vriend bedriegt mij

15-05-2010 14:51 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Normaal post ik hier niet zoveel, maar ik moet echt even iets kwijt! Hopelijk lucht het op.

Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriend mij bedriegt. Hij gaat regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en blijkbaar ontmoet hij daar dus vrouwen als hij uitgaat ofzo.

Er zijn in het verleden al dingen gebeurd waardoor ik hem al niet meer 100% vertrouw (niet 'echt' vreemdgaan, maar meer mailtjes/smsjes/ed), en gisteravond zag ik bij hem iets op internet waardoor ik weer dit gevoel kreeg.

Ik heb vandaag zijn mail gelezen, heel slecht I know, maar niet ontrecht blijkt dus. Blijkbaar heeft hij in het buitenland een vrouw ontmoet en nog meerdere keren daar met haar afgesproken, ze hebben 'geknuffeld' en hebben nu dus nog steeds contact via sms en msn. Ik heb dit msn gesprek gelezen en er stonden zelfs dingen in als 'dan kom je toch naar mijn hotel, of zal ik naar jou huis komen', dat ze elkaar missen, ed. Volgens mij kon ik er uit opmaken dat er nog niet echt iets is gebeurd, maar volgende week gaat hij weer, dus het zal me niets verbazen...

Maar nu weet ik dus niet goed wat ik moet doen! Hij is nu niet thuis, vanavond pas en ik zit hier al de hele tijd te huilen. Hem confronteren? Dan weet hij wel dat ik op z'n computer gezocht heb?

En volgende week gaat hij dus weer 2 dagen daarheen....

Natuurlijk denk ik ook direct: dumpen! Maar het is zó moeilijk en ik voel me zo k*t nu. Hopelijk hebben jullie wat wijze woorden, het lucht in ieder geval al op om dit even van me af te typen.

Groetjes,

Vivaforummm
quote:Kleintjecool schreef op 15 mei 2010 @ 18:44:

[...]

Komt op mij dus over als een knap staaltje arrogantie of grote roekeloosheidWaarschijnlijk een combinatie van... pff wat een kl***zak is het zeg!! Gewoon inderdaad totaal geen respect voor mij hebben, waarom dan 3 jaar een relatie? :(
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:41:

[...]

Ja. Maar het zou wel kunnen toch?

En weet je, vooral omdat dit dus de tweede keer is!!! Ik heb 'm vorige keer gewoon gezegd van als je mij niet leuk genoeg vindt/met andere vrouwen wil afspreken moet je gewoon deze relatie verbreken. Wees een vent!

Maar nee hoor, hij had er spijt van, zou het nooit meer doen, wilde absoluut samen verder, blablabla..

Ik heb 'm gewoon gezegd stop met ons als je dit soort dingen wil doen, maar hij blijft gewoon dit soort dingen doen!!

Stukje respect wat ie mist. Egoisme. Ach, wat maakt het uit wat de reden is? Jij hebt het niet verdiend.

Ik wordt helemaal een beetje plaatsvervangend boos, vind hem het niet eens waard om nog te woord te staan. Zou em liever zien thuiskomen in een leeg huis met een printje op tafel om zodat het bloed uit zijn gezicht kan wegtrekken van schrik. En dat ie je dan wanhopig 20x probeert te bellen maar je telefoon staat uit.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:44:

En we zouden over 2 weken op vakantie gaan, van de week nog alle reisgidsen ed doorgenomen samen.

Had er zooo veel zin in, 3 weken lekker samen, ook nog eens extra rot. Plus: gaat geld kosten om te annuleren :(Deze vakantie bedoel ik ook. Het kost nog altijd minder om in je eigen huis te zijn natuurlijk. Laat je niet verleiden door 'maar we zouden nog..' want hij heeft gewoon tijden glashard zitten liegen.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:44:

En we zouden over 2 weken op vakantie gaan, van de week nog alle reisgidsen ed doorgenomen samen.

Had er zooo veel zin in, 3 weken lekker samen, ook nog eens extra rot. Plus: gaat geld kosten om te annuleren :(Van welke rekening is het betaald? Wie heeft er geboekt?
quote:frizzy schreef op 15 mei 2010 @ 18:46:

[...]

Ik wordt helemaal een beetje plaatsvervangend boos, vind hem het niet eens waard om nog te woord te staan. Zou em liever zien thuiskomen in een leeg huis met een printje op tafel om zodat het bloed uit zijn gezicht kan wegtrekken van schrik. En dat ie je dan wanhopig 20x probeert te bellen maar je telefoon staat uit.Mmm...ja, dat lijkt me nou ook voor je woede zo heerlijk, leuk vooruitzicht ook als iemand dan thuiskomt en je bent er niet en dan de wetenschap dat jij het weet. Denk nog steeds dat dit het best statement is wat je kan maken en aan te geven dat hij te ver is gegaan.
quote:frizzy schreef op 15 mei 2010 @ 18:47:

[...]

Van welke rekening is het betaald? Wie heeft er geboekt?Nog niet over nagedacht, hij heeft alles betaald tot nu toe. Maar ja die gaat gewoon alleen of met iemand anders hoor. :(
quote:Kleintjecool schreef op 15 mei 2010 @ 18:48:

[...]

Mmm...ja, dat lijkt me nou ook voor je woede zo heerlijk, leuk vooruitzicht ook als iemand dan thuiskomt en je bent er niet en dan de wetenschap dat jij het weet. Denk nog steeds dat dit het best statement is wat je kan maken en aan te geven dat hij te ver is gegaan.Ik weet dat het beter is en goed van me zal zijn, maar ik wil 'm gewoon zien en confronteren!! Ik wil gewoon weten waarom. En ik weet dat het vast niet zo gaat als ik zou willen, maar ik wil hem gewoon zien als ik het gesprek geef.
Ik vind je echt heel sterk maar het valt me wel op dat je de vorige keer dat je hem hebt betrapt de bal heel erg bij hem hebt gelegd.HIJ moest het maar uitmaken als hij liever een ander wil maarre......daarmee heb je hem eigenlijk wel duidelijk gemaakt toen dat je ondanks zijn bedrog bij hem zou blijven.Begrijp me goed hij is de vreemdganger en dus fout maar als je hier vorige keer heel vergevingsgezind over was denkt hij deze spanning gewoon opnieuw te kunnen/mogen zoeken zonder dat het consequenties heeft voor zijn relatie met jou.Zou het kunnen dat hij daardoor ook zo onvoorzichtig is nu??Ik speel nu beetje advocaat van de duivel maar als je je nu weer zo opstelt is het einde zoek.Meen toch uit je woorden op te maken dat je hoopt dat hij spijt heeft/begrip voor je gaat tonen en zegt je niet kwijt te willen.Stel dat hij dat allemaal gaat zeggen.....wat is dan jouw antwoord?
Kun je niet met een goede vriendin op vakantie gaan? Dan ben je ook even lekker weg van alles!
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:48:

[...]

Nog niet over nagedacht, hij heeft alles betaald tot nu toe. Maar ja die gaat gewoon alleen of met iemand anders hoor. :(

Wat kan jou het nou schelen wat hij doet? Zijn probleem dat hij de tickets moet omboeken of betaalt voor 2 als er maar eentje gaat.

Misschien kun je iets leuks gaan doen met een vriendin ofzo?
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:49:

[...]

Ik weet dat het beter is en goed van me zal zijn, maar ik wil 'm gewoon zien en confronteren!! Ik wil gewoon weten waarom. En ik weet dat het vast niet zo gaat als ik zou willen, maar ik wil hem gewoon zien als ik het gesprek geef.Snap ik en jij moet doen wat voor jou het beste voelt. Vragen van Cherk zijn wel goede vragen!
Cherke, daar ben ik ook benieuwd naar.

Is er iets dat hij kan zeggen waardoor jij het zou overwegen om hem te vergeven? Want als het zo'n makkelijke babbel is (en er vorige keer ook mee is weggekomen) gaat hij ongetwijfeld alles uit de kast trekken.

Wapen je daar tegen.

Ik zit ook mee plaatsvervangend boos te zijn!
quote:Cherke schreef op 15 mei 2010 @ 18:49:

Ik vind je echt heel sterk maar het valt me wel op dat je de vorige keer dat je hem hebt betrapt de bal heel erg bij hem hebt gelegd.HIJ moest het maar uitmaken als hij liever een ander wil maarre......daarmee heb je hem eigenlijk wel duidelijk gemaakt toen dat je ondanks zijn bedrog bij hem zou blijven.Begrijp me goed hij is de vreemdganger en dus fout maar als je hier vorige keer heel vergevingsgezind over was denkt hij deze spanning gewoon opnieuw te kunnen/mogen zoeken zonder dat het consequenties heeft voor zijn relatie met jou.Zou het kunnen dat hij daardoor ook zo onvoorzichtig is nu??Ik speel nu beetje advocaat van de duivel maar als je je nu weer zo opstelt is het einde zoek.Meen toch uit je woorden op te maken dat je hoopt dat hij spijt heeft/begrip voor je gaat tonen en zegt je niet kwijt te willen.Stel dat hij dat allemaal gaat zeggen.....wat is dan jouw antwoord?

Weet je het is wel een verschil met de eerste keer, toen was er 'slechts' contact via mail/msn en nu hebben ze elkaar dus ook ontmoet. Maar inderdaad heb ik hem redelijk snel vergeven en eigenlijk nu ik er over nadenk is hij echt een kl**tzak, want hij zei al vrij snel: je moet me nu wel weer proberen te vertrouwen hoor blabla. Terwijl hij mij gewoon bedroog.

Dus ja ik ben veel te makkelijk (geweest), maar nu is het en de tweede keer en ze hebben ontmoet dus dit kan ik gewoon niet vergeven.
quote:frizzy schreef op 15 mei 2010 @ 18:52:

[...]

Wat kan jou het nou schelen wat hij doet? Zijn probleem dat hij de tickets moet omboeken of betaalt voor 2 als er maar eentje gaat.

Misschien kun je iets leuks gaan doen met een vriendin ofzo?Meer gewoon dat hij dan wel op 'onze' vakantie gaat, terwijl ik er zoveel zin in had! Ik ga wel met een vriendin iets doen ja, zou ik sowieso al ook gaan doen dus wellicht nu gewoon iets eerder/langer weg ofzo.
Misschien pijnlijke vraag, maar was er eigenlijk eerst de ontmoeting en daarna het msn/mailcontact, of heeft hij online gezocht, een vrouw ontmoet en mee gemaild, en haar daarna past ontmoet?
Goedzo...volgens mij komt de boosheid nu boven. Lekker toelaten!
quote:liefkleinwatermannetje schreef op 15 mei 2010 @ 18:54:

Misschien pijnlijke vraag, maar was er eigenlijk eerst de ontmoeting en daarna het msn/mailcontact, of heeft hij online gezocht, een vrouw ontmoet en mee gemaild, en haar daarna past ontmoet?

Voor zover ik begrijp hebben ze elkaar ontmoet in een café oid, daarna msn/mailcontact en nog een paar ontmoetingen (totaal 3 keer denk ik, weet ik niet zeker allemaal).

Zou het (voor jou) uitmaken?
Ben blij dat je een vriendin gebeld hebt en nu 'achtervang' hebt.

Ik snap al je twijfels, je hoop.. dat hoort er allemaal bij. Meid, je weet het pas sinds vanmiddag.

Ik ga nog even een stukje van jezelf quoten (zoekerdezoek):

Ik moet me alleen even heel goed realiseren dat ik me na het gesprek vanavond ook niet beter voel en dat hij waarschijnlijk niet zo reageert als ik wil.

Ik zou je daar het liefst gelijk weg willen hebben, maar ik kan me ook voorstellen dat dat voor jou nu erg moeilijk is.

Al zou hij alleen gezoend hebben, hij is onbetrouwbaar. Hij doet bewust iets waarvan hij weet dat het je kwetst, waarvan hij weet dat het een complete dealbreaker is, maar zijn egoïsme is hem belangrijker.

Belangrijker dan jij.

Hij heeft ook niet direct een hoge pet van je op, denkend dat hij er 2 maal mee weg komt.

En als hij er nu weer mee wegkomt, meid, berg je....

Gelukkig heb je de keuze. De keuze om je leven te leiden met betrouwbare mensen, met mensen die je niet bewust kwetsen. met mensen die echt en oprecht om je geven.

Er komt een dag, dat je blij bent dat dit is afgesloten. En trots zul je ook zijn op jezelf.
Known to cause insanity in laboratory mice
Lieve lieve vivaforummm, wat ongelooflijk kl*te allemaal! Ik leef echt met je mee... Maar - zoals veel anderen - ik vind écht dat je nu echt voor jezelf moet kiezen. Ik merk dat je hem wellicht nog wel een kans wil geven en dat je misschien nog hoopt hebt???? Hoop is er niet (tenzij je hiermee door wil gaan en de rest van je leven wantrouwens zult blijven). Kies alsjeblieft voor jezelf. Het gaat veel meer pijn doen als je aan hem blijft hangen. Wees duidelijk naar hem toe en verdwijn uit zijn leven. En laat hem lekker aan zijn lot over. Ik ken je niet, maar je verdient gewoon veel beter dan deze eikel!!!! Ik maak uit je houding hierboven uit dat je erg afhankelijk bent in deze relatie (als dit niet zo is, sorry dat ik het dan zeg), maar je moet echt voor jezelf opkomen!!! Printje op tafel en verdwijnen! Ga lekker naar je ouders of naar vriendinnen, zoek iig afleiding. En ga al helemaal niet wachten op je ex. Echt niet doen hoor. Be strong. Ik weet dat het moeilijk is, vooral omdat je al 3 jr wat hebt, maar het is gewoon niet anders. Zoals iemand hierboven zei: gooi die deur helemaal DICHT!!!! sterkte meiss xxxx
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 18:57:

[...]

Voor zover ik begrijp hebben ze elkaar ontmoet in een café oid, daarna msn/mailcontact en nog een paar ontmoetingen (totaal 3 keer denk ik, weet ik niet zeker allemaal).

Zou het (voor jou) uitmaken?

Voor mij zou het uitmaken. Bewust op zoek gaan naar iemand in het land waar je wel eens voor zaken naartoe moet, wijst op een andere insteek dan iemand zomaar toevallig ontmoeten en het klikt.

Van te voren iemand op internet zoeken wijst op het op zoek zijn naar sex in mijn beleving. Iemand spontaan ontmoeten en contact onderhouden wijst voor mij op een andere beleving: een romance. Een romance zou ik erger vinden, persoonlijk.

Dat is mijn beleving hoor, misschien ervaar jij het wel heel anders, en daar moet je je door laten leiden.
Zo ik ben even weg geweest maar wat een hoop reacties zeg!

Knap wat je tot nu toe gedaan hebt vivaforummmm. Echt heel goed van je.

Ik zou als ik jou was nu toch echt even de stap nemen om hem te bellen/ smsen dat ie nu naar huis moet komen. Of wil je het nog uitstellen voor jezelf? Zodat het nog eventjes niet ' echt' is allemaal.

Denk eens even aan het volgende :

Jij zit je al zeker vanaf 14.00 uur druk te maken etc. HIj is gewoon zonder dat ie ergens vanaf weet gezellig aan het doen met zijn vrienden? Is dit feit niet al een ontzettende reden om alle fun die hij vandaag nog kan hebben tot hij thuis is hem NU eens even keihard te gaan ontnemen????
quote:Lys schreef op 15 mei 2010 @ 18:59:

Ben blij dat je een vriendin gebeld hebt en nu 'achtervang' hebt.

Ik snap al je twijfels, je hoop.. dat hoort er allemaal bij. Meid, je weet het pas sinds vanmiddag.

Ik ga nog even een stukje van jezelf quoten (zoekerdezoek):

Ik moet me alleen even heel goed realiseren dat ik me na het gesprek vanavond ook niet beter voel en dat hij waarschijnlijk niet zo reageert als ik wil.

Ik zou je daar het liefst gelijk weg willen hebben, maar ik kan me ook voorstellen dat dat voor jou nu erg moeilijk is.

Al zou hij alleen gezoend hebben, hij is onbetrouwbaar. Hij doet bewust iets waarvan hij weet dat het je kwetst, waarvan hij weet dat het een complete dealbreaker is, maar zijn egoïsme is hem belangrijker.

Belangrijker dan jij.

Hij heeft ook niet direct een hoge pet van je op, denkend dat hij er 2 maal mee weg komt.

En als hij er nu weer mee wegkomt, meid, berg je....

Gelukkig heb je de keuze. De keuze om je leven te leiden met betrouwbare mensen, met mensen die je niet bewust kwetsen. met mensen die echt en oprecht om je geven.

Er komt een dag, dat je blij bent dat dit is afgesloten. En trots zul je ook zijn op jezelf.

Dat doet me ook echt pijn, dat hij gewoon denkt dit mij allemaal wel even te kunnen flikken.. Twee keer nog wel! Waarvan ik weet dan natuurlijk, wie weet..

Natuurlijk moet ik kiezen voor mezelf, dat ga ik ook doen. Ik wil 'm niet vergeven maar weet dat dat best moeilijk gaat worden, als hij dit wel gaat proberen.

Maar als ik hier zo zit, in zijn huis, zijn spullen, alles doet me wel aan iets denken. Steeds denk ik bij alles; nou dat was dan de laatse keer, laatste keer hier thee gezet, voor het laatst samen op de bank filmpje kijken, enz. Dat doet echt zo'n pijn. Ik weet dat het over is, maar ik wil het nog helemaal niet! Waarom verpest hij alles?? Voor een stom mokkel dat in het buitenland woont, waar hij toch nooit iets mee gaat beginnen.. onze relatie op het spel zetten.

Dat doet me trouwens nog een beetje goed: niet lullig opvatten maar m'n vriend is hoog opgeleid ik doen universiteit en uit die gesprekken, ze spreekt amper engels, kon de meeste zinnen niet eens begrijpen, werkt daar in een café.. terwijl m'n vriend juist valt op slimme vrouwen/meisjes?

Nogmaals: niet lullig opvatten dit, niets tegen opleidingen als mbo (zelf genoeg vrienden die dit doen), maar gewoon omdat m'n vriend heel duidelijk is over dat hij dit onaantrekkelijk vindt.

Ze kwam echt heeel erg dom over in dat gesprek, en dit zeg ik niet omdat ze een trut is (wel een beetje ;)).
Nou is mijn post ook niet in perfect Nederlands zie ik net haha, maar dit heeft z'n redenen nu.
Misschien weet zij helemaal niet dat hij een vriendin heeft, kon je dat opmaken uit het msn-verhaal?
Lys ik kan helaas niet quoten op mijn mobiel maar wat schrijf jij een geweldige post!!!Lief en betrokken en precies wat ik bedoelde maar niet zo goed kon zeggen als jij het doet!!

Vraagje:Hoe denk je dat hij gaat reageren en

misschien is het een goed idee even met hem van plaats teruilen jn gedachte.Je komt nietsvermoedend thuis en vriendin heeft je betrapt.Dan krijg je misschien al enig idee van zijn reactie en kun je daar nu al vanuit gaan handelen ( ja weet het klinkt erg psych maar deze oefening kregen we vroeger bij communicatie en voor mij werkt het vaak wel)

Niet omdat je je van mij nu zo in hem moet verplaatsen maar omdat je daardoor straks zijn reacties beter in perspectief kan plaatsen en daardoor kan zeggen/kwijt wil wat je op je hart hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven