Vreemdgaan en zwanger

woensdag 19 december 2007 om 21:15
Ow, sorry, ben een beetje kort door de bocht geweest....komt omdat ik even niet goed weet wat te doen.....
Ik heb al een tijdje een minnaar en ben nu dus zwanger van hem....seks met mijn man heb ik eigenlijk nooit meer......weet ff niet goed wat te doen.
Minnaar is op de hoogte en twijfelt enorm of hij dit allemaal wel wil....
Ik heb al een tijdje een minnaar en ben nu dus zwanger van hem....seks met mijn man heb ik eigenlijk nooit meer......weet ff niet goed wat te doen.
Minnaar is op de hoogte en twijfelt enorm of hij dit allemaal wel wil....

woensdag 19 december 2007 om 21:23
Goed Bankie, jij hebt er dus ervaring mee. Ik niet. Wel met vreemdgaan trouwens maar niet met zwanger worden van vreemdgaan.
Wat wil je zelf? Als je eerlijk wil zijn dan is het nu een beetje laat ben ik bang, of denk je dat je man begrip op zal brengen voor je situatie? Jij kent hem, wij niet. Of wil je uberhaupt weg bij je man? Je minnaar weet niet of hij het allemaal wil. Wat wil hij wel of niet? Vader worden? Kan ik inkomen, ook zijn leven zal op zijn kop staan maar dat je zwanger bent staat als een paal boven water. Eerst maar eens beslissen voor jezelf wat je daar mee wil lijkt me.
Wat wil je zelf? Als je eerlijk wil zijn dan is het nu een beetje laat ben ik bang, of denk je dat je man begrip op zal brengen voor je situatie? Jij kent hem, wij niet. Of wil je uberhaupt weg bij je man? Je minnaar weet niet of hij het allemaal wil. Wat wil hij wel of niet? Vader worden? Kan ik inkomen, ook zijn leven zal op zijn kop staan maar dat je zwanger bent staat als een paal boven water. Eerst maar eens beslissen voor jezelf wat je daar mee wil lijkt me.
woensdag 19 december 2007 om 21:24
Als je geen sex hebt met je man en je bent zwanger, dan denk ik dat je man wel snapt dat het niet van hem is... Maar begrijp dus dat hij het (nog) niet weet. Ik heb gelukkig geen ervaring maar wat wil je dan van een ander horen? Je hebt maar een paar opties
*Abortus
*Adoptie
*Houden en met je man opvoeden
*Houden en alleen opvoeden
*Houden en met je minnaar opvoeden.
Het lijkt me wel fair dat je je man zo spoedig mogelijk op de hoogte brengt. Dat je vreemd gaat lijkt me al een behoorlijk teken dat het niet goed gaat maar zwanger worden van je minnaar... Tijd om eens goed met je man te gaan praten lijkt me!
*Abortus
*Adoptie
*Houden en met je man opvoeden
*Houden en alleen opvoeden
*Houden en met je minnaar opvoeden.
Het lijkt me wel fair dat je je man zo spoedig mogelijk op de hoogte brengt. Dat je vreemd gaat lijkt me al een behoorlijk teken dat het niet goed gaat maar zwanger worden van je minnaar... Tijd om eens goed met je man te gaan praten lijkt me!
woensdag 19 december 2007 om 21:26
vanavond je man bespringen en hem straks wijs maken dat de baby te vroeg geboren is maar wél met flink gewicht ....
Maar dat houdt ook in ; levenslang een geheim meedragen .
Denk je dat je man leven kan met het feit dat jullie samen een kind groot brengen wat biologisch niet van hem is ?
Denk je / hoop je dat je minnaar jou en jullie a.s. kind met open armen ontvangt ?
Is abortus een optie ? ( hoever ben je ? ) Of adoptie ?
Maar dat houdt ook in ; levenslang een geheim meedragen .
Denk je dat je man leven kan met het feit dat jullie samen een kind groot brengen wat biologisch niet van hem is ?
Denk je / hoop je dat je minnaar jou en jullie a.s. kind met open armen ontvangt ?
Is abortus een optie ? ( hoever ben je ? ) Of adoptie ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 19 december 2007 om 21:30
Bankie, vertel eens wat meer. Heb je al kinderen met je man? Hoe is de relatie met je man (ondanks de zeldzame seks).
Wil je verder leven met je man of wil je iets anders?
Wil jij dit kindje, of is dat nog te vroeg om dat te beslissen?
Enne, dit is de laatste keer dat ik ga trekken hoor! Kom zelf met je verhaal, dan kunnen we je beter helpen...
Wil je verder leven met je man of wil je iets anders?
Wil jij dit kindje, of is dat nog te vroeg om dat te beslissen?
Enne, dit is de laatste keer dat ik ga trekken hoor! Kom zelf met je verhaal, dan kunnen we je beter helpen...
oh that purrrrrrrrrfect feeling
woensdag 19 december 2007 om 21:33
Het is nog heel pril allemaal.
Mijn man is door zijn werk heel weinig thuis en heb via internet iemand leren kennen. En van het een kwam het ander. Het gaat eigenlijk heel goed tussen ons, tot deze zwangerschap. Hij is nu ineens niet meer zeker van zijn zaak.
Mijn man en ik...tja, wat moet ik daar nog over kwijt....jullie geven het zelf ook al, het klopt natuurlijk niet als je al een minnaar hebt.......
Mijn man is door zijn werk heel weinig thuis en heb via internet iemand leren kennen. En van het een kwam het ander. Het gaat eigenlijk heel goed tussen ons, tot deze zwangerschap. Hij is nu ineens niet meer zeker van zijn zaak.
Mijn man en ik...tja, wat moet ik daar nog over kwijt....jullie geven het zelf ook al, het klopt natuurlijk niet als je al een minnaar hebt.......

woensdag 19 december 2007 om 21:36