vriend bedriegt mij

15-05-2010 14:51 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Normaal post ik hier niet zoveel, maar ik moet echt even iets kwijt! Hopelijk lucht het op.

Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriend mij bedriegt. Hij gaat regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en blijkbaar ontmoet hij daar dus vrouwen als hij uitgaat ofzo.

Er zijn in het verleden al dingen gebeurd waardoor ik hem al niet meer 100% vertrouw (niet 'echt' vreemdgaan, maar meer mailtjes/smsjes/ed), en gisteravond zag ik bij hem iets op internet waardoor ik weer dit gevoel kreeg.

Ik heb vandaag zijn mail gelezen, heel slecht I know, maar niet ontrecht blijkt dus. Blijkbaar heeft hij in het buitenland een vrouw ontmoet en nog meerdere keren daar met haar afgesproken, ze hebben 'geknuffeld' en hebben nu dus nog steeds contact via sms en msn. Ik heb dit msn gesprek gelezen en er stonden zelfs dingen in als 'dan kom je toch naar mijn hotel, of zal ik naar jou huis komen', dat ze elkaar missen, ed. Volgens mij kon ik er uit opmaken dat er nog niet echt iets is gebeurd, maar volgende week gaat hij weer, dus het zal me niets verbazen...

Maar nu weet ik dus niet goed wat ik moet doen! Hij is nu niet thuis, vanavond pas en ik zit hier al de hele tijd te huilen. Hem confronteren? Dan weet hij wel dat ik op z'n computer gezocht heb?

En volgende week gaat hij dus weer 2 dagen daarheen....

Natuurlijk denk ik ook direct: dumpen! Maar het is zó moeilijk en ik voel me zo k*t nu. Hopelijk hebben jullie wat wijze woorden, het lucht in ieder geval al op om dit even van me af te typen.

Groetjes,

Vivaforummm
Heb je hem al gebeld/ gesmst dat ie direct naar huis moet komen?

Ik zou nu echt even concrete stappen gaan ondernemen ipv hier een beetje te gaan analyseren waarom hij graag andere vrouwen ..... !?

Het feit is dat hij jou bedriegt. DOE IETS
Vivaforummm, ik was even boodschappen doen en eten, maar kwam weer kijken hoe het met je is. Fijn dat je een vriendin hebt gebeld . Goed van je!

Wat ik me nog afvroeg, in aanvulling op allerlei wijze dingen die Enneaaa al heeft geschreven: je hebt besloten de confrontatie aan te gaan (en dat is prima, want je moet het op jóuw manier doen), dus je ziet hem straks en hij zal reageren op wat je gezegd hebt. Je bent al duidelijk dat je weet dat je hem niet meer kunt vertrouwen, maar... is er één antwoord van hem dat wél zou maken dat je het nog een kans zou geven? Is er een kans dat je 'wegglijdt' in het gesprek (zoals Enneaaa het heel goed noemde)? Dat is misschien goed om je te bedenken... waar ben je gevoelig voor?

Ik vraag het omdat ik het zo naar voor je zou vinden als je je nu laat 'ompraten' en je de komende tijd heel rot blijft voelen omdat je eigenlijk weet dat het niet goed zit...
Peas on earth!
quote:Wittedruif schreef op 15 mei 2010 @ 19:23:

Ik zou nu echt even concrete stappen gaan ondernemen ipv hier een beetje te gaan analyseren waarom hij graag andere vrouwen ..... !?

Het feit is dat hij jou bedriegt. DOE IETShelemaal mee eens!!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 mei 2010 @ 19:24:

Vivaforummm, ik was even boodschappen doen en eten, maar kwam weer kijken hoe het met je is. Fijn dat je een vriendin hebt gebeld . Goed van je!

Wat ik me nog afvroeg, in aanvulling op allerlei wijze dingen die Enneaaa al heeft geschreven: je hebt besloten de confrontatie aan te gaan (en dat is prima, want je moet het op jóuw manier doen), dus je ziet hem straks en hij zal reageren op wat je gezegd hebt. Je bent al duidelijk dat je weet dat je hem niet meer kunt vertrouwen, maar... is er één antwoord van hem dat wél zou maken dat je het nog een kans zou geven? Is er een kans dat je 'wegglijdt' in het gesprek (zoals Enneaaa het heel goed noemde)? Dat is misschien goed om je te bedenken... waar ben je gevoelig voor?

Ik vraag het omdat ik het zo naar voor je zou vinden als je je nu laat 'ompraten' en je de komende tijd heel rot blijft voelen omdat je eigenlijk weet dat het niet goed zit... Superpost.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 mei 2010 @ 19:24:

Ik vraag het omdat ik het zo naar voor je zou vinden als je je nu laat 'ompraten' en je de komende tijd heel rot blijft voelen omdat je eigenlijk weet dat het niet goed zit...

Ik ben redelijk makkelijk om te praten, dus ik moet echt opletten! Vorige keer gooide hij het erop dat we het zo leuk hebben blabla, dus als hij dat nu weer gaat doen... Dat het zo zonde is om alles weg te gooien.

Vrees dat ik daarvoor gevoelig ben.
quote:Cherke schreef op 15 mei 2010 @ 19:17:

Trouwens:Volgens mij zit je aan de thee.

Heb je al iets gegeten?Zorg een beetje voor jezelf!Zou nu ook even geen alcohol of zo drinken want als je echt met hem wilt praten kun je beter helder blijven.Jeetje ik klink nu echt als de veertiger die ik sinds een week ben ;)

Het is eigenlijk niet belangrijk waarom hij zo tegen die ander doet.Het is belangrijk waarom hij zich zo slecht tegenover jou gedraagt!!!

Oh... heeft het met de leeftijd te maken...? Ik dacht ook al zoiets haha. (41 hierzo, verklaart nu ineens alles voor mij)

Vind het juist hartstikke lief en betrokken van je. Het lichaam heeft energie nodig, ze moet sterk blijven!
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Wittedruif schreef op 15 mei 2010 @ 19:23:

Het feit is dat hij jou bedriegt. DOE IETS

Ik heb 'm nog niet gebeld/gesmst. Wil 'm echt gewoon confronteren zonder dat hij iets weet van te voren.

En eigenlijk denk ik niet dat hij er over nagedacht heeft wat hij moet zeggen als het uitkomt, heb het idee dat hij zo respectloos is dat hij denkt: die vind dit toch niet, of anders die vergeeft me toch wel als ik zielig doe.

Oké dan heeft ie dus wel al bedacht dat ie zielig gaat doen (denk ik), maar dan duw ik gewoon dat gesprek onder z'n neus... vraag ik wel of die nog met mij verder zou gaan na zulke streken.
hey vivaforummm

Heb een beetje mee zitten lezen en wil toch even reageren.

Allereerst vind ik het heel erg dat je dit mee maakt. Maar ben wel blij dat je er nu achter gekomen bent, voordat je nog langer bij hem zou blijven en verder toekomstplannen zou hebben.

Zoals al gezegd is zo vaak; hou de eer aan jezelf. Ik weet dat het makkelijk praten is voor ons en dat jij er midden in zit. Iedereen kan je hier adviezen geven, maar jij bent uiteindelijk degene die het moet doen. En dat is moeilijk, verschrikkelijk moeilijk. Maar je hebt het al super goed gedaan, je bent al zo ver gekomen, dat laatste stukje lukt je ook!! Op jouw manier, waar jij je op dat moment goed bij voelt.

Ik blijf het even volgen, maar wil je voor nu in elk geval een hele dikke knuffel geven (ook ik weet niet hoe die poppetjes werken) en zeggen dat, ook al ken ik je niet, ik je een hele stoere en sterke meid vind en weet zeker dat je er gaat komen!
quote:Cherke schreef op 15 mei 2010 @ 19:17:

Trouwens:Volgens mij zit je aan de thee.

Heb je al iets gegeten?Zorg een beetje voor jezelf!Zou nu ook even geen alcohol of zo drinken want als je echt met hem wilt praten kun je beter helder blijven.Jeetje ik klink nu echt als de veertiger die ik sinds een week ben ;)

Het is eigenlijk niet belangrijk waarom hij zo tegen die ander doet.Het is belangrijk waarom hij zich zo slecht tegenover jou gedraagt!!!

Ik heb nog niets gegeten, kan echt niets op nu.

Wel lief dat je daar aan denkt!
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 19:28:

[...]

Ik ben redelijk makkelijk om te praten, dus ik moet echt opletten! Vorige keer gooide hij het erop dat we het zo leuk hebben blabla, dus als hij dat nu weer gaat doen... Dat het zo zonde is om alles weg te gooien.

Vrees dat ik daarvoor gevoelig ben.

Nou, dan zit er maar één ding op: Viva angels mailen en vragen of je een microfoon/afluistersetje/oortje kunt lenen -die heeft men speciaal voor deze situaties-. Wij luisteren mee, praten tegen je en slepen je er door heen.

(grapjes kunnen wel, toch?)
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Yalssa schreef op 15 mei 2010 @ 19:30:

hey vivaforummm

Heb een beetje mee zitten lezen en wil toch even reageren.

Allereerst vind ik het heel erg dat je dit mee maakt. Maar ben wel blij dat je er nu achter gekomen bent, voordat je nog langer bij hem zou blijven en verder toekomstplannen zou hebben.

Zoals al gezegd is zo vaak; hou de eer aan jezelf. Ik weet dat het makkelijk praten is voor ons en dat jij er midden in zit. Iedereen kan je hier adviezen geven, maar jij bent uiteindelijk degene die het moet doen. En dat is moeilijk, verschrikkelijk moeilijk. Maar je hebt het al super goed gedaan, je bent al zo ver gekomen, dat laatste stukje lukt je ook!! Op jouw manier, waar jij je op dat moment goed bij voelt.

Ik blijf het even volgen, maar wil je voor nu in elk geval een hele dikke knuffel geven (ook ik weet niet hoe die poppetjes werken) en zeggen dat, ook al ken ik je niet, ik je een hele stoere en sterke meid vind en weet zeker dat je er gaat komen!Dank je wel, lief!
Even een vraagje over het confronteren: heb je al bedacht hoe je dat wil gaan doen? KLinkt wat vaslig misschien maar je kan ook eerst een gesprek beginnen over liegen en leugens etc. En als hij dat dan ontkent het gesprek onder z'n neus duwen. De leugenaar ontmaskerd...
quote:Lys schreef op 15 mei 2010 @ 19:32:

[...]

Nou, dan zit er maar één ding op: Viva angels mailen en vragen of je een microfoon/afluistersetje/oortje kunt lenen -die heeft men speciaal voor deze situaties-. Wij luisteren mee, praten tegen je en slepen je er door heen.

(grapjes kunnen wel, toch?)Haha ja hoor, daar kan ik nog wel tegen! Als het zou kunnen lijkt het me serieus ideaal haha. Beter nog als iemand anders het gesprek even met 'm kan voeren!
vragen of hij nog vreemdgaat

[...]

Vrees dat ik daarvoor gevoelig ben.Je schreef daarstraks dat je misschien een en ander wilde opschrijven toch? Misschien helpt het je om op te schrijven waar je gevoelig voor bent en daar meteen een tegenargument naast te schrijven. Natuurlijk hebben jullie het leuk, ongetwijfeld... maar... nouja... je weet zelf ongetwijfeld dat dit niet opweegt tegen 'het leuk hebben'.
Peas on earth!
quote:Kleintjecool schreef op 15 mei 2010 @ 19:34:

Even een vraagje over het confronteren: heb je al bedacht hoe je dat wil gaan doen? KLinkt wat vaslig misschien maar je kan ook eerst een gesprek beginnen over liegen en leugens etc. En als hij dat dan ontkent het gesprek onder z'n neus duwen. De leugenaar ontmaskerd...

Ik dacht er eerder ook al aan om eerst normaal te doen en bijvoorbeeld een gesprek beginnen over hoe ver kan je gaan oid..

Maar ik doe denk ik: of ik geef gewoon het gesprek en zeg niets meer, kijken wat hij zegt/doet. Of ik vraag eerst: wil je me wat vertellen/heb je iemand anders/oid en dan ontkent hij natuurlijk, dan het gesprek geven.
antwoord: nee

Leugenaar ontmaskert
Wat ik mij afvraag; hoe denk je dat je zelf zult reageren op het moment dat je hem ziet? Denk je dat je dan sterk kunt blijven of ga je gelijk huilen (zou mij dus gebeuren) ?
Ga je in de tussentijd echt lopen analyseren hoe je het allemaal gaat doen straks?

Over hoe ver je kunt gaan enzo? Nee toch zeker?

Ik was naar zijn vrienden gegaan en had hem aan zijn haren en met zijn gebitje over de stoeptegels mee naar huis gesleurd.
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 19:35:

antwoord: nee

Leugenaar ontmaskertSnap je nee niet helemaal maar volgens mij is het toch nog altijd de leugenaar is ontmaskerd?
kun je hem niet een pikant smsje sturen met de vraag of hij snel komt, dan verwacht hij zeker niets, maar hoef je ook niet meer zo lang te wachten.
quote:Wittedruif schreef op 15 mei 2010 @ 19:38:

Ga je in de tussentijd echt lopen analyseren hoe je het allemaal gaat doen straks?

Ik was naar zijn vrienden gegaan en had hem aan zijn haren en met zijn gebitje over de stoeptegels mee naar huis gesleurd.dat zou jij doen maar als dit voor haar nou het beste voelt...
quote:Wittedruif schreef op 15 mei 2010 @ 19:38:

Ik was naar zijn vrienden gegaan en had hem aan zijn haren en met zijn gebitje over de stoeptegels mee naar huis gesleurd.

Heb gedacht over hoe ik hem wil confronteren.

Is misschien niet allemaal goed wat ik doe, maar ik vind het wel fijn dat ik even tijd heb om er over na te denken. Nu realiseer ik me helemaal dat het een kl**tzak is!

Dat hij te ver is gegaan stond meteen vast.

[...]

Vrees dat ik daarvoor gevoelig ben.Hier schrik ik wel van hoor. We gaan toch niet straks horen dat je voor zijn verklaringen en beloftes bent gezwicht?
quote:Yalssa schreef op 15 mei 2010 @ 19:35:

Wat ik mij afvraag; hoe denk je dat je zelf zult reageren op het moment dat je hem ziet? Denk je dat je dan sterk kunt blijven of ga je gelijk huilen (zou mij dus gebeuren) ?Hmm ik kan me wel sterk houden als ik 'm zie denk ik. Maar zodra ik 'begin met confronteren' dan huil ik waarschijnlijk wel gelijk. Behalve als ik gewoon het gesprek geef en m'n mond hou, dan kan ik me ook wel sterk houden. Dus misschien is dat voor mij de beste optie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven