Vriend badoo

30-11-2018 00:21 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Via een vriendin kreeg ik vanavond te horen dat ze mijn vriend op badoo zag staan. Meteen heb ik de app gedownload en zag ik inderdaad zijn profiel! Zelfs met een nieuwe foto die hij vorige week gemaakt had. Meteen heb ik hem opgebeld en hij ontkende natuurlijk. Ik heb toen hallo gestuurd en zag bij laatst online staan 1 dag geleden.

Hij blijft maar beweren dat dit echt niet kan en hij die app niet op zijn telefoon heeft. Hij zei hoe kan ik het bewijzen??? Ik was woest en hij zei daarop; weet je wat jij moet doen? Als je zo onzeker bent moet je eens goed nadenken of je wel toe bent aan een relatie. Ik ben vaker onzeker geweest namelijk. Later bood hij zijn excuses aan omdat hij ook erg geschrokken was. Ik ben naar hem toe gegaan, hij heeft de app gedownload want die app stond op dat moment niet in zijn tel (kan natuurlijk verw zijn, maar zijn profiel was nog wel actief) en hebben toen zijn account verwijderd, dit was gekoppeld aan zijn fb dus vandaar kon het verwijderd worden.

Op dat moment vertrouwde ik hem want hij gaf me echt het gevoel dat ie van niks wist. Maar die vriendin van mij zegt dat ik me niet moet laten bedonderen.

Ik heb nu geen idee wat ik moet geloven. We hebben verder een leuke relatie en hij kwam zo geloofwaardig over. Maar mijn verstand zegt dat dit ook vreemd is, maar al vaker heb ik rare verhalen over badoo gehoord.

Wat hadden jullie gedaan?
Ik denk dat je het zelf ook wel weet. Ik zou mezelf dan ook afvragen of je met iemand verder wilt die nu al liegt. Mijn ex had ook Badoo en ontkende ook dat hij dat had aangemaakt. Het is nu dus niet voor niets mijn ex, en hij loog achteraf bleek nog over veel meer dingen. Ik snap wel dat jouw vertrouwen nu geschaad is.
goh wat herkenbaar allemaal en ook via badoo, leek de ware man.. was zo verliefd en het bleek 1 grote leugenaar te zijn..bah.... m uit ijsselstijn iemand ervaring mee toevallig?
Ik vind het een rare situatie. Ik denk dat hij liegt. Hij toont namelijk geen begrip voor jou. In plaats daarvan legt hij de schuld bij jou: Jij bent onzeker. En hij praat je angst aan: 'Ben jij wel klaar voor een relatie?'. Dit heeft jou pijn gedaan, en vervolgens probeert hij de goede vriend uit de hangen door te zeggen: 'Ik zou zoiets toch nooit doen? Ik heb jou toch!'... Echt schijnheilig. En waar ik al helemaal de kriebels van krijg: 'Je mag in mijn telefoon kijken hoor! Dan zie je dat ik niks te verbergen heb!'. Het ligt er gewoon té dik bovenop.

Hij had direct eerlijk moeten zijn tegenover jou. Dat hij stiekem op Badoo zat, oke. Dat was niet netjes. Maar dat hij dat vervolgens ook nog eens in alle toonaarden ontkent en jou het gevoel aanpraat dat het probleem bij jou ligt...? Meid. Vertel hem dat het vertrouwen is geschaad en je niet ziet hoe het op deze manier nog goed kan komen tussen jullie. Ongeacht of hij nu liegt of niet. Nogmaals, hij legt het probleem bij jou neer, steunt je niet en toont geen begrip.
Ik ben het eens met p-durevision. Of hij nu wel of niet met opzet op Badoo zat en liegt of niet: zijn reactie is absurd. Zelfs het meest zelfverzekerde persoon wordt onzeker als ze een (actief) account van haar vriend aantreft op een datingsite en zal vragen gaan stellen.

Het feit dat hij het probleem nu bij jou neerlegt (alsof jouw gevoel en reactie nu raar zijn) doet bij mij alarmbellen afgaan. Jouw reactie is namelijk erg normaal. Zijn reactie roept argwaan op ('het ligt aan jou', 'dat zou ik toch nooit doen' etc..). Vanwege zijn reactie denk ik trouwens wel dat hij liegt dat hij barst. Maar alleen al om die absurde reactie van hem zou ik eens achter mijn hoofd gaan krabben en een goed gesprek met hem aangaan.
ik ben zo blij dat ik dit lees en jullie reacties op dametje12,
ik kom uit net uit een korte maar krachtige relatie en hij deed qua gedrag en behandeling van dametje12 precies het zelfde.. je weet dat hij niet eerlijk is en voelt dat en wordt onzeker, en hij word bozer woedend en afstandelijker schuift alle schuld op jou.. en verwijt jou onzekerheid terwijl hij het veroorzaakt.. mindfucking..ik kon het eerst ook niet geloven en nooit aan hem getwijfeld was zo lieve en begripvolle man, maar alles bleek achteraf een leugen.. ik heb op aanraden van een kennis eens narcisme gegoogled het was net of ik mijn verhaal terug las en ik maar twijfelen al die tijd en denken dat ik gek was of borderliner zoals hij mij verweet pff..
wees wijs dametje12 en luister naar je gevoel.. echt.. je hebt het niet voor niks die alarmbellen. sterkte
Dametje,

Wij zijn nog samen. Maar hier ook een andere situatie. Langere relatie ( zoals xdianx) en huis en kinderen. Het Badoo account was het minst erge waar ik achter ben gekomen. Ik ben in zijn telefoon gaan zoeken om bepaalde redenen en zo kwam ik achter een heleboel andere dingen die ik never nooit achter hem had gezocht. Het is een lang en uitgebreid verhaal om hier te vertellen, maar het was niet iets simpels.
sannedeb wijzigde dit bericht op 22-03-2019 19:21
25.00% gewijzigd
sannedeb schreef:
30-11-2018 16:22
Dametje,

Wij zijn nog samen. Maar hier ook een andere situatie. Langere relatie ( zoals xdianx) en huis en kinderen. Het Badoo account was het minst erge waar ik achter ben gekomen. Ik ben in zijn telefoon gaan zoeken om bepaalde redenen en zo kwam ik achter een heleboel andere dingen die ik never nooit achter hem had gezocht. Het is een lang en uitgebreid verhaal om hier te vertellen, maar het was niet iets simpels. En daarom ben ik ook zijn afschriften gaan nakijken. Ik mocht ook zijn telefoongegevens inzien. Dat wilde ik toen niet. Later had ik spijt dat ik het niet had gedaan omdat specificaties maar tot een jaar terug gaan en nu kon ik dat niet meer nazoeken om zo zekerheid te krijgen.
Wat wil je hier dan nu mee zeggen , dat ze dit wel kan vergeven? En van jou snap ik ook echt niet dat je nog steeds met hem bent na alles
wat hij jou heeft aangedaan. Dat heeft niks meer met liefde te maken hoor.
diamantje123 schreef:
30-11-2018 16:27
Wat wil je hier dan nu mee zeggen , dat ze dit wel kan vergeven? En van jou snap ik ook echt niet dat je nog steeds met hem bent na alles
wat hij jou heeft aangedaan. Dat heeft niks meer met liefde te maken hoor.
dat snap ik ook niet.. net of je het goed praat
Net een jaar dan al dit soort drama? Echt beter kwijt dan rijk met zijn liegende ass.
Diamantje123;

Ik gaf antwoord op haar vraag en bedoelde dat het misschien wel verstandig is om dingen na te kijken. Het kan haar beslissing makkelijker maken. Als ze nu twijfelt en ze vindt wat, dan is het makkelijker voor haar om afscheid te nemen.

Ik heb inmiddels geleerd dat niet alles is wat het lijkt. En dat mensen hier op het forum snel roepen om bij iemand weg te gaan. Waren dingen maar zo simpel zoals mensen denken. En ik wil niks goed praten. Misschien lijkt dat zo, maar dat is het zeker niet.

Ook hoeven mensen mij niet te begrijpen, dat vraag ik zeker niet. Zou ik zelf waarschijnlijk ook niet hebben gedaan als je mij dit 5 jaar geleden zou hebben verteld. Maar o.a. kinderen in de relatie maken een groot verschil dat kan ik wel zeggen.
d-purevision schreef:
30-11-2018 15:22
Ik vind het een rare situatie. Ik denk dat hij liegt. Hij toont namelijk geen begrip voor jou. In plaats daarvan legt hij de schuld bij jou: Jij bent onzeker. En hij praat je angst aan: 'Ben jij wel klaar voor een relatie?'. Dit heeft jou pijn gedaan, en vervolgens probeert hij de goede vriend uit de hangen door te zeggen: 'Ik zou zoiets toch nooit doen? Ik heb jou toch!'... Echt schijnheilig. En waar ik al helemaal de kriebels van krijg: 'Je mag in mijn telefoon kijken hoor! Dan zie je dat ik niks te verbergen heb!'. Het ligt er gewoon té dik bovenop.

Hij had direct eerlijk moeten zijn tegenover jou. Dat hij stiekem op Badoo zat, oke. Dat was niet netjes. Maar dat hij dat vervolgens ook nog eens in alle toonaarden ontkent en jou het gevoel aanpraat dat het probleem bij jou ligt...? Meid. Vertel hem dat het vertrouwen is geschaad en je niet ziet hoe het op deze manier nog goed kan komen tussen jullie. Ongeacht of hij nu liegt of niet. Nogmaals, hij legt het probleem bij jou neer, steunt je niet en toont geen begrip.
Inderdaad dit dus! Hij hangt nu de zielepiet uit dat ie niks verkeerd doet en het allemaal komt door mijn eigen onzekerheid. Ik ben vaker onzeker geweest dus daarom zei hij dat ik maar moest nadenken of ik wel toe ben aan een relatie. Maar uit eerdere ervaringen weet ik dat een onderbuikgevoel vaak klopt! Als hij het echt niet had gedaan dan lijkt het mij dat hij ook enorm verbaasd was hij dat account op badoo komt, maar dat was niet het geval. Ik weet al wel genoeg :). Vandaag is hij al vanaf 9 uur vanochtend bij een kameraar op visite omdat ie niet goed in zijn vel zit. Ik geloof het niet meer en lijkt me vrij logisch... Probeerde hem net te bellen en toen zat hij daar dus nog en zei die ik bel je als ik thuis ben uhuh.
sannedeb schreef:
30-11-2018 18:55
Diamantje123;

Ik gaf antwoord op haar vraag en bedoelde dat het misschien wel verstandig is om dingen na te kijken. Het kan haar beslissing makkelijker maken. Als ze nu twijfelt en ze vindt wat, dan is het makkelijker voor haar om afscheid te nemen.

Ik heb inmiddels geleerd dat niet alles is wat het lijkt. En dat mensen hier op het forum snel roepen om bij iemand weg te gaan. Waren dingen maar zo simpel zoals mensen denken. En ik wil niks goed praten. Misschien lijkt dat zo, maar dat is het zeker niet.

Ook hoeven mensen mij niet te begrijpen, dat vraag ik zeker niet. Zou ik zelf waarschijnlijk ook niet hebben gedaan als je mij dit 5 jaar geleden zou hebben verteld. Maar o.a. kinderen in de relatie maken een groot verschil dat kan ik wel zeggen.
Ik begrijp je wel. Je houd van iemand en het is lastig iemand zo 123 los te laten. Ik vind het zelf ook erg lastig! Vooral als je een gezin hebt doe je dit niet zomaar..
@gebrokenhart85:

Je schrijft het volgende:
"goh wat herkenbaar allemaal en ook via badoo, leek de ware man.. was zo verliefd en het bleek 1 grote leugenaar te zijn..bah.... m uit ijsselstijn iemand ervaring mee toevallig?"

Ik vind het niet netjes om een voorletter en woonplaats van iemand te noemen hier.
Je zal maar lezen hier, een naar voorgevoel hebben over je vriend of man wiens naam ook met een M begint en uit IJsselstijn komt.
Dacht er even over na en ik ken best veel mensen wiens naam met een M begint. Lijkt me wel netter om dat zinnetje weg te halen ook al noem je niet echt NAW gegevens en is de kans klein, je kan er toch een hoop ellende mee veroorzaken.

Ik kom niet uit de buurt trouwens ik vind het gewoon geen goede actie.
Dametje12 schreef:
30-11-2018 20:46
Inderdaad dit dus! Hij hangt nu de zielepiet uit dat ie niks verkeerd doet en het allemaal komt door mijn eigen onzekerheid. Ik ben vaker onzeker geweest dus daarom zei hij dat ik maar moest nadenken of ik wel toe ben aan een relatie. Maar uit eerdere ervaringen weet ik dat een onderbuikgevoel vaak klopt! Als hij het echt niet had gedaan dan lijkt het mij dat hij ook enorm verbaasd was hij dat account op badoo komt, maar dat was niet het geval. Ik weet al wel genoeg :). Vandaag is hij al vanaf 9 uur vanochtend bij een kameraar op visite omdat ie niet goed in zijn vel zit. Ik geloof het niet meer en lijkt me vrij logisch... Probeerde hem net te bellen en toen zat hij daar dus nog en zei die ik bel je als ik thuis ben uhuh.
Wat zoek je nog bij hem, wat wil je nog van hem horen?
Je wil hem spreken terwijl je wel weet hoe het zit, ik snap niet zo goed wat je nog van iemand verwacht die tegen je liegt en geen respect voor je heeft.
Alles wat ie gaat zeggen heeft toch geen waarde meer.

Waarom ga je niet bij jezelf zoeken wat je nodig hebt en eens heel goed nadenken wat jij wil en hoe je dat kunt krijgen ipv achter zo'n onderkruipsel aan te blijven rennen
Ik ben echt in paniek. 19:00 laatste appje en niks meer gehoord, tel neemtie ook niet op. Ben zelf aan het werk tot half 11 en weet echt niet wat ik nu moet! Word gek!! Rij denk ik straks even langs zijn huis maar hij is vast ergens anders of “ligt op bed”
Dametje12 schreef:
30-11-2018 22:06
Ik ben echt in paniek. 19:00 laatste appje en niks meer gehoord, tel neemtie ook niet op. Ben zelf aan het werk tot half 11 en weet echt niet wat ik nu moet! Word gek!! Rij denk ik straks even langs zijn huis maar hij is vast ergens anders of “ligt op bed”
Wil je dit nu echt doen? Die onzekerheid, achterdocht etc etc. Doe jezelf een plezier en ga bij deze man weg. Klinkt sowieso niet als een fijne relatie.
Zijn naam begint niet met een M? ;-)

Waarom zo in paniek? Serieuze vraag, batterij leeg, met vrienden biertje doen het is tenslotte vrijdagavond. Wat appte hij, ik heb een date en zet mijn mobiel op stil voorlopig?
Dan is hij nu op stap met een badoo-catch waarschijnlijk.

Next, dus. Of mis ik iets? Mogelijkheden genoeg. Hoewel, hij kan een ongeluk hebben gehad of er is een sterfgeval in zijn familie.
Je komt er nog wel achter waar hij zit of niet, nog een kwartiertje en je bent vrij ga zelf wat leuks doen en zet je mobiel op stil.
Om 20.46 heb je nog met hem gebeld om te zeggen dat hij JOU wel belt als hij thuiskomt.
Beetje overdreven om nu in paniek te raken omdat hij weliswaar wel met je gesproken heeft maar e.e.a. niet bevestigd heeft per app.

Ik ga hem steeds beter begrijpen eerlijk gezegd, hier zou ik knettergek van worden en je blokkeren. Of heeft hij dat al gedaan, kan ook nog!
Dametje12 schreef:
Maak het uit en ga asjeblieft hulp zoeken voor die gierende onzekerheid, zo onaantrekkelijk.
Dametje12 schreef:
Doe effe chill.

Je leven stopt niet hoor als dit voorbij gaat met deze fantastische vent.
Die is vast en zeker bij zijn Badoo date..
Ga lekker naar huis zometeen. En zet je telefoon uit. Je maakt jezelf echt gek zo op deze manier.
MevrouwMikMak schreef:
30-11-2018 22:21
Om 20.46 heb je nog met hem gebeld om te zeggen dat hij JOU wel belt als hij thuiskomt.
Beetje overdreven om nu in paniek te raken omdat hij weliswaar wel met je gesproken heeft maar e.e.a. niet bevestigd heeft per app.

Ik ga hem steeds beter begrijpen eerlijk gezegd, hier zou ik knettergek van worden en je blokkeren. Of heeft hij dat al gedaan, kan ook nog!
Huh? Heb helemaal niet met hem gebeld. Om 19:00 kreeg ik appje dat ie me wel belde als die weer thuis zal zijn en daarna is hij niet meer onl geweest. Toen heb ik zonet geprobeerd te bellen maar neemt niet op..
Ben er helemaal klaar mee. Niks meer gehoord en volgens mij is hij niet thuis, er brand geen licht of hij ligt te slapen.

Ik weet wel dat ik er nu helemaal klaar mee ben. Hopelijk gaat onze afspraak om 13:00 nog gewoon door zodat ik het recht in zijn gezicht kan zeggen dat ik ermee wil stoppen. Maarja, voor t zelfde geldt zit hij nu bij een ander en hoor ik gewoon helemaal niks. Echt het sloopt me en er gaat van alles nu door mijn hoofd!! Het is goed zo, ik verdien beter dan dit.
Dametje12, dit is precies wat ik bedoelde. Mindfucking. Het maakt je hoofd letterlijk ziek en je hart nog verder stuk in het vertrouwen in de mens. Tel tot honderd. Ga even rustig zitten en hou je hoofd koel. Je verdient zeker meer.
Zijn reactie is precies de zelf de als mijn man toen der tijd toen ik achter zijn T account kwam. Bozig, verontwaardigd, verwijtend.
Als iemand eerlijk is word iemand niet gauw boos. En zoekt tot de bodem uit waarom er een foto van zich zelf op staat.
Hij liegt. Klaar.

Sannedeb en ik hebben zoveel opgebouwd. Je breekt daar niet zomaar mee. Makkelijk praten voor de rest. Ik wil je sterkte wensen Sannedeb, helaas weet ik beter hoe je je voelt dan je denkt. Liefs :bigkiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven