Vreemdgegaan

25-12-2009 13:25 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex en ik hebben samen een kindje, We hebben veel ruzies en irritaties gehad maar ik hou wel heel veel van hem en hij van mij. Alleen lieten we het de laatste tijd elkaar echt niet merken. Hij deed heel onaardig tegen mij en ik heb hem heel erg naar beneden gehaald en afgezeken. We zijn 1,5 jaar geleden uit elkaar gegaan en ik ben toen elders gaan wonen.

We konden toch niet zonder elkaar dus gingen we latten en waren we weer heel veel samen.

3 weken geleden heb ik er een punt achter gezet met heel veel moeite en een week geleden ben ik erachter gekomen dat van de zomer hij is vreemdgegaan (paar keer met dezelfde). Ik ben hier heel erg verdrietig door.

Nu gaat het weer wat beter, maar ik mis hem zo en hij mij ook.

Toen we aan t latten waren heb ik m ook vaak weer afgewezen en de deur uitgezet of het uitgemaakt, heel kinderachtig eigenlijk.

Zij gaf m veel aandacht en vond hem geweldig. Het was toen ook half uit tussen ons. Later heeft hij haar gezegd met mij verder te willen en heeft sinds september ook geen contact meer met haar gehad.

Maar het is nu dus uit, maar ik mis hem zo ontzettend ook al was de relatie niet goed.

Ik weet niet wat ik met mezelf aan moet, kan niet met en niet zonder hem...
Het klinkt aan alle kanten niet als een fijne relatie...

Mis je niet gewoon "het hebben van een realtie" ipv hem?

Ik neem niet aan dat je de slechte relatie mist, maar dat je mist "wat het had kunnen zijn"

Zorg dat je over deze slechte relatie heenkomt en wie weet dat er daarna wel een leuke man+relatie op je pad komt.
quote:multicultigirl schreef op 25 december 2009 @ 13:25:

Toen we aan t latten waren heb ik m ook vaak weer afgewezen en de deur uitgezet of het uitgemaakt, heel kinderachtig eigenlijk.

Zij gaf m veel aandacht en vond hem geweldig. Het was toen ook half uit tussen ons. Sja als het toen (half) uit was is hij dus niet vreemd gegaan. Misschien moet je eens duidelijk zijn tegen hem en jezelf wat je nou wil. Je maakt het een paar keer uit en jullie kunnen toch niet zonder elkaar enz. Als hij dan probeert verder te gaan met zijn leven is hij vreemd gegaan? Ik denk dat je duidelijk moet zijn.
.
Oei...ook even je eerder geopende topics gelezen...wegwezen bij deze man zou ik zeggen. Hij kleineerde je, schold je uit??? En je schrijft meerdere keren zo blij en opgelucht te zijn bij hem weg te zijn. Ga terug naar bdat gevoel zou ik zeggen! Helaas moet je wel een verstandhouding met hem hebben vanwege jullie kindje, hou die zo goed mogelijk en ga niet weer aan een liefdesrelatie met deze man beginnen.
eens met bubbles....

hier wordt niemand beter van
Whaaa ik weet het ook :(

Het is echt een foute man en ik kom er maar niet vanaf/doorheen.

Lijkt wel of ik afkickverschijnselen heb. Als ie er is vind ik t niet leuk maar als ie er niet is heb ik echt een knoop in mn maag en voel ik me helemaaaal niet goed.

Maar als ik eerlijk ben wil ik echt niet met hem verder, maar waarom is dit dan zo moeilijk?

Lijk wel relatieverslaafd ofzo, terwijl ik een hele goede jeugd heb gehad, snap niks van mezelf....
vraag je zelf eens af wat hij toevoegt in jouw leven. Plus en min en misschien dat je dan een definitieve keuze kan gaan maken. Het openen van verschillende topics waarin je aangeeft dat je niet gelukkig van hem wordt zou al genoeg moeten zeggen en is van weinig toegevoegde waarde meer.

Denk om jouw geluk en dat van je kindje. Succes.
Nee dat weet ik ook. Ik zeg het mezelf ook steeds, maar lichamelijk voel ik me gewoon belabberd....Reageer er zo sterk op, baal ervan. Misschien verwar ik dat gevoel wel met houden van en missen, want als ik echt objectief naar de relatie kijk dan waren er veel meer slechte dingen dan goede dingen...
Het enige wat ik je mee kan geven multicultigirl is dat

Je altijd voor je eigen geluk moet kiezen. Als je zegt dat je

niet gelukkig van hem wordt als je bij hem bent en je gevoel

nu beschrijft als afkickverschijnselen.. Dan weet je dat afkickverschijnselen

ook weer verdwijnen en dat je dan pas echt kan ademhalen!

Waarschijnlijk als je nu de knoop doorhakt zal je alles over een tijd

kunnen relativeren en heb je eindelijk echt e mogelijkheid om gelukkig te worden!

En geloof me.. Het gaat fijn doen.. Heel veel.. Maar denk op

lange termijn!
Multicultiding.. je hebt een kind. Ik zou denken dat je daarom verantwoordelijkheid zou dragen. Voor je kind en voor jezelf.

Maar nee, jij blijft liever in een relatie waar je liever niet in zit dan dat je alleen bent. Gevolg is, dat jouw kind ook hierop de keuzes baseert. Leuk voorbeeld ben je.

En dan heb ik het nog niet over je eigen geluk, maar hé, dat boeit jou niet, dus waarom zou mij dat boeien.
You were on a break!

Als je nou eens nuchter en eerlijk op een rijtje zet wat je mist, hoeveel van die punten beginnen dan met 'zijn....' of 'hem....'? En als je het andersom doet, nuchter en eerlijk op een rijtje zetten waar je blij mee bent de je er vanaf bent, hoeveel punten beginnen dan juist wel met 'zijn...' of 'hem...'?

Zoals al eerder gezegd denk ik ook dat je 'het' mist en niet 'hem'.

Maak dat lijstje, hang er het ergens op en zorg dat je je die dingen goed voorhoudt. Je maakt vanzelf de juiste keus; sterker nog, te oordelen naar je laatste post heb je die eigenlijk al gemaakt.

Succes!
Ik heb je eerdere topics ook gelezen. Allemaal over dezelfde jongen, en een en al ellende.

Waarom vraag je hier advies als je er uiteindelijk toch niets mee doet? Tot nu toe hang je nog steeds in deze uitzichtloze situatie.

Prima als je jezelf deze ellende wil aandoen, maar je hebt ook nog een dochter waar je aan moet denken.
Ik heb geen motto.
Ik zag laatst ergens een quote staan: momogamie is het niet het belangrijkste in een relatie. Moet zeggen dat ik het daar wel mee eens ben, niet in de zin dat ik het okay vind als mijn lief een ander zou hebben, maar dat ik elementen in mijn relatie wil hebben die belangrijker zijn dan trouw. En vanuit daar gebasseerd: ik denk dat zijn vreemdgaan de laatste van jouw zorgen is.... jullie hebben geen respect naar elkaar toe, waarderen elkaar niet, hebben het niet gezellig samen, hebben geen vertrouwen meer in elkaar, etc.

Een relatie heb je samen, het falen van deze relatie zal vast niet alleen liggen aan dat deze man een "foute man" is, je hebt er zelf een kind mee genomen en je bent er zelf al die tijd bij gebleven. Tijd om te leren van je fouten, rust te vinden (lijkt me vooral een must voor je kindje) en je eigen geluk te creeren.

Fijne feestdagen
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Wat een verschrikkelijk verwarrende en ongezonde toestand voor je kind.
Tuurlijk voel je je ellendig. Je mist een maatje, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt. Maar wees eerlijk, was hij echt jou maatje en hield hij echt onvoorwaardelijk van je? Was hij er voor je wanneer je je minder voelde of steun nodig had? Kon je bij hem terrecht wanneer je ergens mee zat of als je ergens bang voor was?

Het gemis is een K gevoel, maar weet dat er iemand is die onvoorwaardelijk voor je gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven