Vreemdgegaan

22-11-2025 13:24 329 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi mensen,

Ik durf dit met niemand in mijn omgeving te bespreken vandaar dat ik er hier een topic over open. Ik weet niet hoe het zo ver heeft kunnen komen, maar ik ben verliefd geraakt op iemand buiten mijn huwelijk en heb na heel lang proberen om er niets mee te doen op een zwak moment toch aan de gevoelens toegegeven.

Ik schaam mij dood om dit te zeggen, maar we zijn meerdere keren met elkaar naar bed geweest waarvan éen keer de condoom is geknapt en ik ben er nu sinds twee weken achtergekomen dat ik zwanger ben. Als ik terug reken denk ik dat het van hem moet zijn.

Abortus is geen optie voor mij daar ben ik fel op tegen en ik wil het mijn man niet vertellen omdat ik alles kan kwijtraken.

Ik weet dat ik er echt een puinhoop van heb gemaakt en snap het volledig als ik harde reacties hierop krijg, maar hoop toch ook op een beetje begrip en advies, want ik zit met mijn handen in het haar, heb al dagen niet goed gegeten en geslapen…

Alvast bedankt voor dr reacties.
Lady*Voldemort schreef:
23-11-2025 18:27
Nou gaan met die banaan dan. Het enige wat je nodig hebt is een kopspeld. Succes!

Nou nee, vroeger zou dat misschien nog wel gelukt zijn.
Maar tegenwoordig kan men op de echo vrij nauwkeurig zien hoeveel weken een vrouw zwanger is.
Ik denk dat minnaar sowieso op TO af zal knappen. Want ieder weldenkend mens zal het “plan” van TO moreel verwerpelijk vinden. Ik denk dat hij iig geen stijve piemel meer van TO krijgt.
loesje** schreef:
23-11-2025 18:35
Maar tegenwoordig kan men op de echo vrij nauwkeurig zien hoeveel weken een vrouw zwanger is.
Ze moet haar man natuurlijk ook niet meenemen naar de echo he, ik dacht dat je dat wel snapte. Gelukkig is de man naar wat ik begrepen heb erg werklustig dus zo lastig moet het niet zijn om de bezoeken aan de VK om zijn werktijden heen te plannen.
Graftak!
Plottwist, haar man heeft bij hem een vasectomie laten doen
Ik vind de reacties van to ook wel erg onwerkelijk. Al weet ik dat dit ook wel echt kan gebeuren. In mijn omgeving heb ik dit meegemaakt.

Vrouw bezig met zwanger raken met vriend. Maar door alle spanningen, liep de relatie wat minder. Vrouw is vreemd gegaan met ex. Paar weken erna zwanger. Heel blij maar ook ongerust wie de vader was. Volgens berekening moest het wel haar vriend zijn maar toch had ze geen zekerheid. Met zoveel weken zwangerschap o.a. ook een dna test gedaan (ex werkte mee aan test). En bleek toch dat ex de vader was.
Toen moest ze het vriend vertellen die zo gelukkig was dat ze zwanger was (na heel lang proberen), dat niet hij maar de ex vader was. Echt heel zielig voor vriend!
madamzonderm schreef:
23-11-2025 18:42
Plottwist, haar man heeft bij hem een vasectomie laten doen
Ja die had ik ook al bedacht. En dan stiekem, omdat hij echt geen kinderen meer wilde en zij maar bleef twijfelen. Ik verheug me nu al op de verwikkelingen!
Graftak!
loesje** schreef:
23-11-2025 18:35
Alsof je in je agenda bijhoudt wanneer je seks hebt gehad?
Mousse28 schreef:
23-11-2025 18:43
Heel blij maar ook ongerust wie de vader was.
Ik las iedere keer dader in plaats van vader :rofl:
Graftak!
Liz23liz5 schreef:
23-11-2025 18:34
Idd! TO: Heb je het scenario overwogen dat jouw minnaar zegt we houden de baby en je gaat met mij verder of je doet een abortus?
TO is er ook nog eens tegen om een nieuwe vent in huis te nemen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lady*Voldemort schreef:
23-11-2025 17:56
Daarom moet ze ook zo snel mogelijk met haar eigen man naar bed en dat condoom een beetje helpen met scheuren. Anders trapt die man er nooit meer in natuurlijk. Begrijp me goed, het zou mijn manier niet zijn, ik hou meer van een rustig leventje zonder leugen die me de rest van mijn leven achtervolgt. Maar voor zover ik heb begrepen is TO nu op een rijdende trein gestapt waar ze nooit meer vanaf kan dus dan geef ik graag tips hoor :hihi:
Gouden tip!

Mag ik daaraan toevoegen dat de minnaar in dit scenario nooit moet worden ingelicht over zijn mogelijke vaderschap? Gewoon stilhouden. Welk bewijs heeft hij? TO is gewoon getrouwd en kan prima zwanger zijn geraakt van haar eigen man; alsof die minnaar een vruchtbaarheidskalender bijhoudt.

Als je A zegt (kind houden en bij echtgenoot blijven) moet je ook B zeggen en de minnaar op een zijspoor zetten. En daarna: ontkennen, ontkennen en blijven ontkennen.

Ik geloof niet zo in minnaars die hun vaderschap komen opeisen. Die man is allang blij dat hij er zo gemakkelijk vanaf komt, daar hoor je nooit meer iets van.

En dan maar hopen dat er in de toekomst geen kink in de kabel komt.
Mousse28 schreef:
23-11-2025 18:45
Alsof je in je agenda bijhoudt wanneer je seks hebt gehad?
Als het niet met grote regelmaat gebeurt weet je dat vast nog wel zo’n beetje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lady*Voldemort schreef:
23-11-2025 18:46
Ik las iedere keer dader in plaats van vader :rofl:
Klopt in dit geval ook wel :proud:
Claire45 schreef:
23-11-2025 18:51
Gouden tip!

Mag ik daaraan toevoegen dat de minnaar in dit scenario nooit moet worden ingelicht over zijn mogelijke vaderschap? Gewoon stilhouden. Welk bewijs heeft hij? TO is gewoon getrouwd en kan prima zwanger zijn geraakt van haar eigen man; alsof die minnaar een vruchtbaarheidskalender bijhoudt.

Als je A zegt (kind houden en bij echtgenoot blijven) moet je ook B zeggen en de minnaar op een zijspoor zetten. En daarna: ontkennen, ontkennen en blijven ontkennen.

Ik geloof niet zo in minnaars die hun vaderschap komen opeisen. Die man is allang blij dat hij er zo gemakkelijk vanaf komt, daar hoor je nooit meer iets van.

Dat jij er niet in gelooft, betekent natuurlijk niet dat het zo ís.
Een bekende van mij was ook in de veronderstelling dat zijn scharrel van hem zwanger van hem was. Toen het kind geboren werd zag hij meteen dat het niet zijn kind was. Was echt duidelijk zichtbaar. Bio vader heeft zich toen gemeld en zij was vervolgens héél vlot met het afdwingen van alimentatie. Vader heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en ze voeden het kind nu gezamenlijk op.
blijfgewoonbianca schreef:
23-11-2025 18:52
Als het niet met grote regelmaat gebeurt weet je dat vast nog wel zo’n beetje.

Bovendien heeft haar man geen last gehad van een scheurend of afglijdend condoom.
Voor zover wij weten tenminste.
Dit was overigens wel een gevalletje “ik wil een kind en het maakt me niet uit van wie”.
Claire45 schreef:
Gouden tip!

Ja precies. Iedereeen doet hier maar net of alle mannen enorm zitten te wachten op omgang met hun per ongelukke kind maar in de praktijk valt dat echt enorm tegen hoor. En laten we wel wezen: die mannen hebben gelijk ook. Ze willen gewoon hun lul ergens in hangen, en een kind hoort niet bij dat eisenpakket.
Graftak!
Wat mij betreft is van alle shittige beschikbare opties die je hebt je minnaar inlichten en afhankelijk van ZIJN reactie kijken wat je doet echt de allerslechtste.

Het enige voordeel dat ik hiervan zie voor jou is dat je zogenaamd de verantwoordelijkheid afwentelt en met je armen in de lucht kan zeggen: ik heb het zo nooit gewild.
Eurus schreef:
23-11-2025 18:19
Ik lees hier niemand die daar geen empathie voor heeft.
TO, die is er fel op tegen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Lilly schreef:
23-11-2025 15:37
Ik ga mijn zoontje geen scheiding aandoen. Hij hoeft de prijs niet te betalen voor mijn fout. Beiden kinderen zullen opgroeien in een liefdevol gezin als ik voor deze optie kies. En ja mijn man is het grootste slachtoffer in dit verhaal, maar ik weet dat ook hij uiteindelijk het belang van ons kind voorop heeft. Wat later wel of niet uitkomt heb ik geen invloed op, maar ik zal voor nu het beste ervan moeten zien te maken.

Morgen praten met de vader. Hij is vrijgezel, wat de kans vergroot dat hij betrokken wil zijn bij het kind. En als dat het geval is zal ik waarschijnlijk alsnog alles moeten opbiechten. Maar dat is dan maar zo. Voel me nu al iets krachtiger in mijn keuze.
Slaap er nog een nachtje over, je klinkt een beetje in de war ben je echt serieus?
Je voelt je krachtiger in je keuze? Men je dit?

Jouw man wil vast ook het beste voor jullie zoontje. Ik denk alleen dat als hij achter de waarheid komt, het beste voor je zoontje anders zal uitpakken zoals jij het nu had bedacht.

Ik denk nl dat in het belang van jullie zoontje hij dan zal scheiden omdat moeder een onbetrouwbare vrouw is die na haar misstap niet eerlijk wil zijn maar de boel moedwillig bedonderd.

Links of rechtsom zal jouw zoontje de prijs betalen voor jouw fout. Dit gaat uitkomen dat is een ding wat zeker is. Zeker als jij de mogelijke vader van dit kindje dit nieuws gaat brengen. Hij zal dit niet voor zich houden meer mensen zullen dit te horen krijgen en dit gaat bij je man uitkomen.
Echt het is me een raadsel waarom deze man de waarheid verdient en jouw man niet.

Fouten maken kan en mag iedereen, het gaat erom hoe je hier mee omgaat. Het vreemdgaan verdient geen schoonheidsprijs maar hoe je het nu oplost daar heb ik gewoon geen woorden voor.
Claire45 schreef:
Gouden tip!

Hij lijkt mij niet het type man dat een kind verwekt en nooit meer achterom kijkt. We zijn daarnaast onderdeel van dezelfde community, dus kwestie van tijd tot hij het kind ziet. Stel dat het kindje heel erg op hem lijkt? Ik wil niet dat mijn man via hem iets te horen krijgt, dat zal veel extra drama en pijn opleveren. Ik moet het in ieder geval afkappen morgen met hem, ook als ik (nog) niks vertel. Ik heb het vermoeden dat hij wel een toekomst ziet met mij en dat wordt nu echt te gevaarlijk.
Hij ziet écht geen toekomst meer met jou, als jij jouw onzalige plan met hem deelt, hoor. Mark my words.
En nu moeten we gaan raden naar de gemeenschappelijke community?

Nou vooruit ik doe een gok: de kerk.
Graftak!
ik kon niks bedenken wat ik mis bij mijn man. Hij is lief, een harde werker, zorgzaam, emotioneel aanwezig, attent, <knip>

De vader van mijn nog ongeboren kind is in veel opzichten een totaal ander type,
Onaardig, een luie bliksem, onverschillig, emotioneel niet beschikbaar, onattent?
Hoe reageerde minnaar op het gescheurde condoom?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven