vriend bedriegt mij

15-05-2010 14:51 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Normaal post ik hier niet zoveel, maar ik moet echt even iets kwijt! Hopelijk lucht het op.

Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriend mij bedriegt. Hij gaat regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en blijkbaar ontmoet hij daar dus vrouwen als hij uitgaat ofzo.

Er zijn in het verleden al dingen gebeurd waardoor ik hem al niet meer 100% vertrouw (niet 'echt' vreemdgaan, maar meer mailtjes/smsjes/ed), en gisteravond zag ik bij hem iets op internet waardoor ik weer dit gevoel kreeg.

Ik heb vandaag zijn mail gelezen, heel slecht I know, maar niet ontrecht blijkt dus. Blijkbaar heeft hij in het buitenland een vrouw ontmoet en nog meerdere keren daar met haar afgesproken, ze hebben 'geknuffeld' en hebben nu dus nog steeds contact via sms en msn. Ik heb dit msn gesprek gelezen en er stonden zelfs dingen in als 'dan kom je toch naar mijn hotel, of zal ik naar jou huis komen', dat ze elkaar missen, ed. Volgens mij kon ik er uit opmaken dat er nog niet echt iets is gebeurd, maar volgende week gaat hij weer, dus het zal me niets verbazen...

Maar nu weet ik dus niet goed wat ik moet doen! Hij is nu niet thuis, vanavond pas en ik zit hier al de hele tijd te huilen. Hem confronteren? Dan weet hij wel dat ik op z'n computer gezocht heb?

En volgende week gaat hij dus weer 2 dagen daarheen....

Natuurlijk denk ik ook direct: dumpen! Maar het is zó moeilijk en ik voel me zo k*t nu. Hopelijk hebben jullie wat wijze woorden, het lucht in ieder geval al op om dit even van me af te typen.

Groetjes,

Vivaforummm
quote:Kleintjecool schreef op 15 mei 2010 @ 18:26:

Misschien heb ik het gemist hoor maar van wanneer is dat msn-gesprek eigenlijk?Het zijn een aantal gesprekken, vanaf eind maart tm begin mei Dus zowel recent als al een tijdje bezig.
quote:Kleintjecool schreef op 15 mei 2010 @ 18:26:

Misschien heb ik het gemist hoor maar van wanneer is dat msn-gesprek eigenlijk?

Dat zat ik me ook af te vragen. Hoe lang is dit al gaande?

Hij neemt wel een behoorlijk risico dat je er zo bij kan. Maar kennelijk ging hij ervan uit dat je toch niet zou kijken.
Ooooooooooooooooh sorry daar was je antwoord al!

Vergis je niet hoor, zo'n gesprek mondt uit in allerlei welles-nietes verhalen, huilpauzesen drama's met tassen pakken en weer naast je neer zetten. Tenminste, zo'n dramaqueen was ik wel vroeger...
Hij heeft al die tijd gelogen natuurlijk. Er bestaan notoire vreemdgangers, daar is niks aan te doen.
quote:liefkleinwatermannetje schreef op 15 mei 2010 @ 18:28:

[...]

Dat zat ik me ook af te vragen. Hoe lang is dit al gaande?

Hij neemt wel een behoorlijk risico dat je er zo bij kan. Maar kennelijk ging hij ervan uit dat je toch niet zou kijken.Of juist wel...dat gevoel krijg ik een beetje of hij durft grote risico's te nemen. Hij weet dat je het al eerder heb gedaan namelijk, in zijn computer kijken
Dat hij er al vanuit zou gaan dat ik toch wel niet zou kijken zou voor mij al vernederend zijn. "Die domme doos heb ik toch wel in de tang dus ik hoef niet eens voorzichtig te zijn." Dat idee.
quote:Digitalis schreef op 15 mei 2010 @ 18:31:

Dat hij er al vanuit zou gaan dat ik toch wel niet zou kijken zou voor mij al vernederend zijn. "Die domme doos heb ik toch wel in de tang dus ik hoef niet eens voorzichtig te zijn." Dat idee.Exact. Ook meegemaakt. 'Ze komt er toch niet achter'. Gatver, zeg.
Logisch dat je gevoel nog volop 'ja' schreeuwt en je verstand al wat meer 'nee'. Maar je weet ergens ook wel dat het nooit meer wordt wat het was. Ik begrijp dat je die laatste strohalm nog wilt vastgrijpen, maar hij gaat er echt geen enkele goede reden voor hebben of ook maar iets kunnen zeggen wat jou gerust maakt of beter doet voelen.

Dus aub: laat je straks niet inpalmen door zijn ev. excuses ('betekent niet wat je denkt, ze is maar gewoon een vriendin, ....'). Daarom dat het me beter leek de confrontatie niet aan te gaan, omdat je er nu nog 'te zwak' instaat. En blijf daar straks zeker niet langer dan nodig!!
Misschien is het voor hem wel die spanning ofzo.. Dat hij met andere vrouwen wil mailen/msnen en dat het spannend is als ik erachter kom.. Vorige keer heb ik 'm ook vergeven natuurlijk.

En er stonden een paar mailtjes in z'n mailbox, maar waarom wis je die niet dan?? Dat snap ik echt niet hoor!! Verder heb ik dus een msn gesprek, maar dat is ook uit ervaring dat ik daar heb gekeken.
quote:frizzy schreef op 15 mei 2010 @ 18:29:

Ooooooooooooooooh sorry daar was je antwoord al!

Vergis je niet hoor, zo'n gesprek mondt uit in allerlei welles-nietes verhalen, huilpauzesen drama's met tassen pakken en weer naast je neer zetten. Tenminste, zo'n dramaqueen was ik wel vroeger...Tja zo ben ik ook een beetje, maar ben vaak wel redelijk stil. Zou echt willen dat ik veel sterker was.. maar goed dat ga ik (oa hiervan) vast wel leren.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:34:

Misschien is het voor hem wel die spanning ofzo.. Dat hij met andere vrouwen wil mailen/msnen en dat het spannend is als ik erachter kom.. Vorige keer heb ik 'm ook vergeven natuurlijk.

Dat zou wel lichtelijk ziekelijk zijn hoor...
quote:Kleintjecool schreef op 15 mei 2010 @ 18:36:

[...]

Dat zou wel lichtelijk ziekelijk zijn hoor...Wat een understatement. Het is een afschuwelijke rotstreek.
Geen verklaringen zoeken, het meest voor de hand liggende is meestal ook het geval en in deze is dat roekeloosheid mbt vreemdgaan.
De spanning van het 'nieuwe vrouwen zoeken' en de vertrouwdheid van een vriendin waar je vastigheid bij hebt. Ja jammer, je kan niet alles hebben, en deze meneer wil het blijkbaar wel.

Misschien is het inderdaad dat je hem vergeven hebt vorige keer. Misschien denkt hij daarom inderdaad dat hij er ook deze keer mee wegkomt. Dan wordt er dus gewoon met je gespeeld.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:35:

[...]

Tja zo ben ik ook een beetje, maar ben vaak wel redelijk stil. Zou echt willen dat ik veel sterker was.. maar goed dat ga ik (oa hiervan) vast wel leren.Als je nu een streep onder je relatie zet dan ben je supersterk. Echt.
zou hij die reis nog eventueel kunnen annuleren?
quote:frizzy schreef op 15 mei 2010 @ 18:38:

[...]

Wat een understatement. Het is een afschuwelijke rotstreek.

Ja. Maar het zou wel kunnen toch?

En weet je, vooral omdat dit dus de tweede keer is!!! Ik heb 'm vorige keer gewoon gezegd van als je mij niet leuk genoeg vindt/met andere vrouwen wil afspreken moet je gewoon deze relatie verbreken. Wees een vent!

Maar nee hoor, hij had er spijt van, zou het nooit meer doen, wilde absoluut samen verder, blablabla..

Ik heb 'm gewoon gezegd stop met ons als je dit soort dingen wil doen, maar hij blijft gewoon dit soort dingen doen!!
Ha, reis annuleren met als reden 'ja ehm het zit zo ik ging mijn vriendin dus bedriegen en heb mijn mails niet weggetieft, kan ik nog annuleren of hoe zit dat?' Pech voor 'm lijkt me. Als jij het beheer hebt, snel omboeken zodat je alleen kunt of met een vriendin.
quote:lotte3500 schreef op 15 mei 2010 @ 18:39:

zou hij die reis nog eventueel kunnen annuleren?Nee...
En ik sluit me wederom aan bij Enneaaa. Je doet het goed, meissie! Succes de komende uren.

Tssss... complete pagina over het hoofd gezien. Solly!
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Digitalis schreef op 15 mei 2010 @ 18:41:

Ha, reis annuleren met als reden 'ja ehm het zit zo ik ging mijn vriendin dus bedriegen en heb mijn mails niet weggetieft, kan ik nog annuleren of hoe zit dat?' Pech voor 'm lijkt me. Als jij het beheer hebt, snel omboeken zodat je alleen kunt of met een vriendin.Het is voor z'n werk, dus kan er zelf niets aan doen.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:41:

[...]

En weet je, vooral omdat dit dus de tweede keer is!!! Ik heb 'm vorige keer gewoon gezegd van als je mij niet leuk genoeg vindt/met andere vrouwen wil afspreken moet je gewoon deze relatie verbreken. Wees een vent!

Maar nee hoor, hij had er spijt van, zou het nooit meer doen, wilde absoluut samen verder, blablabla..

Ik heb 'm gewoon gezegd stop met ons als je dit soort dingen wil doen, maar hij blijft gewoon dit soort dingen doen!!Hij heeft dus niet genoeg respect voor je. Het laat hem siberisch koud wat je vindt. Daar komt het op neer. En zonder respect geen relatie, hij heeft z'n kans gehad lijkt me. Het is zijn keuze he, hij wordt niet gedwongen.
En we zouden over 2 weken op vakantie gaan, van de week nog alle reisgidsen ed doorgenomen samen.

Had er zooo veel zin in, 3 weken lekker samen, ook nog eens extra rot. Plus: gaat geld kosten om te annuleren :(
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:41:

[...]

Ik heb 'm gewoon gezegd stop met ons als je dit soort dingen wil doen, maar hij blijft gewoon dit soort dingen doen!!Komt op mij dus over als een knap staaltje arrogantie of grote roekeloosheid
quote:Lys schreef op 15 mei 2010 @ 18:42:

En ik sluit me wederom aan bij Enneaaa. Je doet het goed, meissie! Succes de komende uren.

Tssss... complete pagina over het hoofd gezien. Solly!

Dank je wel!

Ja het gaat snel he ;) maar ik ben echt super blij met alle reacties! Anders weet ik echt niet wat ik moest doen nu hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven