Vreemdgegaan

22-11-2025 13:24 442 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi mensen,

Ik durf dit met niemand in mijn omgeving te bespreken vandaar dat ik er hier een topic over open. Ik weet niet hoe het zo ver heeft kunnen komen, maar ik ben verliefd geraakt op iemand buiten mijn huwelijk en heb na heel lang proberen om er niets mee te doen op een zwak moment toch aan de gevoelens toegegeven.

Ik schaam mij dood om dit te zeggen, maar we zijn meerdere keren met elkaar naar bed geweest waarvan éen keer de condoom is geknapt en ik ben er nu sinds twee weken achtergekomen dat ik zwanger ben. Als ik terug reken denk ik dat het van hem moet zijn.

Abortus is geen optie voor mij daar ben ik fel op tegen en ik wil het mijn man niet vertellen omdat ik alles kan kwijtraken.

Ik weet dat ik er echt een puinhoop van heb gemaakt en snap het volledig als ik harde reacties hierop krijg, maar hoop toch ook op een beetje begrip en advies, want ik zit met mijn handen in het haar, heb al dagen niet goed gegeten en geslapen…

Alvast bedankt voor dr reacties.
Lady*Voldemort schreef:
23-11-2025 19:31
En nu moeten we gaan raden naar de gemeenschappelijke community?

Nou vooruit ik doe een gok: de kerk.
Dat of Padel.
Yavanna schreef:
23-11-2025 19:42
Dat of Padel.
:HA:
Yavanna schreef:
23-11-2025 19:42
Dat of Padel.
Mag ik ook gokken? Ik denk: schoolplein 😁

TO, het lijkt me dat minnaar een stuk minder leuk zal zijn zodra hij hoort dat je zwanger bent en geen abortus wil. Je dwingt hem immers tot vaderschap, lijkt me geen fijne basis voor welk vervolg dan ook.
Lilly schreef:
23-11-2025 19:23
Hij lijkt mij niet het type man dat een kind verwekt en nooit meer achterom kijkt. We zijn daarnaast onderdeel van dezelfde community, dus kwestie van tijd tot hij het kind ziet. Stel dat het kindje heel erg op hem lijkt? Ik wil niet dat mijn man via hem iets te horen krijgt, dat zal veel extra drama en pijn opleveren. Ik moet het in ieder geval afkappen morgen met hem, ook als ik (nog) niks vertel. Ik heb het vermoeden dat hij wel een toekomst ziet met mij en dat wordt nu echt te gevaarlijk.
En dan ? Dan is hij onopvallend aanwezig bij alle grote gebeurtenissen in het leven van kind, of zo ? En zet hij hem alsnog in zijn testament ?

Als het heeeel erg op hem lijkt zullen de mensen die nu al gezien hebben hoe jullie naar elkaar kijken de link heel snel leggen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
23-11-2025 19:49
En dan ? Dan is hij onopvallend aanwezig bij alle grote gebeurtenissen in het leven van kind, of zo ?
Jaaaaahhhhh, de zonderlinge vreemdeling die iedere keer weer ergens in een hoekje staat, zijn nog jong gelaat getekend door een diep verdriet. Bij de doop van het kind is hij er, bij de Eerste Heilige Communie, bij het behalen van zwemdiploma A, bij de tienminutengesprekken op school, iedere keer staat hij daar weer verdekt opgesteld treurig te zijn. En iedereen vraagt zich af wie die lieve man toch is, die bij iedere levensgebeurtenis van het kind een traantje weg komt pinken. Maar hij praat tegen niemand en verlaat iedere keer weer zwijgend het pand, met gebogen schouders alsof het leed van de hele wereld op hem rust en feitelijk is dat natuurlijk ook zo. De arme drommel.
Graftak!
Lady*Voldemort schreef:
23-11-2025 20:04
Jaaaaahhhhh, de zonderlinge vreemdeling die iedere keer weer ergens in een hoekje staat, zijn nog jong gelaat getekend door een diep verdriet. Bij de doop van het kind is hij er, bij de Eerste Heilige Communie, bij het behalen van zwemdiploma A, bij de tienminutengesprekken op school, iedere keer staat hij daar weer verdekt opgesteld treurig te zijn. En iedereen vraagt zich af wie die lieve man toch is, die bij iedere levensgebeurtenis van het kind een traantje weg komt pinken. Maar hij praat tegen niemand en verlaat iedere keer weer zwijgend het pand, met gebogen schouders alsof het leed van de hele wereld op hem rust en feitelijk is dat natuurlijk ook zo. De arme drommel.
:'(
There is always something happening, and it's usually right now
Lady*Voldemort schreef:

Maak hier een filmpje van met een goede afloop, en je hebt dé kerstreclame 2025 te pakken.
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
Lady*Voldemort schreef:
, iedere keer staat hij daar weer verdekt opgesteld treurig te zijn. En iedereen vraagt zich af wie die lieve man toch is, die bij iedere levensgebeurtenis van het kind een traantje weg komt pinken.
Hij wordt eerst gedwongen opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis vanwege al die onbegrijpelijke treurnis, maar na zijn ontslag snel opgepakt vanwege het stalken van een kind. In de gevangenis wordt hij, aangezien voor pedofiel , wreed behandeld door de andere gevangen. Met littekens op zijn ziel en zijn gelaat is hij gedoemd tot een leven in eenzaamheid.
Lady*Voldemort schreef:
23-11-2025 17:53
Meh, je kunt ook best heel veel van je partner houden en toch een keer uit geiligheid of weet ik veel wat een scheve schaats rijden, het één sluit het ander echt niet uit. En meestal heeft zo'n scheve schaats ook niet meteen van die verstrekkende gevolgen en dan kun je het gewoon voor je houden. In dit geval (als het allemaal waar is) heeft TO die luxe niet meer en kan ze maar beter open kaart spelen, kome ervan wat komen wil. Of gewoon gaan voor die abortus natuurlijk.
Eens.
Je kan van je partner en kinderen houden en toch vreemd gaan. Je kan van je partner houden en tóch verliefd worden op een ander. Dat is gewoon menselijk, het gebeurt velen helaas. Het leven is niet zo zwart-wit en rechtlijnig. We zijn allemaal mensen en niemand is perfect. Ik ben daar in de loop der jaren wat milder in geworden, vroeger dacht ik ook dat als mijn man een slippertje zou maken het gelijk klaar zou zijn. Nu weet ik dat zo net nog niet. Ik snap mensen ook wel die hun relatie openen of daarmee worstelen.
Grote kans dat van de reageerders hier zij zelf of hun partner ook weleens is vreemd gegaan, als je naar de statistieken kijkt. Kutte is alleen dat TO nu per ongeluk zwanger is geworden. Behoorlijk dilemma waar je dan voor staat. Zelf zou ik voor abortus gaan, maar ik snap wel dat dat een lastige keus kan zijn. Kiezen tussen twee kwaden.
Nogmaals als dit verhaal waar is zou ik met een onafhankelijk en onpartijdig persoon in gesprek gaan, om je gedachten en gevoelens te hepen ontrafelen.
Lady*Voldemort schreef:
23-11-2025 19:31
En nu moeten we gaan raden naar de gemeenschappelijke community?

Nou vooruit ik doe een gok: de kerk.
Ow god, de dominee. Ik snap nu ook de "fel tegen abortus" ineens.
En dan nog maar hopen dat je naast een zwangerschap niet ook nog een soa hebt meegekregen. Dan wordt verbergen nog een beetje lastiger...
1234567 schreef:
23-11-2025 20:31
En dan nog maar hopen dat je naast een zwangerschap niet ook nog een soa hebt meegekregen. Dan wordt verbergen nog een beetje lastiger...
Kun je niet een weekendje weg gaan en je man wijsmaken dat je de zwangerschap en soa hebt opgelopen van een vieze badkuip ?
23-11-2025 20:37
Kun je niet een weekendje weg gaan en je man wijsmaken dat je de zwangerschap en soa hebt opgelopen van een vieze badkuip ?

Een moderne Maria.
23-11-2025 20:18
Hij wordt eerst gedwongen opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis vanwege al die onbegrijpelijke treurnis, maar na zijn ontslag snel opgepakt vanwege het stalken van een kind. In de gevangenis wordt hij, aangezien voor pedofiel , wreed behandeld door de andere gevangen. Met littekens op zijn ziel en zijn gelaat is hij gedoemd tot een leven in eenzaamheid.
Niet echt een happy end, maar wel heel mooi :love:
Graftak!
Scharrel ziet een toekomst met jou wel zitten. Jij gaat hem vertellen dat je zwanger van hem bent en een einde aan de affaire wil breien om zijn kind met jouw man op te voeden terwijl hij er van een afstandje binnen jullie community naar mag kijken terwijl hij gedumpt is?
Hoe denk je zelf dat hij gaat reageren?
Ik ga stuk 😂😂😂😂
Maar als dit allemaal echt is, vind ik het wel sneu voor kind en man.
Ik vind dit echt om te janken
Jezus, to. Je ontneemt je kind het recht op de wetenschap wie de vader is? Niet alleen jij en de verwekker en de (nep( vader, maar ook als je kind ook weer kinderen krijgt. Je loopt een hele lijn te beliegen. Zo slecht.
Vanity of vanities; all is vanity
@TO: je bent de eerste niet en je zal de laatste niet zijn.

Maar je kan ook niet beweren dat je doet wat het beste is voor je kinderen, je man, je minnaar. Als je zo gaat liegen, wees dan in ieder geval eerlijk tegen jezelf. Liegen doe je maar voor één persoon écht: jezelf. En de rest zal daar als het uitkomt de prijs voor betalen. En de kans dat het uitkomt wordt met de jaren groter, doordat DNA onderzoeken vaker gedaan worden op medische gronden (bijvoorbeeld als er bepaalde ziektes in de familie voor blijken te komen) en uit nieuwsgierigheid naar herkomst.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
Ik hoop dat je enorme spijt krijgt van de keuze die je nu gaat maken en dat je man er op een of andere manier achter komt, vroeg of laat. Dat dat je karma zal zijn.
Als je dit gelieg doorzet, dan zou ik maar alvast preventief alle spiegels uit je huis weghalen, nooit meer langs winkelruiten lopen en nooit meer naar de kapper gaan. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij jezelf dan nog aan kan kijken zonder misselijk te worden.
Wat een gotspe.
Purr-a-noia
Irrational fear that the cats are up to something
framboosje123 schreef:
23-11-2025 20:26
Eens.
Je kan van je partner en kinderen houden en toch vreemd gaan. Je kan van je partner houden en tóch verliefd worden op een ander. Dat is gewoon menselijk, het gebeurt velen helaas. Het leven is niet zo zwart-wit en rechtlijnig. We zijn allemaal mensen en niemand is perfect. Ik ben daar in de loop der jaren wat milder in geworden, vroeger dacht ik ook dat als mijn man een slippertje zou maken het gelijk klaar zou zijn. Nu weet ik dat zo net nog niet. Ik snap mensen ook wel die hun relatie openen of daarmee worstelen.
Grote kans dat van de reageerders hier zij zelf of hun partner ook weleens is vreemd gegaan, als je naar de statistieken kijkt. Kutte is alleen dat TO nu per ongeluk zwanger is geworden. Behoorlijk dilemma waar je dan voor staat. Zelf zou ik voor abortus gaan, maar ik snap wel dat dat een lastige keus kan zijn. Kiezen tussen twee kwaden.
Nogmaals als dit verhaal waar is zou ik met een onafhankelijk en onpartijdig persoon in gesprek gaan, om je gedachten en gevoelens te hepen ontrafelen.
Tussen verliefd worden en niets mee doen en meerdere keren vreemd gaan zit een groot verschil.
Als partner wil ik dat weten. Vooral wanneer het blijft gebeuren en nog veel meer wanneer er een zwangerschap van komt. Zij moet niet voor haar man beslissen dat hij met een vrouw in bed moet liggen die een paar uur voordien met een andere man lag te beuken.
Liz23liz5 schreef:
23-11-2025 19:33
Hoe reageerde minnaar op het gescheurde condoom?
Dat is heel vaak gevraagd maar daar krijg je geen antwoord op.
Je gaat hier nooit mee wegkomen TO. Vroeg of laat komt het uit en dan ben je je man kwijt. Enige optie mijns inziens is mondje dicht tegen beide mannen en abortus.
Groetjes!
Ik heb ooit van mijn moeder vernomen dat ...... niet de echte vader was van........ (achterlijk dat ze dat tegen mij zei) Ik heb geen idee of ..... dit inmiddels weet, maar zo zie je maar hoe het rond kan zingen. Dat dit uit gaat komen is reëel.
Vanity of vanities; all is vanity
Ik denk dat je uiteindelijk zelf kapot gaat aan zo'n geheim. Je gaat je hechten aan jouw kind en ervan houden. Maar je maakt hem kapot met een afschuwelijk geheim. Zijn hele leven is een grote leugen! Voor jouw man is het ook naar. Maar hoe kan je dit je kind aandoen als moeder.

Het risico dat dit ooit uitkomt is immers groot. Uiterlijk of karakter, medische redenen of de andere man die toch wat gaat voelen voor zijn kind. Of zich ooit in een dronken, emotionele of boze bui voorbij praat. En wat als die man toch meer wil dan mogelijk is? Zich ooit bedenkt?

Echt iedere keer als jij jouw kind aankijkt zie je straks jouw fout in het gezicht. Een goede moeder kan haar kind dit niet aandoen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven