vriend bedriegt mij

15-05-2010 14:51 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Normaal post ik hier niet zoveel, maar ik moet echt even iets kwijt! Hopelijk lucht het op.

Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriend mij bedriegt. Hij gaat regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en blijkbaar ontmoet hij daar dus vrouwen als hij uitgaat ofzo.

Er zijn in het verleden al dingen gebeurd waardoor ik hem al niet meer 100% vertrouw (niet 'echt' vreemdgaan, maar meer mailtjes/smsjes/ed), en gisteravond zag ik bij hem iets op internet waardoor ik weer dit gevoel kreeg.

Ik heb vandaag zijn mail gelezen, heel slecht I know, maar niet ontrecht blijkt dus. Blijkbaar heeft hij in het buitenland een vrouw ontmoet en nog meerdere keren daar met haar afgesproken, ze hebben 'geknuffeld' en hebben nu dus nog steeds contact via sms en msn. Ik heb dit msn gesprek gelezen en er stonden zelfs dingen in als 'dan kom je toch naar mijn hotel, of zal ik naar jou huis komen', dat ze elkaar missen, ed. Volgens mij kon ik er uit opmaken dat er nog niet echt iets is gebeurd, maar volgende week gaat hij weer, dus het zal me niets verbazen...

Maar nu weet ik dus niet goed wat ik moet doen! Hij is nu niet thuis, vanavond pas en ik zit hier al de hele tijd te huilen. Hem confronteren? Dan weet hij wel dat ik op z'n computer gezocht heb?

En volgende week gaat hij dus weer 2 dagen daarheen....

Natuurlijk denk ik ook direct: dumpen! Maar het is zó moeilijk en ik voel me zo k*t nu. Hopelijk hebben jullie wat wijze woorden, het lucht in ieder geval al op om dit even van me af te typen.

Groetjes,

Vivaforummm
quote:Kleintjecool schreef op 15 mei 2010 @ 19:07:

Misschien weet zij helemaal niet dat hij een vriendin heeft, kon je dat opmaken uit het msn-verhaal?Volgens mij wist ze het niet, maargoed moeilijk om over haar aardig te praten, als kan ze er niets aan doen. Als ik het bij trut laat vind ik het eigenlijk nog best netjes..
Liegen is liegen of het nou volgt op bewust of onbewust opzoeken van. Het zou mij niet gaan dat hij een ander zou kunnen ontmoeten het gaat er voor mij om dat hij niet direct meedeelt en zoals in jouw geval al maanden bewust liegt tegen je.

Of naja zoals sommigen het verkiezen te zeggen: ik lieg niet ik heb alleen niet alles vertelt. (wat ik een jezelf een rad voor de ogen uitspraak draaien vindt)

Het liegen over maakt het zo disrespectvol.
heel veel sterkte meis,

Denk er aan hij is de gene die fout is. Kies voor je zelf, als jij jezelf lief hebt kan niets in je weg staan!
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 19:09:

[...]

Volgens mij wist ze het niet, maargoed moeilijk om over haar aardig te praten, als kan ze er niets aan doen. Als ik het bij trut laat vind ik het eigenlijk nog best netjes..Snap ik maar zou m'n onaardigheid vooral op je vriend richten, van hem weet je zeker dat hij fout bezig is geweest. En misschien is dat zijn kick wel, af en toe een wat minder intelligente vrouw, geeft macht...
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 19:05:

[...]

Dat doet me ook echt pijn, dat hij gewoon denkt dit mij allemaal wel even te kunnen flikken.. Twee keer nog wel! Waarvan ik weet dan natuurlijk, wie weet..

Natuurlijk moet ik kiezen voor mezelf, dat ga ik ook doen. Ik wil 'm niet vergeven maar weet dat dat best moeilijk gaat worden, als hij dit wel gaat proberen.

Maar als ik hier zo zit, in zijn huis, zijn spullen, alles doet me wel aan iets denken. Steeds denk ik bij alles; nou dat was dan de laatse keer, laatste keer hier thee gezet, voor het laatst samen op de bank filmpje kijken, enz. Dat doet echt zo'n pijn. Ik weet dat het over is, maar ik wil het nog helemaal niet! Waarom verpest hij alles?? Voor een stom mokkel dat in het buitenland woont, waar hij toch nooit iets mee gaat beginnen.. onze relatie op het spel zetten.

Dat doet me trouwens nog een beetje goed: niet lullig opvatten maar m'n vriend is hoog opgeleid ik doen universiteit en uit die gesprekken, ze spreekt amper engels, kon de meeste zinnen niet eens begrijpen, werkt daar in een café.. terwijl m'n vriend juist valt op slimme vrouwen/meisjes?

Nogmaals: niet lullig opvatten dit, niets tegen opleidingen als mbo (zelf genoeg vrienden die dit doen), maar gewoon omdat m'n vriend heel duidelijk is over dat hij dit onaantrekkelijk vindt.

Ze kwam echt heeel erg dom over in dat gesprek, en dit zeg ik niet omdat ze een trut is (wel een beetje ;)).Wat wil je hier nou mee zeggen?????? dit moet je nu gewoon niet meer boeien, het is over en uit. Hij bedriegt je! Het is duidelijk dat hij haar interessant vindt.. mbo of universiteit.. who cares (misschien wil die de sleur in jullie relatie een beetje verbreken).Het gaat erom dat wat hij doet niet fair is, dom of slim, blond of bruin, dik of dun. Maakt niet uit.
quote:liefkleinwatermannetje schreef op 15 mei 2010 @ 19:02:

[...]

Voor mij zou het uitmaken. Bewust op zoek gaan naar iemand in het land waar je wel eens voor zaken naartoe moet, wijst op een andere insteek dan iemand zomaar toevallig ontmoeten en het klikt.

Van te voren iemand op internet zoeken wijst op het op zoek zijn naar sex in mijn beleving. Iemand spontaan ontmoeten en contact onderhouden wijst voor mij op een andere beleving: een romance. Een romance zou ik erger vinden, persoonlijk.

Dat is mijn beleving hoor, misschien ervaar jij het wel heel anders, en daar moet je je door laten leiden.

Ik snap je wel.

Maar ik denk eigenlijk dat hij gewoon in dat land opzoek is gegaan naar sex. Want (dat bedoel ik ook met m'n vorige post) volgens mij is het totaal geen relatiemateriaal oid. Ze is volgens mij een meisje waarmee je makkelijk sex kunt hebben, en als je dan af en toe nog wat lieve dingen op msn zegt staat ze de volgende keer weer klaar.

Niet een leuke, lieve dame ofzo waar hij misschien echt verliefd op zou worden.

Maargoed dit alles is natuurlijk alleen obv een msn gesprek, dus ik weet het niet zeker.
quote:Kleintjecool schreef op 15 mei 2010 @ 19:11:

[...]

Snap ik maar zou m'n onaardigheid vooral op je vriend richten, van hem weet je zeker dat hij fout bezig is geweest. En misschien is dat zijn kick wel, af en toe een wat minder intelligente vrouw, geeft macht...

Ps...als zij het niet weet houdt hij dus twee vrouwen voor de gek
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 19:09:

f naja zoals sommigen het verkiezen te zeggen: ik lieg niet ik heb alleen niet alles verteld. (wat ik jezelf een rad voor de ogen uitspraak draaien vind)OOOOOh daar heb ik zo een hekel aan.
quote:anneloesze schreef op 15 mei 2010 @ 19:11:

[...]

Wat wil je hier nou mee zeggen?????? dit moet je nu gewoon niet meer boeien, het is over en uit. Hij bedriegt je! Het is duidelijk dat hij haar interessant vindt.. mbo of universiteit.. who cares (misschien wil die de sleur in jullie relatie een beetje verbreken).Het gaat erom dat wat hij doet niet fair is, dom of slim, blond of bruin, dik of dun. Maakt niet uit.Ik bedoel meer dat ze volgens mij niet echt relatiemateriaal is, maar dat m'n vriend dus meer gewoon uit was op sex.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 19:05:

[...]

ze spreekt amper engels, kon de meeste zinnen niet eens begrijpen, werkt daar in een café.. terwijl m'n vriend juist valt op slimme vrouwen/meisjes?

Nogmaals: niet lullig opvatten dit, niets tegen opleidingen als mbo (zelf genoeg vrienden die dit doen), maar gewoon omdat m'n vriend heel duidelijk is over dat hij dit onaantrekkelijk vindt.

Ze kwam echt heeel erg dom over in dat gesprek, en dit zeg ik niet omdat ze een trut is (wel een beetje ;)).Voor sex is niet persé intelligentie nodig.
Ik ben tussendoor even weggeweest...jee, dus je gaat echt op hem wachten...

Besef je dat hij het gesprek dat jullie vanavond gaan voeren al maanden aan het voorbereiden is? Hij heeft waarschijnlijk allang bedacht hoe jij zal reageren als je het ontdekt en met welk verhaal en welke houding hij er vervolgens het beste vanaf komt.
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 19:14:

[...]

Voor sex is niet persé intelligentie nodig.Dat wilde ik aangeven ja, volgens mij was ie gewoon bewust op zoek naar sex daar. En houdt hij haar ook tevreden door wat aandacht, zodat ze straks weer fijn klaar staat ligt.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 19:12:

[...]

Ik snap je wel.

Maar ik denk eigenlijk dat hij gewoon in dat land opzoek is gegaan naar sex. Want (dat bedoel ik ook met m'n vorige post) volgens mij is het totaal geen relatiemateriaal oid. Ze is volgens mij een meisje waarmee je makkelijk sex kunt hebben, en als je dan af en toe nog wat lieve dingen op msn zegt staat ze de volgende keer weer klaar.

Niet een leuke, lieve dame ofzo waar hij misschien echt verliefd op zou worden.

Maargoed dit alles is natuurlijk alleen obv een msn gesprek, dus ik weet het niet zeker.Dan liegt hij dus tegen jou om sex te hebben.
Trouwens:Volgens mij zit je aan de thee.

Heb je al iets gegeten?Zorg een beetje voor jezelf!Zou nu ook even geen alcohol of zo drinken want als je echt met hem wilt praten kun je beter helder blijven.Jeetje ik klink nu echt als de veertiger die ik sinds een week ben ;)

Het is eigenlijk niet belangrijk waarom hij zo tegen die ander doet.Het is belangrijk waarom hij zich zo slecht tegenover jou gedraagt!!!
Maakt het echt wat voor je uit wie of hoe de andere vrouw is?

Hij is de gene die fout is binnen jullie relatie. Ik snap wel dat jou boosheid nu gericht is op haar maar hij kan zijn ... niet in zijn broek houden.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 19:13:

[...]

Ik bedoel meer dat ze volgens mij niet echt relatiemateriaal is, maar dat m'n vriend dus meer gewoon uit was op sex.

Ja, dus? Dat maakt toch geen verschil? Of die een andere relatie zoekt of sex wil?? Komt toch op hetzelfde neer? Feit is dat die met een ander rotzooit en iemand anders tussen jullie laat komen..

hoe doe je zo'n knuffelpoppetje? want ik wil je nu echt een dikke knuff geven!
Ach, wat maakt het uit waarom ie het doet en met wie? het gaat driedubbel en dwars over de grenzen van respect naar jou toe.

Ik denk dat het wel goed is om na te denken wat je nou precies van hem wil weten straks. Welke vragen wil je beantwoord hebben, en wanneer kun je het afsluiten en vertrekken? Heb je al iets op papier gezet?
quote:Cherke schreef op 15 mei 2010 @ 19:17:

Trouwens:Volgens mij zit je aan de thee.

Heb je al iets gegeten?org een beetje voor jezelf!Zou nu ook even geen alcohol of zo drinken want als je echt met hem wilt praten kun je beter helder blijven.Jeetje ik klink nu echt als de veertiger die ik sinds een week ben ;)Waar
Maakt het verschil als het puur voor de seks is? Want het lijk nu dat je daar nog wel mee kunt leven?
quote:anneloesze schreef op 15 mei 2010 @ 19:17:

[...]

Ja, dus? Dat maakt toch geen verschil? Of die een andere relatie zoekt of sex wil?? Komt toch op hetzelfde neer? Feit is dat die met een ander rotzooit en iemand anders tussen jullie laat komen..

hoe doe je zo'n knuffelpoppetje? want ik wil je nu echt een dikke knuff geven!
quote:mellie001 schreef op 15 mei 2010 @ 19:18:

Maakt het verschil als het puur voor de seks is? Want het lijk nu dat je daar nog wel mee kunt leven?

Dat maak ik er ook uit op..

meis... MOVE! ga gewoon weg, hou die eer aan jezelf...

op hem wachten is echt sneu en dan ligt de bal alsnog bij hem (vooral omdat je zegt dat hij een goede prater is en jij niet... dus hij zal toch wel zijn smoesjes klaar hebben).
Enneaaa

Auwwww ;)
Nee ik bedoel niet dat ik het minder erg vind!! Absoluut niet!!

Maar door de post over hoe hij haar had ontmoet en of hij er op uit was zegmaar ben ik het msngesprek even gaan doornemen en dit kwam er uit.

Absoluut niet dat ik dit niet erg vind, ik vind het eigenlijk allebei even erg. Maar zo kwam het gesprek op mij over.
quote:yette schreef op 15 mei 2010 @ 19:16:

Ik ben tussendoor even weggeweest...jee, dus je gaat echt op hem wachten...

Besef je dat hij het gesprek dat jullie vanavond gaan voeren al maanden aan het voorbereiden is? Hij heeft waarschijnlijk allang bedacht hoe jij zal reageren als je het ontdekt en met welk verhaal en welke houding hij er vervolgens het beste vanaf komt.Dat denk ik dus ook. Juist daarom zou ik zorgen dat ik weg was, dan pak je hem in één keer alle wapens af en bescherm je jezelf tegen zijn slachtoffergelul.
quote:anneloesze schreef op 15 mei 2010 @ 19:17:

[...]

hoe doe je zo'n knuffelpoppetje? want ik wil je nu echt een dikke knuff geven!Lief, dank je wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven