Er zijn weer een paar lijken uit de kast komen rollen, hij is inderdaad veel langer en actiever geweest dan eerst leek. Geeft hij ook toe.
Ik ben echt heel boos geweest, schreeuwen en schelden. Ik ben normaal rustig dus schrok er zelf ook van. Ik heb zelfs geslagen (nou ja, een stomp tegen zijn arm), dat luchtte op. Ik heb gezegd dat het vertrouwen ongeveer nul is en als hij niet eerlijk is en alles op alles zet, dat het over en uit is.
Hij zei alleen maar: je hebt gelijk. Volgens mij is hij ook geschrokken, hoop dat het nu wel duidelijk is dat dit zo niet langer kan.
Of ik hem geloof? Niet echt. Ergens ver weg heb ik nog hoop. Of ik hem ooit nog kan vertrouwen weet ik ook niet.
Online actiever? Wat betekent actiever? Niet alleen praten maar cyber seks gehad of offline afspraken gehad, real life seks gehad?
Hoop dat het nu wel duidelijk is dat dit niet zo langer kan.
Wat betekent die zin gezien je nog niet alles weet en net weer nieuwe lijken hebt ontdekt?
Laat je niet teveel ruimte voor vaagheid? Ik vind je tekst persoonlijk namelijk niet concreet. Je maakt ook nog geen indruk op je man, anders had hij het hele verhaal met feiten wel op tafel gelegd uit pure wanhoop. Dat lees ik nog niet.
zondag 30 september 2018 om 22:25
Ik vind het erg dat hij nog van alles achterhoudt en niet uit zichzelf vertelt. Het lijkt er niet op dat hij opgelucht is dat zijn geheim is ontdekt. Dat zou ik bij een chantage situatie wel verwachten. Ik zou de chantage daarom met een korrel zout nemen. Hij gebruikt het als een escape. Zoals je nu ook al ziet is er meer aan de hand.
Voor mij zou het blijven liegen de grootste no-go zijn. Dat geeft geen vertrouwen voor de toekomst. Zonder vertrouwen heb je toch geen relatie. Daarnaast wat ik al eerder schreef, hoe kon hij zich al die tijd gedragen zoals hij zich gedroeg zonder dat je iets aan hem merkte? Hij had die chantage vrouw/man toch geblockt, met wie was hij dan nog aan het whatsappen? Hij is dus 10K armer zogenaamd door te zijn gechanteerd, maar blijft nog wel dergelijke contacten opzoeken? Hoe geloofwaardig is dat.
10.000 euro's geef je toch niet zomaar weg. Is hij misschien een geldslaaf?
Voor mij zou het blijven liegen de grootste no-go zijn. Dat geeft geen vertrouwen voor de toekomst. Zonder vertrouwen heb je toch geen relatie. Daarnaast wat ik al eerder schreef, hoe kon hij zich al die tijd gedragen zoals hij zich gedroeg zonder dat je iets aan hem merkte? Hij had die chantage vrouw/man toch geblockt, met wie was hij dan nog aan het whatsappen? Hij is dus 10K armer zogenaamd door te zijn gechanteerd, maar blijft nog wel dergelijke contacten opzoeken? Hoe geloofwaardig is dat.
10.000 euro's geef je toch niet zomaar weg. Is hij misschien een geldslaaf?

zondag 30 september 2018 om 23:35
Sorry voor het off-topic gaan, maar moet het tóch ff kwijt........S-Meds schreef: ↑30-09-2018 00:11maakt wel uit, het klop niet wat je zegt
doorpakken
doorpakken
bestuursprocesrecht: de rechter doet naast de uitspraak op de voorlopige voorziening direct uitspraak in het bezwaar. ...
Gevonden op https://www.juridischwoordenboek.nl/zoek/doorpakken
doorpakken
Let op: Spelling (deels) uit 1864: ow. en [bedrijvend werkwoord] [gelijkvloeiend] aanh. pakken; (ergens) door (heen) p.; (ook) pakkende vermengen; door p. wonden; hij heeft zich de handen doorgepakt; ter dege p. (in die [betekenis(sen)] ook doorpakt), die baal is goed doorpakt; zie DOORGRIJPEN.
*...PALETTEN, ow. [gelijkvloeiend] aanh. pa...
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/cali003nieu01 ... 1_0007.htm
Als je dan steeds zo ontzettend overtuigd bent van jezelf (en nee, dit is niet de 1e keer) en het blijkt dat je ook dit keer geen gelijk had, dan zou het je sieren als je op z’n minst even zou dúrven toegeven dat je geen gelijk had. Moeilijk hè, zelfreflectie!?

maandag 1 oktober 2018 om 08:16
Mijn ervaring is met mensen die vreemdgaan dat ze niets opbiechten wat jij nog niet weet, alleen maar nog meer liegen.Bladaaneenboom schreef: ↑30-09-2018 22:09Je maakt ook nog geen indruk op je man, anders had hij het hele verhaal met feiten wel op tafel gelegd uit pure wanhoop. Dat lees ik nog niet.

maandag 1 oktober 2018 om 08:21
Dir ergert me al zo lang. Deze forummer is the queen bee hier.loisnvt schreef: ↑30-09-2018 23:35Sorry voor het off-topic gaan, maar moet het tóch ff kwijt........
Als je dan steeds zo ontzettend overtuigd bent van jezelf (en nee, dit is niet de 1e keer) en het blijkt dat je ook dit keer geen gelijk had, dan zou het je sieren als je op z’n minst even zou dúrven toegeven dat je geen gelijk had. Moeilijk hè, zelfreflectie!?
maandag 1 oktober 2018 om 08:54
Ik vind eerlijk gezegd dat hij in deze situatie wel afstand hoort te nemen.
Jou even alleen te laten en eventueel in hotel of bij een vriend verblijft.
Zo kan jij even rustig nadenken hoe nu verder.
Ik zou zelf nooit met zo'n man verder kunnen, vertrouwen zal er niet meer zijn.
Hij is tenslotte nu pas eerlijk nu jij er zelf achter bent gekomen dat het niet klopt.
En waarschijnlijk is het een verslaving en gaat hij nu niet ineens de brave huismus spelen.
Jou even alleen te laten en eventueel in hotel of bij een vriend verblijft.
Zo kan jij even rustig nadenken hoe nu verder.
Ik zou zelf nooit met zo'n man verder kunnen, vertrouwen zal er niet meer zijn.
Hij is tenslotte nu pas eerlijk nu jij er zelf achter bent gekomen dat het niet klopt.
En waarschijnlijk is het een verslaving en gaat hij nu niet ineens de brave huismus spelen.

maandag 1 oktober 2018 om 09:00
Waterman26 schreef: ↑01-10-2018 08:21Dir ergert me al zo lang. Deze forummer is the queen bee hier.
Ze moest vast direct doorpakken.. oftewel: 'maken dat ze wegkwam!'

(sorry kon het inkoppertje niet laten)

maandag 1 oktober 2018 om 09:14
Ik kan natuurlijk niet letterlijk alles opschrijven wat ik heb gezegd, ik ben echt wel duidelijk geweest.Bladaaneenboom schreef: ↑30-09-2018 22:09Wat betekent dit?
Online actiever? Wat betekent actiever? Niet alleen praten maar cyber seks gehad of offline afspraken gehad, real life seks gehad?
Hoop dat het nu wel duidelijk is dat dit niet zo langer kan.
Wat betekent die zin gezien je nog niet alles weet en net weer nieuwe lijken hebt ontdekt?
Laat je niet teveel ruimte voor vaagheid? Ik vind je tekst persoonlijk namelijk niet concreet. Je maakt ook nog geen indruk op je man, anders had hij het hele verhaal met feiten wel op tafel gelegd uit pure wanhoop. Dat lees ik nog niet.
Met actiever bedoel ik eigenlijk dat hij al langer aan het chatten was, dus voordat het hele chanteerverhaal begon.
Ik weet niet of ik helemaal duidelijk ben geweest, maar ik heb tot nu toe alleen bewijzen gevonden dat hij online heeft gechat en op whatsapp en skype maar nergens dat hij daadwerkelijk met iemand heeft afgesproken of sex gehad.
Jullie zijn daar blijkbaar al helemaal van overuigd, maar ik nog niet.
Jullie zullen me wel voor gek verklaren, en naïef vinden. So be it.

maandag 1 oktober 2018 om 09:16
kopjechino schreef: ↑01-10-2018 08:16Mijn ervaring is met mensen die vreemdgaan dat ze niets opbiechten wat jij nog niet weet, alleen maar nog meer liegen.
Ik vrees dat ik je hierin gelijk moet geven.
Beken wat niet meer te ontkennen valt, en verzwijg wat je nog verzwijgen kunt.
Het zal ook eng en beschamend zijn, alle juicy details op tafel leggen.. liever nog wat verdraaien, liegen of zwijgen, dan het zoveelste schandaal toegeven.
Maar wilt hij het vertrouwen van TO terugwinnen,, dan moet hij beginnen met nu eerlijk te zijn en alles, maar dan ook alles opbiechten.
Maar ja, dat weet TO zelf wel..
Je staat knap machteloos in zulk een situatie.
TO kan detective gaan spelen en ze zal nog genoeg ontdekken vrees ik.
Maar degene die van A-Z precies weet wat er gebeurd is, is gewoon haar man zelf.
Al kan ze hem al lang niet meer op zijn blauwe ogen geloven, dus daar sta je dan!..
Bedrogen worden richt zo ontzettend veel schade aan.. ellendige situatie!

maandag 1 oktober 2018 om 09:31
Maar behalve dit chatten heeft hij tegen je gelogen en 10.000 euro laten "verdwijnen". Oh, en tegen je gelogen.Rosawinde schreef: ↑01-10-2018 09:14Ik weet niet of ik helemaal duidelijk ben geweest, maar ik heb tot nu toe alleen bewijzen gevonden dat hij online heeft gechat en op whatsapp en skype maar nergens dat hij daadwerkelijk met iemand heeft afgesproken of sex gehad.
Dat is allemaal niet zo heel erg zolang hij maar geen seks met een ander heeft gehad?
Ik begrijp best dat je met je handen in het haar zit en niet meteen je koffers pakt vanwege je gezin maar ik weet niet of ik in een relatie als deze zou kunnen blijven.

maandag 1 oktober 2018 om 09:38
Dan heeft hij nog steeds zitten liegen en tegen de 10.000 euro uitgegeven door zijn "internetgedrag".Rosawinde schreef: ↑01-10-2018 09:14Ik kan natuurlijk niet letterlijk alles opschrijven wat ik heb gezegd, ik ben echt wel duidelijk geweest.
Met actiever bedoel ik eigenlijk dat hij al langer aan het chatten was, dus voordat het hele chanteerverhaal begon.
Ik weet niet of ik helemaal duidelijk ben geweest, maar ik heb tot nu toe alleen bewijzen gevonden dat hij online heeft gechat en op whatsapp en skype maar nergens dat hij daadwerkelijk met iemand heeft afgesproken of sex gehad.
Dat valt ook onder een soort vreemdgaan. Hij heeft dan misschien niet letterlijk seks gehad, maar heeft compleet in zijn eigen wereld gezeten.
Wat een onacceptabel gedrag tegenover je vrouw en kinderen.
maandag 1 oktober 2018 om 09:49
Bedankt voor de toelichting.Rosawinde schreef: ↑01-10-2018 09:14Ik kan natuurlijk niet letterlijk alles opschrijven wat ik heb gezegd, ik ben echt wel duidelijk geweest.
Ik weet niet of hij wel of geen seks gehad heeft, gezien hij toch niet zo van de seks is kan het juist zijn dat hij een soort van fetish heeft die hij online kwijt kan. Ik verklaar je niet voor gek, denk dat het logisch is dat je in de war bent. Ik denk wel dat er meer aan de hand is met jouw man. Heb je al meer duidelijkheid over zijn Whatsapp actie? Heeft hij al aangifte gedaan bij de politie? Die bedragen op steeds verschillende bankrekeningen, waren dat ook steeds andere naamhouders?
maandag 1 oktober 2018 om 09:54
Idd dit, die man van TO boft maar, hij kan liegen en heel veel geld opmaken, zich bezig houden met andere vrouwen op welke manier dan ook......RoseHip schreef: ↑01-10-2018 09:31Maar behalve dit chatten heeft hij tegen je gelogen en 10.000 euro laten "verdwijnen". Oh, en tegen je gelogen.
Dat is allemaal niet zo heel erg zolang hij maar geen seks met een ander heeft gehad?
Ik begrijp best dat je met je handen in het haar zit en niet meteen je koffers pakt vanwege je gezin maar ik weet niet of ik in een relatie als deze zou kunnen blijven.
Zolang zij maar niet daadwerkelijk ziet of leest dat hij met zijn lul in een ander heeft gehangen.....
Wat jij wilt TO, so be it!!
Veel geluk verder samen

maandag 1 oktober 2018 om 09:56
Je hoeft niet alleen bij je partner weg te gaan omdat hij je bedriegt met vreemdgaan. Je kan ook weggaan omdat hij liegt, omdat hij niet met geld om kan gaan, omdat hij zijn kostbare aandacht weggeef aan vreemden (en dat niet met jou heeft overlegd), omdat jullie niet dezelfde sexuele voorkeur hebben of omdat hij een slappe lul is.
maandag 1 oktober 2018 om 09:58
maandag 1 oktober 2018 om 09:59
Goed zo, Rosawinde! Laat je niet gek maken, niet door je man en niet door forummers. Er komt nogal wat op je af op dit moment en daar moet je de tijd voor nemen. Iedereen die hier zit heeft zijn of haar eigen verhaal en kleurt van alles in. Je man doet dat ook en liegt wat af. En jij moet in dat alles je weg zien te vinden. Sterkte, maar je lijkt er goed in te staan!Rosawinde schreef: ↑01-10-2018 09:14Ik kan natuurlijk niet letterlijk alles opschrijven wat ik heb gezegd, ik ben echt wel duidelijk geweest.
Spreuken 18:2

maandag 1 oktober 2018 om 10:05
GlitterCupcake schreef: ↑01-10-2018 09:56Je hoeft niet alleen bij je partner weg te gaan omdat hij je bedriegt met vreemdgaan. Je kan ook weggaan omdat hij liegt, omdat hij niet met geld om kan gaan, omdat hij zijn kostbare aandacht weggeef aan vreemden (en dat niet met jou heeft overlegd), omdat jullie niet dezelfde sexuele voorkeur hebben of omdat hij een slappe lul is.
Ik geef je op alle punten gelijk..
Ik weet alleen uit ervaring dat 1,2,3 opstappen makkelijker gezegd dan gedaan is (zelfs als er redenen in overvloed zijn)
Als je ook nog kleine kinderen rond hebt lopen die gek op hun pappa zijn.. dan wil je niet dat ook hun hartje gebroken wordt.
Zoiets is gewoon ontzettend moeilijk...
En ik vind: 'met een kwaaie kop kun je niet goed handelen''..
Ik weet dat het als een enorm slap cliche' klinkt: 'maar komt tijd, komt raad!'

maandag 1 oktober 2018 om 10:06
roosje1976 schreef: ↑01-10-2018 09:58Iedereen kan hier op het forum heel makkelijk lullen. Wij zitten niet in die shit met kinderen, huis, financiële toestanden. Ik denk niet dat iedereen moet roepen wat hij/zij zou doen. Dat kan TO zelf ook bedenken. Als het zo makkelijk zou zijn allemaal.........
Niemand zegt dat het makkelijk is. Je verliest je dagelijkse leven, je veiligheid en je toekomst zoals je hem voor je zag.
Maar liever vrij en respectvol op een flatje 3hoog achter zonder, dan in de huidige situatie mét een dweil van een vent die je veracht.