vriend bedriegt mij

15-05-2010 14:51 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Normaal post ik hier niet zoveel, maar ik moet echt even iets kwijt! Hopelijk lucht het op.

Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriend mij bedriegt. Hij gaat regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en blijkbaar ontmoet hij daar dus vrouwen als hij uitgaat ofzo.

Er zijn in het verleden al dingen gebeurd waardoor ik hem al niet meer 100% vertrouw (niet 'echt' vreemdgaan, maar meer mailtjes/smsjes/ed), en gisteravond zag ik bij hem iets op internet waardoor ik weer dit gevoel kreeg.

Ik heb vandaag zijn mail gelezen, heel slecht I know, maar niet ontrecht blijkt dus. Blijkbaar heeft hij in het buitenland een vrouw ontmoet en nog meerdere keren daar met haar afgesproken, ze hebben 'geknuffeld' en hebben nu dus nog steeds contact via sms en msn. Ik heb dit msn gesprek gelezen en er stonden zelfs dingen in als 'dan kom je toch naar mijn hotel, of zal ik naar jou huis komen', dat ze elkaar missen, ed. Volgens mij kon ik er uit opmaken dat er nog niet echt iets is gebeurd, maar volgende week gaat hij weer, dus het zal me niets verbazen...

Maar nu weet ik dus niet goed wat ik moet doen! Hij is nu niet thuis, vanavond pas en ik zit hier al de hele tijd te huilen. Hem confronteren? Dan weet hij wel dat ik op z'n computer gezocht heb?

En volgende week gaat hij dus weer 2 dagen daarheen....

Natuurlijk denk ik ook direct: dumpen! Maar het is zó moeilijk en ik voel me zo k*t nu. Hopelijk hebben jullie wat wijze woorden, het lucht in ieder geval al op om dit even van me af te typen.

Groetjes,

Vivaforummm
Je geeft aan dat je hem niet veel meer hebt te zeggen, maar dat je zijn reactie op het msn gesprek wilt zien.

Mag ik vragen hoe je het voor je ziet? Wil je hem het gesprek voor de neus houden, zijn (eerste) reactie zien en daarna gelijk weg lopen of ben je van plan om een heel gesprek aan vast te knopen?

Ik hoop niet dat je het verkeerd op vat wat ik zeg, maar ik ben bang dat je jezelf er uiteindelijk alleen maar meer mee hebt en dat het hem weinig kan schelen.... Dat gun ik je niet
quote:Annemoonz schreef op 15 mei 2010 @ 19:54:

Vivaforummm, (heb pag's 15-23 overgeslagen, dus misschien beetje mosterd):

Maar ook werkreizen kun je afzeggen. Als hij doodziek zou worden, ging hij toch ook niet! Het gaat even om prioriteiten. En werk heeft nu even geen prioriteit.

Niet dat ik denk dat je die kant uit wilt gaan, maar het kán wel: volledig prioriteit aan jou geven. Geen werktripjes voorlopig. Wordt dat niet geaccepteerd in zijn baan, dan per direct op zoek naar ander werk.

Zo ver hoort een partner voor je te gaan als hij het zo ontieglijk vernaggeld heeft en je terug wil. In therapie om die walgelijke gewoonte af te leren, want zonder hulp blijft dit spelen.

Nogmaals, ik denk niet dat je die kant uit gaat, maar besef dat dit ook kan. En kan werken (ervaring...).Hij kan z'n reis echt niet afzeggen. Maar ik denk dat het tussen ons toch over is, dus ja.. dan zegt ie het ook niet af.
quote:Wittedruif schreef op 15 mei 2010 @ 19:57:

En waar zijn zijn ouders eigenlijk?

Lijkt het je geen leuk idee om een printje (je hebt er immers toch 10) op de keukentafel te leggen.. hihiZ'n ouders wonen wel ergens anders he.. maar goed misschien kan ik iets per post sturen? ;)
DENK je dat het over is of VOEL je dat het over is?

Overigens hele goede vraag daarnet:Is er een kans dat hij boos wordt?
Sterkte zometeen, heb vandaag mee zitten lezen, en wat ongelooflijk rot zeg, wat een HUFTER!!

Meid, zet m op!
quote:Yalssa schreef op 15 mei 2010 @ 19:58:

Je geeft aan dat je hem niet veel meer hebt te zeggen, maar dat je zijn reactie op het msn gesprek wilt zien.

Mag ik vragen hoe je het voor je ziet? Wil je hem het gesprek voor de neus houden, zijn (eerste) reactie zien en daarna gelijk weg lopen of ben je van plan om een heel gesprek aan vast te knopen?

Ik hoop niet dat je het verkeerd op vat wat ik zeg, maar ik ben bang dat je jezelf er uiteindelijk alleen maar meer mee hebt en dat het hem weinig kan schelen.... Dat gun ik je nietIk bedoel meer dat ik 'm geen brief wil schrijven, heb niet de behoefte om nu 'te beginnen' met dingen zeggen. Snap je? Zal heus nog wel iets van een gesprek komen na de confrontatie, maar veel meer dan: het is over/ik vertrouw je niet meer/ je bent een kl**tzak/ed. zal het niet worden.
quote:Greenleaf schreef op 15 mei 2010 @ 19:58:

Lieve Vivaforumm,

Ik heb erover getwijfeld, maar ik ga het je toch even vragen.

Ik kan me zo voorstellen dat het voor hem heel confronterend kan zijn als jij ineens zijn 10 pagina's bewijs uitgeprint voor zijn neus legt.

Ik ken jou niet, ik ken hem niet.

Wel weet ik dat jullie straks 's avonds laat alleen zijn, en dat je vriendin komt als je haar belt voor vervoer.

Dus, belangrijke vraag voor de tijd dat jullie alleen zijn:

Is er een kans dat hij heel erg boos op je wordt, zo boos dat hij agressief wordt?

Is het verstandig om hem zo te confronteren terwijl je alleen bent met hem, of zou je je veiliger voelen als je vriendin erbij zou zijn?

Nee hij gaat niet agressief worden, dat weet ik echt zeker. Als ik dat gevoel had was ik wel weggegaan.

En ik weet dat ik ook niet wist dat ie vreemd gaat ed., maar ik weet wel dat het niet verkeerd gaat aflopen in de zin van agressie oid.
quote:Cherke schreef op 15 mei 2010 @ 20:01:

DENK je dat het over is of VOEL je dat het over is?

Overigens hele goede vraag daarnet:Is er een kans dat hij boos wordt?

Ik HOOP dat het over is! In die zin, dat ik sterk genoeg ben om me niet 'om te laten praten', maar ik heb daar eigenlijk wel vertrouwen in (dat het lukt).

En verder voelt het voor mij nu al dat het over is.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 20:03:

[...]

Nee hij gaat niet agressief worden, dat weet ik echt zeker. Als ik dat gevoel had was ik wel weggegaan.

En ik weet dat ik ook niet wist dat ie vreemd gaat ed., maar ik weet wel dat het niet verkeerd gaat aflopen in de zin van agressie oid.Oke, dan ben ik gerust gesteld.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 20:01:

[...]

Zal heus nog wel iets van een gesprek komen na de confrontatie, maar veel meer dan: het is over/ik vertrouw je niet meer/ je bent een kl**tzak/ed. zal het niet worden.Als je dat echt gelooft, dan kan je je vriendin nu toch al aangeven dat je uiterlijk 23 uur voor zijn deur staat?
quote:Kleintjecool schreef op 15 mei 2010 @ 20:05:

[...]

Als je dat echt gelooft, dan kan je je vriendin nu toch al aangeven dat je uiterlijk 23 uur voor zijn deur staat?

Daar heb je wel gelijk in.

Maar weet je, m'n relatie is na 3 jaar in één dag kapot. Die anderhalf uur wachten boeit me echt niets. Ik ga wel in de logeerkamer op het forum ofzo.
Ik wens je heel erg veel sterkte voor straks en ben blij dat je het gevoel hebt dat hij niet agressief gaat worden.Als ik je posts van vandaag lees dan vind ik je heel oprecht, eerlijk ( beetje te lief voor die vent) en heel erg sterk.Denk dat veel mensen een voorbeeld aan je kunnen nemen hoor.Wij kunnen makkelijk praten maar het is wel jou hart wat nu een fikse klap heeft opgelopen.Houd je sterk!Ik weet zeker dat er een veel lievere en leukere en eerlijke vent rond loopt!
quote:Cherke schreef op 15 mei 2010 @ 20:10:

Ik wens je heel erg veel sterkte voor straks en ben blij dat je het gevoel hebt dat hij niet agressief gaat worden.Als ik je posts van vandaag lees dan vind ik je heel oprecht, eerlijk ( beetje te lief voor die vent) en heel erg sterk.Denk dat veel mensen een voorbeeld aan je kunnen nemen hoor.Wij kunnen makkelijk praten maar het is wel jou hart wat nu een fikse klap heeft opgelopen.Houd je sterk!Ik weet zeker dat er een veel lievere en leukere en eerlijke vent rond loopt!

Dank je!

Ik mag hopen dat er nog eerlijke mannen rondlopen! Dit is gewoon zó raar, vanmorgen lagen we nog lekker samen in bed en dat gaat gewoon nooit meer gebeuren.

Het is zo'n raar idee dat je elkaar waarschijnlijk nooit meer ziet...
Ik vind het wel een goeie van die vriendin die om 23.00 voor de deur staat.

Zo voorkom je inderdaad dat je nog blijft hangen in drama terwijl het eigenlijk al klaar is.

In de logeerkamer op het forum? en je daar heeeeel hard gaan zitten opvreten dat hij niet naar je toekomt om je te troosten?

zo iets?
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 20:10:

[...]

Daar heb je wel gelijk in.

Maar weet je, m'n relatie is na 3 jaar in één dag kapot. Die anderhalf uur wachten boeit me echt niets. Ik ga wel in de logeerkamer op het forum ofzo.Wat ik bedoel eigenlijk: staat voor jou de optie nog steeds open dat je daar wel blijft vannacht? (heb het namelijk niet over het komende half uur maar over na de confrontatie). Zou zelf in ieder gval voor zekerheid m'n tas wel klaar hebben staan
quote:Wittedruif schreef op 15 mei 2010 @ 20:13:

Ik vind het wel een goeie van die vriendin die om 23.00 voor de deur staat.

Zo voorkom je inderdaad dat je nog blijft hangen in drama terwijl het eigenlijk al klaar is.

In de logeerkamer op het forum? en je daar heeeeel hard gaan zitten opvreten dat hij niet naar je toekomt om je te troosten?

zo iets?Zoiets ja... ik denk dat ik me de komende tij heel vaak op zit te vreten als hij niet meer belt enzo... Als ik hier de deur uitloop zal het wel helemaal zwaar worden.
Je weet toch al dat het zwaar gaat worden?

Waarom jezelf kwellen om in die logeerkamer te gaan zitten?

Toen straks had je het nog over een cafeetje?

Jij hoeft je de komende tijd niet op te gaan vreten dat hij je niet belt.. Hij kan zich de komende tijd op gaan vreten dat het zon grote klootzak is dat ie jou heeft laten lopen door een of ander barmeisje in het buitenland.
quote:Kleintjecool schreef op 15 mei 2010 @ 20:05:

[...]

Als je dat echt gelooft, dan kan je je vriendin nu toch al aangeven dat je uiterlijk 23 uur voor zijn deur staat?Zou ik ook doen. Dat geeft je ook een reden om hem niet eindeloos de kans te geven betere argumenten smoezen te verzinnen.

En ik zou zorgen dat hij er echt op tijd is.

Dan kan je bij jou thuis om een uur of 12 nog een afzakkertje nemen met je vriendin.

Als het bij zijn vrienden een uurtje uitloopt, je vervolgens een uur drama met hem hebt en dan uiteindelijk om 1 uur je vriendin pas kan bellen, ben je pas na 4 uur thuis.
Als je maar belooft ons hier op de hoogte te houden. We leven allemaal met je mee...

Ik weet hoe het voelt, heb het helaas zelf ook al mee gemaakt (was getrouwd), alleen was er toen helaas nog geen VIVA-forum! Ik heb hem dus de deur uitgezet met zijn spullen...
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 20:14:

[...]

Zoiets ja... ik denk dat ik me de komende tij heel vaak op zit te vreten als hij niet meer belt enzo... Als ik hier de deur uitloop zal het wel helemaal zwaar worden.

Ik snap heel goed dat je nu al door een soort rouwperiode gaat hoor en dat je bij alles nu denkt: voor het laatst auwww.

Maar had je post niet goed begrepen van die anderhalf uur. Als het einde gesprek is, is het ook einde oefening toch? Wil je dan nog echt anderhalf uur pijnigen in zijn logeerkamer? Er zijn wel andere opties hoop ik (cafeetje in de buurt). En als je haar nu belt om er om 23 uur te zijn hoef jij die anderhalf uur niet te wachten en heb je voor jezelf ook een bepaalde eindtijd naar hem toe en jezelf natuurlijk.
quote:Wittedruif schreef op 15 mei 2010 @ 20:16:

Je weet toch al dat het zwaar gaat worden?

Waarom jezelf kwellen om in die logeerkamer te gaan zitten?

Toen straks had je het nog over een cafeetje?

Jij hoeft je de komende tijd niet op te gaan vreten dat hij je niet belt.. Hij kan zich de komende tijd op gaan vreten dat het zon grote klootzak is dat ie jou heeft laten lopen door een of ander barmeisje in het buitenland.Ja maar ik vrees toch dat ik mezelf ook echt op ga zitten vreten wanneer ik niets van 'm hoor. Weet ik veel, waarschijnlijk denkt ie niet eens meer aan me.
quote:Nammma schreef op 15 mei 2010 @ 20:17:

Als je maar belooft ons hier op de hoogte te houden. We leven allemaal met je mee...

Ik weet hoe het voelt, heb het helaas zelf ook al mee gemaakt (was getrouwd), alleen was er toen helaas nog geen VIVA-forum! Ik heb hem dus de deur uitgezet met zijn spullen...

Dat doe ik zeker!

Oef vervelend zeg dat je het ook heb moeten meemaken, en getrouwd nog wel... Gelukkig wonen we niet samen dus kan wel gewoon weg gaan en weg bijven.
Tja misschien, maar ik heb gewoon voor mezelf bedacht m'n vriendin te bellen als het hier klaar is zeg maar.

Cafétje zal ook beter zijn dan ja, doe ik dat! Zal er triest uit zien zeg als ik daar met m'n spullen en een rood gezicht zit te wachten haha.
Owww.. die denkt echt nog wel aan je hoor.

In ieder geval wel als jij het heeeeeeeeeeel goed aan gaat pakken vanavond!
quote:Wittedruif schreef op 15 mei 2010 @ 20:22:

Owww.. die denkt echt nog wel aan je hoor.

In ieder geval wel als jij het heeeeeeeeeeel goed aan gaat pakken vanavond!Stiekem hoop ik ook echt dat ik me heel sterk voel na vanavond en dat hij gewoon echt zoveel spijt heeft en zich super k*t en verdrietig voelt. Net goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven