Vreemd whatsapp bericht

26-09-2018 08:46 1175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, vanochtend had ik van mijn man drie whatsapp berichten.

*bericht verwijderd*
*O ik heb trouwens ok Skype op mijn telefoon. [Naam man en nummer] is mijn nickname.
*gemiste video oproep

Mijn man wist echter van niks, had ook niks verstuurd.

Vraag is dus, is dit iets vanuit whatsapp, of zit er iemand anders in zijn account?
Ik heb er een raar gevoel bij.
Wat ik mij af vraag....... Hoe was/is jullie relatie?
Konden jullie goed praten samen? Was er affectie en interesse in elkaar, kennen jullie elkaar goed of leefde je meer als vreemden met kinderen in een huis?
roosje1976 schreef:
01-10-2018 09:58
Iedereen kan hier op het forum heel makkelijk lullen. Wij zitten niet in die shit met kinderen, huis, financiële toestanden. Ik denk niet dat iedereen moet roepen wat hij/zij zou doen. Dat kan TO zelf ook bedenken. Als het zo makkelijk zou zijn allemaal.........
Open deur. Heb je er nog meer?
In voor en tegenspoed. Dit is de tegenspoed. Zaak dat to en haar man hier uit komen. Er zijn kinderen, dus opgeven doe je niet zo makkelijk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Bladaaneenboom schreef:
01-10-2018 10:10
Wat ik mij af vraag....... Hoe was/is jullie relatie?
Konden jullie goed praten samen? Was er affectie en interesse in elkaar, kennen jullie elkaar goed of leefde je meer als vreemden met kinderen in een huis?
Dat vraag ik me ook af. Verder vind ik dat TO bijzonder vlak reageert. Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen stijl van schrijven en is zij ons niets verplicht, maar ik lees weinig emotie.
TO, gaan jullie nog samen naar de politie? Heeft die hem trouwens nog teruggebeld? (Heb er misschien overheen gelezen).
...
Bladaaneenboom schreef:
01-10-2018 10:14
Open deur. Heb je er nog meer?
??
Beste Rosa,

Ook in België wordt je verhaal met ontzetting en medeleven gevolgd.

Mag ik eens vragen: wat heb jij aan netwerk (behalve dit digitale netwerk)?
    Heb jij een huisdokter met wie je een afspraak kan maken voor een lang gesprek, dat alleen over jou gaat
      Heb jij familie? Is daar een zodanige band mee dat je dit met hen kan delen?
        Heb jij vriendinnen met wie deze situatie bespreekbaar is? (Alhoewel, altijd oppassen wat je tegen wie zegt!)

Want we kunnen hier het hele internet volschrijven en ik zeg niet dat dit niet waardevol is (zeker in de eerste momenten). Maar ik zou denken dat je ook daadwerkelijk, van face-to-face, onder 4 ogen (en noem zo maar op) moet kunnen spreken.

Ik denk maar dat je er - alleen met de hulp op dit forum - niet gaat uitgeraken.

Warme omhelzing!
        mammezel
        Rosawinde schreef:
        01-10-2018 09:14
        Ik kan natuurlijk niet letterlijk alles opschrijven wat ik heb gezegd, ik ben echt wel duidelijk geweest.

Met actiever bedoel ik eigenlijk dat hij al langer aan het chatten was, dus voordat het hele chanteerverhaal begon.

Ik weet niet of ik helemaal duidelijk ben geweest, maar ik heb tot nu toe alleen bewijzen gevonden dat hij online heeft gechat en op whatsapp en skype maar nergens dat hij daadwerkelijk met iemand heeft afgesproken of sex gehad.
        Jullie zijn daar blijkbaar al helemaal van overuigd, maar ik nog niet.
        Jullie zullen me wel voor gek verklaren, en naïef vinden. So be it.
        Heeft ie al toegegeven dat hij nog altijd op zoek was naar nieuwe chatpartners, gezien de whatsapp berichten die jij hebt ontvangen? Of waren dat nog steeds 'hackers'?
        Madeliefjees schreef:
        01-10-2018 10:19
        In voor en tegenspoed. Dit is de tegenspoed. Zaak dat to en haar man hier uit komen. Er zijn kinderen, dus opgeven doe je niet zo makkelijk.

Tegenspoed? Serieus?

Tegenspoed is als alcoholisme een verslaving blijkt te zijn i.p.v. zijn persoonlijkheid. Als je wederhelft ziek wordt. Als hij zijn ballen uit zijn broek werkt maar toch failliet gaat.

Maar niet als hij €10.000 aan een andere vrouw geeft en. maar. blijft. liegen.
        Anárion schreef:
        Dat vraag ik me ook af. Verder vind ik dat TO bijzonder vlak reageert. Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen stijl van schrijven en is zij ons niets verplicht, maar ik lees weinig emotie.
        TO, gaan jullie nog samen naar de politie? Heeft die hem trouwens nog teruggebeld? (Heb er misschien overheen gelezen).
        Dat viel mij ook op. Mis ook de emotie. Maar misschien houdt ze zich groot. Arme... wat een nachtmerrie lijkt mij dit.
        Madeliefjees schreef:
        Je hebt ook zoiets als rampspoed. Dat trekt je hele gezin mee de ellende in.

Ik zou zelf daarom eerst tot op de bodem willen weten waar ik mee te maken heb.
        Anárion schreef:
        Tja, relatie was dacht ik best goed, maar met druk met kinderen, werk enz. Man is geen prater en helemaal niet over gevoelens, dus meestal praat ik en hij luistert.

Natuurlijk heb ik emoties, maar ik ben wel een nuchter iemand en zo schrijf ik idd ook...
        Ik heb in het verleden op mijn werk een keer een burnout gehad, dus ik weet dat als ik me mee laat slepen dat ik er zelf aan onderdoor ga.
        Dus ik denk zelf dat het ook een stuk zelfbescherming is.

Man zou vandaag de politie weer gaan bellen, de desbetreffende persoon was er vandaag weer.
        Ben benieuwd.
        mammezel schreef:
        01-10-2018 10:22
        Beste Rosa,

Ook in België wordt je verhaal met ontzetting en medeleven gevolgd.

Mag ik eens vragen: wat heb jij aan netwerk (behalve dit digitale netwerk)?
          Heb jij een huisdokter met wie je een afspraak kan maken voor een lang gesprek, dat alleen over jou gaat
            Heb jij familie? Is daar een zodanige band mee dat je dit met hen kan delen?
              Heb jij vriendinnen met wie deze situatie bespreekbaar is? (Alhoewel, altijd oppassen wat je tegen wie zegt!)

Want we kunnen hier het hele internet volschrijven en ik zeg niet dat dit niet waardevol is (zeker in de eerste momenten). Maar ik zou denken dat je ook daadwerkelijk, van face-to-face, onder 4 ogen (en noem zo maar op) moet kunnen spreken.

Ik denk maar dat je er - alleen met de hulp op dit forum - niet gaat uitgeraken.

Warme omhelzing!
              mammezel
              Dank je, lief van je.
              Netwerk heb ik eigenlijk niet echt, wel familie maar behalve mijn zus ben ik niet zo close met ze. Vriendinnen net zo, gezellig altijd hoor maar ook niet echt close.
              Ga je mee naar de huisarts vandaag ?
              ...
              anoniem_375108 wijzigde dit bericht op 01-10-2018 12:07
              99.63% gewijzigd
              roosje1976 schreef:
              Iedereen kan hier op het forum heel makkelijk lullen. Wij zitten niet in die shit met kinderen, huis, financiële toestanden. Ik denk niet dat iedereen moet roepen wat hij/zij zou doen. Dat kan TO zelf ook bedenken. Als het zo makkelijk zou zijn allemaal.........
              Dat mag ze ook zelf beslissen....maar het is en blijft een kutjanus met z'n gelieg en dat grote geldbedrag dat weg is......
              Madeliefjees schreef:
              :facepalm:

Prachtig voorbeeld voor je kinderen inderdaad om een deurmat te zijn voor een vent die liegt en bedriegt en overal mee wegkomt.
              GlitterCupcake schreef:
              01-10-2018 10:25
              Tegenspoed? Serieus?

Tegenspoed is als alcoholisme een verslaving blijkt te zijn i.p.v. zijn persoonlijkheid. Als je wederhelft ziek wordt. Als hij zijn ballen uit zijn broek werkt maar toch failliet gaat.

Maar niet als hij €10.000 aan een andere vrouw geeft en. maar. blijft. liegen.
              Dit kan net zo goed een verslaving zijn. Dat weet ik, want ik heb ze behandeld :)
              Tegenspoed, dus. En, net zoals elke tegenspoed, te overwinnen. Als beide partijen dat willen, that is.
              Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
              Taralina schreef:
              01-10-2018 11:02

Prachtig voorbeeld voor je kinderen inderdaad om een deurmat te zijn voor een vent die liegt en bedriegt en overal mee wegkomt.
              Alsof je geen voorbeeld kan zijn door niet zomaar op te geven, dingen aan te willen gaan?
              Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
              Rosawinde schreef:
              01-10-2018 10:34
              Tja, relatie was dacht ik best goed, maar met druk met kinderen, werk enz. Man is geen prater en helemaal niet over gevoelens, dus meestal praat ik en hij luistert.

Natuurlijk heb ik emoties, maar ik ben wel een nuchter iemand en zo schrijf ik idd ook...
              Ik heb in het verleden op mijn werk een keer een burnout gehad, dus ik weet dat als ik me mee laat slepen dat ik er zelf aan onderdoor ga.
              Dus ik denk zelf dat het ook een stuk zelfbescherming is.

Man zou vandaag de politie weer gaan bellen, de desbetreffende persoon was er vandaag weer.
              Ben benieuwd.
              Sorry maar ik snap echt niet waarom je zo passief blijft (zo komt het in ieder geval over).
              Waarom zit je er niet naast als hij met de politie belt?
              Waarom vertrouw je hem nog als hij je hoogstwaarschijnlijk jarenlang heeft voorgelogen?
              Ik snap dat je in shock bent -je hebt in een paar dagen heel wat voor je kiezen gehad- maar je komt nogal naïef over.
              Rosawinde schreef:
              01-10-2018 10:42
              Dank je, lief van je.
              Netwerk heb ik eigenlijk niet echt, wel familie maar behalve mijn zus ben ik niet zo close met ze. Vriendinnen net zo, gezellig altijd hoor maar ook niet echt close.
              Close word je door dingen te delen.

Betekent niet dat je jouw problemen bij ze dumpt, maar door uit te spreken dat je even door een wat lastigere periode gaat laat je zien wie je bent, daardoor maak je contact en het geeft je letterlijk lucht in je lijf.
              anoniem_375108 wijzigde dit bericht op 01-10-2018 11:17
              1.07% gewijzigd
              Taralina schreef:
              01-10-2018 11:02

Euhmmm - wie gaat zoiets nou met de kinderen bespreken?
              roosje1976 schreef:

Ik vind anders dat ik hier helemaal niet makkelijk zit te lullen!
              Ik heb deze shit ook op mijn bordje gehad.. en daar sta je dan!.. tegenover een man aan wie je je het 'JA woord' hebt gegeven,, de man waarmee je al jaren samenleeft.
              Je man, je maatje, minnaar, de vader van je kinderen... je wederhelft.
              Plots als een volslagen vreemde voor je..
              De grond slaat onder je voeten vandaan.. 24/7 is het letten op je ademhaling omdat je anders begint te hyperventileren en je je borst voelt verkrampen. Het liefst zou je zijn harses verbouwen, maar dan zijn je kinderen er nog,, die hun pappa willen, hem willen knuffelen.
              ''Is pappa niet lief mamma?'' ''Ben jij boos op pappa?''
              Die vraag kreeg ik destijds.. nou,, je breekt in duizend stukken kan ik je zeggen!
              Ik weet het, dit blijft roepen vanaf de zijlijn, maar nee,, er is niks makkelijk lullen aan...
              Het enige dat me opvalt is dat Rosa haar man zo graag het voordeel van de twijfel wilt geven.. en dat moet ze nu juist NIET doen!
              Als ze haar man de kans geeft om 'NU' eerlijk te zijn.. dan moet hij dat met beide handen en voeten gaan aangrijpen..
              Ik kan het nog niet bespeuren.. eerder veel vaag doen, draaien en verdraaien...
              Ik schreef het al eerder.. het kan voor nu volstaan.. In de toekomst zal het gaan opbreken! Zeker weten!
              dubbel..
              Very__Cherry schreef:
              01-10-2018 11:06
              Dit kan net zo goed een verslaving zijn. Dat weet ik, want ik heb ze behandeld :)
              Tegenspoed, dus. En, net zoals elke tegenspoed, te overwinnen. Als beide partijen dat willen, that is.
              Very cherry, zou je hier iets over kunnen vertellen? Wat gaat er om in het hoofd van die mannen?
              Rosawinde schreef:
              01-10-2018 11:40
              Very cherry, zou je hier iets over kunnen vertellen? Wat gaat er om in het hoofd van die mannen?
              En hoe begin je zo'n verslaving?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
              Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven