Vreemd,,,

23-04-2012 07:17 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames

Vannacht voordat ik ging slapen nog even in de badkamer mijn make-up erafgehaald,Mijn tanden gepoetst etc.Mijn pot dove creme stond netjes naast de wasbak.Vanmorgen ging de wekker van vriendlief omdat hy naar werk moest,dus ik werd ook meteen wakker,ik dacht dan zet ik koffie voor hem zijn boterhammen had ik al klaargezet,nadat hy uit de douche kwam hadden we een grappig gesprek over droge huid,dus ik liep naar de badkamer om die pot creme te pakken die hy kon gebruiken voor zijn droge plekken,ik zag dat het pot niet meer op zijn plek stond maar aan de rand van de bad bij het douche gedeelte.dus ik vroeg hem aha ik zie dat je hem al heb gebruikt was die goed ? Toen begon hy ineens heel hard te ontkennen,wat ik heel raar vond,waarom ? ik wist zeker dat hy nog naast de wasbak stond ! Tenzij het spookt ! Hele discussie om een stom potje creme,ik snap er niets meer van,waarom ontkent hy dit ? dan vraag ik mij af of hy wel altijd wel eerlijk tegen mij is geweest,als hy zoiets al moet ontkennen,misschien vinden velen van jullie mij wel een zeikstraal,maar ik moest het even kwijt!
Wat n gezyk over een potje crem zeg.

Berg t anders op in je ygen nachtkastje ofso.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
K zit me nu te realiseren dat het wel een domme discussie was ja. Wat had hy dan moeten zeggen ja ik heb me even afgetrokken,nee dat klinkt niet echt, Stupid van me iig thanks voor de reacties allemaal!
Begin de dag met een Lach :)
.
quote:bammetjebamie schreef op 23 april 2012 @ 08:20:

Maturberen met dove...ik ga meteen een potje halen voor vriend.

De arme man moet het tot nu toe zonder doen, ik wist niet dat het met dove moest.
Het vreemdste aan dit verhaal vind ik wel dat jij zijn boterhammen klaarzet.
quote:NouEvenNiet schreef op 23 april 2012 @ 08:37:

Het vreemdste aan dit verhaal vind ik wel dat jij zijn boterhammen klaarzet.Nou inderdaad. Waar moet het heen met deze wereld als iedereen maar ongebreideld aardig is voor elkaar .
quote:NouEvenNiet schreef op 23 april 2012 @ 08:37:

Het vreemdste aan dit verhaal vind ik wel dat jij zijn boterhammen klaarzet.Elke dag smeer ik zijn brood en zet het klaar voor de volgende ochtend Ja ik weet het ,,
Nix vreemds aan om een boterham te smeren voor je man! Is juist lief. Zou mijn man ook fijn vinden als ik het zou doen. Maar helaas... Zo is mijn karakter niet. Maar af en toe doe ik t wel ns.
Begin de dag met een Lach :)
En over die boterhammen..

Ja, je gaat je moeder dus ook niet vertellen dat je hebt gemasturbeerd met haar potje Dove...

Groentesoep, ik bedoel dat je ook kunt zeggen: gisteravond stond mijn pot crème daar en vanochtend niet meer. Maar heel verhaal erbij over make-up erafhalen, boterhammen smeren, koffiezetten. Dan ga ik me verbazen over de details. Mijn volgende vraag zou zijn: Dove, waarom geen Nivea?
quote:beautifullocean schreef op 23 april 2012 @ 08:43:

Nix vreemds aan om een boterham te smeren voor je man! Is juist lief. Zou mijn man ook fijn vinden als ik het zou doen. Maar helaas... Zo is mijn karakter niet. Maar af en toe doe ik t wel ns. Maar je zet 's avonds wel een potje dove voor 'm klaar?
quote:NouEvenNiet schreef op 23 april 2012 @ 08:45:

Mijn volgende vraag zou zijn: Dove, waarom geen Nivea?Als het Zwitsal was geweest, dan moest je je echt zorgen gaan maken!
1x is wel genoeg...
quote:bammetjebamie schreef op 23 april 2012 @ 08:45:

[...]

Maar je zet 's avonds wel een potje dove voor 'm klaar?
Ach, zolang ze zijn bammetjes niet besmeert met Dove is er weinig aan de hand denk ik.
Zwitsal, daar maakt mijn autocorrectie 'zeurzak van'.

Nee, ik dacht net: kun je je make-up verwijderen met glijmiddel?

Ik denk gewoon teveel na over zo'n post.
Hahahaha leuke reactie's allemaal,Negatief of positief, Fijne dag toegewenst allemaal,
ff een mannenreactie... Om nou een potje Dove te gebruiken voor masturberen oid lijkt me heel sterk, pak dan een hand vol shampoo, met een beetje creme ga je het niet redden en het wordt zo'n rotzooi. Ik denk toch dat hij het gebruikt heeft waar die creme voor bedoeld is, alleen een andere plek dan het gezicht, iets waar hij zich voor schaamt. Mijn vermoeden is dat het allemaal onschuldig is en dat reacties hier een beetje doorslaan.
Nou, ik denk niet dat hij zich afgetrokken heeft met die zalf van jou hoor, want ik wed dat dat niet lekker trekt.

Maar dan nog.. elke man trekt zich wel eens onder de douche.

En ookal heeft hij zijn gezicht er mee gedaan, dan is dat niet erg toch?

Misschien heeft hij het potje daar wel neergezet omdat het in de weg stond, en weet hij dat niet meer omdat dit op automatishe piloot gebeurde... tja.

Lekker belangrijk.
Mijn mening: maak je niet druk en ga iets doen waar je blij van wordt
Mischien schaamt hij zich omdat hij een crème voor vrouwen heeft gebruikt?

Ik zou me er verder niet druk om maken.

Mijn vriend gebruikt ook wel eens een crème van mij voor zijn gezicht.
Waarom zoeken (sommigen) van jullie hier wat achter? Dat is niet altijd nodig en ook vermoeiend voor je partner. Ik zou het lekker laten, je gaat hier toch niet over doordenken en scenario's verzinnen?
Jeetje, wat een problemen toch alweer op de maandagmorgen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven