Vriend badoo

30-11-2018 00:21 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Via een vriendin kreeg ik vanavond te horen dat ze mijn vriend op badoo zag staan. Meteen heb ik de app gedownload en zag ik inderdaad zijn profiel! Zelfs met een nieuwe foto die hij vorige week gemaakt had. Meteen heb ik hem opgebeld en hij ontkende natuurlijk. Ik heb toen hallo gestuurd en zag bij laatst online staan 1 dag geleden.

Hij blijft maar beweren dat dit echt niet kan en hij die app niet op zijn telefoon heeft. Hij zei hoe kan ik het bewijzen??? Ik was woest en hij zei daarop; weet je wat jij moet doen? Als je zo onzeker bent moet je eens goed nadenken of je wel toe bent aan een relatie. Ik ben vaker onzeker geweest namelijk. Later bood hij zijn excuses aan omdat hij ook erg geschrokken was. Ik ben naar hem toe gegaan, hij heeft de app gedownload want die app stond op dat moment niet in zijn tel (kan natuurlijk verw zijn, maar zijn profiel was nog wel actief) en hebben toen zijn account verwijderd, dit was gekoppeld aan zijn fb dus vandaar kon het verwijderd worden.

Op dat moment vertrouwde ik hem want hij gaf me echt het gevoel dat ie van niks wist. Maar die vriendin van mij zegt dat ik me niet moet laten bedonderen.

Ik heb nu geen idee wat ik moet geloven. We hebben verder een leuke relatie en hij kwam zo geloofwaardig over. Maar mijn verstand zegt dat dit ook vreemd is, maar al vaker heb ik rare verhalen over badoo gehoord.

Wat hadden jullie gedaan?
Sunnyflowergirl schreef:
30-11-2018 22:45
Die is vast en zeker bij zijn Badoo date..
Ga lekker naar huis zometeen. En zet je telefoon uit. Je maakt jezelf echt gek zo op deze manier.
Haha die gedachte helpt misschien... denk dat het nu erger wordt van binnen!

Het is of kies voor hem en vergeef het. Of het is klaar , maak jezelf niet gek
En dit dan?

Dametje12 schreef: ↑30-11-2018 20:46
Blablabla enz. enz. enz. en dan:

"Probeerde hem net te bellen en toen zat hij daar dus nog en zei die ik bel je als ik thuis ben uhuh."

Daar raak ik een beetje de draad kwijt.
Maar je hebt gelijk, alleen betwijfel ik of hij in zijn eentje ligt te slapen. Gelukkig jouw probleem niet meer.
Of ga je echt morgen naar hem toe zonder een appje of telefoontje van hem?

Ga je het nog een keer proberen, nog geappt of gebeld inmiddels?

Maar je verdient beter zeg je zelf.
Ik ben nu een beetje in de war maar ben erg moe, dat zal het zijn.
Have fun, leuke gast en duidelijk in je geïnteresseerd als ik dit zo eens lees.
Of have fun met een ander die jou wel verdient. Wel stoppen met denken nu, je hebt besloten dat het een l*l is die jou niet waard is.

Next!
Als hij echt om je gaf kroop hij voor je... dan stelde hij je ook nu gerust, deze avond. Zeker na wat er voor gevallen is. En geen contact geven. Ronduit misselijk makend. Trek je conclusies TO.
MevrouwMikMak schreef:
01-12-2018 00:09
En dit dan?

Dametje12 schreef: ↑30-11-2018 20:46
Blablabla enz. enz. enz. en dan:

"Probeerde hem net te bellen en toen zat hij daar dus nog en zei die ik bel je als ik thuis ben uhuh."

Daar raak ik een beetje de draad kwijt.
Maar je hebt gelijk, alleen betwijfel ik of hij in zijn eentje ligt te slapen. Gelukkig jouw probleem niet meer.
Of ga je echt morgen naar hem toe zonder een appje of telefoontje van hem?

Ga je het nog een keer proberen, nog geappt of gebeld inmiddels?

Maar je verdient beter zeg je zelf.
Ik ben nu een beetje in de war maar ben erg moe, dat zal het zijn.
Have fun, leuke gast en duidelijk in je geïnteresseerd als ik dit zo eens lees.
Of have fun met een ander die jou wel verdient. Wel stoppen met denken nu, je hebt besloten dat het een l*l is die jou niet waard is.

Next!
Hij appte dat ie niet kon opnemen en daarom dus mij later zou bellen.
Kreeg zonet een app: sorry lieverd was in slaap gevallen en word nu ineens wakker en ben misselijk..

Ik heb er niet op gereageerd, ben er zo klaar mee bah! Alsof ik het nog moet geloven.
Dametje12: je MOET helemaal niks, ook niet geloven wat hij zegt.
Hij was dus bij zijn vrienden in slaap gevallen haha wat een leip.
"ineens" wakker worden en nog misselijk ook.

Ik zou appen dat je eraan komt met een pan versterkende soep en dan je mobiel uitzetten.
Laat hem maar proberen zijn date z.s.m. de deur uit te werken, lachen!
En als hij echt slaapt, naar huis was gegaan nog geen man overboord, je bent er tenslotte allang klaar mee al weet hij dat niet. Komt ie vanzelf wel achter, have fun!
Je zou hem bijna thuis opwachten.... Kijken of hij er is. Wat een mafklapper. Hij weet het mooi te vertellen haha. Misselijk en slapen van 19 tot 0.45 uur, knap.

Meid voor nu let it go! Probeer ademhaling oefeningen of deze: helpt mij enorm soms....
Sterkte, laat je morgen nog wat weten? Twijfel niet aan jezelf!!

https://youtu.be/_0HbC63WnbA
MevrouwMikMak schreef:
01-12-2018 00:52
Dametje12: je MOET helemaal niks, ook niet geloven wat hij zegt.
Hij was dus bij zijn vrienden in slaap gevallen haha wat een leip.
"ineens" wakker worden en nog misselijk ook.

Ik zou appen dat je eraan komt met een pan versterkende soep en dan je mobiel uitzetten.
Laat hem maar proberen zijn date z.s.m. de deur uit te werken, lachen!
En als hij echt slaapt, naar huis was gegaan nog geen man overboord, je bent er tenslotte allang klaar mee al weet hij dat niet. Komt ie vanzelf wel achter, have fun!
Ik denk dat ie wil beweren dat ie naar huis was gegaan van zijn kameraad, is gaan liggen en in slaap gevallen. Ja hoor van 19:00 tot 00:30 lig je ineens te slapen zeker? Ik weet gelukkig wel beter en heb nu ineens 3 gemiste oproepen. Ik laat hem nu wel even zweten!!
xdiana84x schreef:
01-12-2018 00:56
Je zou hem bijna thuis opwachten.... Kijken of hij er is. Wat een mafklapper. Hij weet het mooi te vertellen haha. Misselijk en slapen van 19 tot 0.45 uur, knap.

Meid voor nu let it go! Probeer ademhaling oefeningen of deze: helpt mij enorm soms....
Sterkte, laat je morgen nog wat weten? Twijfel niet aan jezelf!!

https://youtu.be/_0HbC63WnbA
Dankjewel! Ik zal eens gaan luisteren. Ik ben er op dit moment heel rustig onder, terwijl ik me vanavond zo onrustig en onzeker nog voelde. Ik weet gewoon echt zeker dat dit niet klopt. Hoop dat ik me zo blijf voelen zoals nu en hem morgen kei hard kan dumpen. Het liefst praat ik even helemaal niet meer met hem, helemaal geen zin in!

Ik laat het morgen sowieso wel even weten :) .
Sorry in opwelling geschreven maar toch te privé
smileklik wijzigde dit bericht op 01-12-2018 02:50
96.50% gewijzigd
Drie gemiste oproepen :-)

Laat maar lekker zweten, hij is toch al misselijk.
Dat hij de hele avond heeft liggen slapen is jammer maar NU ben jij moe, ja toch?
Wat een sukkel zeg, echt! Laten wandelen, das niks. Je onrust zakt wel weer als je weet dat de onrust voortkwam door zijn vreemde gedrag. Ik vertrouw het voor geen meter, sorry.
Sterkte ook, niet leuk maar beter nu weten waar je aan toe bent. Hoop dat je toch een fijn weekend hebt.
Dametje12 schreef:
01-12-2018 01:10
Ik denk dat ie wil beweren dat ie naar huis was gegaan van zijn kameraad, is gaan liggen en in slaap gevallen. Ja hoor van 19:00 tot 00:30 lig je ineens te slapen zeker? Ik weet gelukkig wel beter en heb nu ineens 3 gemiste oproepen. Ik laat hem nu wel even zweten!!
Nou meid geef hen van katoen je laat hem vast enorm zweten.

Hij heeft gewoon lol, geeft helaas niks om jouw gevoel jij bent al dagen in paniek maar nu hou je jezelf voor dat je hem laat zweten door niet op te nemen. Vreemde denkwijze gaat het wel??
Hij is waarschijnlijk opgelucht dat je niet opnam ik denk niet dat ie enorm aan het zweten is, sorry :facepalm:

Ga in therapie en lap jezelf op.. echt je geeft jezelf een cadeau voor het leven.
Volgens jullie zou ik dus vreemd gaan want account op Badoo.

Badoo is een vreemde site, ook ik ben lid terwijl ik mij uitgeschreven heb.
Ook de recente profielfoto van mijn fb staat daar op. Er is een koppeling fb-Badoo die je op een speciale manier moet ontkoppelen zowel op Badoo als op FB zelf. Ik heb daar al eens mailtjes
over gestuurd naar fb en Badoo. Volgens Badoo ben ik ontkoppeld, maar ik sta er nog steeds op.
Ik heb de hoop opgegeven, het profiel helemaal leeg gemaakt. Alleen mijn foto en leeftijd en woonplaats staan er nog op en dat ik kinderen heb. Het heeft iets met de koppeling te maken. Partner weet er van, en gelukkig heeft hij het zelfde met Lexa.
Ik zie dat nog iemand dat heeft, met regelmaat krijgt partner mailtjes van Lexa. Hij is er toch echt uitgeschreven.

Ik zou dus voorzichtig zijn om iemand zomaar te beschuldigen van “vreemdgaan”. Het hoeft dus echt niet zo in elkaar te zitten.
Je partner kan nu niks goed doen, bij alles wat hij doet of zegt wantrouw je hem.
Ik reageerde net als je partner, ik was mij nergens van bewust. Heb partner uitgescholden omdat hij mij wantrouwde etc.

Ps ik dacht ook dat badoo een soort van nieuwe Hyves/fb was. Toen Badoo net bestond was dat ook de vergelijking die gemaakt werd. Net als wat Google+ ook heeft. Nu schijnt het een datingpagina te zijn.

Hier gelukkig doordat ik mailde met Badoo en fb(die nu jaar later nog steeds niks van zich heeft laten horen) het “vertrouwen”van partner terug gekregen. Toen ook hij mails bleef krijgen van Lexa was het wel duidelijk voor ons. Het lijkt alsof je er niet vanaf komt.
Alsof die datingsites t express doen, relatie gaat voorbij door dit gezeik zodat iemand weer actief wordt op hun dating site.
anoniem_63e18672496e7 wijzigde dit bericht op 01-12-2018 06:59
17.14% gewijzigd
Ja en die site plaats wekelijks de nieuwste foto's van diegene op zijn profiel!
MissMaran schreef:
01-12-2018 06:57
Ja en die site plaats wekelijks de nieuwste foto's van diegene op zijn profiel!
Ja wanneer jij een nieuwe (profiel) foto plaatst op fb komt deze ook op Badoo.
Of een foto uit het mapje “foto’s van jou” wanneer je op alle foto’s klikt in je fb.
MissMaran schreef:
01-12-2018 06:52
Nou meid geef hen van katoen je laat hem vast enorm zweten.

Hij heeft gewoon lol, geeft helaas niks om jouw gevoel jij bent al dagen in paniek maar nu hou je jezelf voor dat je hem laat zweten door niet op te nemen. Vreemde denkwijze gaat het wel??
Hij is waarschijnlijk opgelucht dat je niet opnam ik denk niet dat ie enorm aan het zweten is, sorry :facepalm:

Ga in therapie en lap jezelf op.. echt je geeft jezelf een cadeau voor het leven.
Waarom?
Haha die therapie die altijd maar wordt aangeraden bij ieder wissewasje.

Dat in slaap vallen bij vrienden..een veelgebruikte smoes. Heb hem ook vaak gehoord. Meestal zette hij dan zijn telefoon uit, zogenaamd leeg. Kon dan pas de volgende ochtend bellen als hij thuis zijn telefoon had opgeladen.
En ik was de gek omdat ik het niet geloofde. Ik mocht zelfs zijn vrienden bellen..hij wist goed dat ik dat nooit zou doen. En als ik dat wel deed, dan zouden die vrienden sowieso wel voor hem liegen.
Of dat badooverhaal nou klopt of niet, ik denk dat het heel verstandig is als je deze jongen uit je leven bant.
...
Anárion schreef:
01-12-2018 08:15
Haha die therapie die altijd maar wordt aangeraden bij ieder wissewasje.

Dat in slaap vallen bij vrienden..een veelgebruikte smoes. Heb hem ook vaak gehoord. Meestal zette hij dan zijn telefoon uit, zogenaamd leeg. Kon dan pas de volgende ochtend bellen als hij thuis zijn telefoon had opgeladen.
En ik was de gek omdat ik het niet geloofde. Ik mocht zelfs zijn vrienden bellen..hij wist goed dat ik dat nooit zou doen. En als ik dat wel deed, dan zouden die vrienden sowieso wel voor hem liegen.
Of dat badooverhaal nou klopt of niet, ik denk dat het heel verstandig is als je deze jongen uit je leven bant.
Ik snap het ook niet. Helemaal voor therapie als mensen zich bijvoorbeeld langdurig slecht laten behandelen maar ik zie verder niet echt ongezond gedrag bij TS. Ze is ergens achter gekomen en dat maakt haar van streek; helemaal normaal toch? Ze heeft zelf geconcludeerd dat dit hem niet gaat worden; die dingen gebeuren. Dat liegen maakt het wel extra kut maar daar komt ze wel overheen.
vivautrecht85 schreef:
01-12-2018 08:24
Ik snap het ook niet. Helemaal voor therapie als mensen zich bijvoorbeeld langdurig slecht laten behandelen maar ik zie verder niet echt ongezond gedrag bij TS. Ze is ergens achter gekomen en dat maakt haar van streek; helemaal normaal toch? Ze heeft zelf geconcludeerd dat dit hem niet gaat worden; die dingen gebeuren. Dat liegen maakt het wel extra kut maar daar komt ze wel overheen.
Ja verder heb ik nooit iets achter hem gezocht en om dan meteen therapie te gaan volgen? Ik denk dat 90% van de mensheid dan wel bij een psycholoog mag gaan lopen, tjonge. Hij beweerde dat ie wel naar huis was gegaan, even was gaan liggen en in slaap was gevallen maar dit geloof ik niet. Eerst al dat van gisteren en nu dit. Ik voelde me al erg kl*te en dan dit erbij en trek ik niet. Had juist wat steun verwacht van hem als dat van badoo niet waar zou zijn. Ik wil een stabiele relatie waarin ik iemand echt kan vertrouwen, dit maakt mij ontzettend onzeker dus ben er echt klaar mee zo.
Ik vind het topic wel vrij extreem worden. Als je even rondneust op badoo is niet netjes, maar betekent ook weer niet dat je met een ander in bed ligt?! Worden allemaal aannames gedaan. Kalmeer jezelf en ga praten met je vriend. Als je daarna nog denkt ik wil echt niet meer verder, maak je het op normale wijze uit. Termen als keihard dumpen, laten zweten, vind ik nogal puberaal.
vivautrecht85 schreef:
01-12-2018 07:51
Waarom?
Omdat ze in iedere post zegt dat ze zo onzeker is.
Aardvarkentje schreef:
01-12-2018 09:28
Ik vind het topic wel vrij extreem worden. Als je even rondneust op badoo is niet netjes, maar betekent ook weer niet dat je met een ander in bed ligt?! Worden allemaal aannames gedaan. Kalmeer jezelf en ga praten met je vriend. Als je daarna nog denkt ik wil echt niet meer verder, maak je het op normale wijze uit. Termen als keihard dumpen, laten zweten, vind ik nogal puberaal.
Ben het hier helemaal mee eens. Dat van Badoo laat ik nog in het midden maar wanneer mijn vriend bij een vriend is, ga ik hem echt niet meerdere keren appen, laat staan proberen bellen. We appen dan wel eens iets maar ik laat die man verder met rust en merk het wel wanneer hij terug thuis is.
Kan me best voorstellen dat ze wat bier op hebben en je dan in slaap valt en misselijk bent. Wat een aannames hier.
SuperWijf schreef:
01-12-2018 07:02
Ja wanneer jij een nieuwe (profiel) foto plaatst op fb komt deze ook op Badoo.
Of een foto uit het mapje “foto’s van jou” wanneer je op alle foto’s klikt in je fb.
Ook op Badoo gezeten, maar zo werkt dat niet. Zeker sinds de avg is zoiets streng verboden.
Dametje12 schreef:
01-12-2018 09:14
Ja verder heb ik nooit iets achter hem gezocht en om dan meteen therapie te gaan volgen? Ik denk dat 90% van de mensheid dan wel bij een psycholoog mag gaan lopen, tjonge. Hij beweerde dat ie wel naar huis was gegaan, even was gaan liggen en in slaap was gevallen maar dit geloof ik niet. Eerst al dat van gisteren en nu dit. Ik voelde me al erg kl*te en dan dit erbij en trek ik niet. Had juist wat steun verwacht van hem als dat van badoo niet waar zou zijn. Ik wil een stabiele relatie waarin ik iemand echt kan vertrouwen, dit maakt mij ontzettend onzeker dus ben er echt klaar mee zo.
Uitmaken dus
SuperWijf schreef:
01-12-2018 06:54
Volgens jullie zou ik dus vreemd gaan want account op Badoo.

Badoo is een vreemde site, ook ik ben lid terwijl ik mij uitgeschreven heb.
Ook de recente profielfoto van mijn fb staat daar op. Er is een koppeling fb-Badoo die je op een speciale manier moet ontkoppelen zowel op Badoo als op FB zelf. Ik heb daar al eens mailtjes
over gestuurd naar fb en Badoo. Volgens Badoo ben ik ontkoppeld, maar ik sta er nog steeds op.
Ik heb de hoop opgegeven, het profiel helemaal leeg gemaakt. Alleen mijn foto en leeftijd en woonplaats staan er nog op en dat ik kinderen heb. Het heeft iets met de koppeling te maken. Partner weet er van, en gelukkig heeft hij het zelfde met Lexa.
Ik zie dat nog iemand dat heeft, met regelmaat krijgt partner mailtjes van Lexa. Hij is er toch echt uitgeschreven.

Ik zou dus voorzichtig zijn om iemand zomaar te beschuldigen van “vreemdgaan”. Het hoeft dus echt niet zo in elkaar te zitten.
Je partner kan nu niks goed doen, bij alles wat hij doet of zegt wantrouw je hem.
Ik reageerde net als je partner, ik was mij nergens van bewust. Heb partner uitgescholden omdat hij mij wantrouwde etc.

Ps ik dacht ook dat badoo een soort van nieuwe Hyves/fb was. Toen Badoo net bestond was dat ook de vergelijking die gemaakt werd. Net als wat Google+ ook heeft. Nu schijnt het een datingpagina te zijn.

Hier gelukkig doordat ik mailde met Badoo en fb(die nu jaar later nog steeds niks van zich heeft laten horen) het “vertrouwen”van partner terug gekregen. Toen ook hij mails bleef krijgen van Lexa was het wel duidelijk voor ons. Het lijkt alsof je er niet vanaf komt.
Alsof die datingsites t express doen, relatie gaat voorbij door dit gezeik zodat iemand weer actief wordt op hun dating site.
Herkenbaar! Ook ik ben ooit door een vriend benaderd voor Badoo. Dacht dat het een soort Hyves was. Niets meer mee gedaan vervolgens en misschien bestaat dat account nog wel. Geen idee eigenlijk. En de foto-link? Door de koppeling tussen Facebook en Badoo zou het idd zo maar kunnen dat foto's automatisch geüpdate worden. Badoo kan immers door de koppeling al je foto's zien en een bepaalde foto tonen. Keuze op basis van algoritme. Die laatste optie heeft Tinder ook volgens mij..

Maar TO, het kwaad is al geschiedt. Je bent er klaar mee. Zet er een punt achter vandaag en kijk niet meer om. Verdiep je ook niet meer in de materie om er dan (misschien) achter te komen dat je vriend zich echt van geen kwaad bewust is. (Ik zeg niet dat hij onschuldig is, maar geef alleen maar aan dat zij verhaal best een zou kunnen kloppen.

Tot slot: op de bank in slaap vallen tot ongeveer 00:30? That's my middle name :)
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven