vriend bedriegt mij

15-05-2010 14:51 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Normaal post ik hier niet zoveel, maar ik moet echt even iets kwijt! Hopelijk lucht het op.

Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriend mij bedriegt. Hij gaat regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en blijkbaar ontmoet hij daar dus vrouwen als hij uitgaat ofzo.

Er zijn in het verleden al dingen gebeurd waardoor ik hem al niet meer 100% vertrouw (niet 'echt' vreemdgaan, maar meer mailtjes/smsjes/ed), en gisteravond zag ik bij hem iets op internet waardoor ik weer dit gevoel kreeg.

Ik heb vandaag zijn mail gelezen, heel slecht I know, maar niet ontrecht blijkt dus. Blijkbaar heeft hij in het buitenland een vrouw ontmoet en nog meerdere keren daar met haar afgesproken, ze hebben 'geknuffeld' en hebben nu dus nog steeds contact via sms en msn. Ik heb dit msn gesprek gelezen en er stonden zelfs dingen in als 'dan kom je toch naar mijn hotel, of zal ik naar jou huis komen', dat ze elkaar missen, ed. Volgens mij kon ik er uit opmaken dat er nog niet echt iets is gebeurd, maar volgende week gaat hij weer, dus het zal me niets verbazen...

Maar nu weet ik dus niet goed wat ik moet doen! Hij is nu niet thuis, vanavond pas en ik zit hier al de hele tijd te huilen. Hem confronteren? Dan weet hij wel dat ik op z'n computer gezocht heb?

En volgende week gaat hij dus weer 2 dagen daarheen....

Natuurlijk denk ik ook direct: dumpen! Maar het is zó moeilijk en ik voel me zo k*t nu. Hopelijk hebben jullie wat wijze woorden, het lucht in ieder geval al op om dit even van me af te typen.

Groetjes,

Vivaforummm
Goed gedaan meid, je hebt gebeld!

En nu? Wil je echt nog 4 uurtjes wachten? Weet je zeker dat hij rond 22 uur thuis is? Wat is er eigenlijk erg aan als je nu al gaat huilen door de telefoon? Je hoeft toch niet te zeggen wat er is? Ik zou de bal bij hem leggen: "Als je wil weten wat er is kun je beter NU komen, anders ga ik weg zonder uitleg". Graag of niet.
Die vriendin hoef je je geen zorgen om te maken.Die reageerde zoals een echte vriendin.Lees je eigen topic eens terug want jeetje wat ben jij sterk zeg.Het is nog maar net gebeurd en je hebt al aktie ondernomen.

Heb je al je spulletjes al ingepakt???Loop huis even door of je niks bent vergeten.Nu even je rust nemen.
Ja dat dacht ik wel.... ben je ook een niet eter tijdens stress?

Doe dan suiker in je thee helpt bij mij altijd
Goed dat je hebt gebeld! Niet schuldig voelen naar je vriendin. Ze is er voor je, dat heeft ze laten zien en ze zal er zijn straks als je haar nodig hebt door je te halen.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Cherke schreef op 15 mei 2010 @ 18:13:

Heb je al je spulletjes al ingepakt???Loop huis even door of je niks bent vergeten.Nu even je rust nemen.Das een goeie. Als ik jou was zou ik ook even zorgen dat je bezig blijft. Als je gewoon gaat zitten komen de muren op je af. Focus op de praktische dingen.
Ik zou hem nu echt sms-en dat hij naar huis moet komen!.

Je gaat toch niet, jezelf, nog eens 4 uur lang kwellen.

Je vraagt het tenslotte niet voor niks.

En als hij over dat 'mail lezen', begint te praten, zeg je maar, "luister eens, mijn gevoel, gaf het mij in, ik heb mijn gevoel gevolgd, en zo te zien, niet tevergeefs/onterecht.!!!!".

Sterkte meid.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:liefkleinwatermannetje schreef op 15 mei 2010 @ 18:12:

Goed gedaan meisje!

Wat een hel he, om doorheen te moeten?

Wat ga je nu doen, ga je je vriend nog vragen om eerder te komen of ga je wachten tot vanavond laat?Ik ben zo bang dat hij al iets merkt al ik 'm bel en ik wil 'm absoluut niet de gelegenheid geven om er over na te denken/smoejes klaar te kunnen hebben.
quote:frizzy schreef op 15 mei 2010 @ 18:13:

Goed gedaan meid, je hebt gebeld!

En nu? Wil je echt nog 4 uurtjes wachten? Weet je zeker dat hij rond 22 uur thuis is? Wat is er eigenlijk erg aan als je nu al gaat huilen door de telefoon? Je hoeft toch niet te zeggen wat er is? Ik zou de bal bij hem leggen: "Als je wil weten wat er is kun je beter NU komen, anders ga ik weg zonder uitleg". Graag of niet.Hij kan ook iets eerder of later thuis zijn, maar ik denk rond die tijd.. ik hoop eerder.
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 18:13:

Ja dat dacht ik wel.... ben je ook een niet eter tijdens stress?

Doe dan suiker in je thee helpt bij mij altijdNormaal eet ik altijd iets vets (chips ofzo) als ik me rot voel. Maar nu kan ik echt helemaal niets eten!! Geeft denk ik wel aan dat ik me waarschijnlijk nog nooit zo heb gevoeld.
Heb even terug gelezen...het valt me op dat je nog steeds de deur op een kier laat staan voor 'm. Gooi 'm dicht, gooi 'm DICHT !!

Je vertrouwen in hem komt nooit meer 100% terug, wat je ook beslist.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:15:

[...]

Ik ben zo bang dat hij al iets merkt al ik 'm bel en ik wil 'm absoluut niet de gelegenheid geven om er over na te denken/smoejes klaar te kunnen hebben.Lieverd hij is niet dom hoor. Hij heeft alle smoezen gewoon paraat. Hij weet allang dat ie fout bezig is, jij gaat hem er echt niet mee verrassen straks.
quote:Cherke schreef op 15 mei 2010 @ 18:13:

Die vriendin hoef je je geen zorgen om te maken.Die reageerde zoals een echte vriendin.Lees je eigen topic eens terug want jeetje wat ben jij sterk zeg.Het is nog maar net gebeurd en je hebt al aktie ondernomen.

Heb je al je spulletjes al ingepakt???Loop huis even door of je niks bent vergeten.Nu even je rust nemen.Nou ja eigenlijk heb ik alleen nog maar een vriendin gebeld en wat spullen gepakt. Verder zit ik hier alleen maar te huilen en misselijk te zijn. Echt zo bizar, iemand waarmee je 3 jaar deelt flikt je gewoon zoiets!!!
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:15:

[...]

Ik ben zo bang dat hij al iets merkt al ik 'm bel en ik wil 'm absoluut niet de gelegenheid geven om er over na te denken/smoejes klaar te kunnen hebben.

Kan ik me ook voorstellen. Zeker als het zo'n vlotte prater is, dan wil je hem geen gelegenheid geven dit voor te bereiden.

Ik ben ook niet zo'n goeie prater en bij mij helpt het altijd heel erg om op te schrijven wat wil gaan zeggen tegen hem. Ook om al te anticiperen op hoe hij zich mogelijk gaat verweren. Is dat iets voor jou?
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:16:

[...]

Hij kan ook iets eerder of later thuis zijn, maar ik denk rond die tijd.. ik hoop eerder.Als je pech hebt is het een stuk later en knal je uit elkaar van spanning het laatste uur. Tot hoe laat durf je je vriendin te bellen? Ik bedoel, ik denk dat je haar de hele nacht kunt bellen, maar ik zie jou ervoor aan om dat niet te doen. Ik wil echt niet dat je straks als een wrakje bij deze man de nacht gaat doorbrengen...
Hoi,

wat heb je al een goede stap genomen sinds je eerste bericht.

Kun je je vriend niet bellen en hem vragen naar huis te komen? Of zeggen dat je ziekjes bent en liever naar je eigen huis gaat, en vragen of hij nog even afscheid wil nemen? Of dat je iets thuis hebt laten liggen wat je écht nodig hebt voor de opdracht en waarvoor je naar huis moét gaan? Je gaat nu je zelf toch niet nog 3,5 uur pijnigen?
Weet hij trouwens dat jij in zijn computer/mail/msn kan?
quote:mutseflutsje schreef op 15 mei 2010 @ 18:17:

Heb even terug gelezen...het valt me op dat je nog steeds de deur op een kier laat staan voor 'm. Gooi 'm dicht, gooi 'm DICHT !!

Je vertrouwen in hem komt nooit meer 100% terug, wat je ook beslist.

Ja maar het is zo moelijk

Aan de ene kant zou ik willen dat ik het allemaal niet wist, maar ja. Ik wil helemaal niet dat het over is, het ging zo goed, we hadden het echt leuk samen. Waarom doen mensen elkaar dit aan? Waarom kun je niet gewoon het fatsoen hebben om het met iemand uit te maken voor je iets nieuws begint.

Ik weet dat we niet samen verder kunnen. Hij gaat volgende week weer naar dat land, dus vertrouwen kan never nooit meer. Maar ik wil gewoon dat hij is wie ik dacht dat hij was!
quote:frizzy schreef op 15 mei 2010 @ 18:18:

[...]

Lieverd hij is niet dom hoor. Hij heeft alle smoezen gewoon paraat. Hij weet allang dat ie fout bezig is, jij gaat hem er echt niet mee verrassen straks.

Denk wel dat hij dit niet verwacht hoor, zeker niet als de msn-conversatie als bwijs er ligt. Als hij zo berekend was had ie wel iets voorzichtiger gedaan.

Lieve To, goe dat je hebt gebeld en probeer rustig te worden en probeer ook een beetje bij je booshied te komen zodat je gevoel straks wat in evenwicht is want als je alleen maar huilt heeft iemand een bepaalde macht over je
quote:liefkleinwatermannetje schreef op 15 mei 2010 @ 18:19:

[...]

Kan ik me ook voorstellen. Zeker als het zo'n vlotte prater is, dan wil je hem geen gelegenheid geven dit voor te bereiden.

Ik ben ook niet zo'n goeie prater en bij mij helpt het altijd heel erg om op te schrijven wat wil gaan zeggen tegen hem. Ook om al te anticiperen op hoe hij zich mogelijk gaat verweren. Is dat iets voor jou?Ik zit er ook heel sterk over na te denken om even wat dingen op te schrijven. Al zijn het maar punten, maar dan weet ik iig straks nog wat ik precies wil zeggen.
quote:liefkleinwatermannetje schreef op 15 mei 2010 @ 18:21:

Weet hij trouwens dat jij in zijn computer/mail/msn kan?Ja zijn computer staat hier gewoon, bij opstarten kun je direct in zijn mail. Hij vertrouwt mij wel, en terecht ook. Ik heb één keer in zijn mail gekeken en dat was net nadat hij me dit de vorige keer heeft geflikt en dat heb ik 'm ook gezegd.
quote:toffifee schreef op 15 mei 2010 @ 18:20:

Hoi,

wat heb je al een goede stap genomen sinds je eerste bericht.

Kun je je vriend niet bellen en hem vragen naar huis te komen? Of zeggen dat je ziekjes bent en liever naar je eigen huis gaat, en vragen of hij nog even afscheid wil nemen? Of dat je iets thuis hebt laten liggen wat je écht nodig hebt voor de opdracht en waarvoor je naar huis moét gaan? Je gaat nu je zelf toch niet nog 3,5 uur pijnigen?Heel eerlijk: ik denk niet dat hij dan terug komt hoor! En ziek ben ik hier al vaker geweest en ik ben dan juist liever hier, dus dat gaat ook niet op.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:22:

[...]

Ik zit er ook heel sterk over na te denken om even wat dingen op te schrijven. Al zijn het maar punten, maar dan weet ik iig straks nog wat ik precies wil zeggen.Misschien helpt het ook om je wat structuur en houvast te geven. Zeker als hij als een kudde gnoes over je heen dreigt te denderen is dat helemaal niet verkeerd.
Misschien heb ik het gemist hoor maar van wanneer is dat msn-gesprek eigenlijk?
quote:frizzy schreef op 15 mei 2010 @ 18:19:

[...]

Als je pech hebt is het een stuk later en knal je uit elkaar van spanning het laatste uur. Tot hoe laat durf je je vriendin te bellen? Ik bedoel, ik denk dat je haar de hele nacht kunt bellen, maar ik zie jou ervoor aan om dat niet te doen. Ik wil echt niet dat je straks als een wrakje bij deze man de nacht gaat doorbrengen...Ik mag haar altijd bellen zei ze, maar het wordt vast niet later dan 2300 hoop ik. Zoveel heb ik niet meer te zeggen.
Ik herhaal mezelf even hoor... quote:frizzy schreef op 15 mei

2010 @ 18:19:

[...]

Als je pech hebt is het een stuk later en knal je uit elkaar van spanning het laatste uur. Tot hoe laat durf je je vriendin te bellen? Ik bedoel, ik denk dat je haar de hele nacht kunt bellen, maar ik zie jou ervoor aan om dat niet te doen. Ik wil echt niet dat je straks als een wrakje bij deze man de nacht gaat doorbrengen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven